Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale numer CHCA MI ZABRAĆ TV. Napisalem do nich meila bo nie zgadzaly mi sie rachunki z tym co powinienem miec naliczane według aneksu. Okazuje sie ze konsultant popelnil BLAD i nie powinien byl mi zaproponowac aneksu do umowy z TV gdyz moja umowa konczyla sie dopiero w kwietniu wiec nie spelnialem jednego z kryteriow promocji. Dostalem juz TV, a teraz chca wyslac kuriera i mam im go oddac.Mam aneks do umowy mam fakture za TV. Oni sa jacys niepoważni !!! Ja juz podjalem kroki w zwiazku z tym ze zwiazalem sie z kims na 24 miesiace zainwestowalem w dekoder wlasny 800zl, swoj roczny monitor sprzedalem i teraz mam zostac na lodzie bo ktos poltorej miesiaca temu sie pomylil? Sam sie do nich odezwalem bo za malo placilem chcialem zeby bylo wszystko OK. Nie wiem co teraz zrobia i jak ja mam sie zachowac.

Faza, spokojnie. Skontaktuj się z c+ i na wszelki wypadek w myśl zasady "make some noise" porozmawiaj z nimi. Po pierwszej już jestes stałym klientem, po drugie nie zabiera się tego co się już raz dało. Po trzecie, oni zawsze ulegają "[beep]" klientom. Głowa do góry i będzie dobrze!

 

Dziś doczekałem się odpowiedzi od cyfry+ . Uznano , ze umowa jest ważna według zawartego aneksu i jedyne co muszę zrobić to dopłacić kilka złotych za grudzień i styczeń bo miałem źle naliczony abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam zapisane w moim przypadku 109zł za P+ HD

 

"3. Stawka Promocyjna obowiązuje, korzystającego z niej Abonenta, od pierwszego dnia, pierwszego pełnego miesiąca kalendarzowego Okresu Minimalnego. Wysokość Stawki Promocyjnej jest stała i nie podlega zmianom przez cały Okres Minimalny"

 

Przy przedłużaniu umowy pytałem 100 razy a stałą cenę i zapisanie punktu, który to potwierdzi w aneksie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale numer CHCA MI ZABRAĆ TV. Napisalem do nich meila bo nie zgadzaly mi sie rachunki z tym co powinienem miec naliczane według aneksu. Okazuje sie ze konsultant popelnil BLAD i nie powinien byl mi zaproponowac aneksu do umowy z TV gdyz moja umowa konczyla sie dopiero w kwietniu wiec nie spelnialem jednego z kryteriow promocji. Dostalem juz TV, a teraz chca wyslac kuriera i mam im go oddac.Mam aneks do umowy mam fakture za TV. Oni sa jacys niepoważni !!! Ja juz podjalem kroki w zwiazku z tym ze zwiazalem sie z kims na 24 miesiace zainwestowalem w dekoder wlasny 800zl, swoj roczny monitor sprzedalem i teraz mam zostac na lodzie bo ktos poltorej miesiaca temu sie pomylil? Sam sie do nich odezwalem bo za malo placilem chcialem zeby bylo wszystko OK. Nie wiem co teraz zrobia i jak ja mam sie zachowac.

Faza, spokojnie. Skontaktuj się z c+ i na wszelki wypadek w myśl zasady "make some noise" porozmawiaj z nimi. Po pierwszej już jestes stałym klientem, po drugie nie zabiera się tego co się już raz dało. Po trzecie, oni zawsze ulegają "[beep]" klientom. Głowa do góry i będzie dobrze!

 

Dziś doczekałem się odpowiedzi od cyfry+ . Uznano , ze umowa jest ważna według zawartego aneksu i jedyne co muszę zrobić to dopłacić kilka złotych za grudzień i styczeń bo miałem źle naliczony abonament.

 

Wielkie brawa dla C+ za to, że większego syfu nie zrobili a Tobie za nerwy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Maxpower

Paulus_au ma rację. Jeśli chodzi o wypowiedzenia umów spowodowane podwyżką cen usług w Cyfrze+ to analogiczną sytuację mieliśmy w połowie ubiegłego roku. Wtedy można było wypowiadać umowy bez żadnych konsekwencji finansowych. Poza tym w w/w aneksie do umowy jest to zupełnie jasno określone.

 

ps.Problem leży raczej gdzie indziej, a mianowicie niektórzy pracownicy (jeśli nie ich większość) Działu Utrzymania Abonenta, np. użytkownik tego forum o nicku deadprince nie wiadomo czemu wprowadzają w błąd abonentów pragnących przedłużyć umowę informując ich o tym, że w przypadku oferty takiej jak moja uzyskają gwarancję stałej ceny. Być może wynika to z ich niewiedzy, być może z innych powodów, ale wszyscy wiemy jakie kłopoty później spływają na abonentów, którzy zdecydują się wycofać z takiego aneksu mimo tego, że zostali wprowadzeni w błąd przy jego zawieraniu, a więc wina nie leży po ich stronie.

 

@rallyrychu

@Dawid_BB

Właśnie opcja umowy z LCD za 1zł ma gwarancję stałej ceny i jej żadne podwyżki nie obejmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca grudnia rzeczywiście były umowy, które nie kasowały okresu minimalnego, tylko od nowego okresu zaczynały swoje działanie.

Możliwe jest też to, że przedłużyłeś umowę na 15 miesięcy, takowa oferta też istnieje. Sprawdź dokładnie wszystkie dokumenty. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grudniu przedłużyłem umowę z cyfrą na pakiet podstawowy plus gratisy. W ramach prezentu świątecznego włączyli mi pakiet komfortowy. I teraz pytanie: Kanały z komfortowego działają nadal, tylko 1 stycznia była ciemność, później znowu zaczęły działać. Dziś dostałem rachunek od cyfry i mam policzone abo za podstawowy. Ciekawe do kiedy będzie świecił pakiet komfortowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do profesionalisty @ekhm

 

Obecie mam SD 13 i dostalem stronga w oczekiwaniu na philipsa HD

1 czy musze wymienic go do konca marca na terminla HD a jesli nie to co wtedy?

2 czy moge w kazdej chwili zrezygnowac z dzierzawy tego dekodera Hd?

 

Dwa dni temu sprawdzilem w ICA oplaty i juz mialem omylkowo naliczone 10zl za dzierzawe dekodera HD ktorego nie posiadam

po reklamacji korekta 10 zl w dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem forum i zadzwoniłem dzis do C+ celem ewentualnego przedłużenia umowy na kolejny okres. Dostałem następujący pakiet na 18miesięcy:

Podstawowy+ za 29,90zł

Canal+ za 10zł

Canal+HD 0zł

5xHD 0zł

3xFilmbox 0zł

 

W sumie 39,90 przez cały okres 18miesięcy.

 

Dzwoniłem z zamiarem wzięcia podstawowy+canal za 29zł, a potem dokoptowania C+HD, National i EurosportHD za 16zl w sumie, a tu proszę taka niespodziewanka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem leży raczej gdzie indziej, a mianowicie niektórzy pracownicy (jeśli nie ich większość) Działu Utrzymania Abonenta, np. użytkownik tego forum o nicku deadprince nie wiadomo czemu wprowadzają w błąd abonentów pragnących przedłużyć umowę informując ich o tym, że w przypadku oferty takiej jak moja uzyskają gwarancję stałej ceny. Być może wynika to z ich niewiedzy, być może z innych powodów, ale wszyscy wiemy jakie kłopoty później spływają na abonentów, którzy zdecydują się wycofać z takiego aneksu mimo tego, że zostali wprowadzeni w błąd przy jego zawieraniu, a więc wina nie leży po ich stronie.

Nie wiadomo czemu, Ty nie słuchałeś konsultanta, gdy odczytywał Ci aneks i zamiast mnie oczerniać (jakbyś był nieświadomy to już się pod jakiś paragraf łapie), to słuchaj co się mówi podczas rozmowy. Kupon promocyjny, który wstawiamy w systemie gwarantuje stałą cenę 29 lub 42 zł przy umowie 18 miesięcznej oraz promocjach w ramach Świątecznego/Śmiałego doładowania/Promocji ze stałymi cenami i tylko przy tych wariantach. Przy rabatach procentowych mogą ewentualne podwyżki się pojawić. Na temat niewiedzy to lepiej się nie wypowiadaj, bo wzbudziłeś we mnie ciężki śmiech. Śmiech żałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie

31 stycznia konczy mi sie umowa na czas okreslony wiec wyslalem do cyfry emaila z zapytaniem na jakie promocje moge liczyc przedluzajac umowe i dostalem taka odpowiedz :

dowolny pakiet+ - 50% przez 9 miesięcy,

opcja premium CANAL+ - 50% przez 8 miesięcy lub 100% przez 4 miesiące,

opcja premium HBO - bezpłatna przez 2 miesiące,

oczywiscie umowa na 13 miesiecy, ale wg mnie to powinni mi oferowac promocje swiateczna bo chyba nadal jest aktualna ( nochyba ze jest ona tylko dla podpisujacych nowa umowe a nie dla przedluzajacych umowe )

czyli zgodzic sie na te warunki czy walczyc o cos wiecej jesli jest mozliwosc ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem leży raczej gdzie indziej, a mianowicie niektórzy pracownicy (jeśli nie ich większość) Działu Utrzymania Abonenta, np. użytkownik tego forum o nicku deadprince nie wiadomo czemu wprowadzają w błąd abonentów pragnących przedłużyć umowę informując ich o tym, że w przypadku oferty takiej jak moja uzyskają gwarancję stałej ceny. Być może wynika to z ich niewiedzy, być może z innych powodów, ale wszyscy wiemy jakie kłopoty później spływają na abonentów, którzy zdecydują się wycofać z takiego aneksu mimo tego, że zostali wprowadzeni w błąd przy jego zawieraniu, a więc wina nie leży po ich stronie.

Nie wiadomo czemu, Ty nie słuchałeś konsultanta, gdy odczytywał Ci aneks i zamiast mnie oczerniać (jakbyś był nieświadomy to już się pod jakiś paragraf łapie), to słuchaj co się mówi podczas rozmowy. Kupon promocyjny, który wstawiamy w systemie gwarantuje stałą cenę 29 lub 42 zł przy umowie 18 miesięcznej oraz promocjach w ramach Świątecznego/Śmiałego doładowania/Promocji ze stałymi cenami i tylko przy tych wariantach. Przy rabatach procentowych mogą ewentualne podwyżki się pojawić. Na temat niewiedzy to lepiej się nie wypowiadaj, bo wzbudziłeś we mnie ciężki śmiech. Śmiech żałości.

 

Więc powiedz mi "ciężki śmiaczu" kiedy to ja wypowiedziałem się na temat tego, że ktoś wprowadził mnie w błąd podczas odczytywania aneksu. Wiedziałem o tym, że nie będę miał gwarancji stałej ceny i wcale mi to nie przeszkadzało. Tylko nie wytrzymuję patrząc na to jak się tu wijesz niczym piskorz we wszystkie strony odpowiadając na podstawowe pytania. A jakbyś umiał czytać ze zrozumieniem to zobaczyłbyś, że moje wpisy na ten temat dotyczyły tylko i wyłącznie pomocy innym użytkownikom forum. Ja ani razu nie zadałem Ci żadnego pytania ponieważ poziom Twojej wiedzy jest dla mnie żenujący. W Twoich odpowiedziach przeważa forma pytająca lub oskarżająca forumowiczów o złe zamiary wobec konsultantów Cyfry+ oraz pełno błędów.

Tylko proszę o konkrety i przytoczenie właściwych postów w których zarzucam konsultantom to, że mnie oszukali bo jeśli chodzi o Ciebie to ja mogę przytoczyć przynajmniej kilka wpisów w których wprowadzasz ludzi w błąd na tym forum. Zamiast się śmiać z ludzi bez powodu to zacznij lepiej logicznie myśleć...

 

ps.Co do ekspertów Cyfry+ to wrócił użytkownik ekhm i od razu jest zauważalna poprawa w jakości udzielanych odpowiedzi... :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to kompletnie nie interesuje mnie twoja opinia na mój temat. Nie wiem, jakim cudem oceniasz poziom mojej wiedzy merytorycznej, skoro mnie nie znasz, ale skoro trzymam się jeszcze w C+ i to nieźle, to zdaje się, że przełożeni mają trochę inne zdanie, więc riposta ci się nie udała. Nie zabawiaj się ze mną jak małe dziecko w gry pt. "a udowodnij, a przytocz", bo nie mam pięciu lat. I nie kłam bezczelnie, że wprowadzam ludzi w błąd, bo sam nie potrafisz podać takiego przykładu. Ton/poziom moich postów jest dostosowany do tonu/poziomu postów moich rozmówców i tą zasadę stosuję wszędzie.

 

Jeśli chodzi o skracanie okresu minimalnego, wszyscy abonenci mający zarejestrowane wypowiedzenie umowy - skróciliśmy im starą umowę. Jeśli chodzi o abonentów, którzy w systemie takiego wypowiedzenia nie mieli - konsultant mógł przedstawić wariant, który umowy nie skracał, ale w aneksie, który czytał telefonicznie, jest wszystko zawarte. Czyli to, że rabat wchodzi od następnego, a nie od pierwszego miesiąca Okresu Minimalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest odpowiedz od c+ na temat zadanego parę stron w stecz pytania

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że nie ma możliwości

odstąpienia od zawartego telefonicznego Aneksu na podstawie którego Umowa

o Abonament została przedłużona na warunkach promocyjnych.

 

To jest stanowisko C+ , ale czy tak jest w swietle prawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to kompletnie nie interesuje mnie twoja opinia na mój temat. Nie wiem, jakim cudem oceniasz poziom mojej wiedzy merytorycznej, skoro mnie nie znasz, ale skoro trzymam się jeszcze w C+ i to nieźle, to zdaje się, że przełożeni mają trochę inne zdanie, więc riposta ci się nie udała. Nie zabawiaj się ze mną jak małe dziecko w gry pt. "a udowodnij, a przytocz", bo nie mam pięciu lat. I nie kłam bezczelnie, że wprowadzam ludzi w błąd, bo sam nie potrafisz podać takiego przykładu. Ton/poziom moich postów jest dostosowany do tonu/poziomu postów moich rozmówców i tą zasadę stosuję wszędzie.

 

Jeśli chodzi o skracanie okresu minimalnego, wszyscy abonenci mający zarejestrowane wypowiedzenie umowy - skróciliśmy im starą umowę. Jeśli chodzi o abonentów, którzy w systemie takiego wypowiedzenia nie mieli - konsultant mógł przedstawić wariant, który umowy nie skracał, ale w aneksie, który czytał telefonicznie, jest wszystko zawarte. Czyli to, że rabat wchodzi od następnego, a nie od pierwszego miesiąca Okresu Minimalnego.

 

Szanowny Panie, riposty jeszcze nie było bo riposta będzie teraz.

 

Poziom Twojej wiedzy jako konsultanta oraz to, że wprowadzasz ludzi w błąd oceniam między innymi po takich oto Twoich wpisach na forum:

przykład pierwszy

Zwróć uwagę na zdanie przez Ciebie napisane w tym poście, a które pozwolę sobie zacytować: "Poza tym nie wiem co to za bzdury Radix wypisujesz z tym 42zł i opcjami HD, a już w ogóle z tym, że cena może ulec zmianie, skoro ten wariant za 42zł czyli kom+c+ to gwarancja stałej ceny."

Rozumiem, że w dalszym ciągu twierdzisz, że nie wprowadziłeś nikogo w błąd w/w stwierdzeniem, a ja poprostu kłamię? Więc powiem Ci co ja myślę. To co napisałeś w w/w wpisie wynika z Twojego braku wiedzy na ten temat, a na forum powtórzyłeś tylko to co wcześniej wmawiałeś przez telefon abonentom pragnącym przedłużyć umowę. Czyli całkowitą nieprawdę, ale o tym mogli dowiedzieć się dopiero po otrzymaniu pocztą aneksu. Ale co to może Ciebie obchodzić...

przykład drugi

Tu znowu cytat: "Mógłbyś przybliżyć: jak to Ci nowa umowa zsumowała się ze starą? Generalnie wszystkie warianty skracają umowę. Opisz dokładniej."

Pewnie zauważyłeś, że tak obeznany konsultant jak Ty nie miał zielonego pojęcia o co pytają go użytkownicy bo dla Ciebie taki wariant przedłużenia umowy nie istniał choć nawet zwykli abonenci wiedzieli, że jest inaczej. Może zajrzyj tutaj i porównaj zdanie z Twojego postu z wpisem innego pracownika Cyfry+ na ten temat. Rozumiem, że dalej twierdzisz, że nie mam podstaw do oceniania poziomu Twojej wiedzy jako konsultanta. Człowieku Ty nie masz pojęcia o czym piszesz odpowiadając na pytania ludzi proszących o pomoc.

przykład trzeci

Pozwolę sobie wreszcie zacytować własne pytanie, które zadałem na forum, a mianowicie: "Wie ktoś przypadkiem czy istnieje możliwość wydzierżawienia od Cyfry+ najzwyklejszego dekodera HD w trakcie trwania umowy? Jeśli jest na to szansa to ile taka przyjemność kosztuje? 10zł czy 20zł miesięcznie? Nadmieniam, że przy przedłużaniu swojej umowy kupiłem terminal SD."

Dla przypomnienia zamieściłem tutaj Twoją nieszczęsną odpowiedź na moje pytanie. Informuję Cię, że w związku z tym o czym wcześniej napisałem na temat Twojej wiedzy merytorycznej zaraz po Twojej odpowiedzi postanowiłem zadzwonić do CTA Cyfry+ (22 310 45 45) i tam poprosić o radę. Miła Pani poinformowała mnie, że w sytuacji o której pisałem wystarczy, że włączę jakąkolwiek opcję HD, a uzyskam prawo do dzierżawy Dekodera HD w cenie od 15 do 20 złotych miesięcznie w zależności od modelu jaki zdecyduję się wybrać. Twoim zdaniem nie było takiej możliwości...

Tak więc jak widzisz moja odpowiedź była bardzo merytoryczna, a nie taka pusta jak Twoje obelgi. I Ty mnie oskarżasz o to, że beszczelnie kłamię? Na wszystko dostałeś przykłady Panie konsultancie. Apeluję raz jeszcze: Podaj konkretne wpisy na forum w których twierdziłem, że konsultanci Cyfry+ wprowadzili mnie w błąd podczas przedłużania umowy. I na tym apelu na razie zakończę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duża firma by nie robiła niczego wbrew prawu...

 

:lol2::lol2::lol2::lol2:

No to się uśmiałem - przejrzyj sobie ile kar płacą duże firmy za łamanie praw konsumentów na podstawie wyroków sądowych

- w tym również Twoja Firma, oraz ile zapisów budzi co najmniej poważne wątpliwości co do zgodności z prawem i być może w przyszłości będą uznane za klauzule niedozwolone.

...Mówiliśmy już, że nie podpisujesz umowy, od której faktycznie masz prawo odstąpienia w ciągu 10 dni, ale przedłużasz starą, więc ten okres niestety nie obowiązuje.

 

To Ty tak twierdzisz.

Bardzo to jest dla firmy wygodne - bo ta informacja podana przez kogoś anonimowego i to w dodatku na forum niczym nie skutkuje, a to, że na jej podstawie iluś tam klientów z tego zrezygnuje ( czytaj z walki o odstąpienie w terminie 10 dni) to jest dla firmy super.

Każda zmiana, aneksowanie umowy to de facto nowa umowa , tym bardziej, że mamy precyzyjnie określony okres obowiązywania - inny niż w poprzedniej umowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zadzwoniłem dzisiaj pod ten sam numer jak robiłem przedłurzenie i pan poinformował mnie że jak znalazłem dekodery prv to mam prawo do natychmiastowej wymiany(nie to nie do pomylenia żeby takie reczy się działy) i poprosił jeszcze o dane punktu gdzie tak zostałem potraktowany i powiedział żebym poszedł dzisiaj tam i jak będą jeszcze problemy przy wymianie to zebym wykonał telefon pod ten sam numer co dzisiaj dzwoniłem ale jedna rzecz mnie zasmuciła ponieważ pan konsultant powiedział że dekodery prv pace są tylko dla nowych abonentów i jak się zapytałem czy mi przysługuje pace to powiedział ze raczej nie ale na 100% nie wie i żebym dzwonił na infolinie abonecką :/ a jak przedłużałem to pan miły pan mnie zapewniał że bezproblemu i to pace dostane :D:D:D

 

wiedz powiedzcie mi jak to w koncu jest? mam prawo do pace ? czy tylko prv

jak wykonam wymiane na prv 250 to pózniej jak się sytuacja ustabilizuje z pace 500 to będe mógł sobie wymienić z 250 na 500 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...