taiszo Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Powtarzam po raz kolejny. Pisać reklamacje a na 99% przyznają rację i pozostawiają C+ HD za darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d100 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 @sido sprawa Canal+HD nie jest zagmatwana. Żaden punkt aneksu przedłużeniowego nie daje podstaw do naliczania opłaty za opcję Canal+HD. Cyfra+ zdaje sobie z tego doskonale sprawę i dlatego rozpatruje reklamacje pozytywnie. Z przykością muszę jednak stwierdzić, że standardy obsługi klenta w tej platformie uległy ostatnio znacznemu pogorszeniu. Przy okazji promocji świątecznej 2008 roku, gdzie była identyczna sytuacja (dotyczyła pakietu Canal+-HBO-Cinemax) nie szukali jeleni, tylko postępowali zgodnie z warunkami promocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinek17xD Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 A orjętuje się ktoś jak to jest z C+ i HBO w SD18? Czy jak wył. HBO to C+ nadal bd 10zł czy 29.90? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 W wersji SD nie ma przekrętów i można wyłączyć bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 wiadomo juz moze cos na temat promocji wielkanocnej-tzn kiedy wchodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sido Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Powtarzam po raz kolejny. Pisać reklamacje a na 99% przyznają rację i pozostawiają C+ HD za darmo Dlaczego przyznawać rację czemuś, co jest bezprawne. Gdzie w aneksie masz zapis, że dostałeś 100% zniżki na opcję CANAL+ HD.? Nigdzie.! I to jest wasz błąd, żądacie czegoś, do czego wcale nie macie prawa. Pozytywne rozpatrywanie reklamacji w tej sprawie to jedynie taktyka firmy czy wgląd na długi staż abonencki. Abonenci którzy podpisali Umowy w 2009 roku mogą zapomnieć o opcji bezpłatnego odbioru CANAL+ HD. Ocknijcie się w końcu... Sami sobie robicie problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Błąd to jest tylko i wyłącznie Cyfry!!! Niedoinformowani dystrybutorzy, konsultanci którzy gwarantowali, że nic nie zostanie wyłączone świadczy tylko i wyłącznie o braku informacji wewnętrznych w tej firmie. Ja tu żadnej winy abonenta nie widzę, ponieważ każdy był informowany, że wszystko będzie w porządku!!! I z w/w powodu pisać reklamacje. I proszę nie pisać , że to wina abonenta, bo wiedział co podpisuje. Moim zdaniem to wina Cyfry, że nie umie napisać porządnie regulaminu oraz aneksów, a do tego wina systemu który jest dziwnie zrobiony. Rok temu była podobna sytuacja, ponieważ biorąc za darmo Canal+, HBO i Cinemax to też był jako odrębny pakiet, ale jakoś nie było problemów z wyłączeniem zostawiając darmowy Canal+. Teraz jest inaczej, ale na pewno nie można nazwać to do końca winą abonenta. P.S. Nie wszyscy wiedzą lub mają czas czytać forum, aby dowiadywać się o szczegóły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sido Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Błąd to jest tylko i wyłącznie Cyfry!!! Niedoinformowani dystrybutorzy, konsultanci którzy gwarantowali, że nic nie zostanie wyłączone świadczy tylko i wyłącznie o braku informacji wewnętrznych w tej firmie. Ja tu żadnej winy abonenta nie widzę, ponieważ każdy był informowany, że wszystko będzie w porządku!!! I z w/w powodu pisać reklamacje. I proszę nie pisać , że to wina abonenta, bo wiedział co podpisuje. Moim zdaniem to wina Cyfry, że nie umie napisać porządnie regulaminu oraz aneksów, a do tego wina systemu który jest dziwnie zrobiony. Rok temu była podobna sytuacja, ponieważ biorąc za darmo Canal+, HBO i Cinemax to też był jako odrębny pakiet, ale jakoś nie było problemów z wyłączeniem zostawiając darmowy Canal+. Teraz jest inaczej, ale na pewno nie można nazwać to do końca winą abonenta. P.S. Nie wszyscy wiedzą lub mają czas czytać forum, aby dowiadywać się o szczegóły "Moim zdaniem to wina CYFRY+, że nie umie napisać porządnie regulaminu oraz aneksów" Co jest nie porządnie napisane.? 100% zniżki na Premium HD, czy punkt Regulaminu, że warunkiem odbioru opcji dodatkowej Premium HD jest posiadanie C+ HBO.? Którego punktu nie rozumiesz.? Wiesz co to jest Reklamacja.? Zgłoszenie braku zgodności usług z Umową, co tutaj jest niezgodne.? Irytujące... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Winą cyfry jest to, że nie można wziąć osobno tych 2 opcji tylko musi być w pakiecie! Nie chce mi się z Tobą kłócić , bo irytujący to ty jesteś! Jeżeli Cyfra uznaje reklamacje to znaczy, że rozumieją swój błąd o tym , że nikt nie był poinformowany. Słowo mówione także do czegoś zobowiązuje i w dłuższym okresie taką metodą więcej klientów by tracili niż zyskali, bo stracili by zaufanie, a to jest najważniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sido Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Winą cyfry jest to, że nie można wziąć osobno tych 2 opcji tylko musi być w pakiecie! Nie chce mi się z Tobą kłócić , bo irytujący to ty jesteś! Jeżeli Cyfra uznaje reklamacje to znaczy, że rozumieją swój błąd o tym , że nikt nie był poinformowany. Słowo mówione także do czegoś zobowiązuje i w dłuższym okresie taką metodą więcej klientów by tracili niż zyskali, bo stracili by zaufanie, a to jest najważniejsze WoW, pojąłeś cel pozytywnego rozpatrywania reklamacji, co nie ma nic wspólnego z racją Abonenta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d100 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Racja JEST po stronie abonenta. Punkt mówi, że traci się rabat na opcję, z której się zrezygnuje. Jeżeli przyjąć Twój tok rozumowania, że rezygnacja z HBO oznacza rezygnację z PremiumHD, to powinni tę opcję po prostu wyłączyć, a nie naliczać opłat za kanał, który jest częścią tej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sido Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Racja JEST po stronie abonenta. Punkt mówi, że traci się rabat na opcję, z której się zrezygnuje. Jeżeli przyjąć Twój tok rozumowania, że rezygnacja z HBO oznacza rezygnację z PremiumHD, to powinni tę opcję po prostu wyłączyć, a nie naliczać opłat za kanał, który jest częścią tej opcji. I tak jest. opcja jest odłączana, a aktywowana jest opcja dodatkowa CANAL+ HD. I to nie jest mój tok rozumowania tylko Regulamin Umowy o Abonament. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d100 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Który punkt regulaminu mówi o tym, że po rezygnacji z jakieś opcji Cyfra może zastąpić ją innym, płatnym pakietem? Na jakiej podstawie aktywują Canal+HD? W kwestii rabatu traktują opcję PremiumHD jako integralną całość, a żeby naciągnąć klienta na parę złotych, to zapominają o integralności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rado_77 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Mam pytanie. Podpisałem umowę z C+ na okres 13 miesięcy w grudniu. Pakiet Komfortowy+, 3 miesiące HBO, opcje 5xHD.Okres 3 miesięcy kończy się w marcu więc chce zrezygnować z HBO i pozostać z pakietem Komfortowym i opcjami HD. Aktualnie płacę 54,9zł+10zł za wynajęcie dekodera Pace HD. Czy lepiej zadzwonić do konsultanta C+ czy załatwić sprawę przez ICA ? Chciałem zrobić symulację ale nie mam opcji wyłączenia HBO a przy podpisywaniu umowy zapewniali mnie że nie będzie z tym problemów. Czy po rezygnacji z HBO reszta promocji pozostaje bez zmian ? kiedy przedłużałem w grudniu umowę konsultant sam podpowiedział mi, że gdy wezmę hbo HD i będę chciał zrezygnować pod koniec lutego to stracę też C+ HD, więc wziąłem sam hbo. Pod koniec lutego zrezygnowałem bez żadnego problemu z hbo a C+ i C+HD działa normalnie darmowe do końca kwietnia - wtedy chcę zrezygnować. Dekoder pace 500Gb dostałem w połowie lutego i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony jak na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Dzwoniłem na infolinię Cyfra+: jeśli zrezygnuję z HBO to będę musiał płacić dodatkowo 6zł za C+ HD (czyli opcja Premium HD wypada). Pan zaoferował mi zniżkę na okres 6 miesięcy na HBO - 19,9zł. Po okresie 6 miesięcy będę mógł zrezygnować z HBO. W sumie opłaty z wynajmem dekodera miesięcznie, dodatkowym HBO wyniosą 97zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lajski Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 " Powtarzam po raz kolejny. Pisać reklamacje a na 99% przyznają rację i pozostawiają C+ HD za darmo " Taiszo , a dlaczego nie na 98,2 % albo 99,9 % ? Nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo sprawa jest prosta, masz HBO HD masz problem. Nie możesz zrezygnować z samego HBO HD. Gdy to zrobisz stracisz zniżkę na C+ HD bo C+HD i HBO HD = JEDNA OPCJA tzw. Premium i nie możesz jej sobie rozdzielić tak jak w wersji SD. Konsultanci informowali o braku utraty zniżek na C+ HD ale przy odłączeniu HBO a nie HBO HD. Mnie konsultant w ogóle nie załączył paczki HBO bo właśnie się go o to dopytałem. Wyszło, że niby się pomylił i zapomniał podłączyć ale jestem pewny ze zrobił to celowo bo chyba z 10 razy mnie zapewniał, że zniżki nie stracę. Podczas rozmowy wprowadził to do systemu i mu wyszło, że zniżki stracę . Rozmawiałem z nim o całej paczce HBO w tym HBO HD. Napisałem reklamację uwzględniono ją i co .... załączono mi całą paczkę HBO ale bez HD. Zrobiono tak bo znowu w reklamacji zapytałem o utratę zniżki na C+ HD i prosiłem o uruchomienie takiej opcji przy HBO aby owej zniżki nie stracić. W/g mnie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Z ulotki reklamowej w grudniu 2009 nie wynikało że system Cyfry+ przyzna opcje Premium HD a nie osobno C+HD i HBO HD.To o czymś świadczy. Pewnie , zawsze trzeba czytać umowę przed podpisaniem. Dla mnie te 6 zł po wyłączeniu opcji HBO za C+HD to nie jest wielki wydatek i pewnie im zapłacę(umowa na 13 m-cy) ale sprawa jest tak niejasna że w moich oczach operator wiele stracił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus_au Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Moim zdaniem reklamacje rozpatrzą pozytywnie tylko wtedy, kiedy konsultant obiecał, że zniżka na C+ HD pozostanie po odłączeniu HBO. Dowodem jest nagranie. W pozostałych przypadkach niestety regulamin jest po ich stronie (przytoczony stronę albo dwie wcześniej). Natomiast samowolne włączenie C+ HD za 6 zł jest bezprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Dowodem jest nagranie. W pozostałych przypadkach niestety regulamin jest po ich stronie (przytoczony stronę albo dwie wcześniej). Natomiast samowolne włączenie C+ HD za 6 zł jest bezprawne. Nie podpisałem umowy żeby nagrywać kogoś i udowadnia że coś jest tak a nie inaczej. Przeszedłem od konkurencji po to żeby mieć lepszą jakość kanałów i obsługi. Jeśli na początku ktoś obiecuje mi konkretne rzeczy a po 3 miesiącach się tego wypiera to nie uważam żeby było to ok wobec klienta. Okres umowy 13 miesięcy to nie wieczność, po tym okresie można zmienić operatora. Co rozumiesz przez bezprawne w C+HD za 6zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus_au Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Odniosłem się do tego Czyli kanały C+HD włączyli mi samowolnie a w dodatku każą za to płacić... Paranoja ..." choć nie wiem ile w tym prawdy. A jeśli chodzi o nagranie to standardowo, przy zawieraniu umowy przez telefon, Cyfra nagrywa rozmowy konsultanta z abonentem. Właśnie w razie reklamacji czy nieporozumień. I te nagrania miałem na myśli. Podobno możesz zażądać stenogramu z tego nagrania, ale to też wiem tylko z forum, a nie z doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesioo Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Dzisiaj od Cyfry otrzymałem poniższy list http://img130.imageshack.us/img130/2892/cyfra.jpg Nie wiem za bardzo co Cyfra chce mi przekazać wysyłając ten list wraz z obciachowym bloczkiem papieru z logo jako obciążenie dla listu Dostał ktoś coś podobnego? Warto dzwonić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 123 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Ja dzwoniłem do Cyfry+ w sprawie przedłżenia umowy i dali mi taką promocje Pakiet Konfortowy+ za 43 zł opcje Canal+ za 9,90 zł wynajem dekodera PVR Phillips za 20 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 moim zdaniem warto spróbować @ gesioo ja umowę przedłużyłem miesiąc temu i dostałem Komfortowy+ canal+ SD C+HD 5xhd w promocji do 11 mies 46,90 zł od 11 78,85 umowa na 18 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesioo Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Tylko że ja mam umowę na czas nieokreślony i do tej pory żadne super promocje mnie nie obowiązywały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 to tym bardziej spróbuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi