jeneka Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Wiem że 30 dni ale do lutego daleko,a chciałbym już w grudniu podpisać na lepszych warunkach,bo tak wygląda że w styczniu mam wysłać pismo,a tak mśle wyśle w listopad z początkiem i może będzie reakcja z ich strony w sam raz w grudniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoLeN Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Możesz spróbować, bo z tego co widze ich trzeba "straszyć", bo jakoś sami z siebie nie potrafią zaproponować naprawdę dobrej oferty. Sam mam zamiar tak zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karz Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Witam, miałem trzy lata temu cyfre+, po wygaśnięciu umowy przeszedłem na N, w piwnicy został się tuner philips. Czy mógłbym podpisać nową umowę z cyfrą (interesuje mnie najtańszy pakiet do tv na działkę) i otrzymać tylko kartę i wykorzystywać stary tuner, a może się to nie kalkuluje? dziękuję za informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoLeN Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jak najbardziej możesz tak zrobić. Ja podpisując umowę wziąłem antene i kartę, bo dekoder miałem swój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jargla Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Będziesz mógł podpisać. Mi kończy się umowa w grudniu, a już do mnie wydzwaniali na początku września, że mają "super ofertę". Co do wypowiedzenia to jest 30 dni, a nie 3 miesiące Uściślając: umowa na czas określony - okres wypowiedzenia 30 dni na czas nieokreślony - 3 miesiące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filmowiec BRH- Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Mam pytanie : W połowie Wrzesnia wyłączyłem HBO ponieważ konczyła się mi promocja a Cyfra+ nie zaproponołała mi jej kontynuacji wysłałem e-mail z propozycją do Cyfry+ i wczoraj pan zaproponował mi przez tel promocję jaką chiałem na HBO HD i mam takie pytanie w związku z tym Nowy rachunek na Pażdziernik ze starą kwotą już wysłano a rachunku za Wrześień nie dostałem gazetkę tak takze pytam Co mam napisać na blankiecie dokładnie proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Nowy rachunek na Pażdziernik ze starą kwotą już wysłano a rachunku za Wrześień Dostaniesz w Październiku osobny rachunek zawierający modyfikacje. Sam włączyłem Eurosport HD w Prestiżu za Złote Plusy i w Październiku otrzymam rachunek na kwotę 88,88zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Mam umowę z cyfrą do 31.12.2010 jest to umowa przedłużeniowa w ramach akcji "zostań z cyfrą".Czy jest możliwe że wypowiedzenie mam tylko 1 miesiąc?Tak usłyszałem od pani konsultantki z cyfry podczas rozmowy telefonicznej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terra incognita Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 ojej - generalnie tak. Masz czas określony, umowa musi trwać minimum do 31.12 - ten miesiąc wypowiedzenia to nic innego jak fakt, że aby rozwiązać z datą podaną wyżej, pismo musi być nadane jedynie z miesięcznym wyprzedzeniem tj. "rozwiąża Cię" j.w. nawet jak nadasz pismo 30.11 prościej się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Miesięczny okres wypowiedzenia obowiązuje też, jeśli wyślesz rozwiązanie w ostatnim miesiącu umowy na czas nieokreślony (umowa jest wtedy 'przedłużona' o dodatkowy miesiąc), po przejściu umowy na czas nieokreślony jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sign Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 pisalem juz w innym temacie ale ten chyba trafniejszy. skonczyla mi sie umowa dzwonili do mnie ale mieli slabe ofertyto ja sie ich pytam jak im sie oplacalo dac mi na 10 miesiecy 50 % i na 8 normalnie a teraz co mi daja? glupio odpowiadaja ze tak bylo no ok. wiec pisze wypowiedzenie. mi jednak chodzi o co innego konsultant mowi ze nie ma juz umowy na 13 miesiecy teraz sa na 18 i 19 oraz jesli podpisze umowe to nie ma schodzenia nizej mozna tylko wyzej ! jak jestem teraz na okreslonym to moge dowolnie zmieniac jak podpisze umowe juz tak nie bedzie !!!! co o tym sadzicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrapolska.pl Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Zmieniły się warunki. Proponuję udać się do Autoryzowanego Dystrybutora po 01 października Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muniek 1410 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Warunki są teraz bardzo interesujące. Umowy na prawie dwa lata i dużo droższe pakiety, oraz korzystniejsze oferty dla nowych klientów. No cóż, zawsze można zostać nowym klientem, albo pójśc do konkurencji, nieprawdaż? Też dziś miałem miłą pogawędkę z panią konsultant i ją zabiłem śmiechem. Nie przedłużyłem umowy, zaczynam się rozglądać po ofercie dostepnej na naszym rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexyy86 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Witam. Ile czasu wcześniej trzeba wypowiedzieć umowę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Jeśli jesteś w okresie minimalnym to najpoźniej miesiąc przed końcem tego okresu, jeśli umowa przeszła na czas nieokreślony to 3 miesiace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edyp Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Pisalem do C+ w sprawie umowy i dostalem taka odpowiedz odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Okres Minimalny Umowy upływa 31.12.2010 roku. W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Łączę wyrazy szacunku > i tu mam prosbe w jakim terminie musze dac im wypowiedzenie umowy ?? , czy wypowiedzenie musi byc na pismie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Jeżeli chcesz, żeby umowa została rozwiązana 31.12.2010 to wypowiedzenie musisz wysłać najpóźniej 30.11.2010. Nie ma możliwości rozwiązania umowy faksem, mailem, czy telefonicznie, tylko pisemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efekt Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 jak podpisywałem umowę brałem sama kartę i tak jest nadal napisane w mojej stronie icok i teraz czy do istniejacej umowy mogę dostać jakiś tuner,kiedyś brałem też moduł z rok temu,to tez nie mam odnotowane na icok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro+ Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 witam Jest możliwość obniżenia pakietu , jeśli mam w umowie ze nie jest to możliwe aż do końca umowy , nie wyrabiam z płaceniem po 150zl za prestiż+ ... mam juz duze zaleglosci wobec cyfry ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_BARI_ Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Wątpię - ale zadzwonić na pewno warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borzo60 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witam. Mam takie pytanie mam cyfre+ z pakietami optimum canal + orange sport i cinemax czy da sie bez obciazania kostow zmienic na pakiet nizszy np kompakt lub start i wylaczyc te wszystkie opcje dodatkowe ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaPi Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 To zależy od umowy jaką posiadasz. Najlepiej zadzwoń do BOK i się dopytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnasedo Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witam Przede wszystkim mam nadzieję, że nie popełniłem błędu zakładając nowy temat, ale sprawa wydaje mi się dosyć ważna i myślę, że powinno o tym wiedzieć jak najwięcej osób. Spotkała mnie oto taka historia: Umowę z Cyfrą+ podpisywałem w listopadzie 2009 - "Akcja Rabat z Telewizorem". Dostałem rachunek za październik na kwotę 89,9zł. Jakież było moje zdziwienie, gdy wszedłem na stronę ICA, by jak co miesiąc opłacić rachunek kartą kredytową i ujrzałem tam kwotę do zapłaty za październik w wysokości: 125,75 A że był już 19 października późny wieczór, a termin płatności minął 18, mówię, dobra zapłacę, żeby mi sygnału nie wyłączyli, a dziś zadzwonię i sprawę postaram się wyjaśnić. No więc dzwonię dziś i przedstawiam sytuację i mówię, że wg moich wyliczeń w tym miesiącu powinienem zapłacić 89,9zł, a od przyszłego miesiąca do końca umowy (listopad 2011) powinienem mieć do płacenia 126,75zł. Jakież było moje zdziwienie, gdy w słuchawce usłyszałem, że za październik mam 125,75zł, a od przyszłego miesiąca do końca umowy będę musiał płacić 156,76zł!!! Po pierwszym szoku, powiedziałem, że chyba pani sobie żartuję, bo mam troszeczkę inne zapisy w umowie, a żadnego aneksu do umowy nie podpisywałem mówiącego o zmianie stawek. Pani mówi, że się pakiety pozmieniały, było pismo we wrześniu i że doszedł do pakietu Canal+ kanał Canal+ Gol i stąd nowe ceny pakietów. Zaczęła mi wyliczać składowe ceny, za co ile płacę i okazało się, że policzyli mi za opcję C+HBO nową cenę 64,85zł. Oczywiście grzecznie powiedziałem, że mnie to mało interesuje, bo ja mam w umowie stały rabat do końca umowy na 44,85zł, za tę opcję, a powiększoną kwotę 126,75zł powinienem płacić dopiero od listopada, a nie od października i na pewno nie powinno to być 156,75zł. Po zacytowaniu pani odpowiednich zapisów z umowy, pani zaczęła mieć wątpliwości i poszła skonsultować się z przełożonym. Wróciła po 5 minutach i powiedziała, że mieli jakiś błąd w systemie i źle naliczały mi się rabaty i muszą to od nowa do systemu jeszcze raz wprowadzić. Po kolejnych 5 minutach pani wraca i mówi, że już wszystko poprawione i że za październik mam 125,75zł, a od listopada już 126,75zł. Hmmm, ale za październik powinno być 89,9zł... Pani zażenowana: "ojej, no rzeczywiście, poprawiliśmy rabaty od 1 listopada, nie od 1 października, zaraz to poprawimy jeszcze raz..." Rozmowa trwałe całe 30 minut! Gdybym nie miał wcześniej wszystkiego dokładnie wyliczonego i dałbym sobie zamydlić oczy tłumaczeniem zmianą pakietów na nowe i pismem z września o dodaniu kanału Cyfra+ Gol i że stąd wynika podwyżka Cyfra+ okradłaby mnie, bo inaczej tego nazwać nie można na sumę: października 2010 - 125,75zł-89,9=35,98zł listopad 2010 - listopad 2011 (13 miesięcy) - 156,75-126,75=20zł x 13 miesięcy = 260zł Razem daje to nam kwotę 295,98zł A ile ludzi nie ma powyliczanych cen po rabatach i nie wie ile powinno płacić i wierzy ślepo w tłumaczenia na infolini? Ile ludzi bezwiednie zapłaci te 295zł więcej niż powinni przez "błąd systemu" w Cyfrze? Zastanawiam się, czy nie wysłać gdzieś pisma w tej sprawie, żeby skontrolowali Cyfrę+. Może do UOKiK wysłać maila z opisem mojej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 156,75zł-126,75zł=30złx13=390zł 125,75zł-89,9zł=35,85zł 390,00zł+35,85zł=425,85zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Może do UOKiK wysłać maila z opisem mojej sytuacji? Jak najbardziej polecam. Z innej "beczki" CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 WarszawaSąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS KRS 0000051835, NIP: 526-22-46-271 kapitał zakładowy 300.000.000 zł Witam. Zwracam się z niecodzienną sprawą. Otóż mam okazję być nieszczęśliwym właścicielem dekodera Sagem, który w przeciągu tygodnia ma, jako drugi egzemplarz awarię i podlega kolejnej wymianie. Dystrybutor aktualnie nie ma ich na stanie. Będą podobno w sobotę? Moja prośba kieruje się do Państwa, aby umożliwić zakup innej marki dekoder nawet z HD, ponieważ nie daję wiary, że kolejny egzemplarz nie pozbawi mnie dostępu do telewizji wraz podobnymi "przygodami". Gdybym wcześniej przewidziała taką nieposłuszność Sagema, nigdy bym się na niego nie zdecydowała. Swoją prośbę chciałabym załatwić w imię dobrej współpracy z Cyfrą+ teraz i na przyszłość. Tym bardziej, że jestem zainteresowana ewentualnym dalszym przedłużeniem umowy. Z uwagi na awaryjność Sagemów, nie chciałabym, aby nieposłuszność tego sprzętu stała się naszą kością niezgody. Żywię nadzieję, że tak prosta "operacja" zostanie załatwiona przy wzajemnej życzliwości i bez ewentualnego udziału Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Jednocześnie muszę stwierdzić, że powyższa sytuacja i tak kosztuje mnie masę nerwów. Serdecznie pozdrawiam. Szanowna Pani, odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że w celu wyeliminowania niedogodności polegającej na braku możliwości aktywowania modułu dodatkowego, zalecana jest wymiana dekodera na dekoder SAGEM innej wersji niż wersja 4 (numery seryjne nie powinny być wyższe niż S/N 3363?). Jeżeli awaria dekodera ma inny charakter, proponuję Pani zakup dekodera SD innego typu w cenie 149 zł. W celu skorzystania z oferty, proszę o informację zwrotną. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień. Z poważaniem, Xxxx Yyyyyyyy Dział Relacji z Abonentami ------------------------------------------------------------- CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45 Fax: 22 310 45 44 CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 WarszawaSąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS KRS 0000051835, NIP: 526-22-46-271 kapitał zakładowy 300.000.000 zł Szanowna pani Xxxx Yyyyyyyyyy Dział Relacji z Abonentami Witam. Dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą. Jednakże muszę zwrócić uwagę, że posiadany przeze mnie dekoder w dalszym ciągu podlega Waszej gwarancji, do którego się Pani nie odniosła. I nie może być elementem niezauważonym przy możliwości zakupu innego dekodera. Owszem zainspirowałam sprawę zakupu, jednakże ten, choć bezużyteczny, powinien być uwzględniony przy całej tej "operacji" tj. wymiany (zwrot bezużytecznego Sagema). I nie chodzi mi tu o "grosz" - tylko o zasadę, że przy pomocy wadliwego sprzętu będącego na gwarancji, który nabyłam w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, nie mogę w dalszym ciągu korzystać z pełnej oferty, na którą została zawarta umowa w dniu 02 grudnia 2009 roku z Cyfrą+. Zauważam też, że w dniu podpisania w/w umowy cena pozostałych dekoderów SD opiewała na kwotę 79 zł. Żywię w dalszym ciągu nadzieję, że tak dokonana wymiana dekoderów za niewielką dopłatą zostanie załatwiona przy wzajemnej życzliwości i poszanowania obydwu stron. Z poważaniem Zzzzz Vvvvvvvv. Szanowna Pani, odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że zakupiony przez Panią sprzęt jest objęty gwarancją producenta. CYFRA+ zapewnia bezpłatne serwisowanie lub wymianę terminali wynajmowanych przez Abonentów. Wyjaśniam, że producent dekodera w ramach gwarancji jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu, stąd przekazana sugestia dotycząca typu dekodera, który może okazać się odpowiedni do korzystania z Pani instalacji antenowej. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem, Xxxx Yyyyyyyyy Dział Relacji z Abonentami ------------------------------------------------------------- CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45 Fax: 22 310 45 44 CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 WarszawaSąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS KRS 0000051835, NIP: 526-22-46-271 kapitał zakładowy 300.000.000 zł Szanowna Pani, Xxxx Yyyyyyyyyy Dział Relacji z Abonentami Mam odmienne zdanie o tym, co Pani mi odpisuje na moje zapytania mailowe. Zadanie, które jest bliższe ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.) Powracając do treści moich maili wysłanych do Państwa informuję, że pomijana jest kwestia braku możliwości skorzystania z pełnej oferty, na którą została zawarta umowa z Cyfrą+ w dniu 02 grudnia 2009 roku. Powodem takiej sytuacji jest brak odpowiedniego dekodera u Autoryzowanego Dystrybutora. Aktualnie nie ma ich na stanie. Podobno mają już być w najbliższą w sobotę? Czy akurat model innej wersji niż wersja 4 (numery seryjne nie powinny być wyższe niż S/N 3363?) – tego niewiadomo. Wobec powyższego zapytuję i proszę o odpowiedź, jak zostanie rozwiązana w/w niedogodność w stosunku do w/w umowy. W dalszym ciągu żywię nadzieję, że moja wydawałoby się tak prosta sprawa, załatwiona zostanie przy wzajemnej życzliwości i poszanowania stron. Z poważaniem Zzzzz Vvvvvvv. Intrygujące! Ciąg dalszy nastąpi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi