Kominiarz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Każda zmiana, aneksowanie umowy to de facto nowa umowa , tym bardziej, że mamy precyzyjnie określony okres obowiązywania - inny niż w poprzedniej umowie. Aneks nie jest nową umową, tylko zmianą warunków istniejącej umowy i niestety nie przysługuje 10 dniowy termin na odstąpienie . Oczywiście mi nie uwierzysz, bo każdy Polak jest z definicji najlepszym prawnikiem, lekarzem i informatykiem Taka nasza cecha narodowa. Ale skrobnij maila z pytaniem do UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) i otrzymasz identyczną odpowiedź od osoby kompetentnej. @musiolek - Ty chyba nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. To cały mój komentarz do Twoich bezpodstawnych ataków na użytkownika deadprince. @deadprince - Jest takie powiedzenie, że kto ma miękkie serce, ten powinien mieć twardą du*ę. Nie warto nikomu pomagać za free, bo dostaniesz w zamian tylko kupę obelg. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakul Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jakbyś wziął jakiś tuner tymczasowy SD i oczekiwał na Pace to mógłbyś wziąć . Wymiana 250 na 500 po miesiącu albo dwóch jest raczej niemożliwa bo wtedy wszyscy abonenci chcieliby tak zrobić , a jak wiadomo tych tunerów jest na razie bardzo mało . ale ja jeszcze żadnej wymiany nie dokonałem mam tuner sd i z tego wychodzi ze to jest tymczasowy skoro czekam na HD i w takim razie moge pace wziąść sobie jak znajde ? ale kiedy to bedzie to to ohhhh mozna tak czekać w nieskonczoność chyba, jak panowie sądzicie czekać na PACE 500 czy brać PRV 250 (i takmi się wydaje że bez problemów się nie obejdzie) i zaoszczędzić sobie nerwów ? Mnie denerwuje to że miałem obiecywaną pewną kwestie (bez problemu pan wymieni sobie na PRV jak pan znjadzie i jak nie będzie PACE może sobie pan wziąść 250 a póżniej jak już będzie dużo PACE to sobie pan wymieni na niego) a tutaj się okazuje całkiem inaczej i to mnie strasznie denerwuje że ktoś mnie tak robi w balona a panowie konsultanci to tak jak by amnezji dostali i niczego nie pamiętają co obiecywali O ile jest lepszy PACE 500 od 250 czy ta pogoń za PACE nie jest zgubna i lepiej wziąść starszy model (ale bardziej zalerzy mi chyba na tym żeby dostać to co miałem obiecane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 moim zdaniem bierz juz 250. ja nawet nie chcialem 500 bo z tego co tu wyczytałem od uzytkownikow tego tunka to oczy bola. a co ma wlasciwie ten pace 500 lepszego??? sam dysk jak dla mnie nie jest glownym argumentem. pewnie ze chcialoby sie go miec bo to nowosc ale moze lepiej poczekac. dla mnie zdobycie 250 bylo wielka sztuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakul Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Rozmawiałem z panią przed chwilą na głównej infolini abonęckiej i powiedziała mi że na chwile obecną dla osób które przedłużały umowe telefonicznie jest zablokowana wymiana PRV PACE 500 i nie moge sobie go wziąść nawet jak znajde (szkoda że jak przedłużałem to pan konsultant mówił i obieciał całkiem inny wariant) więc nic tylko mi zostaje powalczyć o prv 250 a i jeszcze pani mi powiedziała że jak się już sutuacja istabilizuje z PACE to wtedy będe mógł wymienić sobie 250 na 500 ale to mi się wydaje że są obiecanki cacanki tak jak to było gdy robiłem aneksa. Rozmawiałem jeszcze z panem z salonu telefonicznie i rozmowa było dość napięta pan cały czas twierdzi ze ma dekodery PRV ale tak jak by ich nie miał (i że jak telefonicznie robiłem aneks to niech mi cyfra kurierem wyśle PRV) ale po dłuższej wymianie zdań (jak się zapytałem czy napisze mi to na kartce i się podpisze i że cyfra mówi całkiem co innego) stwierdził żebym dzwonił w piątek/poniedziałek i coś się może uda wykombinować życze sobie i innym w podobnej sytuacji cierpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ja wziąłem tydzień temu Philipsa PVR (akcja powrót). Żadnych problemów nie robili, wystarczyło zadzwonić i zapytać. Szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolony. Dysku nie słychać, oprogramowanie było od razu najnowszej wersji, wszystko działa stabilnie, a sam dekoder wygląda na nówkę. A za rok, po zakończeniu obecnej umowy, może wezmę sobie Pace PVR... jak już będzie miał dopracowane oprogramowanie. Nie lubię robić za testera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jestem na etapie przedłużania/podpisywania aneksu o umowę na neostradę TP i bez problemu mają napisane że można w ciągu 10 dni odstąpić od umowy zawartej przez telefon, nawet kurier o tym informuje. Taki stan rzeczy wydaje mi się zgodny z obowiązującym prawem ale widać Cyfra ma swoje prawa i swoich prawników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Aneks nie jest nową umową, tylko zmianą warunków istniejącej umowy i niestety nie przysługuje 10 dniowy termin na odstąpienie .Oczywiście mi nie uwierzysz, bo każdy Polak jest z definicji najlepszym prawnikiem, lekarzem i informatykiem Taka nasza cecha narodowa. Ale skrobnij maila z pytaniem do UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) i otrzymasz identyczną odpowiedź od osoby kompetentnej. Masz rację, co do tego, że wielu Polaków uważa się za bardzo dobrych w wielu dziedzinach ( notabene tak właśnie jest , przynajmniej w porównaniu z przeciętnym Europejczykiem, czy Amerykaninem). Nie muszę pisać maila do UKE, które wielu przypadkach stoi niestety po stronie telekomów i operatorów. Ważniejsze są instytucje, które z pozycji klienta rozpatrują tego typu sprawy i które pomagają konsumentowi. Prawo, jak to prawo - gdzie 2 Polaków tam 3 opinie, a przy zagadnieniach prawnych to wzrasta dwukrotnie. I wszystko zależy od interpretacji, tym nie mniej aneks do umowy to będę się upierał nowa umowa, z której można zrezygnować. Np. zacytuję znalezione w sieci: Użytkownik "Grzegorz M" napisał w wiadomościnews:he471d$mst$1@nemesis.news.neostrada.pl... > Witam, > > Chciałem rozwiązać umowę z C+ (z końcem stycznie 2010), ale w rozmowie > telefonicznej zostałem przekonany do pozostania i zgodziłem się na > przedłużenie umowy z C+. Aneks obowiązuje od 1 lutego 2010 do 28.2011. > Byłem przekonany, że jest to traktowane tak samo jak podpisanie umowy > przez > telefon tj. bedę miał 10 dni na rezygnację z tego zobowiązania. > Aneks dotyczy innej oferty tzn. są inne warunki niż wcześniejsza umowa. > > Czy konsultanci C+ mają rację i nie przysługuje mi prawo do rezygnacji w > ciągu 10 dni? > Zgodnie z odpowiedzią Rzecznika Praw Konsumenta mam 10 dni od daty dostarczenia mi wersji wydrukowanej (są wyjątki, o tym w cytowanej odpowiedzi). W piątek otrzymałem email z C+ z odpowiedzią na reklamację, że rozpatrują moją rezygnację. W sumie to mogli by odrzucić - mógłbym ich jeszcze pomęczyć Pracownik biura Rzecznika Praw Konsumenta odpisał (cytat): W nawiązaniu do Pana e-maila wyjaśniam: Zgodnie z art. 56 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne Art. 56. (93) 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych odbywa się na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. 93) Art. 56 zmieniony przez art. 1 pkt 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. (Dz.U.09.85.716) zmieniającej nin. ustawę z dniem 6 lipca 2009 r. 2. Z zastrzeżeniem ust. 5, umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, zawiera się w formie pisemnej. 2. Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawiera się w formie pisemnej. Wymóg formy pisemnej nie dotyczy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawieranej przez dokonanie czynności faktycznych obejmujących w szczególności umowy o świadczenie usług telefonicznych za pomocą aparatu publicznego lub przez wybranie numeru dostępu do sieci dostawcy usług. 3. Umowa, o której mowa w ust. 2, powinna określać w szczególności: 3. Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, z zastrzeżeniem ust. 5, powinna określać w szczególności: 1) nazwę strony umowy, w tym nazwę (firmę), adres i siedzibę dostawcy usług; 2) świadczone usługi, dane o ich jakości, w tym o czasie oczekiwania na przyłączenie do sieci lub terminie rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych; 2) rodzaj świadczonych usług; 3) zakres obsługi serwisowej; 3) termin oczekiwania na przyłączenie do sieci lub termin rozpoczęcia świadczenia usług; 4) dane szczegółowe dotyczące cen, w tym pakietów cenowych oraz sposoby uzyskania informacji o aktualnym cenniku; 4) okres, na jaki została zawarta umowa; 5) czas trwania umowy oraz warunki przedłużenia i rozwiązania umowy; 5) pakiet taryfowy, jeżeli na świadczone usługi obowiązują różne pakiety taryfowe; 6) wysokość kar umownych w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej; 6) sposób składania zamówień na pakiety taryfowe oraz dodatkowe opcje usługi; 7) tryb postępowania reklamacyjnego; 7) okres rozliczeniowy; informację o możliwości rozwiązania sporu w drodze mediacji lub poddania go pod rozstrzygnięcie sądu polubownego. tryb i warunki dokonywania zmian umowy oraz warunki jej przedłużenia; 9) zakres świadczonych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, ze wskazaniem elementów składających się na opłatę abonamentową; 10) dane dotyczące jakości usług; 11) zakres obsługi serwisowej; 12) sposób i termin rozwiązania umowy; 13) zakres odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, wysokość odszkodowania oraz zasady i terminy jego wypłaty; 14) zasady, tryb i terminy składania oraz rozpatrywania reklamacji; 15) informację o polubownych sposobach rozwiązywania sporów; 16) sposób uzyskania informacji o aktualnym cenniku usług oraz kosztach usług serwisowych. 4. Umowa o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej poza elementami, o których mowa w ust. 3, powinna określać numer przydzielony abonentowi, a w przypadku przyłączenia do publicznej stacjonarnej sieci telefonicznej także adres zakończenia sieci. 5. Przepisu ust. 2 nie stosuje się do umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawieranych poprzez dokonanie czynności faktycznych obejmujących w szczególności umowy o świadczenie usług telefonicznych za pomocą aparatu publicznego lub przez wybranie numeru dostępu do sieci dostawcy usług. 5. Dane, o których mowa w ust. 3 pkt 9-16, na podstawie wyraźnego postanowienia umowy, mogą być zawarte w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych. 6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy. 8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia. 9. Do zmiany warunków umowy w trybie, o którym mowa w ust. 6, nie stosuje się art. 60a. Proszę zwrócić uwagę na ust. 6, 7 i 8 powyższego przepisu. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy w zakresie wskazanym powyżej w postaci telefonicznej. Abonentowi na warunkach wskazanych powyżej przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy. Tylko w warunkach ustępu 7 dojdzie do wyłączenia prawa odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy. Już nawet nie mówię, że C+ rozsyła aneksy, umowy itd przesyłkami nierejestrowanymi - nie muszę tłumaczyć co to oznacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martensik Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Aneks nie jest nową umową, tylko zmianą warunków istniejącej umowy i niestety nie przysługuje 10 dniowy termin na odstąpienie . a tu już interpretacje są różne. Spotkałem się z taką, że to nie jest żadne aneksowanie tylko zawarcie umowy na przedłużenie (dostajesz preferencyjne warunki). UKE nie jest od tych spraw. Tam nic w sprawie umowy z Cyfra nie załatwisz bo to nie ich działka. Info można za to uzyskać poprzez rzeczników konsumentów. Edit. No i jeszcze poprzez UOKiK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TelewizjaCyfrowa Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Na forum gazeta.pl był już cytowany mail z UOKiK że usługi świadczone przez C+ nie są usługami Telekomunikacyjnymi tylko Usługami Radia i Telewizji (KU 92.2) a co za tym idzie nie mogą być do umów C+ stosowane przepisy Prawa Telekomunikacyjnego tak jak do np. usług oferowanych przez TP. Niestety takie błędne skróty myślowe stosują niejednokrotnie nawet rzecznicy konsumentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Co innego jest KU ,a co innego Prawo Telekomunikacyjne. Z tegoż prawa - ustawy - definicje: ... 41) świadczenie usług telekomunikacyjnych - wykonywanie usług za pomocą własnej sieci, z wykorzystaniem sieci innego operatora lub sprzedaż we własnym imieniu i na własny rachunek usługi telekomunikacyjnej wykonywanej przez innego dostawcę usług; 42) telekomunikacja - nadawanie, odbiór lub transmisję informacji, niezależnie od ich rodzaju, za pomocą przewodów, fal radiowych bądź optycznych lub innych środków wykorzystujących energię elektromagnetyczną; 43) telekomunikacyjne urządzenie końcowe - urządzenie telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci; 44) udogodnienia towarzyszące - dodatkowe możliwości funkcjonalne lub usługowe związane z siecią telekomunikacyjną, umożliwiające lub wspierające świadczenie w nich usług telekomunikacyjnych lub związane z usługą telekomunikacyjną, umożliwiające lub wspierające świadczenie tej usługi, w szczególności systemy dostępu warunkowego i elektroniczne przewodniki po programach; Jeśli operator nie wykonuje usług telekomunikacyjnych - m.in. w/g tych definicji, to co wykonuje i w/g jakiego prawa? edit Mało tego z PKWiU wynika jak byk, że to wszystko to usługi telekomunikacyjne http://msp.money.pl/zakladam_firme/pkwi ... al,61.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Asik:. Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Czytałem trochę ten watek i mam pytanie czy jest możliwe podpisanie nowej umowy na Powitalny ( 9 miesięcy 50 %) z canal+ ale nie 4 miesiące gratis tylko 8 miesięcy 50 % ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 @.:Asik:. Tak, to jest zamienne - 4 gratis: 8 - 1/2 ceny , z tego co wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horus Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam. Zakupiłem Cyfre + w ofercie świątecznej. Wybrałem pakiet podstawowy+ i umowę na 24 miesiące. Czyli 11 miesięcy płacę dwadzieścia pare zł, a kolejne 13 miesięcy 42,90zł. Sprzedawca przy kupnie powiedział, że do tego są przez pół roku darmowe pakiety Canal+ i HBO, mimo, że na ulotce było napisane nieco inaczej (HBO 6 miesięcy za darmo, a Canal + 6 miesięcy za pół ceny). Powiedział, że taki cennik jak na ulotce to jest w ofercie gdy bierzemy telewizor. No więc je wziąłem. Jednak dzisiaj przychodzi rachunek i co widzę? Zamiast darmowego Canal+ i HBO płacę za nie 15zł + (po 6 miesiącach będę musiał płacic chyba 59,90!) oraz Filmbox, którego w ogóle nie chciałem (teraz płacę 0, ale po pół roku zdaje się, że trzeba będzie 15zł płacic). Teraz pytanie. Nie wiecie czy po 6 miesiącach będe mogl zrezygnowac z tych niby darmowych pakietów Canal+ i HBO, oraz z Filmboxa? Czy będę musiał płacic dodatkowo 59,90 +15zł? Co z ceną pakietu podstawowego wyniesie aż ponad 120zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TelewizjaCyfrowa Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Fragment urzędowej odpowiedzi w sprawie przespisów dotyczących działania platformy cyfrowej: Szanowny Panie, w odpowiedzi na przesłane przez Pana zapytanie uprzejmie przedstawiam następujące wyjaśnienia. Przedmiotem umowy zawartej pomiędzy abonentem operatora telewizji cyfrowej a tym operatorem jest dostarczanie treści. Treść ta dostarczana jest za pomocą usługi telekomunikacyjnej. W związku z powyższym umowa ta jest regulowana w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy (dostarczania treści) przez przepisy Kodeksu Cywilnego. Prawo telekomunikacyjne będzie odnosiło się jedynie w sposób pośredni do przedmiotu umowy w zakresie usługi telekomunikacyjnej (przekazywania sygnału w sieci telekomunikacyjnej) oraz w zakresie systemu dostępu warunkowego (dostarczanie udogodnień towarzyszących). Zatem w tym opisanym przez Pana stanie faktycznym nie będą miały zastosowanie przepisy Prawa telekomunikacyjnego. Do zmian warunków świadczenia usługi przez operatora telewizji cyfrowej będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Urząd Komunikacji Elektronicznej nie ma został wyposażony przez ustawodawcę w kompetencje do nadzoru nad umowami, jakie zawierają operatorzy telewizji cyfrowych z abonentami. W tym zakresie będą miały zastosowanie standardowe przepisy dotyczące zobowiązań umownych. Wg wpisu do KRS rodzaj usług świadczinych przez C+ to 92.2 (podkreślony) 92 USŁUGI ZWIĄZANE Z KULTURĄ, REKREACJĄ I SPORTEM 92.1 USŁUGI ZWIĄZANE Z FILMAMI I NAGRANIAMI WIDEO 92.2 USŁUGI RADIA I TELEWIZJI 92.3 USŁUGI ROZRYWKOWE POZOSTAŁE 92.4 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ AGENCJE INFORMACYJNE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam. Zakupiłem Cyfre + w ofercie świątecznej. Wybrałem pakiet podstawowy+ i umowę na 24 miesiące. Czyli 11 miesięcy płacę dwadzieścia pare zł, a kolejne 13 miesięcy 42,90zł. Sprzedawca przy kupnie powiedział, że do tego są przez pół roku darmowe pakiety Canal+ i HBO, mimo, że na ulotce było napisane nieco inaczej (HBO 6 miesięcy za darmo, a Canal + 6 miesięcy za pół ceny). Powiedział, że taki cennik jak na ulotce to jest w ofercie gdy bierzemy telewizor. No więc je wziąłem. Jednak dzisiaj przychodzi rachunek i co widzę? Zamiast darmowego Canal+ i HBO płacę za nie 15zł + (po 6 miesiącach będę musiał płacic chyba 59,90!) oraz Filmbox, którego w ogóle nie chciałem (teraz płacę 0, ale po pół roku zdaje się, że trzeba będzie 15zł płacic). Teraz pytanie. Nie wiecie czy po 6 miesiącach będe mogl zrezygnowac z tych niby darmowych pakietów Canal+ i HBO, oraz z Filmboxa? Czy będę musiał płacic dodatkowo 59,90 +15zł? Co z ceną pakietu podstawowego wyniesie aż ponad 120zł? jesli nie wziales TV to mozesz zrezygnowac z czego chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martnet Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 jedynym zobowiązaniem było właśnie wzięcie TV, ale tak jak napisał poprzednik to możesz zrezygnować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 @musiolek - Ty chyba nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. To cały mój komentarz do Twoich bezpodstawnych ataków na użytkownika deadprince @deadprince - Jest takie powiedzenie, że kto ma miękkie serce, ten powinien mieć twardą du*ę. Nie warto nikomu pomagać za free, bo dostaniesz w zamian tylko kupę obelg. Pozdrawiam. I tylko po to się dziś zarejestrowałeś na forum kolego żeby w pierwszym swoim poście wytykać mi ataki na konsultanta Cyfry+ biorąc go w obronę? Dziwne... :> Ale skoro już tak jest i twierdzisz, że nie potrafię czytać ze zrozumieniem, a moje zarzuty są bezpodstawne to po prostu pominę Twój komentarz milczeniem. ps.Więcej na ten temat nie będę się wypowiadał bo nie mam zamiaru na siłę udowadniać komuś, że nie jestem "garbaty", ale zdania oczywiście nie zmienię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horus Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 @Cactus i Martnet Dzięki za odpowiedź, mam nadzieję, że faktycznie tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam. Zakupiłem Cyfre + w ofercie świątecznej. Wybrałem pakiet podstawowy+ i umowę na 24 miesiące. Czyli 11 miesięcy płacę dwadzieścia pare zł, a kolejne 13 miesięcy 42,90zł. Sprzedawca przy kupnie powiedział, że do tego są przez pół roku darmowe pakiety Canal+ i HBO, mimo, że na ulotce było napisane nieco inaczej (HBO 6 miesięcy za darmo, a Canal + 6 miesięcy za pół ceny). Powiedział, że taki cennik jak na ulotce to jest w ofercie gdy bierzemy telewizor. No więc je wziąłem. Jednak dzisiaj przychodzi rachunek i co widzę? Zamiast darmowego Canal+ i HBO płacę za nie 15zł + (po 6 miesiącach będę musiał płacic chyba 59,90!) oraz Filmbox, którego w ogóle nie chciałem (teraz płacę 0, ale po pół roku zdaje się, że trzeba będzie 15zł płacic). Teraz pytanie. Nie wiecie czy po 6 miesiącach będe mogl zrezygnowac z tych niby darmowych pakietów Canal+ i HBO, oraz z Filmboxa? Czy będę musiał płacic dodatkowo 59,90 +15zł? Co z ceną pakietu podstawowego wyniesie aż ponad 120zł? a ja jestem przekonany, że Filmbox masz gratis na cały okres umowy, a z resztą możesz zadzwonić do CTA i ustalić szczegóły, zanim zadzwonisz przejrzyj Aneks (zwany dalej aneksem), tam masz wszystko napisane i to właśnie podpisałeś... jeśli jest inaczej, to skorygują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexie Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ja wziąłem tydzień temu Philipsa PVR (akcja powrót). Żadnych problemów nie robili, wystarczyło zadzwonić i zapytać.Szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolony. Dysku nie słychać, oprogramowanie było od razu najnowszej wersji, wszystko działa stabilnie, a sam dekoder wygląda na nówkę. A za rok, po zakończeniu obecnej umowy, może wezmę sobie Pace PVR... jak już będzie miał dopracowane oprogramowanie. Nie lubię robić za testera Myślę ze to dobre podejście. Po co się denerwować na Pace skoro Philips jest dobry. A 250GB to i tak dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Przed chwilą dzwoniłem do CTA z pytaniem co się stanie gdy w terminie do 31 marca 2010 r. z przyczyn niezależnych ode mnie (miałem na myśli sytuację obecną i zamieszanie związane dystrybucją dekoderów HD PVR) nie wymienię jednego dekodera SD (PACE DSR 2221) na jeden z dekoderów HD PVR. Otrzymałem odpowiedź że zostanę ukarany karą przewidzianą za nieterminowe zdanie sprzętu u dystrybutora . Pytanie czy mogę być karany za coś na co nie mam wpływu tzn. dystrybucja dekoderów HD PVR do punktów sprzedaży? Mam nadzieję że do 31 marca 2010 sytuacja z tymi dekoderami jakoś się ustabilizuje. Czy to jest zgodne z prawem skoro w umowie mam zapisane wymiana sprzętu ma odbyć się najpóźniej do 31 marca 2010 . Narazie cierpliwie czekam na okazję wymiany dekodera SD na HD PVR Już nie chcę dodawać że jak podpisywałem umowę w dniu 4 stycznia 2010 dystrybutor nie maił ani dekodera HD PVR ani modułów multiroom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mileks Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam wszystkich, Przedłużałem umowę w grudniu na 13 miesięcy, 3 tygodnie temu wysłałem reklamację, a dzisiaj dostałem odpowiedź z Działu Relacji z Abonentami dotyczącą rezygnacji z opcji hbo i hbo hd a tym samym z premium HD po dwóch miesiącach i utrzymania zniżki na canal+HD. W e-mailu zapewniono mnie, iż zachowam 100% zniżkę na canal+HD do końca okresu minimalnego umowy czyli do końca stycznia 2011. Nadmieniam, iż rozmowę przedłużającą z konsultantem miałem nagraną i zapewnił mnie w niej, iż nie stracę zniżki na canal+HD. Jestem mile zaskoczony podejściem CYFRY do klienta i tym, że nie próbowali się wykręcać i doliczyć mi tych 6 zł do rachunku po rezygnacji z HBO, no ale przecież wszystko było nagrane. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komar Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 dostał ktoś telewizor z promocji, kto podpisywał umowę w grudniu bo ja czekam od końca listopada i na razie cisza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 A mnie poinformowali że stracę zniżkę na Canal+HD po rezygnacji z HBO choć przy przedłużaniu telefonicznym mówili inaczej. Widocznie trzeba ich lepiej nacisnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meff Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 mnie tez wczoraj sprzedawca u ktorego podpisywalem umowe nie zaznaczyl Premium HD tylko C+HD bo mowil od razu ze jak zaznaczy to po 3 m-cach starce paczke c+ HD wiec go posluvchalem i jak odpalilem pace 500gb to od razu wlazlem na hbo HD i o dziwo dziala do dzis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi