Dawid_BB Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam Umowa kończy mi się końcem stycznia 2010, gdzie korzystam z pakietu Prestiżowy + i tak po wysłaniu e-maila do C+ z zapytaniem o ofertę o przedłużeniu umowy na 24 miesiące zadzwonił do mnie konsultant proponując przedłużenie umowy: - umowa 24 miesiące - gwarancja stałej ceny za pakiet Prestiżowy + HD w cenie 129zł - TV za 1zł - dekoder HD - 0zł - multiroom - 0zł Więc po obliczeniu kosztów jakie bym poniósł wyliczyłem, że będzie mnie to kosztowało 24x129=3096zł . Więc pod uwagę zabrałem takie rozwiązanie jak podpisanie umowy na nowo na okres 24 miesięcy - pakiet Prestiżowy + , gdzie opcje HD są za free. Na start dostaję 12 miesięcy rabatu 50%, Tv za 1zł, multiroom 0zł i tu suma wyszła 2716,20 bez dekodera HD - różnica 379,80zł. Przy zabraniu dekodera HD do tego pakietu odliczę 240zł za wynajem więc zostanie mi 139,80zł. I tu jest zastanawiające pytanie jak się to wszystko ma dla stałego klienta, gdzie oferta jest o wiele nie korzystna do tej co jest dla nowych klientów... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Może ponegocjuj z nimi. Na forum opisane są przypadki takich negocjacji. Nic nie tracisz a możesz zyskać. A może trafiłeś na złego konsultanta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_BB Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Odpisałem im: Witam Nawiązując do dzisiejszej rozmowy z Państwa konsultantem nie jestem zainteresowany zaproponowanymi mi warunkami przedłużenia umowy na pakiet prestiżowy +: - umowa na 24 miesiące - akceptuję - stała cena 129zł/mies. za pakiet prestiżowy + z opcjami HD - nie akceptuję. Moja proponowana cena to 109zł/mies. - Tv za 1zł - akceptuję - Dekoder za 0zł - akceptuję - Multiroom - nie jest mi potrzebny W mojej ocenie ta oferta nie jest korzystna dla stałego klienta - gdybym był nowym klientem i podpisywała nową umowę na 24 miesiące to miałbym lepsze warunki. Pozdrawiam Zobaczymy czy będzie jakiś odzew z ich strony. Nie ukrywam, że jestem zadowolony z ich usług, ale podchodząc do stałych klientów w ten sposób chyba z nich zrezygnuję . Fakt może zadzwonił do mnie "zły" konsultant, wiec czekam dalej. Nawet przez ostatnie miesiące umowy nie schodziłem na tańszy pakiet tylko płacę pełną opłatę. Mnie to nic nie kosztuję a napisanie rezygnacji i wysłanie nie jest pracochłonne ani drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Moim zdaniem dobrą oferte złożyłeś i powinni się na nią zgodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Na ile dni przed końcem umowy można negocjować z nimi przedluzenie jej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_BB Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 W moim przypadku, gdy mam umowę do końca stycznia to muszę wysłać do nich pismo o rezygnacji tak aby list do nich dotarł przed końcem grudnia tak aby był jeszcze 1 miesiąc na wypowiedzenie. Tak mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majk Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 A jeżeli będę chciał na początek tylko wysłać maila? Wypowiedzenie umowy bym zostawił na koniec jak nic mi z tego nie wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_BB Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Od tego powinieneś już dawno zacząć, żeby został Ci czas na wypowiedzenie, ale w zależności do kiedy masz umowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Jakie są aktualne promocje każdy widzi. Te dzisiejsze odstają od tych z zeszłego tygodnia i listopada. Na pewno w wydaniach mailowych promocje dynamicznie będą się zmieniać aż do końca roku. Dlatego należy codziennie odwiedzać APS i tam na bieżąco się dowiadywać oraz śledzić co jest nowego. Myślę, że to chwilowa "zadyszka". Z każdym dniem może być coraz ciekawiej. Rozpoczyna się gra nerwów. Wygrają ci, co nie poddadzą się emocjom. A ostatni przedświąteczny tydzień może być najciekawszy z dotychczasowej promocji - a przynajmniej porównywalny do tej najlepszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisak13 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 mam pytanie czy jest szansa na promocje dla nowych klientów by mieć dekoder HD za 0zł, a drugie pytanie to jaki dekoder można by było kupić by włożyć do niego kartę cyfry i bez problemu odbierać kanały HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blady Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Hehe, widzę że niektórzy to by zabili za jedno złe słowo o ich ukochanej Cyferce. Panowie ~nin i ~blady zachowują się jakby byli udziałowcami w Cyfrze i mieli powieszone ich logo nad łóżkiem. Chciałem tylko powiedzieć, że użyte kilka stron wcześniej stwierdzenie, iż jest to najlepsza, niepowtarzalna oferta, jest grubo przesadzone, bo chociażby rok temu w tym samym okresie promocja była o wiele bardziej atrakcyjna. Korporacje mają szczęście, że są tacy ludzie jak w/w użytkownicy, którzy tylko zobaczą napis "PROMOCJA" i od razu, ślepo to biorą, bo inaczej gotowi by byli zniknąć z rynku. Na takich klientach się zarabia. Przedsiębiorcy wolą właśnie takich klientów, od tych, którzy chcą dostać jak najlepsze dla siebie warunki i będą negocjować do końca. Kolego mój wpis nie miał za zadanie robic tu jakiejś wojny. Jeśli Cie tak bardzo interesuje to ja też ciągle zwlekam z podpisaniem nowej umowy i chyba o tym wspomniałem ... Nie rozumie czemu ciągle każdy wraca do tamtego roku i żyje nadzieją że będzie płacić mniej? Uważam że nie którzy mylą negocjacje z powiedzeniem dać mu palec a weźmie całą ręke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcur Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 mam pytanie czy jest szansa na promocje dla nowych klientów by mieć dekoder HD za 0zł, a drugie pytanie to jaki dekoder można by było kupić by włożyć do niego kartę cyfry i bez problemu odbierać kanały HD Jest szansa, musiszy tylko znaleźć punkt, gdzie będą mieli dekodery HD bez PVR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahool Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Umowe mialem do konca lutego 2010. zadzwonilem dzis, ze chce z korzystac ze swiatecznej promocji i czy mam podpisac nowa umowe czy stara zmienic. Zaproponowali aneks do starej czyli umowe na 18 miesiecy i dokladnie te same warunki co w promocji swiatecznej. powiedzialem ze interesuje mnie umowa tylko na 13miesiecy. po krotkiej konsultacji goscia z biura obslugi ze swoim przelozonym zgodzil sie. dali mi umowe na 13 miesiecy czyli komfort za pol ceny, canal+ HBO za pol ceny i to przez 11miesiecy, dekoder sd ktory mam bez oplat na wynajem. oczywiscie opcje c+hbo mozna wylaczyc jak juz bedzie trzeba normalnie placic. Co daje umowa do stycznia 2011 i mozliwosc za rok skozystania z nastepnej swiatecznej promocji. Pozdrawiam ceny jakie zaproponowali to komfortowy + canal + za 46zl przez 11 miesiecy lub komfortowy + canal+HBO za 62zl przez 11 miesiecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynek Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Właśnie przedłużyłem umowę (grudniową 2008). Miałem wcześniej Komfortowy+ z Canal+HD i HBOHD. Płaciłem 102,80 zł. Obecnie mam PrestiżowyHD+ za 84,40 przez 11 miesięcy. Umowa na 13 miesięcy. Niestety dekodera za 0zł w tej opcji nie ma więc wziąłem wynajem za 50% przez 11 miesięcy. Umowa obowiązuje do końca lutego 2011. Mam 2 pytania. 1. Czy to max co można było osiągnąć? 2. Czy mogę przejść do Podstawowego+ w grudniu aby załapać się na promocję Grudniową 2010 (oczywiście umowa na kogoś innego)? Czy dobrze pamiętam, że płaci się 10zł za przejście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcur Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 1. Po co Ci ta wiedza teraz, skoro już przedłużyłeś??? 2. Tak możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 ceny jakie zaproponowali tokomfortowy + canal + za 46zl przez 11 miesiecy Do utargowania jest/było 42 zł. I to przez całą umowę, a nie część. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Msmichal Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 właśnie dzwoniłem na infolinięcanal+ sport HD, oraz canal+ film HD, nie sa dodawane w nowej promocji (promocja stała cena z canal+) gdyż jak mi to babka mówiła są to opcje premium i za nie się dodatkowo płaci. Czy ktoś mógłby to potwierdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 mam pytanie czy jest szansa na promocje dla nowych klientów by mieć dekoder HD za 0zł, a drugie pytanie to jaki dekoder można by było kupić by włożyć do niego kartę cyfry i bez problemu odbierać kanały HD Każdy dekoder HD na rynku. Karta pracowała by wówczas w czytniku lub module CI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terry_ck Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Właśnie przedłużyłem umowę (grudniową 2008).Miałem wcześniej Komfortowy+ z Canal+HD i HBOHD. Płaciłem 102,80 zł. Obecnie mam PrestiżowyHD+ za 84,40 przez 11 miesięcy. Umowa na 13 miesięcy. Niestety dekodera za 0zł w tej opcji nie ma więc wziąłem wynajem za 50% przez 11 miesięcy. Umowa obowiązuje do końca lutego 2011. Mam 2 pytania. 1. Czy to max co można było osiągnąć? 2. Czy mogę przejść do Podstawowego+ w grudniu aby załapać się na promocję Grudniową 2010 (oczywiście umowa na kogoś innego)? Czy dobrze pamiętam, że płaci się 10zł za przejście? Myśle że możesz mieć jeszcze taką możliwość przy umowie 13 m-cy: Prestiż full HD przez 9mc za 75 zł kolejne 4 m-ce 150 zł Dekoder 0 przez 13 m-cy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annaud Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 wczoraj przedłuzyłem umowe na 13 mcy na następujacych warunkach: Komfortowy plus+ 11 mcy za 50% Canal Plus 8 m-cy za 50% (nie chceili dac więcej). wszystkie kanały HD gratis 13 mcy wypożyczenie PVR - gratis przez 13 mcy HBO - 2 mce gratis. myslę że jest nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy33 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nie wiecie gdzie w Krakowie może być dostępny dekoder pvr hd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_73 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Odpisałem im: Witam Nawiązując do dzisiejszej rozmowy z Państwa konsultantem nie jestem zainteresowany zaproponowanymi mi warunkami przedłużenia umowy na pakiet prestiżowy +: - umowa na 24 miesiące - akceptuję - stała cena 129zł/mies. za pakiet prestiżowy + z opcjami HD - nie akceptuję. Moja proponowana cena to 109zł/mies. - Tv za 1zł - akceptuję - Dekoder za 0zł - akceptuję - Multiroom - nie jest mi potrzebny W mojej ocenie ta oferta nie jest korzystna dla stałego klienta - gdybym był nowym klientem i podpisywała nową umowę na 24 miesiące to miałbym lepsze warunki. Pozdrawiam Zobaczymy czy będzie jakiś odzew z ich strony. Nie ukrywam, że jestem zadowolony z ich usług, ale podchodząc do stałych klientów w ten sposób chyba z nich zrezygnuję . Fakt może zadzwonił do mnie "zły" konsultant, wiec czekam dalej. Nawet przez ostatnie miesiące umowy nie schodziłem na tańszy pakiet tylko płacę pełną opłatę. Mnie to nic nie kosztuję a napisanie rezygnacji i wysłanie nie jest pracochłonne ani drogie Daj znać po otrzymaniu odpowiedzi na Twoją korektę przedłużenia umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakmar Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Ja też jestem zadowolony z oferty natomiast dużo mniej z traktowania starych abonentów. Kiedyś pisałem do nich, próbowałem uzyskać jakieś lepsze warunki niż nowy abonent i ... w końcu dałem spokój. Obecnie w listopadzie zawieram umowę terminową, kończę ją przed następnymi świętami i znowu dostaję zupełnie przyzwoite warunki jako nowy abonent na święta (tzn. nie ja lecz ktoś z rodziny Po dwóch latach wracam i tak w kółko.. To chyba jedyny sposób póki nie zaczną cenić sobie lojalność klientów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_BB Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Odpisałem im: Witam Nawiązując do dzisiejszej rozmowy z Państwa konsultantem nie jestem zainteresowany zaproponowanymi mi warunkami przedłużenia umowy na pakiet prestiżowy +: - umowa na 24 miesiące - akceptuję - stała cena 129zł/mies. za pakiet prestiżowy + z opcjami HD - nie akceptuję. Moja proponowana cena to 109zł/mies. - Tv za 1zł - akceptuję - Dekoder za 0zł - akceptuję - Multiroom - nie jest mi potrzebny W mojej ocenie ta oferta nie jest korzystna dla stałego klienta - gdybym był nowym klientem i podpisywała nową umowę na 24 miesiące to miałbym lepsze warunki. Pozdrawiam Zobaczymy czy będzie jakiś odzew z ich strony. Nie ukrywam, że jestem zadowolony z ich usług, ale podchodząc do stałych klientów w ten sposób chyba z nich zrezygnuję . Fakt może zadzwonił do mnie "zły" konsultant, wiec czekam dalej. Nawet przez ostatnie miesiące umowy nie schodziłem na tańszy pakiet tylko płacę pełną opłatę. Mnie to nic nie kosztuję a napisanie rezygnacji i wysłanie nie jest pracochłonne ani drogie Daj znać po otrzymaniu odpowiedzi na Twoją korektę przedłużenia umowy. Dostałem dzisiaj e-maila: Szanowna Panie, z przykrością przyjąłem informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Ufam, że nie jest to Pana ostateczna decyzja. Odpowiadając na e-mail, pragnę poinformować, że Okres Minimalny Pana Umowy upływa 31.01.2010 roku. W wypadku, gdy w Okresie Minimalnym nie zawiadomi Pan CYFRY+ na piśmie, listem poleconym, że nie zamierza kontynuować Umowy, zostanie ona przedłużona na Czas Nieokreślony. W przypadku chęci rezygnacji, list polecony, zgodnie z Regulaminem, proszę przesłać najpóźniej na miesiąc przed końcem obecnego okresu Umowy, czyli do 31.12.2009 roku, pod nasz adres korespondencyjny: CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, Dział Relacji z Abonentami Więc składam rezygnację i może to coś pomoże Nie lubię takich firm, które nie umieją zadbać o stałego klienta. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scriptorignotus Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Potwierdzam opcję przedłużeniową Pakiet podstawowy+ z opcją Canal+ za 29zł z umową na 18 miesięcy przez cały okres trwania umowy. Jak się dowiedziałem jest to już oferta ostateczna i nie ma opcji dodatkowych promocji np. hbo na 5 miesięcy czy dekoder HD za darmo. W tym przypadku dekoder hd kosztuje połowę standardowej stawki czyli 10zł, natomiast dekoder sd, który posiadam obecnie jest również przez cały okres trwania umowy używany przeze mnie za darmo. Jednak nikt mi tej opcji nie zaproponował standardowo, musiałem się sam upominać powołując się na znajomego. Pozdrawiam i polecam wyłącznie ten numer 22 3104565. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi