Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, mam pewien problem, a właściwie to mój znajomy. Dziś konsultant Cyfry zadzwonił do niego z propozycją włączenia opcji dodatkowej w postaci HBO HD, znajomy przystał na tą propozycję i opcja dodatkowa została włączona. Teraz to co w tym wszystkim jest nieco dziwne. Mój kolega myślał, że chodzi o paczkę Canal+ a nie o HBO gdyż konsultant zachęcał do ponownego włączenia opcji dodatkowej charakteryzującej się bogatą ofertą filmową która już kiedyś była włączona. Mój kolega wcześniej korzystał tylko z opcji dodatkowej Canal+ więc szybko się zgodził ale jak się okazało konsultant proponował HBO i to zostało włączone. Ogólnie wyszło z tego spore nieporozumienie. Dość zawile opisałem tą sytuację ale nie znam wielu szczegółów. Zasadniczo chodzi o to czy można odstąpić od takiego zobowiązania zawartego przez telefon. Nie wiem może ktoś sam miał do czynienia z taką sytuacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety. Jeśli już abonent wyraził zgodę to nie. Pozostaje tylko kwestia jaki rabat na HBO dostał jeśli chodzi o zobowiązanie. Może być tak, że opcja ma być włączona minimalnie na 1 miesiąc i po nim można ją wyłączyć, a może być tak, że 12 miesięcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwni są ludzie, którzy coś kupują a nie wiedzą co. A później skargi na forach, że to pracownicy Cyfry są źli. Zgodził się telefonicznie i telefonicznie niech wyłączy, chyba, że włączył na jakiś konkretny okres - wtedy niech płaci za swoje zakupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy można odstąpić od takiego zobowiązania zawartego przez telefon.

Poszukaj dokladnie na forum lub w necie. Kiedys ktos opisywal co mozna zrobic - jakies "prawo" Ci przysluguje ale nie chce wprowadzac w blad. Na pewno masz na to malo czasu - kilka dni?

Drugie rozwiazanie - dzwon na infolinie, popros o szefa sprzedawcow i wytlumacz sprawe. Nie znam procedur ale generalnie firma nie zbiednieje jak Ci te kilka dni gratisem da. A jeszcze lepiej jak powiesz ze chcesz pakiety C+ w zamian za te HBO...

 

No i na przyszlosc najlepiej mowic telesprzedawcy: dziekuje, zastanowie sie, prosze zadzwonic jutro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Spieszę donieść, że sprawę o której pisałem wcześniej udało się wyprostować. Znajomy napisał dziś mail do Cyfry i przedstawił sytuację, niedługo potem otrzymał propozycję podmiany opcji dodatkowej z HBO na Canal+ w tej samej cenie. Potem jeszcze konsultant Cyfry zadzwonił aby dogadać szczegóły. Ogólnie mówiąc Cyfra bardzo przychylnie podeszła do całej sprawy. Ta sytuacja i własne doświadczenia tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że Cyfra ma właściwe i indywidualne podejście do klienta. Wiem, że po ostatnich wydarzeniach (m.in strata Fox'a) wielu się ze mną nie zgodzi ale ja mimo wszystko nadal uważam, że Cyfra to najlepsza platforma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Dziś telefonicznie abonent zgłosił że zgadza się na warunki umowy (przedłużenie), został poinformowany o zobowiązaniu etc podpisał ''słownie''.

Czy jeśli jeszcze ma starą umowę do 31 lipca (do niedzieli) może "odgodzić" się od umowy ze względu na to że jeszcze nie obowiązuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę z C+ podpisałem roku temu. Jakiś czas temu z mojego pakietu (Prestiżowy +) zniknęły dwa kanały: Orange Sport i TVN Warszawa. Pan z obsługi C+ powiedział mi że to mógłby być powód do wypowiedzenia umowy C+. Na dodatek ostatnio z 150 zł, zacząłem dostawać rachunki zawyżone, na kwotę 162 zł. Czy jest jakaś szansa żeby rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niespodzianka. Zadzwoniła do mnie dziś konsultantka cyfry z przeprosinami za rozwiązanie umowy 11 lipca z powodu TVN Warszawa (wypowiedzenie wysłane 30 czerwca). Zaproponowała za to zakończenie umowy z końcem sierpnia i włączenie sygnału od dziś do końca sierpnia bez opłat. Ja już sobie kupiłem 2 karty z pakietem uniwersalnym. Ale pozytywnie mnie zaskoczyli. Nie wiem czy w dobrym wątku piszę, ale nie zauważyłem wątku "chwalimy cyfrę" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może wyjaśnić dlaczego nie da się aktywować opcji przez formularz kontaktowy? Bez problemu odłączono mi opcję przez formularz kontaktowy, a teraz nie chcą mi włączyć, muszę zadzwonić bo mój telefon blokuje numery zastrzeżone i nie mogą się dodzwonić do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem w sprawie mojej umowy z CYFRA+. Jestem ich klientem od wielu lat. Po każdym okresie umownym świadczenia przez nich usług , negocjowaliśmy ceny za interesujący mnie pakiet programów i odnawialiśmy umowę na następny rok. Ponieważ w czerwcu br. kończyła się umowa, więc ponownie negocjowaliśmy ceny. Jednak tym razem nie doszliśmy do porozumienia. Po zakończeniu trwania umowy operator wyłączył mi sygnał i uważałem sprawę za zakończoną. Jednak, ku

mojemu zdziwieniu faktury przychodziły w dalszym ciągu i to na kwotę jaką mi operator proponował, gdybyśmy ponownie odnowili umowę, czyli kwotę której ja nie chciałem zaakceptować. Po mojej interwencji telefonicznej, dowiedziałem się, że zgodnie z regulaminem, umowa przeszła na czas nieokreślony, bo nie wymówiłem umowy na piśmie. Przecież to jakiś absurd. Dlaczego mam wypowiadać umowę, skoro ona się skończyła, jest na czas określony? Niedawno podpisywałem umowę z POLSATEM i oni też mają taki punkt regulaminu tylko z tą różnicą, że umowa przedłuża się automatycznie na 12 miesięcy. Zdążyłem się dowiedzieć, że identyczna sytuacja miała finał w sądzie i wygrał klient, gdyż takie formułowanie punktów umowy są bezprawne, ale nie znam szczegółów.

Kiedy to kwestionowałem podpisując umowę z POLSATEM otrzymałem odpowiedź, że w razie braku mojej akceptacji tego punktu, oni nie podpiszą ze mną umowy.

Jak sądzicie, czy mam rację i szanse w tym w sporze z CYFRA+.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza CP który sam przedłuża umowy na czas oznaczony, to po zakończeniu okresu podstawowego umowy, umowa przekształca się w umowę na czas nieoznaczony - masz to zapisane w regulaminie. Wolę odstąpienia od umowy (czy to na czas oznaczony po okresie jego upływu czy na czas nieoznaczony z odpowiednim okresem wypowiedzenia) musisz przedstawić na piśmie. Proste, logiczne i tak funkcjonują wszyscy operatorzy telewizyjnie i telefoniczni/internetowi. Przy takich pytaniach zastanawia mnie zawsze jak ludzie myślący jak Ty funkcjonują w społeczeństwie, ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś dzwoni, ale nie wiesz gdzie.

 

Jeśli nie wypowiedziałeś umowy to w wypadku Cyfry+ po okresie podstawowym (na czas określony) umowa przechodzi właśnie na czas nieokreślony i można ją wypowiedzieć pisemnie za ustalonym okresem wypowiedzenia liczonym od najbliższego cyklu rozliczeniowego. Okres wypowiedzenia określa regulamin świadczenia usług operatora.

W wypadku Cyfrowego Polsatu umowa przechodzi na kolejny okres dodatkowy (12 miesięcy) po okresie podstawowym w sytuacji milczenia klienta. Zapis umowny Cyfrowego Polsatu jest zgodny z obowiązującym prawem, ponieważ daje klientowi wybór. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę lub wysłać oświadczenie, że z końcem okresu podstawowego chce kontynuować umowę na czas nieokreślony (z cennikiem na czas nieokreślony) lub kontynować z cennikiem na czas określony przez dodatkowy okres 12 miesięcy.

 

Wspomnianą przez Ciebie sprawę w Sądzie przegrała Cyfra+ swego czasu (już dawno zmieniono zapis regulaminu), gdzie klient po pierwszym okresie podstawowym mógł tylko wypowiedzieć umowę lub kontynuować umowę kolejny rok bez prawa wypowiedzenia wymowy w okresie dodatkowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...