Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Umowa kończy mi się końcem stycznia 2010, gdzie korzystam z pakietu Prestiżowy + i tak po wysłaniu e-maila do C+ z zapytaniem o ofertę o przedłużeniu umowy na 24 miesiące zadzwonił do mnie konsultant proponując przedłużenie umowy:

 

- umowa 24 miesiące

- gwarancja stałej ceny za pakiet Prestiżowy + HD w cenie 129zł

- TV za 1zł

- dekoder HD - 0zł

- multiroom - 0zł

 

Więc po obliczeniu kosztów jakie bym poniósł wyliczyłem, że będzie mnie to kosztowało 24x129=3096zł . Więc pod uwagę zabrałem takie rozwiązanie jak podpisanie umowy na nowo na okres 24 miesięcy - pakiet Prestiżowy + , gdzie opcje HD są za free. Na start dostaję 12 miesięcy rabatu 50%, Tv za 1zł, multiroom 0zł i tu suma wyszła 2716,20 bez dekodera HD - różnica 379,80zł. Przy zabraniu dekodera HD do tego pakietu odliczę 240zł za wynajem więc zostanie mi 139,80zł. I tu jest zastanawiające pytanie jak się to wszystko ma dla stałego klienta, gdzie oferta jest o wiele nie korzystna do tej co jest dla nowych klientów... ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisałem im:

 

Witam

 

Nawiązując do dzisiejszej rozmowy z Państwa konsultantem nie jestem zainteresowany zaproponowanymi mi warunkami przedłużenia umowy na pakiet prestiżowy +:

 

- umowa na 24 miesiące - akceptuję

- stała cena 129zł/mies. za pakiet prestiżowy + z opcjami HD - nie akceptuję. Moja proponowana cena to 109zł/mies.

- Tv za 1zł - akceptuję

- Dekoder za 0zł - akceptuję

- Multiroom - nie jest mi potrzebny

 

W mojej ocenie ta oferta nie jest korzystna dla stałego klienta - gdybym był nowym klientem i podpisywała nową umowę na 24 miesiące to miałbym lepsze warunki. Pozdrawiam

 

Zobaczymy czy będzie jakiś odzew z ich strony. Nie ukrywam, że jestem zadowolony z ich usług, ale podchodząc do stałych klientów w ten sposób chyba z nich zrezygnuję :) . Fakt może zadzwonił do mnie "zły" konsultant, wiec czekam dalej. Nawet przez ostatnie miesiące umowy nie schodziłem na tańszy pakiet tylko płacę pełną opłatę. Mnie to nic nie kosztuję a napisanie rezygnacji i wysłanie nie jest pracochłonne ani drogie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie są aktualne promocje każdy widzi. Te dzisiejsze odstają od tych z zeszłego tygodnia i listopada. Na pewno w wydaniach mailowych promocje dynamicznie będą się zmieniać aż do końca roku. Dlatego należy codziennie odwiedzać APS i tam na bieżąco się dowiadywać oraz śledzić co jest nowego. Myślę, że to chwilowa "zadyszka". Z każdym dniem może być coraz ciekawiej. Rozpoczyna się gra nerwów. Wygrają ci, co nie poddadzą się emocjom. A ostatni przedświąteczny tydzień może być najciekawszy z dotychczasowej promocji - a przynajmniej porównywalny do tej najlepszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, widzę że niektórzy to by zabili za jedno złe słowo o ich ukochanej Cyferce. Panowie ~nin i ~blady zachowują się jakby byli udziałowcami w Cyfrze i mieli powieszone ich logo nad łóżkiem. Chciałem tylko powiedzieć, że użyte kilka stron wcześniej stwierdzenie, iż jest to najlepsza, niepowtarzalna oferta, jest grubo przesadzone, bo chociażby rok temu w tym samym okresie promocja była o wiele bardziej atrakcyjna. Korporacje mają szczęście, że są tacy ludzie jak w/w użytkownicy, którzy tylko zobaczą napis "PROMOCJA" i od razu, ślepo to biorą, bo inaczej gotowi by byli zniknąć z rynku. Na takich klientach się zarabia. Przedsiębiorcy wolą właśnie takich klientów, od tych, którzy chcą dostać jak najlepsze dla siebie warunki i będą negocjować do końca.

 

Kolego mój wpis nie miał za zadanie robic tu jakiejś wojny.

Jeśli Cie tak bardzo interesuje to ja też ciągle zwlekam z podpisaniem nowej umowy i chyba o tym wspomniałem ...

Nie rozumie czemu ciągle każdy wraca do tamtego roku i żyje nadzieją że będzie płacić mniej?

Uważam że nie którzy mylą negocjacje z powiedzeniem dać mu palec a weźmie całą ręke :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy jest szansa na promocje dla nowych klientów by mieć dekoder HD za 0zł, a drugie pytanie to jaki dekoder można by było kupić by włożyć do niego kartę cyfry i bez problemu odbierać kanały HD

 

Jest szansa, musiszy tylko znaleźć punkt, gdzie będą mieli dekodery HD bez PVR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowe mialem do konca lutego 2010. zadzwonilem dzis, ze chce z korzystac ze swiatecznej promocji i czy mam podpisac nowa umowe czy stara zmienic. Zaproponowali aneks do starej czyli umowe na 18 miesiecy i dokladnie te same warunki co w promocji swiatecznej. powiedzialem ze interesuje mnie umowa tylko na 13miesiecy. po krotkiej konsultacji goscia z biura obslugi ze swoim przelozonym zgodzil sie. dali mi umowe na 13 miesiecy czyli komfort za pol ceny, canal+ HBO za pol ceny i to przez 11miesiecy, dekoder sd ktory mam bez oplat na wynajem. oczywiscie opcje c+hbo mozna wylaczyc jak juz bedzie trzeba normalnie placic. Co daje umowa do stycznia 2011 i mozliwosc za rok skozystania z nastepnej swiatecznej promocji.

Pozdrawiam

 

ceny jakie zaproponowali to

komfortowy + canal + za 46zl przez 11 miesiecy

lub

komfortowy + canal+HBO za 62zl przez 11 miesiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę (grudniową 2008).

Miałem wcześniej Komfortowy+ z Canal+HD i HBOHD. Płaciłem 102,80 zł.

Obecnie mam PrestiżowyHD+ za 84,40 przez 11 miesięcy. Umowa na 13 miesięcy.

Niestety dekodera za 0zł w tej opcji nie ma więc wziąłem wynajem za 50% przez 11 miesięcy.

Umowa obowiązuje do końca lutego 2011.

 

Mam 2 pytania.

1. Czy to max co można było osiągnąć?

2. Czy mogę przejść do Podstawowego+ w grudniu aby załapać się na promocję Grudniową 2010 (oczywiście umowa na kogoś innego)? Czy dobrze pamiętam, że płaci się 10zł za przejście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy jest szansa na promocje dla nowych klientów by mieć dekoder HD za 0zł, a drugie pytanie to jaki dekoder można by było kupić by włożyć do niego kartę cyfry i bez problemu odbierać kanały HD

Każdy dekoder HD na rynku. Karta pracowała by wówczas w czytniku lub module CI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę (grudniową 2008).

Miałem wcześniej Komfortowy+ z Canal+HD i HBOHD. Płaciłem 102,80 zł.

Obecnie mam PrestiżowyHD+ za 84,40 przez 11 miesięcy. Umowa na 13 miesięcy.

Niestety dekodera za 0zł w tej opcji nie ma więc wziąłem wynajem za 50% przez 11 miesięcy.

Umowa obowiązuje do końca lutego 2011.

 

Mam 2 pytania.

1. Czy to max co można było osiągnąć?

2. Czy mogę przejść do Podstawowego+ w grudniu aby załapać się na promocję Grudniową 2010 (oczywiście umowa na kogoś innego)? Czy dobrze pamiętam, że płaci się 10zł za przejście?

 

Myśle że możesz mieć jeszcze taką możliwość przy umowie 13 m-cy:

Prestiż full HD przez 9mc za 75 zł kolejne 4 m-ce 150 zł

Dekoder 0 przez 13 m-cy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj przedłuzyłem umowe na 13 mcy na następujacych warunkach:

Komfortowy plus+ 11 mcy za 50%

Canal Plus 8 m-cy za 50% (nie chceili dac więcej).

wszystkie kanały HD gratis 13 mcy

wypożyczenie PVR - gratis przez 13 mcy

HBO - 2 mce gratis.

 

myslę że jest nieźle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisałem im:

 

Witam

 

Nawiązując do dzisiejszej rozmowy z Państwa konsultantem nie jestem zainteresowany zaproponowanymi mi warunkami przedłużenia umowy na pakiet prestiżowy +:

 

- umowa na 24 miesiące - akceptuję

- stała cena 129zł/mies. za pakiet prestiżowy + z opcjami HD - nie akceptuję. Moja proponowana cena to 109zł/mies.

- Tv za 1zł - akceptuję

- Dekoder za 0zł - akceptuję

- Multiroom - nie jest mi potrzebny

 

W mojej ocenie ta oferta nie jest korzystna dla stałego klienta - gdybym był nowym klientem i podpisywała nową umowę na 24 miesiące to miałbym lepsze warunki. Pozdrawiam

 

 

Zobaczymy czy będzie jakiś odzew z ich strony. Nie ukrywam, że jestem zadowolony z ich usług, ale podchodząc do stałych klientów w ten sposób chyba z nich zrezygnuję :) . Fakt może zadzwonił do mnie "zły" konsultant, wiec czekam dalej. Nawet przez ostatnie miesiące umowy nie schodziłem na tańszy pakiet tylko płacę pełną opłatę. Mnie to nic nie kosztuję a napisanie rezygnacji i wysłanie nie jest pracochłonne ani drogie ;)

Daj znać po otrzymaniu odpowiedzi na Twoją korektę przedłużenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem zadowolony z oferty natomiast dużo mniej z traktowania starych abonentów. Kiedyś pisałem do nich, próbowałem uzyskać jakieś lepsze warunki niż nowy abonent i ... w końcu dałem spokój. Obecnie w listopadzie zawieram umowę terminową, kończę ją przed następnymi świętami i znowu dostaję zupełnie przyzwoite warunki jako nowy abonent na święta (tzn. nie ja lecz ktoś z rodziny :) Po dwóch latach wracam i tak w kółko.. To chyba jedyny sposób póki nie zaczną cenić sobie lojalność klientów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisałem im:

 

Witam

 

Nawiązując do dzisiejszej rozmowy z Państwa konsultantem nie jestem zainteresowany zaproponowanymi mi warunkami przedłużenia umowy na pakiet prestiżowy +:

 

- umowa na 24 miesiące - akceptuję

- stała cena 129zł/mies. za pakiet prestiżowy + z opcjami HD - nie akceptuję. Moja proponowana cena to 109zł/mies.

- Tv za 1zł - akceptuję

- Dekoder za 0zł - akceptuję

- Multiroom - nie jest mi potrzebny

 

W mojej ocenie ta oferta nie jest korzystna dla stałego klienta - gdybym był nowym klientem i podpisywała nową umowę na 24 miesiące to miałbym lepsze warunki. Pozdrawiam

 

 

Zobaczymy czy będzie jakiś odzew z ich strony. Nie ukrywam, że jestem zadowolony z ich usług, ale podchodząc do stałych klientów w ten sposób chyba z nich zrezygnuję :) . Fakt może zadzwonił do mnie "zły" konsultant, wiec czekam dalej. Nawet przez ostatnie miesiące umowy nie schodziłem na tańszy pakiet tylko płacę pełną opłatę. Mnie to nic nie kosztuję a napisanie rezygnacji i wysłanie nie jest pracochłonne ani drogie ;)

 

 

 

Daj znać po otrzymaniu odpowiedzi na Twoją korektę przedłużenia umowy.

 

 

Dostałem dzisiaj e-maila:

 

Szanowna Panie,

 

z przykrością przyjąłem informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Ufam, że nie jest to Pana ostateczna decyzja.

 

Odpowiadając na e-mail, pragnę poinformować, że Okres Minimalny Pana Umowy upływa 31.01.2010 roku. W wypadku, gdy w Okresie Minimalnym nie zawiadomi Pan CYFRY+ na piśmie, listem poleconym, że nie zamierza kontynuować Umowy, zostanie ona przedłużona na Czas Nieokreślony. W przypadku chęci rezygnacji, list polecony, zgodnie z Regulaminem, proszę przesłać najpóźniej na miesiąc przed końcem obecnego okresu Umowy, czyli do 31.12.2009 roku, pod nasz adres korespondencyjny:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

Dział Relacji z Abonentami

 

Więc składam rezygnację i może to coś pomoże :) Nie lubię takich firm, które nie umieją zadbać o stałego klienta. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam opcję przedłużeniową Pakiet podstawowy+ z opcją Canal+ za 29zł z umową na 18 miesięcy przez cały okres trwania umowy. Jak się dowiedziałem jest to już oferta ostateczna i nie ma opcji dodatkowych promocji np. hbo na 5 miesięcy czy dekoder HD za darmo. W tym przypadku dekoder hd kosztuje połowę standardowej stawki czyli 10zł, natomiast dekoder sd, który posiadam obecnie jest również przez cały okres trwania umowy używany przeze mnie za darmo. Jednak nikt mi tej opcji nie zaproponował standardowo, musiałem się sam upominać powołując się na znajomego. Pozdrawiam i polecam wyłącznie ten numer 22 3104565.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...