Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, miałem trzy lata temu cyfre+, po wygaśnięciu umowy przeszedłem na N, w piwnicy został się tuner philips. Czy mógłbym podpisać nową umowę z cyfrą (interesuje mnie najtańszy pakiet do tv na działkę) i otrzymać tylko kartę i wykorzystywać stary tuner, a może się to nie kalkuluje? dziękuję za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz mógł podpisać. Mi kończy się umowa w grudniu, a już do mnie wydzwaniali na początku września, że mają "super ofertę". Co do wypowiedzenia to jest 30 dni, a nie 3 miesiące :?:

Uściślając:

umowa na czas określony - okres wypowiedzenia 30 dni

na czas nieokreślony - 3 miesiące

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie : :)

 

W połowie Wrzesnia wyłączyłem HBO ponieważ konczyła się mi promocja a Cyfra+ nie zaproponołała mi jej kontynuacji

wysłałem e-mail z propozycją do Cyfry+ i wczoraj pan zaproponował mi przez tel promocję jaką chiałem na HBO HD

i mam takie pytanie w związku z tym

 

Nowy rachunek na Pażdziernik ze starą kwotą już wysłano a rachunku za Wrześień nie dostałem gazetkę tak

 

takze pytam

 

Co mam napisać na blankiecie dokładnie proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy rachunek na Pażdziernik ze starą kwotą już wysłano a rachunku za Wrześień

 

Dostaniesz w Październiku osobny rachunek zawierający modyfikacje.

Sam włączyłem Eurosport HD w Prestiżu za Złote Plusy i w Październiku otrzymam rachunek na kwotę 88,88zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojej - generalnie tak.

Masz czas określony, umowa musi trwać minimum do 31.12 - ten miesiąc wypowiedzenia to nic innego jak fakt, że aby rozwiązać z datą podaną wyżej, pismo musi być nadane jedynie z miesięcznym wyprzedzeniem tj. "rozwiąża Cię" j.w. nawet jak nadasz pismo 30.11 ;) prościej się nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem juz w innym temacie ale ten chyba trafniejszy. skonczyla mi sie umowa dzwonili do mnie ale mieli slabe ofertyto ja sie ich pytam jak im sie oplacalo dac mi na 10 miesiecy 50 % i na 8 normalnie a teraz co mi daja? glupio odpowiadaja ze tak bylo no ok. wiec pisze wypowiedzenie. mi jednak chodzi o co innego konsultant mowi ze nie ma juz umowy na 13 miesiecy teraz sa na 18 i 19 oraz jesli podpisze umowe to nie ma schodzenia nizej mozna tylko wyzej ! jak jestem teraz na okreslonym to moge dowolnie zmieniac jak podpisze umowe juz tak nie bedzie !!!! co o tym sadzicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warunki są teraz bardzo interesujące. Umowy na prawie dwa lata i dużo droższe pakiety, oraz korzystniejsze oferty dla nowych klientów.

No cóż, zawsze można zostać nowym klientem, albo pójśc do konkurencji, nieprawdaż?

Też dziś miałem miłą pogawędkę z panią konsultant i ją zabiłem śmiechem. Nie przedłużyłem umowy, zaczynam się rozglądać po ofercie dostepnej na naszym rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem do C+ w sprawie umowy i dostalem taka odpowiedz

 

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Okres Minimalny Umowy upływa 31.12.2010 roku.

 

W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Łączę wyrazy szacunku > i tu mam prosbe w jakim terminie musze dac im wypowiedzenie umowy ?? , czy wypowiedzenie musi byc na pismie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przede wszystkim mam nadzieję, że nie popełniłem błędu zakładając nowy temat, ale sprawa wydaje mi się dosyć ważna i myślę, że powinno o tym wiedzieć jak najwięcej osób.

 

Spotkała mnie oto taka historia: ;-)

 

Umowę z Cyfrą+ podpisywałem w listopadzie 2009 - "Akcja Rabat z Telewizorem". Dostałem rachunek za październik na kwotę 89,9zł. Jakież było moje zdziwienie, gdy wszedłem na stronę ICA, by jak co miesiąc opłacić rachunek kartą kredytową i ujrzałem tam kwotę do zapłaty za październik w wysokości: 125,75 :shock: A że był już 19 października późny wieczór, a termin płatności minął 18, mówię, dobra zapłacę, żeby mi sygnału nie wyłączyli, :jupi: a dziś zadzwonię i sprawę postaram się wyjaśnić.

 

No więc dzwonię dziś i przedstawiam sytuację i mówię, że wg moich wyliczeń w tym miesiącu powinienem zapłacić 89,9zł, a od przyszłego miesiąca do końca umowy (listopad 2011) powinienem mieć do płacenia 126,75zł. Jakież było moje zdziwienie, gdy w słuchawce usłyszałem, że za październik mam 125,75zł, a od przyszłego miesiąca do końca umowy będę musiał płacić 156,76zł!!! :shock: Po pierwszym szoku, powiedziałem, że chyba pani sobie żartuję, bo mam troszeczkę inne zapisy w umowie, a żadnego aneksu do umowy nie podpisywałem mówiącego o zmianie stawek. Pani mówi, że się pakiety pozmieniały, było pismo we wrześniu i że doszedł do pakietu Canal+ kanał Canal+ Gol i stąd nowe ceny pakietów. Zaczęła mi wyliczać składowe ceny, za co ile płacę i okazało się, że policzyli mi za opcję C+HBO nową cenę 64,85zł. Oczywiście grzecznie powiedziałem, że mnie to mało interesuje, bo ja mam w umowie stały rabat do końca umowy na 44,85zł, za tę opcję, a powiększoną kwotę 126,75zł powinienem płacić dopiero od listopada, a nie od października i na pewno nie powinno to być 156,75zł. Po zacytowaniu pani odpowiednich zapisów z umowy, pani zaczęła mieć wątpliwości i poszła skonsultować się z przełożonym. Wróciła po 5 minutach i powiedziała, że mieli jakiś błąd w systemie i źle naliczały mi się rabaty i muszą to od nowa do systemu jeszcze raz wprowadzić. Po kolejnych 5 minutach pani wraca i mówi, że już wszystko poprawione i że za październik mam 125,75zł, a od listopada już 126,75zł. Hmmm, ale za październik powinno być 89,9zł... Pani zażenowana: "ojej, no rzeczywiście, poprawiliśmy rabaty od 1 listopada, nie od 1 października, zaraz to poprawimy jeszcze raz..." Rozmowa trwałe całe 30 minut!

 

Gdybym nie miał wcześniej wszystkiego dokładnie wyliczonego i dałbym sobie zamydlić oczy tłumaczeniem zmianą pakietów na nowe i pismem z września o dodaniu kanału Cyfra+ Gol i że stąd wynika podwyżka Cyfra+ okradłaby mnie, bo inaczej tego nazwać nie można na sumę:

 

października 2010 - 125,75zł-89,9=35,98zł

listopad 2010 - listopad 2011 (13 miesięcy) - 156,75-126,75=20zł x 13 miesięcy = 260zł

 

Razem daje to nam kwotę 295,98zł

 

A ile ludzi nie ma powyliczanych cen po rabatach i nie wie ile powinno płacić i wierzy ślepo w tłumaczenia na infolini? Ile ludzi bezwiednie zapłaci te 295zł więcej niż powinni przez "błąd systemu" w Cyfrze? Zastanawiam się, czy nie wysłać gdzieś pisma w tej sprawie, żeby skontrolowali Cyfrę+. Może do UOKiK wysłać maila z opisem mojej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może do UOKiK wysłać maila z opisem mojej sytuacji?

Jak najbardziej polecam.

 

 

Z innej "beczki"

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS

KRS 0000051835, NIP: 526-22-46-271

kapitał zakładowy 300.000.000 zł

 

Witam.

Zwracam się z niecodzienną sprawą. Otóż mam okazję być nieszczęśliwym właścicielem dekodera Sagem, który w przeciągu tygodnia ma, jako drugi egzemplarz awarię i podlega kolejnej wymianie. Dystrybutor aktualnie nie ma ich na stanie. Będą podobno w sobotę? Moja prośba kieruje się do Państwa, aby umożliwić zakup innej marki dekoder nawet z HD, ponieważ nie daję wiary, że kolejny egzemplarz nie pozbawi mnie dostępu do telewizji wraz podobnymi "przygodami". Gdybym wcześniej przewidziała taką nieposłuszność Sagema, nigdy bym się na niego nie zdecydowała.

Swoją prośbę chciałabym załatwić w imię dobrej współpracy z Cyfrą+ teraz i na przyszłość. Tym bardziej, że jestem zainteresowana ewentualnym dalszym przedłużeniem umowy.

Z uwagi na awaryjność Sagemów, nie chciałabym, aby nieposłuszność tego sprzętu stała się naszą kością niezgody. Żywię nadzieję, że tak prosta "operacja" zostanie załatwiona przy wzajemnej życzliwości i bez ewentualnego udziału Powiatowego Rzecznika Konsumentów.

 

Jednocześnie muszę stwierdzić, że powyższa sytuacja i tak kosztuje mnie masę nerwów.

 

Serdecznie pozdrawiam.

Szanowna Pani,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że w celu wyeliminowania niedogodności polegającej na braku możliwości aktywowania modułu dodatkowego, zalecana jest wymiana dekodera na dekoder SAGEM innej wersji niż wersja 4 (numery seryjne nie powinny być wyższe niż S/N 3363?).

 

Jeżeli awaria dekodera ma inny charakter, proponuję Pani zakup dekodera SD innego typu w cenie 149 zł. W celu skorzystania z oferty, proszę o informację zwrotną.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.

 

Z poważaniem,

 

Xxxx Yyyyyyyy

Dział Relacji z Abonentami

-------------------------------------------------------------

CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW

Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45

Fax: 22 310 45 44

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS

KRS 0000051835, NIP: 526-22-46-271

kapitał zakładowy 300.000.000 zł

 

Szanowna pani Xxxx Yyyyyyyyyy

Dział Relacji z Abonentami

 

Witam.

Dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą. Jednakże muszę zwrócić uwagę, że posiadany przeze mnie dekoder w dalszym ciągu podlega Waszej gwarancji, do którego się Pani nie odniosła. I nie może być elementem niezauważonym przy możliwości zakupu innego dekodera. Owszem zainspirowałam sprawę zakupu, jednakże ten, choć bezużyteczny, powinien być uwzględniony przy całej tej "operacji" tj. wymiany (zwrot bezużytecznego Sagema). I nie chodzi mi tu o "grosz" - tylko o zasadę, że przy pomocy wadliwego sprzętu będącego na gwarancji, który nabyłam w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, nie mogę w dalszym ciągu korzystać z pełnej oferty, na którą została zawarta umowa w dniu 02 grudnia 2009 roku z Cyfrą+.

Zauważam też, że w dniu podpisania w/w umowy cena pozostałych dekoderów SD opiewała na kwotę 79 zł.

Żywię w dalszym ciągu nadzieję, że tak dokonana wymiana dekoderów za niewielką dopłatą zostanie załatwiona przy wzajemnej życzliwości i poszanowania obydwu stron.

Z poważaniem Zzzzz Vvvvvvvv.

Szanowna Pani,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że zakupiony przez Panią sprzęt jest objęty gwarancją producenta. CYFRA+ zapewnia bezpłatne serwisowanie lub wymianę terminali wynajmowanych przez Abonentów.

 

Wyjaśniam, że producent dekodera w ramach gwarancji jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu, stąd przekazana sugestia dotycząca typu dekodera, który może okazać się odpowiedni do korzystania z Pani instalacji antenowej.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

Xxxx Yyyyyyyyy

Dział Relacji z Abonentami

-------------------------------------------------------------

CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW

Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45

Fax: 22 310 45 44

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS

KRS 0000051835, NIP: 526-22-46-271

kapitał zakładowy 300.000.000 zł

 

Szanowna Pani,

Xxxx Yyyyyyyyyy

Dział Relacji z Abonentami

 

Mam odmienne zdanie o tym, co Pani mi odpisuje na moje zapytania mailowe. Zadanie, które jest bliższe ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.)

Powracając do treści moich maili wysłanych do Państwa informuję, że pomijana jest kwestia braku możliwości skorzystania z pełnej oferty, na którą została zawarta umowa z Cyfrą+ w dniu 02 grudnia 2009 roku. Powodem takiej sytuacji jest brak odpowiedniego dekodera u Autoryzowanego Dystrybutora. Aktualnie nie ma ich na stanie. Podobno mają już być w najbliższą w sobotę? Czy akurat model innej wersji niż wersja 4 (numery seryjne nie powinny być wyższe niż S/N 3363?) – tego niewiadomo. Wobec powyższego zapytuję i proszę o odpowiedź, jak zostanie rozwiązana w/w niedogodność w stosunku do w/w umowy.

W dalszym ciągu żywię nadzieję, że moja wydawałoby się tak prosta sprawa, załatwiona zostanie przy wzajemnej życzliwości i poszanowania stron.

 

Z poważaniem Zzzzz Vvvvvvv.

 

Intrygujące! Ciąg dalszy nastąpi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...