Skocz do zawartości

kontakt z cyfrą


sllawek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bodajze przedwczoraj zostalem mile zaskoczony przez Cyfre.

Po godzinie 18 zadzwonila do mnie pani z Telefonicznego Centrum Abonentow Cyfra+ i spytala czy bede chcial po skonczeniu promocji (wzialem nowa umowe w grudniu) nadal ogladac Filmbox, Orange Sport, HBO i Cinemax. Odpowiedzialem, ze nie.

Zostanie wylaczone ostatniego dnia kwietnia :)

Niby nic ale jednak mile zaskoczenie.

Nie bede musial do nich dzwonic i czekac na polaczenie z konsultantem przez 30min :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiesz co Clayman, dziwny ten telefon, z tego co wiem jeszcze konsultant nie ma możliwości odpiąć w systemie tych promocji, dopiero w kwietniu może. Tak było przynajmniej na początku roku. Chyba że sobie zapisze i zrobi to w następnym miesiącu. Ja po pewnych przejściach juz konsultantom nie wierzę i proponuje Tobie jednak zadzwonić w kwietniu i upewnić sie czy zostały te opcje zgłoszone do odłączenia z końcem kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj mialem identyczny telefon i na bank byl z Cyfry,bo w tle wyraznie slyszalem inne rozmowy.Oferta wygladala tak,ze wszystkie te opcje dobrane do umowy podstawowej,czyli w moim przypadku podstawowy z C+,mozna bylo dobrac kazda opcje,oprocz HD za pol ceny na 4 miesiace,czyli do konca sierpnia.Mozna tez bylo zrezygnowac z kazdej opcji automatycznie,co wiazaloby sie z nie dzwonieniem juz w kwietniu,celem odlaczenia.Ja natomiast zrezygnowalem z tych promocji,bo interesuje mnie niektore opcje HD i tylko one,wiec i tak bede musial dzwonic w kwietniu.Zobaczymy,co przy okazji beda wtedy oferowac i na jakich warunkach...W kazdym razie potwierdzam,ze takie telefony sa wykonywane obecnie przez Cyfre....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sie zdziwilem.

Ale rozmowa byla nagrywana wiec chyba nie ma obaw.

A moze ktos z forumowiczow tez mial taki telefon?

Jeśli rzeczywiście miałeś taką rozmowę telefoniczną z Cyfrą+, to bez żadnych obaw! - Wszytko to zostało odnotowane w twojej "księdze wieczystej" i z końcem kwietnia wyłączone zostaną kanały zgodnie z twoim życzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Wam powiem to Wam powiem

ale muszę pochwalić Cyfrę za szybki odzew

 

dzisiaj wysłałem do nich zapytanie za pomocą ich formularza ze strony

nie minęło 30-40 min

odpowiedź już była

no normalnie w szoku byłem :brawo::brawo::brawo:

 

ta sama akcja tzn "email z zapytanie" w N-telewizji trwała od 2 do 5 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... konsultant nie ma możliwości odpiąć w systemie tych promocji, dopiero w kwietniu może... .

 

To zależy. Może zaplanować zmianę opcji na dwa miesiące naprzód, tj. teraz może wpradzić zmianę od dziś (jeśli podłącza opcje) lub od 1 kwietnia bądź 1 maja - jeżeli odłącza.

Oczywiście w większości przypadków. Bo są wyjątki - to zależy od systemu, okresu umowy, przełomu okresów umowy itd. itp.

 

Tyle, że z tego co wiem, dotychczas w cyfrze nie praktykowano telefonów do abonentów, którym się kończą promocje. Po pierwsze - zależy im, aby delikwent (klient) tę opcję miał i za nią płacił 100% przynajmniej przez jakiś czas. Po drugie umowa jest tak skonstruowana, że to abonent ma dzwonić. Po trzecie, mają takie przecążenie linii, i tyle telefonów, których nie są w stanie odebrać, że trudno by im było znaleźć wolnego konsultanta żeby mu kazać dzwonić - i to jeszcze tylko po to, żeby odłączał opcje, czyli de facto działał na szkodę firmy.

 

Przyznaj się, musiałeś zrobić jedno z poniższych:

- zadzwoniłeś, ale rozmowa została przerwana

- napisałeś e-maila takiego, że nie zrozumieli o co Ci chodzi

- wysłałeś im pismo, któego także nie zrozumieli i musieli się dopytać.

w takich przypadkach oddzwaniają najczęściej (bo poniekąd muszą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefony w opisywanej powyżej sprawie nie wykonują osoby pracujące w call center C+ tylko firma zewnętrzna, która ma zlecenie wykonywania tego typu połączeń do abonentów, którzy podpisali umowę w grudniu i którym okres promocyjny na dodatkowe opcje kończy się z końcem kwietnia. Po prostu w związku z tym, że ponad 300.000 osób podpisało umowę w grudniu, a BARDZO dużo osób nie czyta warunków promocji i nie wie, że ma dzwonić w celu odłączenia opcji jeśli nie chce ich dalej oglądać, to w związku z ilością telefonów, która miałyby miejsce po otrzymaniu rachunków majowych z naliczoną opłątą za opcje po okresie promocyjnym, liczbą skarg i bezpodstawnych reklamacji, Cyfra postanowiła wyjątkowo przeprowadzić w marcu i kwietniu taką akcję polegającą na informowaniu grupy abonentów którzy podpisali umowę w grudniu o kończącej się promocji. Dodatkowo proponują promocyjne zniżki 50% na kolejne 4 m-ce na HBO i Cinemax.

 

A co do terminu wprowadzania zniżek - tak jak kolega C2009 napisał, jak najbardziej jest możliwe wprowadzenie odłączenia opcji od maja teraz w marcu. W kwietniu i tak będzie w tej sprawie gigantyczna liczba telefonów, więc jesli ktoś już wie, że będzie z opcji promocyjnych rezynować to może to zgłosić już teraz. A na infolinii obecnie jest całkiem luźno więc lepiej dzwonić teraz niż w kwietniu albo nie daj Boże w maju!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaj się, musiałeś zrobić jedno z poniższych:

- zadzwoniłeś, ale rozmowa została przerwana

- napisałeś e-maila takiego, że nie zrozumieli o co Ci chodzi

- wysłałeś im pismo, któego także nie zrozumieli i musieli się dopytać.

w takich przypadkach oddzwaniają najczęściej (bo poniekąd muszą)

 

Chyba nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.

Napisalem, ze dzwonilem wczesniej, wysylalem email'e czy pisma?

 

Bodajze przedwczoraj zostalem mile zaskoczony przez Cyfre

 

To po pierwsze.

 

Niby nic ale jednak mile zaskoczenie.

Nie bede musial do nich dzwonic i czekac na polaczenie z konsultantem przez 30min

 

A to po drugie.

Apel do uzytkownika C2009 - jak czytasz to czytaj od poczatku do konca i wnioskuj cos z tego co przed chwila przeczytales.

 

A poza tym:

Telefony w opisywanej powyżej sprawie nie wykonują osoby pracujące w call center C+ tylko firma zewnętrzna, która ma zlecenie wykonywania tego typu połączeń do abonentów, którzy podpisali umowę w grudniu i którym okres promocyjny na dodatkowe opcje kończy się z końcem kwietnia. Po prostu w związku z tym, że ponad 300.000 osób podpisało umowę w grudniu, a BARDZO dużo osób nie czyta warunków promocji i nie wie, że ma dzwonić w celu odłączenia opcji jeśli nie chce ich dalej oglądać, to w związku z ilością telefonów, która miałyby miejsce po otrzymaniu rachunków majowych z naliczoną opłątą za opcje po okresie promocyjnym, liczbą skarg i bezpodstawnych reklamacji, Cyfra postanowiła wyjątkowo przeprowadzić w marcu i kwietniu taką akcję polegającą na informowaniu grupy abonentów którzy podpisali umowę w grudniu o kończącej się promocji. Dodatkowo proponują promocyjne zniżki 50% na kolejne 4 m-ce na HBO i Cinemax.

 

A co do terminu wprowadzania zniżek - tak jak kolega C2009 napisał, jak najbardziej jest możliwe wprowadzenie odłączenia opcji od maja teraz w marcu. W kwietniu i tak będzie w tej sprawie gigantyczna liczba telefonów, więc jesli ktoś już wie, że będzie z opcji promocyjnych rezynować to może to zgłosić już teraz. A na infolinii obecnie jest całkiem luźno więc lepiej dzwonić teraz niż w kwietniu albo nie daj Boże w maju!

 

To chyba logiczne i zrozumiale dla C2009 :smile:

 

Dzieki Hugo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kolego,

skoro akcja tych telefonów jest jednorazowa, to nie ma żadnej sprzeczności z tym, co napisałem. Jak mówię/piszę, mam kontakt z osobą pracującą w cyfrze+. Ta osoba nic mi o tym nie mówiła. Przez nią jednak mam dostęp do wielu informacji - akurat nie do tej.

Wytoczyłeś potężne działa przeciwko mnie - od razu z zarzutami czytania bez zrozumienia, a w podtekście można doszukać się więcej. Byłeś zaskoczony telefonem - ja też informacją, że w ogóle miał miejsce, wcześniej takich akcji cyfra nie robiła. Stąd moje pytania, czy probowałeś się z nimi wcześniej kontaktować.

Zresztą, zacytowałeś mnie wybiórczo - tak, żeby uprawomocnić swój atak na mnie - pominąłeś to, że napisałem "dotychczas cyfra+ nie praktykowała takich telefonów" i dalszy kawałek, dlaczego tego nie robili. Dotychczas - nie wyklucza przecież, że tym razem tak zrobili (polecam słownik).

Po co w zasadzie był ten atak? Leczenie frustracji?

Jak pewnie zauważyłeś, do forum dopisałem się wczoraj, jak tylko odkryłem, że coś takiego w ogóle jest. Od razu odpisałem, na te tematy, na które coś wiedziałem (albo wydawało mi się, że wiem) - stąd faktycznie prawdą jest to, że nie miałem możliwości/czasu zapoznania się ze wszystkim, co ktoś kiedyś napisał na jakiś temat. W szczególności, że kolega Hugo napisał zacytowaną przez Ciebie informację PO moim poscie.

Nauczyło mnie to jednego. Wiesz coś - nie dziel się z innymi - bo jak się okaże, że wiedza jest niepełna - zostaniesz zakrzyczany.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czytam o tym że cyfra propnuje tym którzy podpisali umowe w grudniu promocje na HBO jeszcze na kolejne 4 miesięce za pół ceny i mam pytanie umowe podpisałem w grudniu w promocji napakowane pakiety w momęcie kiedy jeszcze miałem n i HBO odbbierałem u nich i nie wziołem wtedy HBO do pięciu miesięcy gratis czego troche żałuje bo w n promocja na HBO konczy mi się w kwietniu i żeby je dalej oglądać musiałbym płacić 25 zł miesięcznie co jeszcze w grudniu wydawało się bardziej opłacalne niestety okazało się inaczej i oturz to niewie ktoś czy jest teraz możliwość zadzwonienia do nich i zamówić HBO w tej promocji 4 miesiące za pół ceny zadzwonił bym w tej chwili ale do 15 siedze w pracy a telefon mi padł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Panowie nie ma się co denerwować, każdy pisze co wie i to jest siła forum. Ja dziękuje Claymanowi za zapoczątkowanie sprawy, C2009 za próbę wyjaśnienia i kilka ciekawych informacji o działaniu C+ i Hugo za wyjaśnienie sprawy. Dzięki Wam już dziś wyłącze opcje i jak mi zaproponują Hbo ze zniżką to i opcje hd na nastepne 4 miesiące dokupię. Cinemaxy i Filmbox nigdy więcej chyba że w Filmbox HD w końcu cos nowego dodadzą a nie w kółko to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyfraplus1234, pewnie dostałbyś gdybyś wtedy włączył gratis, ale jednocześnie pewnie straciłbyś te promocje, które dostałeś w grudniu, słyszałem o takich przypadkach. więc lepiej dobierz je w n jeśli masz obie platformy, bo to będzie bardziej opłacalne niż utrata promocji w Cyfrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Panowie za info że można już w marcu dzwonić na infolinie i rezygnować z opcji dodatkowych

mam pytanko czy jest jakaś promocja na Orange Sport ?

bo Cinemaxy porażka, HBO to nie mam czasu ogladac i w kółko leci prawie to samo

a jest liga to bym to zostawił od maja do czerwca

 

jeszcze jedno pytanko czy jak mam dekoder PVR HD

to muszę zostawić jeden kanał HD ?

jedni na forum pisą że tak , drudzy że nie

sam szukałem takiego zapisu w umowie i nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą, zacytowałeś mnie wybiórczo - tak, żeby uprawomocnić swój atak na mnie - pominąłeś to, że napisałem "dotychczas cyfra+ nie praktykowała takich telefonów" i dalszy kawałek, dlaczego tego nie robili. Dotychczas - nie wyklucza przecież, że tym razem tak zrobili (polecam słownik).

Po co w zasadzie był ten atak? Leczenie frustracji?

 

Zacytowalem to co powinienem zacytowac a mianowicie:

Przyznaj się, musiałeś zrobić jedno z poniższych:

- zadzwoniłeś, ale rozmowa została przerwana

- napisałeś e-maila takiego, że nie zrozumieli o co Ci chodzi

- wysłałeś im pismo, któego także nie zrozumieli i musieli się dopytać.

w takich przypadkach oddzwaniają najczęściej (bo poniekąd muszą)

 

Zaznacze jeszcze co mnie w tym razi:

"Przyznaj się, musiałeś"

 

Dlaczego mam sie przyznawac do czegos czego nie robilem.

Jeszcze to "MUSIAŁEŚ" - bez komentarza.

Proby wciskania mi czegos na sile (a zwlaszcza kiedy to ja wiem lepiej bo to do mnie dzwonili) sa chyba nie na miejscu.

No ale skoro Ty wiesz lepiej niz ja (zwlaszcza o sytuacji w ktorej ja bralem udzial, a nie Ty) to ja juz sie nie odzywam na ten temat bo Ty i tak wiesz lepiej.

(ach te znajmosci :brawo: )

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanko czy jak mam dekoder PVR HD

to muszę zostawić jeden kanał HD ?

jedni na forum pisą że tak , drudzy że nie

sam szukałem takiego zapisu w umowie i nie znalazłem

Warunkiem wydania dekodera HD/PVR HD jest posiadanie przynajmniej jednego kanału HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytowalem to co powinienem zacytowac a mianowicie:

...

Zaznacze jeszcze co mnie w tym razi:

"Przyznaj się, musiałeś"

 

Drogi kolego Clayman'ie, widzę, że jesteś przewrażliwiony na słowo "musiał", do tego stopnia, że gubisz potoczne rozumienie sformułowania "przyznaj, że musiałeś..."

Oświecę Cię więc, że oznacza to podejrzenie (zaznaczam, tylko podejrzenie), że zaszło zdarzenie, o którym nie wspomniano, a które w istotny sposób mogło zmienić opisaną sytuację. Nie jest to zarzut, a chyba tak to odebrałeś.

 

W postach pomija się wiele nieistotnych lub mniej istotnych kwestii - wszystko zależy od piszącego. To że nie napisałeś wprost za pierwszym razem, że nie dzwoniłeś/pisałeś do Cyfry+, nie koniecznie musiało oznaczać, że tak nie było. To, że coś nie zostało napisane, nie znaczy, że nie miało miejsca. Weźmy przykład, nigdzie nie napisałem np, jak mam na imię - podążając Twoim torem rozumowania wynikało by, że imienia nie mam - no bo gdzie widzisz, że napisałem, ze mam?

Tak samo było i tu - Twierdzisz, że z tego że nie napisałeś, iż kontaktowałes się z Cyfrą+ wynika, że się nie kontaktowałeś. Logika szwankuje.

 

Dlaczego mam sie przyznawac do czegos czego nie robilem.

Jeszcze to "MUSIAŁEŚ" - bez komentarza.

Proby wciskania mi czegos na sile (a zwlaszcza kiedy to ja wiem lepiej bo to do mnie dzwonili) sa chyba nie na miejscu.

No ale skoro Ty wiesz lepiej niz ja (zwlaszcza o sytuacji w ktorej ja bralem udzial, a nie Ty) to ja juz sie nie odzywam na ten temat bo Ty i tak wiesz lepiej.

(ach te znajmosci :brawo: )

Pozdrawiam.

 

Tu już w ogóle mieszasz rózne znaczenia słowa "musieć" - gdybym Ci wciskał dodatkowo płatny pakiet, "musisz go mieć" - to miało by sens, to co napisałeś. Sęk w tym, że ja Ci nic nie wmuszam, więc ...

Moja pierwotna sugestia iż się kontaktowałeś - została odrzucona przez Ciebie. Pokaż mi, gdzie -już po tym fakcie, dalej Ci wpieram, wbrew temu co twierdzisz, że dzwoniłeś? Oczywiście wiem, co zaraz znów zacytujesz - to samo co juz dwa razy poprzednio.

 

Ale ja sie nie obrażam. Tylko na prawdę nie rozumiem o co sie czepiasz. Jakby był jakiś poważny powód. Przyznałem, że nie wiedziałem o tej JEDNORAZOWEJ akcji Cyfry+. NIGDY(?? może za silne słowo, w sumie nie mam 100%C gwarancji, a chyba tego wymagasz???) wcześniej pracownicy nie dzwonili do abonentów, żeby ich przestrzec o końcu promocji - zatem chyba nie dziwne, że miałem wątpliwości. Ale to Ci nie starcza. Faktycznie, mam na kolanach przepraszać, za to, że źle zrozumiałeś moją intencję?

 

No, a jeszcze na dobicie tylko dodam, że najbardziej mi się podoba ten kawałek, który dodałeś okraszając obfitym komentarzem:

 

Jeszcze to "MUSIAŁEŚ" - bez komentarza.

 

Również pozdrawiam.

Jerzy.

PS. a propos znajomości - nie chwalę się, tylko tłumaczę wiedzę/niewiedzę. Czyżbym wyczytał przytyk między wierszami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Kontakt z c+ jest żałosny , próbuje od paru dni i ciągle jest [beep]o-lamento że konsultanci zajęci.Wkurza mnie to bo wysłałem rezygnacje 4 lutego i okazało się że zgubili gdzieś, wysłałem ponownie potwierdznei nadania i cisza , a c+ nadal działa.[beep] na kółkach i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...