Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moje pytanko jest takie; ponieważ umowa mi się skończy w czerwcu 2011 to czy sie orientujecie czy w tym okresie c+ miała w ostatnich latach dobre promocje lub dobre oferty przedłużenia umowy??porównywalne chociaz w małym stopniu do świątecznych? Czy jednak bedzie trzeba czekac do świąt 2011?

Zawsze latem z promocjami było kiepsko. Jedyne wyjście, to z Tnk przeczekać do obfitującego w „prezenty” listopada/grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam i jak dostałeś odpowiedz z cyfry w sprawie c+ HD ??????

 

 

Tak dzisiaj dostałem odpowiedź i wychodzi na to że konsultant przemilczał pewne sprawy.

Oficjalne stanowisko Cyfry jest takie:

- odłączenie opcji HBO nie spowoduje utraty zniżki na Canal+

- odłączenie opcji HBO spowoduje odłączenie opcji Premium HD i utratę rabatu na wspomnianą opcję. Opcja Premium HD dostępna jest wyłącznie przy posiadaniu opcji premium CANAL+ i HBO.Odłączenie HBO i HBO HD spowoduje, że CANAL+ Film HD i CANAL+ Sport HD będą dostępne w kwocie 6 zł miesięcznie.

 

Nieładnie, nieładnie. Jutro dzwonię z reklamacją bo tą opcją HBO HD (której w zasadzie nie potrzebuję) zrobili mnie w ... ekmmmm

 

 

Jeszcze mam jedno pytanie. Dostałeś już aneks??? Masz w nim napisane Premium HD???

 

Ale Cyfra wymyśliła pułapkę niby 6zł na miesiąc ale to oszustwo właśnie dzwoniłem i masz rację trzeba po wyłączeniu HBO płacić za C+HD. Złożyłem reklamację mam czekać na odpowiedz z działu reklamacji niby mają 30 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Co do mulitroom to powinniście dostawać za darmo na cały okres umowy. Ja dostałem bez żadnych problemów.

2) Ja byłem 2 razy w punkcie u nich i zapewniali mnie że nie strace nic po wył. HBO, więc dopiero się przekonam w maju ale może sobie zostawie bo cały czas fajne i świeże filmy lecą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak dekoder tylko dla nowych klientów i dla tych oczekujących na wymianę. To byłoby nielojalne wobec obecnych abonentów. ( :?: ) Jednakże wiem, że dystrybutorzy nie są chętni na takie wymiany i mówią bzdury, że potrzebny aneks itp. Moje wszelkie wątpliwości rozwiał mail od cyfry+

Wysłałem do nich zapytanie czy aby wymienić dekoder jest potrzebny aneks do umowy i jakieś specjalne pismo wysłane listem poleconym. Odpowiedź na to jest prosta i jednobrzmiąca:

(...)Jednocześnie informuję, że w celu wypożyczenia terminalu należy udać się do punktu dystrybucyjnego CYFRY+ z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

To jest odpowiedź z wczoraj.

Dziś zabrałem się za wymianę, obdzwoniłem punkty w mieście i wybrałem się na misję razem z ojcem. :lol: Tata szedł do punktu i mówił sprzedawcy, że chce podpisać nową umowę oraz wynająć dekoder PVR HD - nie było problemu, dekodery z HDD znajdowały się na zapleczu. Po chwili przyszedł po mnie i razem udaliśmy się do dystrybutora, aby wymienić dekoder. Co miał powiedzieć sprzedawca? Nic. Przecież 2 minuty temu dekodery PVR HD jeszcze były. Oczywiście byłem bez aneksu i tego się doczepili, sprzedawca powiedział, że musi być aneks bo bez tego nie da rady. Pokazałem mu wydrukowany mail, który wczoraj otrzymałem, że do wymiany wystarczy dokument tożsamości to mi powiedział, że nie wystarczy. Powiedziałem mu, że ma mi to napisać na kartce a ja zrobię tego skan i wyślę co cyfry+ i poinformuję o tym, że wysyłają błędne informacje. Zadziałało, po chwili mogłem jakimś cudem wymienić dekoder...

 

Trudno w to uwierzyć, ale trzeba było się zabawić w podchody.

 

Hehe oczywiście, że nielojalne i nie fair , ale życie to życie...

Tobie się udało i bardzo dobrze, ale co , jak dystrybutor nie będzie chciał niczego podpisać, że nie chce wydać PVR-a?

Można dzwonić ze skargą, czy pisać, ale jeszcze trzeba to udowodnić, że wtedy miał PVR-y

To jest tak, że C+ ma pewne zasady, których musi przestrzegać, a dystrybutorzy są niezależni i oni ponoszą odpowiedzialność.

Dla ciekawości dodam,. ze mnie na 1-szej umowie ze 4 lata temu dystrybutor "wydymał" i dopiero po wielokrotnej korespondencji i kilku dość drogich telefonach C+ uznała reklamację.

C+ jest to na rękę, bo to nie oni odpowiadają jakby co, a i dystrybutorzy najczęściej więcej zarobią, bo nie każdy będzie walczył o swoje.

Druga sprawa, ze jak tu wspomniano CP jest chyba jeszcze gorszy :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do zapoznania się z ofertą SPORT KLUB oraz SPORT KLUB + które są obecnie FTA z THOR 0.8W 11746H SR 27990.Ciekawe kiedy je cyfra dołączy,pewnie za parę lat :( .Odkodowali też SPORT KLUB Rumunia ,zapowiadali mecze ligi Angielskiej i Hiszpańskiej.Francuzi z canal+ to bydlaki,płacą krocie żeby inne stacje nie miały.Mają najlepszą ofertę sportową ale Filmowa to dno,No pomijając C+ France.My Francuzowi kieszeń napełniamy,by Francuz mógł się cieszyć z rozrywki na największym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ku przestrodze. Wszystko wygląda pięknie dopóki nie zostanie się stałym abonentem Cyfry. Ja nim zostałem dawno temu i pechowo teraz na początku grudnia zepsuł mi się odbiornik PVR HD. O wymianie na taki sam nie było mowy. Dostałem Pace SD i mam czekać przynajmniej do stycznia a możliwe, że i do marca bo wcześniej nie będzie dla mnie dekoderów. Dekodery są dla nowych klientów, nie dla mnie. Płacę za najwyższy abonament ze wszystkimi programami HD, miałem HBO Digital. Teraz mam tylko SD płacić muszę nadal jak płaciłem, o rabacie cisza, jedynie wielkim gestem Cyfra obniżyła mi opłatę za tuner z 20 zł na 10 zł. Wysłałem pismo reklamacyjne, bez odzewu. Jestem abonentem od 1996 roku jeszcze jako canal+, bo wtedy cyfry+ jeszcze nie było. Absolutna ignorancja operatora. Klient ma płacić i koniec. Przestrzegam wszystkich zanim podpiszą cyrograf. Pięknie będzie do pierwszego problemu i prośby o pomoc.

 

Nie jesteś jedyny, który czeka na dekoder. Nowi klienci tez czekają. Więc nie czuj się pokrzywdzony i uzbrój się w cierpliwość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam i jak dostałeś odpowiedz z cyfry w sprawie c+ HD ??????

 

 

Tak dzisiaj dostałem odpowiedź i wychodzi na to że konsultant przemilczał pewne sprawy.

Oficjalne stanowisko Cyfry jest takie:

- odłączenie opcji HBO nie spowoduje utraty zniżki na Canal+

- odłączenie opcji HBO spowoduje odłączenie opcji Premium HD i utratę rabatu na wspomnianą opcję. Opcja Premium HD dostępna jest wyłącznie przy posiadaniu opcji premium CANAL+ i HBO.Odłączenie HBO i HBO HD spowoduje, że CANAL+ Film HD i CANAL+ Sport HD będą dostępne w kwocie 6 zł miesięcznie.

 

Nieładnie, nieładnie. Jutro dzwonię z reklamacją bo tą opcją HBO HD (której w zasadzie nie potrzebuję) zrobili mnie w ... ekmmmm

 

Potwierdzam fakt. Byłem dzis z kolegą ( jako "adwokat" ) podpisywać w punkcie nową umowę w Świąteczne Doladowanie 13 m-cy. Odłączenie opcji HBO skutkuje utratą opcji premium HD.

 

Przy podpisywaniu umowy należy zwracać uwagę na następujące rzeczy :

- w opcjach dodatkowych i HD należy unikać ( pilnować dystrybutora ) wpisywania PREMIUM HD ponieważ jest to cały pakiet nie rozerwalny z C+FILM HD,C+SPORT, HBO HD.

Poprawnym wpisem jest zaznaczenie przez dystrybutora opcji dotatkowych i HD : 5xHD, CANAL+ HD, HBO HD, FILMBOX - w takim przypadku wyłączenie opcji HBO powoduje wyłączenie tylko opcji HBO HD. Pozostałe opcje są oddzielnymi pakietami więc nie traci się całego pakietu HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do zapoznania się z ofertą SPORT KLUB oraz SPORT KLUB + które są obecnie FTA z THOR 0.8W 11746H SR 27990.Ciekawe kiedy je cyfra dołączy,pewnie za parę lat :( .Odkodowali też SPORT KLUB Rumunia ,zapowiadali mecze ligi Angielskiej i Hiszpańskiej.Francuzi z canal+ to bydlaki,płacą krocie żeby inne stacje nie miały.Mają najlepszą ofertę sportową ale Filmowa to dno,No pomijając C+ France.My Francuzowi kieszeń napełniamy,by Francuz mógł się cieszyć z rozrywki na największym poziomie.

 

ja tam Cyfry ani nie kocham ani nienawidzę ale twoje uczucia do niej są conajmniej niedorzeczne. Jesli Ci sie nie podoba ich oferta to nie korzystaj, przecież nikt Cie nie zmusza do podpisywania umowy.

Za sport ktory mają w swojej ofercie płacą gigantyczne pieniądze i nie możesz sie dziwić że chcą je odzyskać od swoich abonentów. Czy to Francuzi czy Polacy w interesach postępują tak samo.

Nie zgodze sie też że oferta Cyfry jesli chodzi o film jest tragiczna, wiecej ciekawych filmow można zobaczyć na canal+ niz na takim nFilm czy Wojnie i Pokoj - "wiodących" kanałach konkurencji, o CP nie wspominam bo to już kpina z abonenta.

Jedyny żal do Cyfry można mieć o to że stali abonenci wcale nie mają lepszych ofert niż zupełnie nowi z ulicy, ale żadna platforma w Polsce tego nie zapewnia, a powinna. Tak jest na zachodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do zapoznania się z ofertą SPORT KLUB oraz SPORT KLUB + które są obecnie FTA z THOR 0.8W 11746H SR 27990.Ciekawe kiedy je cyfra dołączy,pewnie za parę lat :( .Odkodowali też SPORT KLUB Rumunia ,zapowiadali mecze ligi Angielskiej i Hiszpańskiej.Francuzi z canal+ to bydlaki,płacą krocie żeby inne stacje nie miały.Mają najlepszą ofertę sportową ale Filmowa to dno,No pomijając C+ France.My Francuzowi kieszeń napełniamy,by Francuz mógł się cieszyć z rozrywki na największym poziomie.

 

O czym Ty mowisz :)

C+ sport jest najszerszym programowo kanalem sportowym - Oprocz lig europejskich ( angielska, hiszpanska, wloska, francuska, polska ekstraklasa) grand prix w zuzlu, gale bokserskie, liga rugby itd.

Oferta filmowa C+ ktory oferuje Ci najswiezsze filmy po 9-12 miesiacach od zejscia z ekranow kin jest wg Ciebie najslabsza?

Radze zapoznac sie jeszcze raz z oferta C+ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

niema sie czym jarac jak mialem n-ke to tam mialem sport klub i sport klub + oferta programowa masakra mam nadzieje ze niedolacza tego badziewia do cyfry plus a jakosc obrazu porazka calkowita bynajmniej byla na n-ce i mysle ze sie nic niezmienilo od tego czasu szkoda marnowac miejsce na takie kanaly dla cyfry

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj "wydzwonilem" dla mojego taty taką promocje:

-powitalny

-canal+

13 miesięcy x 34,90zł

aktywacja 1zł

tuner sd na własność 1gr

umowa dla nowego abonenta

jakieś 2 tyg temu mógł mieć to samo za około 33zł

 

yy?! że niby można negocjować umowę dla nowych abonenów? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o kanały HD. W propozycji przedłużenia umowy (pakiet prestiżowy+), cały czas mi mówiono że otrzymam wszystkie kanały HD gratis, ale w momencie odczytywania warunków powiedziano, że tych kanałów jest 7

2* canal+, 2* europsport, NP, AnimalP oraz MTV.

Nie dostałem HBO HD ponieważ konsultant powiedział, że można mieć tylko Canal+ HD albo HBO HD. Czy jest tak rzeczywiście czy mnie zrobiono w balona i będe musiał w przeciągu 48 godz. wypowiedzieć zawartą niedawno umowę?

Prosze napiszcie czy na przedłużeniach umów z opcją kanałów HD za free też musieliście wybierać pomiędzy Canal+ HD a HBP HD?

 

Serdecznie pozdrawiam

 

Jeśli to było przedłużenie umowy to nie możesz jej już w żaden sposób wypowiedzieć przed upływem nowego okresu minimalnego umowy.

 

Moje pytanko jest takie; ponieważ umowa mi się skończy w czerwcu 2011 to czy sie orientujecie czy w tym okresie c+ miała w ostatnich latach dobre promocje lub dobre oferty przedłużenia umowy??porównywalne chociaz w małym stopniu do świątecznych? Czy jednak bedzie trzeba czekac do świąt 2011?

Zawsze latem z promocjami było kiepsko. Jedyne wyjście, to z Tnk przeczekać do obfitującego w „prezenty” listopada/grudnia.

 

Można też kupić moduł prepaid Cyfrowego Polsatu opłacony na 4 miesiące (jeden miesiąc pakiet Relax Mix i Familijny oraz trzy miesiące pakiet Familijny). Jego koszt w znanym serwisie aukcyjnym to wydatek niespełna 200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przedłużyłem umowę na kolejne 13 m-cy (komfort+Canal). Aktualna jest ważna do 31.01.2010. Konsultant stwierdził, że za styczeń 2010 będę miał naliczoną nową ratę, zgodnie z przedłużeniową promocją, umowa zaś będzie obowiązywać od 01.02.2010 przez 13 m-cy, czyli do 28.02.2011. Sprytnie.

Zapytałem, czy po 11 m-cach mogę obniżyć pakiet i zrezygnować z opcji Canal+. Usłyszałem - "Tak, tylko proszę pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia, który w Pana przypadku wypada na koniec listopada 2010, więc najdalej z końcem października 2010 musi Pan z nami się skontaktować, żeby bez przeszkód obniżyć pakiet".

Wniosek z tego taki, że nie 2 ale 3 miesiące mogą być pełnopłatne, choć należy pamiętać, że ze starej umowy jeden miesiąc został "potraktowany" mniejszą kwotą.

Czy to rozumowanie ma sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przedłużyłem umowę na kolejne 13 m-cy (komfort+Canal). Aktualna jest ważna do 31.01.2010. Konsultant stwierdził, że za styczeń 2010 będę miał naliczoną nową ratę, zgodnie z przedłużeniową promocją, umowa zaś będzie obowiązywać od 01.02.2010 przez 13 m-cy, czyli do 28.02.2011. Sprytnie.

Zapytałem, czy po 11 m-cach mogę obniżyć pakiet i zrezygnować z opcji Canal+. Usłyszałem - "Tak, tylko proszę pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia, który w Pana przypadku wypada na koniec listopada 2010, więc najdalej z końcem października 2010 musi Pan z nami się skontaktować, żeby bez przeszkód obniżyć pakiet".

Wniosek z tego taki, że nie 2 ale 3 miesiące mogą być pełnopłatne, choć należy pamiętać, że ze starej umowy jeden miesiąc został "potraktowany" mniejszą kwotą.

Czy to rozumowanie ma sens?

bzdury ci nagadał alo źle go zrozumiales, pakiet możesz obniżyć nawet dzien przed koncem miesiąca i obniżony pakiet masz od 1go nastepnego miesiąca. Tak było zawsze i jest do dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak komentować i odpowiadać na głosy gości z 1 postem (pjasiek). Ludzie jak ja zacząłem coś tu pisać to najpierw przeglądnąłem to forum. Niektórzy wolą pisać bzdury. Ale to chyba dzisiejsza młodzież, która chce wszystko na złotej tacy bez żadnego czytania. Ludzie rozum ma wielką przyszłość. :roll:

Wesołych Świąt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie do osób, , którym kończyła się umowa na abo końcem stycznia 2010, czy przedłużył ktoś taką umowę na pakiet prestiżowy HD+ za 50 % za 11 miesięcy -całą umowa na 13 miesięcy, data obowiązywania 01 styczeń 2010 ?? oczywiście bez dekodera ??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do MGR powiadasz Oferta filmowa C+ ktory oferuje Ci najswiezsze filmy po 9-12 miesiacach od zejscia z ekranow kin jest wg Ciebie najslabsza?

Radze zapoznac sie jeszcze raz z oferta C+ .

 

Masz tutaj zestaw filmów które mają ponad rok od kin,i które nie były emitowane w Canal+ ich średnia ocena wynosi ponad 8 na 10 oraz głosów na nie ponad 1000.A niektóre były emitowane CANALPLUS.FR (Francja)

 

Mroczny Rycerz

Slumdog Milioner z Ulicy

Siedem Dusz

Gran Torino

Uprowadzona

Lektor

Skazaniec

Oszukana

i wiele innych

 

Ja tylko podaje przykłady ze nasz Canal+ w porównaniu z Canal+ France wypada blado.

Oferta Sportowa jest niepodważalna Canal+ jest najlepszym kanałem sportowym w Polsce.

 

Ale żeby mieć wszystkie mecze to trzeba dokupić Orange Sport.

I tu jesteśmy robieni w buca bo zamiast uruchomić Canal+ Sport 3

to mamy płacić za kolejną opcję.

 

Przypominam ze umowa z PZPN zakładała ze Dodatkowy kanał z Ligą Polską ma być dostępny dla innych platform oczywiście odpłatnie

 

To Canal+ podpisał umowę z TP uruchomicie Orange Sport my wam damy mecze i za koszty zapłacimy.ale i wy będziecie mogli dodawać Cyfrę oraz Orange Sport do Oferty telewizyjnej TP

 

I tak załatwili nie korzystną umowę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest odpowiedź z wczoraj.

Dziś zabrałem się za wymianę, obdzwoniłem punkty w mieście i wybrałem się na misję razem z ojcem. :lol: Tata szedł do punktu i mówił sprzedawcy, że chce podpisać nową umowę oraz wynająć dekoder PVR HD - nie było problemu, dekodery z HDD znajdowały się na zapleczu. Po chwili przyszedł po mnie i razem udaliśmy się do dystrybutora, aby wymienić dekoder. Co miał powiedzieć sprzedawca? Nic. Przecież 2 minuty temu dekodery PVR HD jeszcze były. Oczywiście byłem bez aneksu i tego się doczepili, sprzedawca powiedział, że musi być aneks bo bez tego nie da rady. Pokazałem mu wydrukowany mail, który wczoraj otrzymałem, że do wymiany wystarczy dokument tożsamości to mi powiedział, że nie wystarczy. Powiedziałem mu, że ma mi to napisać na kartce a ja zrobię tego skan i wyślę co cyfry+ i poinformuję o tym, że wysyłają błędne informacje. Zadziałało, po chwili mogłem jakimś cudem wymienić dekoder...

 

Trudno w to uwierzyć, ale trzeba było się zabawić w podchody.

 

Ja przedłużałem umowę końcem listopada - miałem wcześniej umowę na 15 miesięcy (9 miesięcy za 50% ceny i 6 za 100% - umowę przedłużyłem w 10 miesiącu trwania poprzedniej) - był pakiet Prestiżowy +

 

Umowę przedłużałem poprzez infolinię, negocjowałem warunki - warunkiem odebrania promocyjnego telewizora była zmiana abonamentu na Prestiżowy HD+ i podpisanie umowy na 24 miesiące - tyle, że początkowo miała to być cena cennikowa - bez żadnych rabatów + normalna opłata za dzierżawę dekodera. Skończyło się na zejściu z 169 złotych na 129 + PVR HD (bez podania modelu, co daje furtkę wymiany na nowy model ;) ) za darmo przez cały okres trwania umowy. Do tego dostałem telewizor za złotówkę i w sumie jestem zadowolony - przez 5 miesięcy rachunki spadły mi z 151 na 129, gdzie za pakiet wyższy płacę mniej niż za niższy, mam 2 dekodery (splitter na dniach i Młody będzie miał w pokoju telewizję + nowy telewizor - ale cicho sza na razie, bo TV pod choinką się znajdzie ;) ).

 

Jeśli chodzi o odbiór dekodera - wiadomo, że są problemy z odbiorem dekoderów - bo jest ich mało (teraz doszły modele z dyskiem 500GB, więc się sytuacja trochę poprawiła). Ja dzwoniłem do 10 punktów z krótkim pytaniem, czy mają takie dekodery na stanie. W 9 punktach nie mieli, w 10 były (kilka sztuk nawet), więc wyjaśniłem sytuację, podałem numer abonenta itp. Sprzedawca "uruchomił" kierownika, kierownik zadzwonił na infolinię dla dystrybutorów, po 10 minutach oddzwonił do mnie i zaprosił po odbiór dekodera. Pytałem go przy odbiorze, czy mógł mi odmówić wydania dekodera - odpowiedział, że nie ma takiego prawa - dekodery nie należą do niego, tylko do C+ i jeżeli C+ ustala zasady takie, że odbiór następuje w dowolnym punkcie, to jego to też obowiązuje.

 

Nie miałem przy sobie żadnych dokumentów poza dowodem osobistym i prawem jazdy (pokazywałem tylko dowód osobisty) - żadnego aneksu, wydruku maila itp. itd. Aneks dostałem pocztą po ok. 10 dniach od zawarcia umowy przez telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...