Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedno moi drodzy...

 

Oferty proponowane przy przedłużeniu umowy nie skracają okresu minimalnego poprzedniego. Uruchamiają promo od kolejnego miesiąca, lecz nie skracają okresu jak oferty w poprzednich miesiącach.

Co to znaczy "nie skracają okresu jak oferty w poprzednich miesiącach". W jakich poprzednich miesiącach?

Przedłużałem umowę 26.02.2010 r. i conajmniej 3 konsultantów wyraźnie mówiło mi, że 3 ostatnie miesiące ze starej umowy zostaną anulowane, a nie przeniesione na koniec nowej umowy. Logiczne chyba jest, że gdyby powiedziano mi że nie skrócą mi tych 3 miesięcy, to nie miałbym żadnego interesu, aby już teraz przedłużać umowę. Zapłaciłbym za 3 ostatnie miesiące starej umowy i dopiero wtedy myślałbym albo o przedłużeniu, albo o rozwiązaniu umowy.

 

Dla ścisłości - mowa tu o ofertach takich jak te w punktach.

Z tego co się orientuję, oferta na którą się zdecydowałem nie jest dostępna w punktach u dystrybutorów.

 

Prosiłbym o podanie w jaki sposób złożyć reklamację - czy nalezy to zrobić tylko i wyłącznie listownie, czy można również e-mail'em, bądź telefonicznie.

Z góry dziękuję za podanie odpowiednich adresów (pocztowych, e-mail'owych).

 

Na koniec chciałbym jeszcze powiedzieć, że i tak zdecydowałbym się na przedłużenie umowy (gdyby powiedziano mi, że miesiące ze starej umowy mnie nadal obowiązują), bo jestem zadowolony z oferty Cyfry+, jednakże bardzo nie podobają mi się tego typu chwyty (informowanie o skróceniu starej umowy i jednoczesne przesuwanie ostatnich jej miesięcy na koniec nowej umowy).

 

Jeśli juz jest tak jak mówisz tzn ,ze te 3 miechy przesuneli ci na koniec to poprostu zadzwon do nich jak skończysz te 18 miesięcy z rabatem i przedłuz umowę

To czy przedłużę kolejny raz umowę będzie zależało tylko i wyłącznie od odpowiedzi Cyfry+ na reklamację, którą złożę. Jeżeli zachowają się uczciwie - prawdopodobnie przedłużę, a jeżeli nie - zapłacę za obecną umowę wraz z tymi miesiącami, które miały być anulowane i serdecznie im podziękuję - niezaleznie od propozycji, które będą mi składać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie to niezgodne z prawem: Jesli Nowa umowa wchodzila by w zycie po zakonczeniu sie starej, to ok, ale wchodzi nowa i po jej zaknczeniu egzekwowane sa miesiace ze starej? To prostu smierdzi. Po pierwsze w tym momencie stara umowa juz dawno wygasla, wiec w zadnym sadzie cyfra by sie nie obronila, po drugie u kazdego operatora nowa umowa zastepuje stara, nie slyszalem o takich wiazanych... Napiszcie do zrecznika konsumentow, nalozy za to na cyfre kare. I to wysoka.

Ps: u operatorow GSM nowe umowy z nowymi warunkami wchodza ZAWSZE po skonczeniu sie okresu minimalnego starej, nawet jak sa zawierane 3 miesaice wczesniej. Wiec tu nie ma porownania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tim - na PW poproszę info o tym jakie warunki dostałeś. W ciemno nie mogę Ci powiedzieć jak wygląda sprawa z Twoją umową.

 

Wedlug mnie to niezgodne z prawem: Jesli Nowa umowa wchodzila by w zycie po zakonczeniu sie starej, to ok, ale wchodzi nowa i po jej zaknczeniu egzekwowane sa miesiace ze starej?

 

W aneksie, na który zgadza się abonent jest info od kiedy wchodzą zniżki i jest info od kiedy wchodzi okres umowy. Abonent zgadza się na uruchomienie zniżek od razu, a wprowadzenie nowego okresu umowy od np. maja, czyli okres nowej umowy wydłuża się o kwiecień. Zakładając, że rabat ma być na 13 miesięcy (cała umowa), to kończy się on 30 kwietnia 2011, a w maju abonent musi zapłacić stawkę standardową.

 

Po pierwsze w tym momencie stara umowa juz dawno wygasla, wiec w zadnym sadzie cyfra by sie nie obronila, po drugie u kazdego operatora nowa umowa zastepuje stara, nie slyszalem o takich wiazanych...

 

Widzisz.. to nie jest tak, że ta "nowa umowa" jest dosłownie "nową umową". Abonent aneksuje umowę, przedłuża ją, zmienia, a nie podpisuje nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dalej będę dostawał z Cyfry takie propozycje przedłużenia jak do tej pory to chyba się pożegnamy. W zasadzie ich najtańsza propozycja na Komfort+ i C+ z dekoderem PVR to 61,85zł przez 9 miesięcy, a potem przez 15 miesięcy 93,80zł - średnio miesięcznie 81,82zł. W tej cenie nie ma żadnego kanału HD. Dodanie opcji 5xHD i C+HD to kolejne 22,90 co miesiąc. A oferta promocyjna w n - Hollywood - to 68zł miesięcznie plus 48zł aktywacji, czyli średnio miesięcznie 70,66zł i w tym 13 kanałów HD i HBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalg: Szczerze: będziesz żałował. Bo oferta N-ki jednak nie umywa się do cyfry+. Mam obie i wiem,że jeśli bym zrezygnował, to tylko z N-ki. N-ka to tylko dodatek, jak sie ma obie platformy to czarno na bialym widac jej powierzchownosc i tragiczna oferte calosciowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie pracuję w C+, lecz jestem akurat tutaj w miarę neutralny. Powiem tak.. N-ka przede wszystkim doznała zastrzyku klientów dzięki reklamie i temu, że jest "nowa", oferta C+ vs N... analizując, mi bardziej odpowiada C+. Warto pomyśleć nad tym, czy chcemy mieć to co lubimy, czy coś tańszego. Stać Cię na taki rachunek i lubisz tą ofertę? Odpowiedź jest prosta.

 

 

Taki żart u nas w CTA krąży: N-ka jest jak teściowa, wszystko dobrze, dopóki nie pozna się jej bliżej. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tim - na PW poproszę info o tym jakie warunki dostałeś. W ciemno nie mogę Ci powiedzieć jak wygląda sprawa z Twoją umową.

 

Wedlug mnie to niezgodne z prawem: Jesli Nowa umowa wchodzila by w zycie po zakonczeniu sie starej, to ok, ale wchodzi nowa i po jej zaknczeniu egzekwowane sa miesiace ze starej?

 

W aneksie, na który zgadza się abonent jest info od kiedy wchodzą zniżki i jest info od kiedy wchodzi okres umowy. Abonent zgadza się na uruchomienie zniżek od razu, a wprowadzenie nowego okresu umowy od np. maja, czyli okres nowej umowy wydłuża się o kwiecień. Zakładając, że rabat ma być na 13 miesięcy (cała umowa), to kończy się on 30 kwietnia 2011, a w maju abonent musi zapłacić stawkę standardową.

 

W mojej umowie pzredluzeniowej z grudnia nie ma takiego aneksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle sie wyraziłem: W aneksie, ktory dostalem nie ma tego, co napisales, jest wyrażnie napisane, że nowa umowa na 24 m. wchodzi w zycie od stycznia. Nie ma nic o przedlużeniu.

Ps: Jak jestes z cyfry dalbys rade pomoc mi w wywalczeniu zamiany PRV 250 na 500 obiecanego w aneksie, bo po wymianie kilkudziesieciu maili z dzialem reklamacji przyslali taki, ze mamy czekac na list na wymiane, i sie kontakt urwal??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i jest tak jak piszecie, ale nie lubię być traktowany jak [beep]. Jeszcze miesiąc temu przedłużano umowy dając warunki o niebo lepsze, a dzisiaj laska dzwoni i opowiada jaki to zaszczyt mnie w d..ę kopnął, bo dostanę promocję za dwa razy takie pieniądze jak oni.

A pomimo superpromocji Cyfry w grudniu, to N-ka zdobyła więcej klientów, to najwyżej będę wśród tych kilkuset tysięcy, którzy się mylą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps: Jak jestes z cyfry dalbys rade pomoc mi w wywalczeniu zamiany PRV 250 na 500 obiecanego w aneksie, bo po wymianie kilkudziesieciu maili z dzialem reklamacji przyslali taki, ze mamy czekac na list na wymiane, i sie kontakt urwal??

Czekaj na list i módl się aby nie było w punkcie 250tek. Nie da się nic przyspieszyć, niestety. Sam nieraz chciałbym aby było to możliwe.

 

Co do aneksu Twojego, 24m to umowa była skracająca ewentualny pozostały okres umowy, czyli jeśli przedłużałeś w np. grudniu, a umowa była do końca stycznia, to warunki wchodziły od stycznia i nie było w okresie nowej umowy tego dodatkowego miesiąca stycznia do - żartobliwie mówiąc - odrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dokumencie, który dostałeś, zwanym aneksem są informacje dotyczące okresu minimalnego, etc.

 

Czyli jeżeli aneksowałem umowę (korzystając z oferty z TV) w listopadzie i mam w aneksie określony okres minimalny do końca listopada 2011, to żadnych magicznych sztuczek nie ma?

 

W trakcie aneksowania umowy pytałem, czy umowa wydłuża się o 24 miesiące, czy też trwa 24 miesiące od momentu wejścia w życie aneksu i dostałem wtedy odpowiedź, że umowa trwa 24 miesiące - co też sugeruje aneks w wersji papierowej.

 

Zapis w aneksie brzmi:

 

"Akcja promocyjna Telewizor dla Prestiżu dotyczy abonentów, którzy (...), przedłużą Umowę o Abonament na Okres Minimalny i w związku z tym:

- oświadczyli, że wyrażają wolę kontynuowania Umowy o Abonament przez Okres Minimalny, który rozpoczyna się od dnia złożenia powyższego oświadczenia i obowiązuje do 30/11/2011r."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super ;)

 

Ja należę do grupy klientów zadowolonych ;) Dzięki tej akcji promocyjnej nie musiałem synowi kupować TV (TV dotarł przed Gwiazdką, więc też i z tego powodu nie miałem powodu do narzekania), abonament spadł mi znacząco w porównaniu z kwotą, którą musiałbym płacić do końca trwania umowy i do tego mam lepszy sprzęt i pełniejszą ofertę programową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasady aneksowania umów zmieniły się od 1 lutego 2010 8)

Do 1 lutego aneks skracał okres minimalny umowy, który pozostał do końca, od 1 lutego nowy okres minimalny jest wydłużany o pozostałe miesiące z poprzedniego okresu minimalnego (jeśli zostały "obcięte") 8)

Pozdr

 

Nie do końca tak jest (tyle mogę trzymając się tajemnicy zawodowej :/), ale w znacznym stopniu masz rację. Obecnie aneksowanie w punktach dystrybucyjnych i na infolinii za pomocą ogólnie dostępnych ofert promocyjnych nie skraca okresu minimalnego. Ab uzyskuje promocję od kolejnego miesiąca, lecz okres nowej umowy obowiązuje przez kolejne X miesięcy od zakończenia się obowiązującej jeszcze. Co do tego "nie do końca".. to już niestety zachowam dla siebie. Uznajmy pogrubione zdania za świętość i jedyną możliwość. :lol2:

 

BTW. TelewizjaCyfrowa - skracanie, etc. było już opisane stronę lub dwie wcześnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ekhm

 

jeśli można to jak ustosunkujesz się do oferty z grudnia 2009r.? Dokładnie chodzi mi o "dodawany" HBO?

 

umowa zaproponowana mi przez konsultanta:

- 13 miesięcy pakiet komfortowy+ wraz z C+ - za 54,90zł/m-c

- 13 miesięcy C+ HD - free

- 13 miesięcy 5xHD - free

- 13 miesięcy Filmbox - free

- dekoder PACE 500GB - 10 zł/mc

to zaoferował konsultant i na to wyraziłem zgodę, nic tu zawiłego i haczyka nie ma! Płacę 64,90 za b.dobrą ofertę przez 13 miechy - super!

 

Jednak "dla super" klienta itp. dodatkowo włączyli mi HBO i HBO DIGITAL wraz z HBO HD - na 3 miesiące - jak to w ulotce jak byk widać!!!

Teraz jednak gdy czas "promocji" się kończy i zgłosiłem fakt rezygnacji z "prezentu" (pakiet HBO) oni/wy zabierają mi coś co oferowali,

na wstępie - C+HD. Ten cały HBO to taki haczyk na ryby (klientów) zarzucili, złapał sie C+HD to i teraz go z oferty wyciągną!

2 lata wcześniej też wisiało takie widmo ale jakoś C+ pogodziła się i rozrywała C+ i HBO teraz już tak nie jest, musze płacić 6 zł za coś

co przy zawieraniu umowy gwarantowano mi na 13 miesięcy gratis!

 

Widzisz rozwiązanie? Zgłaszam reklamację i mail-uje a C+ cały czas twierdzi - opłata wzrasta z 64,90 na 70,90 za m-c - ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ekhm

Mam takie krótkie pytanie: czy konsultanci Cyfry w dalszym ciągu udzielają 50% rabatu przez okres 4 miesięcy na wybraną przez abonenta opcję dodatkową (w moim przypadku byłoby to Cinemax). Zgłosiłem takie zapytanie za pośrednictwem formularza kontaktowego w poniedziałek, ale dotychczas nikt się nie odezwał, stąd moje pytanie.

 

pozdrawiam

marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...