mietek007 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Masz możliwość odsłuchania rozmowy z konsultantem tego spróbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Uwzględnią to spokojnie ja zareklamowałem fakt że miałbym płacić 10 zł za najem dekodera w styczniu 2012 (umowę podpisałem ostatniego dnia) i mi przyznali rację więc pewnie to jakiś błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokatyy Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Witam. Przedstawie wam moją przygodę z cyfrą plus i od razu poprosze was o pomoc. Na przełomie listopada i grudnia podpisałem przedłuzenie umowy z cyfrą +. Pani konsultantka zadzwoniła i przedstawiła mi rewelacyjną umowę. Do abonamentu który miałem (~40zł) dołoży mi kilka programów z droższego abonamentu i rachunek obnizy o ok 10 zł. Suma sumarum płaciłem 30 zł z groszami. Tydzien temu miałem telefon, ze umowa nie może przejsc w takiej postaci. Albo bede płacił wczesniejsza stawke ~40 zł, albo anulują mi umowe i przełączą na pakiet wczesniejszy, który miałem przed podpisaniem umowy. Nie wiem teraz co zrobic. Powiem szczerze, zdenerwowałem sie, bo własnie najlepsze promocje były w swieta, wiec mogłem zmienić na równie atrakcyjna u innego operatora. Nie dzwoni do mnie żadna konsultantka, tylko jakaś Pani guru Czy wszystko odbywa sie zgodnie z prawem? Czy postawić jasno sprawe: podpisałem, wiec wymagam świadczenia usług w takiej postaci do konca umowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej87 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Hehe pewnie że nie mogą Ci po miesiącu czy po dwóch cofnąć warunków. To oni sami Ci takie warunki zaproponowali i nie mogą ich cofnąć. Obstawiaj przy swoim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokatyy Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Ok, dzieki kolego. Bede próbował, chociaż nie wiem czy to wypali. Szkoda, ze nie mam umowy w dłoni, ale podobno jest tam zapis, ze Cyfra moze zmienić umowe w czasie jej trwania, w wyniki czego mogę poprzestac na narzucone warunki, albo zrezygnowac. Całkowicie jestem w tym zielony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 witam, a ja mam pytanie posiadam pvr 500 gb w dzierżawie i płacę za to 10 Zł miesięcznie- czy mogę go zwrócić i wziąć w bezpłątne użytkowanie inny tuner? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 jesli nie masz wprowadzonej takiej promocji - to niestety nie bedzie on za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek181823 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam. Jeślibym jutro wziął Canal+ Kompakt do 3 miesięcy gratis to kiedy pierwsza opłata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik123 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 W maju, sprawdzone, we wtorek podpisywałem umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mc.Art Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Gdyby kogoś to zainteresowało. Dotyczy udawanej promocji świątecznej. Szanowny Panie, Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów lub kodeksem postępowania cywilnego. Uprzejmie informujemy, iż Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów jest właściwy w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów podejmowanej jedynie w interesie publicznym (art. 1 ustawy), a zatem nie podejmuje działań w sprawach indywidualnych, mających charakter cywilnoprawny, jak również nie prowadzi działalności w zakresie poradnictwa ani na rzecz konsumentów ani na rzecz przedsiębiorców. Udzielaniem porad prawnych i pomocy prawnej konsumentom w sporach z przedsiębiorcami zajmują się organizacje konsumenckie oraz powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów wykonujący zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony konsumentów. Lista oraz dane teleadresowe organizacji konsumenckich i powiatowych rzeczników konsumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu (http://www.uokik.gov.pl). Natomiast Prezes UOKiK realizuje cele ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, zgodnie z którą do jego zadań należy w szczególności sprawowanie kontroli przestrzegania przez przedsiębiorców przepisów ustawy. I tak, Prezes UOKiK wydaje, w przypadkach określonych ustawą, decyzje w sprawach przeciwdziałania praktykom ograniczającym konkurencję, w sprawach koncentracji lub podziału przedsiębiorców oraz przeciwdziałania praktykom naruszającym zbiorowe interesy konsumentów, a także decyzji w sprawach kar (art. 31 pkt 1 i 2 ww. ustawy). Jednocześnie wyjaśniamy, że Prezes UOKiK informację na piśmie o sposobie załatwienia zgłoszonej sprawy wraz z uzasadnieniem przekazuje w odpowiedzi na formalne zawiadomienie (art. 86 ust. 4 ustawy). Zawiadomienie takie zgłasza się na piśmie wraz z uzasadnieniem (art. 86 ust. 1 i art. 100 ust. 1 ustawy), może ono w szczególności zawierać: wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane naruszenie ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, opis stanu faktycznego, uprawdopodobnienie naruszenia przepisów ustawy a także dane identyfikujące zgłaszającego zawiadomienie. Do zawiadomienia dołącza się wszelkie dokumenty, które mogą stanowić dowód naruszenia przepisów ustawy(art. 86 ust. 2 i 3). Pragnę wskazać, że Prezes Urzędu rozważa wszczęcie postępowania wyjaśniającego wobec Canal+ Cyfrowy sp. z o.o. w opisanej przez Pana sprawie. Z poważaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 @Mc.Art jaką sprawę zgłaszałeś? Pytam bo ja zawarłem umowę na pakiet CANAL+ KOMPAKT (z dodatkowymi opcjami) w promocji na 15 m-cy z czego 3 m-ce za 0zł, a 12 m-cy w cenie 62 zł ledwo aktywowałem Cyfre+, a już w ICA widzę, że mam płacić więcej! Po rozmowach z konsultantami dowiedziałem się, że podpisałem jakiś aneks i wyraziłem niby na to zgodę. Tyle tylko, że czytam ten aneks i tam nie ma nic wspomniane o podwyżce, a jedynie o przyznanych rabatach na wybrane pakiety/usługi zgodnie z regulaminem, a w regulaminie czytam, że mój pakiet wynosi 76 zł czyli odliczając ulgę przyznaną z promocji i zawartą w tym właśnie aneksie ma być 62 zł jak byk! Chciałbym zgłosić to nie wiem jako skargę czy zapytanie do UOKiKu tylko nie wiem gdzie to się składa jest jakiś formularz? Na koniec dodam, że nie chodzi mi tylko 6 zł na m-c bo łącznie ze wszystkimi opcjami mam na dzień dobry płacić już 11 zł więcej, a tego nie chciałem bo wyliczyłem sobie tyle jestem w stanie zagospodarować miesięcznie biorąc pod uwagę, że nie korzystam tylko z Cyfry+ jeżeli chodzi o platformy tv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mc.Art Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Wiesz to dość skomplikowane i prowadzę już rozwiniętą dyskusję z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Do UOKiK możesz zgłosić zażalenie, musisz to jednak zrobić formalnie - w piśmie (może być email) musisz zawrzeć swoje dane i dane Canal+ Cyfrowy sp. z o.o. Oni nie zajmą się twoją podwyżką gdyż w ich kompetencji leży jakby całość zagadnienia. O podwyżce musisz rozmawiać z Rzecznikiem w swoim miejscu zamieszkania. Mogę Ci tylko powiedzieć że według Rzecznika Aneks wysyłany listem zwykłym uważa się za niebyły i po okresie darmowym jak przyślą rachunek z podwyżką to należy złożyć reklamację i wpłacić kwotę bezsporną (tą z umowy). Co potem trudno powiedzieć, umówiłem się na wizytę u Rzecznika to dopytam, prawdopodobne są dwie wersje - Cyfra obniży cenę, zaproponuje jakiś rabat albo sąd więc czasochłonne. Moim zdaniem jednak nie można dawać się nabijać w butelkę, trzeba z tym walczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 To jest "walka z wiatrakami" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mc.Art Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Tylko wówczas gdy każdy zamiast ruszyć D mówi jak Ty. Operatorzy to wiedzą i liczą na takie podejście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinho19 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam, po jakim czasie od 18 dnia miesiaca nastepuje wylaczenie sygnalu w zwiazku z nieuregulowaniem rachunku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietek007 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 jak pamiętam to do 14 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 U mnie już będzie miesiąc zaległość a sygnał dalej mam. Jeśli nie zapłacę do końca lutego to wtedy dopiero wyłączą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 C+ cofa uprawnienia odbioru po dwoch niezaplaconych pelnych miesiacach ale potem pozostaje jeszcze sms ratunkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerrybordelais Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Mam następujące pytanie jeśli w danym miesiącu podniosę pakiet na wyższy to kiedy zapłacę opłatę abonamentową za wyższy pakiet. W miesiącu w którym zmieniłem abonament czy w następnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 w następnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeesiek_r Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Mam takie krótkie pytanie odnośnie umowy. Wypowiedzenie wysłałem w grudniu min.okres umowy kończy się 31 marca. Więc w takim razie do kiedy mam płacić za cyfrę, czy ostatni miesiąc to marzec? I co muszę oddać i do kiedy do cyfry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 ostatni rachunek płacisz w marcu, do 30 kwietnia musisz oddać dekoder jeśli był na wypożyczeniu, kartę do dekodera, pilota i kabel zasilający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Jak zmieniłem adres zameldowania to jeśli wyślę ksero dowodu osobistego to wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo_m Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 zawsze się zastanawiałem, czy jeśli miałbym zawartą umowę przez internet, albo telefon, to musiałbym dekoder odsyłać, zamiast odnosić do punktu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi