Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Każda zmiana, aneksowanie umowy to de facto nowa umowa , tym bardziej, że mamy precyzyjnie określony okres obowiązywania - inny niż w poprzedniej umowie.

 

Aneks nie jest nową umową, tylko zmianą warunków istniejącej umowy i niestety nie przysługuje 10 dniowy termin na odstąpienie .

Oczywiście mi nie uwierzysz, bo każdy Polak jest z definicji najlepszym prawnikiem, lekarzem i informatykiem :jupi: Taka nasza cecha narodowa.

Ale skrobnij maila z pytaniem do UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) i otrzymasz identyczną odpowiedź od osoby kompetentnej.

 

@musiolek - Ty chyba nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. To cały mój komentarz do Twoich bezpodstawnych ataków na użytkownika deadprince.

 

@deadprince - Jest takie powiedzenie, że kto ma miękkie serce, ten powinien mieć twardą du*ę. Nie warto nikomu pomagać za free, bo dostaniesz w zamian tylko kupę obelg. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś wziął jakiś tuner tymczasowy SD i oczekiwał na Pace to mógłbyś wziąć . Wymiana 250 na 500 po miesiącu albo dwóch jest raczej niemożliwa bo wtedy wszyscy abonenci chcieliby tak zrobić , a jak wiadomo tych tunerów jest na razie bardzo mało .

 

ale ja jeszcze żadnej wymiany nie dokonałem mam tuner sd i z tego wychodzi ze to jest tymczasowy skoro czekam na HD i w takim razie moge pace wziąść sobie jak znajde :/ ?

ale kiedy to bedzie to to ohhhh mozna tak czekać w nieskonczoność chyba, jak panowie sądzicie czekać na PACE 500 czy brać PRV 250 (i takmi się wydaje że bez problemów się nie obejdzie) i zaoszczędzić sobie nerwów ?

 

Mnie denerwuje to że miałem obiecywaną pewną kwestie (bez problemu pan wymieni sobie na PRV jak pan znjadzie i jak nie będzie PACE może sobie pan wziąść 250 a póżniej jak już będzie dużo PACE to sobie pan wymieni na niego)

a tutaj się okazuje całkiem inaczej :/ i to mnie strasznie denerwuje że ktoś mnie tak robi w balona a panowie konsultanci to tak jak by amnezji dostali i niczego nie pamiętają co obiecywali :/

 

O ile jest lepszy PACE 500 od 250 czy ta pogoń za PACE nie jest zgubna i lepiej wziąść starszy model (ale bardziej zalerzy mi chyba na tym żeby dostać to co miałem obiecane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem bierz juz 250. ja nawet nie chcialem 500 bo z tego co tu wyczytałem od uzytkownikow tego tunka to oczy bola. a co ma wlasciwie ten pace 500 lepszego??? sam dysk jak dla mnie nie jest glownym argumentem. pewnie ze chcialoby sie go miec bo to nowosc ale moze lepiej poczekac. dla mnie zdobycie 250 bylo wielka sztuka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z panią przed chwilą na głównej infolini abonęckiej i powiedziała mi że na chwile obecną dla osób które przedłużały umowe telefonicznie jest zablokowana wymiana PRV PACE 500 i nie moge sobie go wziąść nawet jak znajde

(szkoda że jak przedłużałem to pan konsultant mówił i obieciał całkiem inny wariant) więc nic tylko mi zostaje powalczyć o prv 250 a i jeszcze pani mi powiedziała że jak się już sutuacja istabilizuje z PACE to wtedy będe mógł wymienić sobie 250 na 500 ale to mi się wydaje że są obiecanki cacanki tak jak to było gdy robiłem aneksa.

 

Rozmawiałem jeszcze z panem z salonu telefonicznie i rozmowa było dość napięta pan cały czas twierdzi ze ma dekodery PRV ale tak jak by ich nie miał (i że jak telefonicznie robiłem aneks to niech mi cyfra kurierem wyśle PRV) :/ ale po dłuższej wymianie zdań (jak się zapytałem czy napisze mi to na kartce i się podpisze i że cyfra mówi całkiem co innego) stwierdził żebym dzwonił w piątek/poniedziałek i coś się może uda wykombinować :D

życze sobie i innym w podobnej sytuacji cierpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wziąłem tydzień temu Philipsa PVR (akcja powrót). Żadnych problemów nie robili, wystarczyło zadzwonić i zapytać.

Szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolony. Dysku nie słychać, oprogramowanie było od razu najnowszej wersji, wszystko działa stabilnie, a sam dekoder wygląda na nówkę.

A za rok, po zakończeniu obecnej umowy, może wezmę sobie Pace PVR... jak już będzie miał dopracowane oprogramowanie. Nie lubię robić za testera :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na etapie przedłużania/podpisywania aneksu o umowę na neostradę TP i bez problemu mają napisane że można w ciągu 10 dni odstąpić od umowy zawartej przez telefon, nawet kurier o tym informuje. Taki stan rzeczy wydaje mi się zgodny z obowiązującym prawem ale widać Cyfra ma swoje prawa i swoich prawników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aneks nie jest nową umową, tylko zmianą warunków istniejącej umowy i niestety nie przysługuje 10 dniowy termin na odstąpienie .

Oczywiście mi nie uwierzysz, bo każdy Polak jest z definicji najlepszym prawnikiem, lekarzem i informatykiem :jupi: Taka nasza cecha narodowa.

Ale skrobnij maila z pytaniem do UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej) i otrzymasz identyczną odpowiedź od osoby kompetentnej.

 

Masz rację, co do tego, że wielu Polaków uważa się za bardzo dobrych w wielu dziedzinach ( notabene tak właśnie jest , przynajmniej w porównaniu z przeciętnym Europejczykiem, czy Amerykaninem).

Nie muszę pisać maila do UKE, które wielu przypadkach stoi niestety po stronie telekomów i operatorów.

Ważniejsze są instytucje, które z pozycji klienta rozpatrują tego typu sprawy i które pomagają konsumentowi.

Prawo, jak to prawo - gdzie 2 Polaków tam 3 opinie, a przy zagadnieniach prawnych to wzrasta dwukrotnie.

I wszystko zależy od interpretacji, tym nie mniej aneks do umowy to będę się upierał nowa umowa, z której można zrezygnować.

 

Np. zacytuję znalezione w sieci:

 

Użytkownik "Grzegorz M" napisał w wiadomości

news:he471d$mst$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Witam,

>

> Chciałem rozwiązać umowę z C+ (z końcem stycznie 2010), ale w rozmowie

> telefonicznej zostałem przekonany do pozostania i zgodziłem się na

> przedłużenie umowy z C+. Aneks obowiązuje od 1 lutego 2010 do 28.2011.

> Byłem przekonany, że jest to traktowane tak samo jak podpisanie umowy

> przez

> telefon tj. bedę miał 10 dni na rezygnację z tego zobowiązania.

> Aneks dotyczy innej oferty tzn. są inne warunki niż wcześniejsza umowa.

>

> Czy konsultanci C+ mają rację i nie przysługuje mi prawo do rezygnacji w

> ciągu 10 dni?

>

 

Zgodnie z odpowiedzią Rzecznika Praw Konsumenta mam 10 dni od daty

dostarczenia mi wersji wydrukowanej (są wyjątki, o tym w cytowanej

odpowiedzi). W piątek otrzymałem email z C+ z odpowiedzią na reklamację, że

rozpatrują moją rezygnację. W sumie to mogli by odrzucić - mógłbym ich

jeszcze pomęczyć :)

 

Pracownik biura Rzecznika Praw Konsumenta odpisał (cytat):

 

W nawiązaniu do Pana e-maila wyjaśniam:

 

Zgodnie z art. 56 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne

 

Art. 56. (93) 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych odbywa się na

podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

 

93) Art. 56 zmieniony przez art. 1 pkt 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r.

(Dz.U.09.85.716) zmieniającej nin. ustawę z dniem 6 lipca 2009 r.

 

2. Z zastrzeżeniem ust. 5, umowę o świadczenie publicznie dostępnych usług

telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci

telekomunikacyjnej, zawiera się w formie pisemnej.

 

2. Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawiera się w formie

pisemnej. Wymóg formy pisemnej nie dotyczy umowy o świadczenie usług

telekomunikacyjnych zawieranej przez dokonanie czynności faktycznych

obejmujących w szczególności umowy o świadczenie usług telefonicznych za

pomocą aparatu publicznego lub przez wybranie numeru dostępu do sieci

dostawcy usług.

 

3. Umowa, o której mowa w ust. 2, powinna określać w szczególności:

 

3. Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, z

zastrzeżeniem ust. 5, powinna określać w szczególności:

 

1) nazwę strony umowy, w tym nazwę (firmę), adres i siedzibę dostawcy

usług;

 

2) świadczone usługi, dane o ich jakości, w tym o czasie oczekiwania na

przyłączenie do sieci lub terminie rozpoczęcia świadczenia usług

telekomunikacyjnych;

 

2) rodzaj świadczonych usług;

 

3) zakres obsługi serwisowej;

 

3) termin oczekiwania na przyłączenie do sieci lub termin rozpoczęcia

świadczenia usług;

 

4) dane szczegółowe dotyczące cen, w tym pakietów cenowych oraz sposoby

uzyskania informacji o aktualnym cenniku;

 

4) okres, na jaki została zawarta umowa;

 

5) czas trwania umowy oraz warunki przedłużenia i rozwiązania umowy;

 

5) pakiet taryfowy, jeżeli na świadczone usługi obowiązują różne pakiety

taryfowe;

 

6) wysokość kar umownych w przypadku niewykonania lub nienależytego

wykonania usługi telekomunikacyjnej;

 

6) sposób składania zamówień na pakiety taryfowe oraz dodatkowe opcje

usługi;

 

7) tryb postępowania reklamacyjnego;

 

7) okres rozliczeniowy;

 

8) informację o możliwości rozwiązania sporu w drodze mediacji lub

poddania go pod rozstrzygnięcie sądu polubownego.

 

8) tryb i warunki dokonywania zmian umowy oraz warunki jej przedłużenia;

 

9) zakres świadczonych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,

ze wskazaniem elementów składających się na opłatę abonamentową;

 

10) dane dotyczące jakości usług;

 

11) zakres obsługi serwisowej;

 

12) sposób i termin rozwiązania umowy;

 

13) zakres odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego

wykonania umowy, wysokość odszkodowania oraz zasady i terminy jego wypłaty;

 

14) zasady, tryb i terminy składania oraz rozpatrywania reklamacji;

 

15) informację o polubownych sposobach rozwiązywania sporów;

 

16) sposób uzyskania informacji o aktualnym cenniku usług oraz kosztach

usług serwisowych.

 

4. Umowa o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej

poza elementami, o których mowa w ust. 3, powinna określać numer

przydzielony abonentowi, a w przypadku przyłączenia do publicznej

stacjonarnej sieci telefonicznej także adres zakończenia sieci.

 

5. Przepisu ust. 2 nie stosuje się do umów o świadczenie usług

telekomunikacyjnych zawieranych poprzez dokonanie czynności faktycznych

obejmujących w szczególności umowy o świadczenie usług telefonicznych za

pomocą aparatu publicznego lub przez wybranie numeru dostępu do sieci

dostawcy usług.

 

5. Dane, o których mowa w ust. 3 pkt 9-16, na podstawie wyraźnego

postanowienia umowy, mogą być zawarte w regulaminie świadczenia publicznie

dostępnych usług telekomunikacyjnych.

 

6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o których

mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków porozumiewania się na

odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca usług

obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i

przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług

obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o

zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w

formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. Abonentowi

przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez

podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej

w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania

tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków

umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta,

rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy.

 

8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o

zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o

których mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej

zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia

oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent po rozpoczęciu

biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni

od dnia otrzymania tego potwierdzenia.

 

9. Do zmiany warunków umowy w trybie, o którym mowa w ust. 6, nie stosuje

się art. 60a.

 

 

 

Proszę zwrócić uwagę na ust. 6, 7 i 8 powyższego przepisu. Dostawca usług

może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy w zakresie wskazanym powyżej

w postaci telefonicznej. Abonentowi na warunkach wskazanych powyżej

przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy. Tylko w

warunkach ustępu 7 dojdzie do wyłączenia prawa odstąpienia od dokonanej

zmiany warunków umowy.

 

Już nawet nie mówię, że C+ rozsyła aneksy, umowy itd przesyłkami nierejestrowanymi - nie muszę tłumaczyć co to oznacza :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Aneks nie jest nową umową, tylko zmianą warunków istniejącej umowy i niestety nie przysługuje 10 dniowy termin na odstąpienie .

 

 

a tu już interpretacje są różne. Spotkałem się z taką, że to nie jest żadne aneksowanie tylko zawarcie umowy na przedłużenie (dostajesz preferencyjne warunki).

UKE nie jest od tych spraw. Tam nic w sprawie umowy z Cyfra nie załatwisz bo to nie ich działka.

Info można za to uzyskać poprzez rzeczników konsumentów.

 

Edit. No i jeszcze poprzez UOKiK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum gazeta.pl był już cytowany mail z UOKiK że usługi świadczone przez C+ nie są usługami Telekomunikacyjnymi tylko Usługami Radia i Telewizji (KU 92.2) a co za tym idzie nie mogą być do umów C+ stosowane przepisy Prawa Telekomunikacyjnego tak jak do np. usług oferowanych przez TP. Niestety takie błędne skróty myślowe stosują niejednokrotnie nawet rzecznicy konsumentów :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego jest KU ,a co innego Prawo Telekomunikacyjne.

Z tegoż prawa - ustawy - definicje:

...

41) świadczenie usług telekomunikacyjnych - wykonywanie usług za pomocą własnej sieci, z wykorzystaniem sieci innego operatora lub sprzedaż we własnym imieniu i na własny rachunek usługi telekomunikacyjnej wykonywanej przez innego dostawcę usług;

42) telekomunikacja - nadawanie, odbiór lub transmisję informacji, niezależnie od ich rodzaju, za pomocą przewodów, fal radiowych bądź optycznych lub innych środków wykorzystujących energię elektromagnetyczną;

43) telekomunikacyjne urządzenie końcowe - urządzenie telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci;

44) udogodnienia towarzyszące - dodatkowe możliwości funkcjonalne lub usługowe związane z siecią telekomunikacyjną, umożliwiające lub wspierające świadczenie w nich usług telekomunikacyjnych lub związane z usługą telekomunikacyjną, umożliwiające lub wspierające świadczenie tej usługi, w szczególności systemy dostępu warunkowego i elektroniczne przewodniki po programach;

 

Jeśli operator nie wykonuje usług telekomunikacyjnych - m.in. w/g tych definicji, to co wykonuje i w/g jakiego prawa?

 

edit

Mało tego z PKWiU wynika jak byk, że to wszystko to usługi telekomunikacyjne

http://msp.money.pl/zakladam_firme/pkwi ... al,61.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Zakupiłem Cyfre + w ofercie świątecznej. Wybrałem pakiet podstawowy+ i umowę na 24 miesiące. Czyli 11 miesięcy płacę dwadzieścia pare zł, a kolejne 13 miesięcy 42,90zł. Sprzedawca przy kupnie powiedział, że do tego są przez pół roku darmowe pakiety Canal+ i HBO, mimo, że na ulotce było napisane nieco inaczej (HBO 6 miesięcy za darmo, a Canal + 6 miesięcy za pół ceny). Powiedział, że taki cennik jak na ulotce to jest w ofercie gdy bierzemy telewizor. No więc je wziąłem. Jednak dzisiaj przychodzi rachunek i co widzę? Zamiast darmowego Canal+ i HBO płacę za nie 15zł + (po 6 miesiącach będę musiał płacic chyba 59,90!) oraz Filmbox, którego w ogóle nie chciałem (teraz płacę 0, ale po pół roku zdaje się, że trzeba będzie 15zł płacic).

 

Teraz pytanie. Nie wiecie czy po 6 miesiącach będe mogl zrezygnowac z tych niby darmowych pakietów Canal+ i HBO, oraz z Filmboxa? Czy będę musiał płacic dodatkowo 59,90 +15zł? Co z ceną pakietu podstawowego wyniesie aż ponad 120zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fragment urzędowej odpowiedzi w sprawie przespisów dotyczących działania platformy cyfrowej:

 

Szanowny Panie,

 

w odpowiedzi na przesłane przez Pana zapytanie uprzejmie przedstawiam

następujące wyjaśnienia.

 

Przedmiotem umowy zawartej pomiędzy abonentem operatora telewizji cyfrowej a tym

operatorem jest dostarczanie treści. Treść ta dostarczana jest za pomocą usługi

telekomunikacyjnej. W związku z powyższym umowa ta jest regulowana w zakresie

dotyczącym przedmiotu umowy (dostarczania treści) przez przepisy Kodeksu

Cywilnego. Prawo telekomunikacyjne będzie odnosiło się jedynie w sposób pośredni

do przedmiotu umowy w zakresie usługi telekomunikacyjnej (przekazywania sygnału

w sieci telekomunikacyjnej) oraz w zakresie systemu dostępu warunkowego

(dostarczanie udogodnień towarzyszących). Zatem w tym opisanym przez Pana stanie

faktycznym nie będą miały zastosowanie przepisy Prawa telekomunikacyjnego.

 

Do zmian warunków świadczenia usługi przez operatora telewizji cyfrowej będą

miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Urząd Komunikacji Elektronicznej nie ma został wyposażony przez ustawodawcę w

kompetencje do nadzoru nad umowami, jakie zawierają operatorzy telewizji

cyfrowych z abonentami. W tym zakresie będą miały zastosowanie standardowe

przepisy dotyczące zobowiązań umownych.

 

Wg wpisu do KRS rodzaj usług świadczinych przez C+ to 92.2 (podkreślony)

 

92 USŁUGI ZWIĄZANE Z KULTURĄ, REKREACJĄ I SPORTEM

92.1 USŁUGI ZWIĄZANE Z FILMAMI I NAGRANIAMI WIDEO

92.2 USŁUGI RADIA I TELEWIZJI

92.3 USŁUGI ROZRYWKOWE POZOSTAŁE

92.4 USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ AGENCJE INFORMACYJNE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Zakupiłem Cyfre + w ofercie świątecznej. Wybrałem pakiet podstawowy+ i umowę na 24 miesiące. Czyli 11 miesięcy płacę dwadzieścia pare zł, a kolejne 13 miesięcy 42,90zł. Sprzedawca przy kupnie powiedział, że do tego są przez pół roku darmowe pakiety Canal+ i HBO, mimo, że na ulotce było napisane nieco inaczej (HBO 6 miesięcy za darmo, a Canal + 6 miesięcy za pół ceny). Powiedział, że taki cennik jak na ulotce to jest w ofercie gdy bierzemy telewizor. No więc je wziąłem. Jednak dzisiaj przychodzi rachunek i co widzę? Zamiast darmowego Canal+ i HBO płacę za nie 15zł + (po 6 miesiącach będę musiał płacic chyba 59,90!) oraz Filmbox, którego w ogóle nie chciałem (teraz płacę 0, ale po pół roku zdaje się, że trzeba będzie 15zł płacic).

 

Teraz pytanie. Nie wiecie czy po 6 miesiącach będe mogl zrezygnowac z tych niby darmowych pakietów Canal+ i HBO, oraz z Filmboxa? Czy będę musiał płacic dodatkowo 59,90 +15zł? Co z ceną pakietu podstawowego wyniesie aż ponad 120zł?

 

jesli nie wziales TV to mozesz zrezygnowac z czego chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@musiolek - Ty chyba nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. To cały mój komentarz do Twoich bezpodstawnych ataków na użytkownika deadprince

 

@deadprince - Jest takie powiedzenie, że kto ma miękkie serce, ten powinien mieć twardą du*ę. Nie warto nikomu pomagać za free, bo dostaniesz w zamian tylko kupę obelg. Pozdrawiam.

 

I tylko po to się dziś zarejestrowałeś na forum kolego żeby w pierwszym swoim poście wytykać mi ataki na konsultanta Cyfry+ biorąc go w obronę? Dziwne... :>

Ale skoro już tak jest i twierdzisz, że nie potrafię czytać ze zrozumieniem, a moje zarzuty są bezpodstawne to po prostu pominę Twój komentarz milczeniem.

 

ps.Więcej na ten temat nie będę się wypowiadał bo nie mam zamiaru na siłę udowadniać komuś, że nie jestem "garbaty", ale zdania oczywiście nie zmienię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Zakupiłem Cyfre + w ofercie świątecznej. Wybrałem pakiet podstawowy+ i umowę na 24 miesiące. Czyli 11 miesięcy płacę dwadzieścia pare zł, a kolejne 13 miesięcy 42,90zł. Sprzedawca przy kupnie powiedział, że do tego są przez pół roku darmowe pakiety Canal+ i HBO, mimo, że na ulotce było napisane nieco inaczej (HBO 6 miesięcy za darmo, a Canal + 6 miesięcy za pół ceny). Powiedział, że taki cennik jak na ulotce to jest w ofercie gdy bierzemy telewizor. No więc je wziąłem. Jednak dzisiaj przychodzi rachunek i co widzę? Zamiast darmowego Canal+ i HBO płacę za nie 15zł + (po 6 miesiącach będę musiał płacic chyba 59,90!) oraz Filmbox, którego w ogóle nie chciałem (teraz płacę 0, ale po pół roku zdaje się, że trzeba będzie 15zł płacic).

 

Teraz pytanie. Nie wiecie czy po 6 miesiącach będe mogl zrezygnowac z tych niby darmowych pakietów Canal+ i HBO, oraz z Filmboxa? Czy będę musiał płacic dodatkowo 59,90 +15zł? Co z ceną pakietu podstawowego wyniesie aż ponad 120zł?

a ja jestem przekonany, że Filmbox masz gratis na cały okres umowy, a z resztą możesz zadzwonić do CTA i ustalić szczegóły, zanim zadzwonisz przejrzyj Aneks (zwany dalej aneksem), tam masz wszystko napisane i to właśnie podpisałeś... jeśli jest inaczej, to skorygują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wziąłem tydzień temu Philipsa PVR (akcja powrót). Żadnych problemów nie robili, wystarczyło zadzwonić i zapytać.

Szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolony. Dysku nie słychać, oprogramowanie było od razu najnowszej wersji, wszystko działa stabilnie, a sam dekoder wygląda na nówkę.

A za rok, po zakończeniu obecnej umowy, może wezmę sobie Pace PVR... jak już będzie miał dopracowane oprogramowanie. Nie lubię robić za testera :lol2:

 

Myślę ze to dobre podejście. Po co się denerwować na Pace skoro Philips jest dobry. A 250GB to i tak dużo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dzwoniłem do CTA z pytaniem co się stanie gdy w terminie do 31 marca 2010 r. z przyczyn niezależnych ode mnie (miałem na myśli sytuację obecną i zamieszanie związane dystrybucją dekoderów HD PVR) nie wymienię jednego dekodera SD (PACE DSR 2221) na jeden z dekoderów HD PVR. Otrzymałem odpowiedź że zostanę ukarany karą przewidzianą za nieterminowe zdanie sprzętu u dystrybutora :shock: . Pytanie czy mogę być karany za coś na co nie mam wpływu tzn. dystrybucja dekoderów HD PVR do punktów sprzedaży? Mam nadzieję że do 31 marca 2010 sytuacja z tymi dekoderami jakoś się ustabilizuje. Czy to jest zgodne z prawem skoro w umowie mam zapisane wymiana sprzętu ma odbyć się najpóźniej do 31 marca 2010 :read::evil:. Narazie cierpliwie czekam na okazję wymiany dekodera SD na HD PVR :/ Już nie chcę dodawać że jak podpisywałem umowę w dniu 4 stycznia 2010 dystrybutor nie maił ani dekodera HD PVR ani modułów multiroom :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Przedłużałem umowę w grudniu na 13 miesięcy, 3 tygodnie temu wysłałem reklamację, a dzisiaj dostałem odpowiedź z Działu Relacji z Abonentami dotyczącą rezygnacji z opcji hbo i hbo hd a tym samym z premium HD po dwóch miesiącach i utrzymania zniżki na canal+HD. W e-mailu zapewniono mnie, iż zachowam 100% zniżkę na canal+HD do końca okresu minimalnego umowy czyli do końca stycznia 2011. Nadmieniam, iż rozmowę przedłużającą z konsultantem miałem nagraną i zapewnił mnie w niej, iż nie stracę zniżki na canal+HD. Jestem mile zaskoczony podejściem CYFRY do klienta i tym, że nie próbowali się wykręcać i doliczyć mi tych 6 zł do rachunku po rezygnacji z HBO, no ale przecież wszystko było nagrane.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tez wczoraj sprzedawca u ktorego podpisywalem umowe nie zaznaczyl Premium HD tylko C+HD bo mowil od razu ze jak zaznaczy to po 3 m-cach starce paczke c+ HD wiec go posluvchalem i jak odpalilem pace 500gb to od razu wlazlem na hbo HD i o dziwo dziala do dzis :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...