Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w sobotę oglądałem tv kolo godziny 16ej zgasło mi wszystko oprócz kanału dla abonentów,wysłałem kilka ponowień sygnału ale nic to nie dało,więc dzwonię do biura i gościu pewnie Turbo es kazał mi wyłączyć tuner z prądu i po 10 sekundach włączyć,ze śmiechem to zrobiłem,mówię mu że to nic nie dało,facio poszedł po konsultację do kogoś i po chwili połączenie zostało rozłączone.Wychodzi na to że mają jakiś problem z modułami,bo również zaobserwowałem dłuższe dekodowanie kanałów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję piszmy o problemach z modłami CAM CP tutaj. Może redakcja SatKuriera również wstawi się za nami u krwiopijcy jakim jest CP. Nie wierzę że mój sprzęt jest zepsuty lub uszkodzony. Wydaje mi się że tak jak z aktywacją pakietów HD Cyfrowy Polsat ma problem z modułami CAM. Piszmy jak najwięcej o zaobserwowanych usterkach i nieprawidłowościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciekawiony problemami o których piszecie sprawdziłem jak wygląda sprawa z moim modułem (został mi po umowie, przez dwa lata nie było z nim żadnych problemów) W tej chwili można na nim było oglądać kanał dla abonentów i faktycznie u mnie też wyskoczył komunikat "Błąd 09 Problem z kartą". Chyba Polsat ma jakiś większy problem, z tego co widzę na kingofsat podają, że doszedł też nowy kanał dla abonentów (inne pidy) więc chyba coś kombinują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam juz miesiac na aktywacje i nic !!!! Moduł był juz wymieniany i ten nowy to samo "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie"

Może dekoder nie współpracuje poprawnie z modułem CAM? Oprogramowanie nie od producenta wzbogacone dodatkowymi "funkcjami" czasami kłóci się z jakimś systemem kodowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam juz miesiac na aktywacje i nic !!!! Moduł był juz wymieniany i ten nowy to samo "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie"

Może dekoder nie współpracuje poprawnie z modułem CAM? Oprogramowanie nie od producenta wzbogacone dodatkowymi "funkcjami" czasami kłóci się z jakimś systemem kodowania.

 

Próbowalem go na 2 dekoderach Humax iCord, TechniSat HD (ktore mam w domu). Modul jest od siostry. Moj modul ktory mam od 2-3 lat funkcjonuje bez problemow. Dlatego sadze ze z tymi nowymi cos jest nie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że tu prawie wszyscy mają jakieś problemy z tym modułem. Ja go telefonicznie aktywowałem na Fergusonie Ariva HD Combo tydzień temu i mi wszystko na nim śmiga bez problemu. Ze wszystkich kanałów Polsatu nie działa mi tylko HBO HD. Pozostałe kanały HBO i pozostałe kanały HD - w tym Discovery HD działają bez problemów.

 

Po aktywacji kanałów miałem je już aktywne po nie całych dwóch godzinach. Aktywowałem go na kanale dla abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15.03. skończyła mi się 4 miesięczna przedpłata na 2 moduł CI Cyfrowego Polsatu. Ciekaw jestem czy zawartość pakietów nie uległa zmianie i czy nadal w cenie są wszystkie kanały HD oprócz HBO HD ? Żeby mieć dostęp do kanałów HD trzeba było podpisać umowę na pakiet familijny co z dopłatą za kanały HD było całkowicie nieopłacalne. Aktywował ktoś ostatnio taki moduł ? Podobno od kwietnia wchodzą jakieś zmiany w pre-paid i zastanawiam się czy aktywować nowy moduł za 199zł czy poczekać do kwietnia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic się nie zmieniło z modułami, zmiana w regulaminie modułów, możliwa jest tylko po wycofaniu z rynku modułów i wprowadzeniu do nich nowego regulaminu, jeśli kupisz moduł i nie aktywujesz go teraz a wejdą gorsze warunki to aktywujesz go już na gorszych z prostego powodu, w regulaminie z modułem masz zapisane że musi być aktywowany do miesiąca od daty zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jesli chodzi o pre-pad to nic sie nie zmienilo nie ma i nie bedzie HBO a ze czasem ktos ma to jest blad systemu i nalezy przeczekac to i ogladac kozystajac z promocji , co do cinemax to musi byc jak nie to reczna reaktywacja poprzez tel ( nie trzeba laczyc sie z konsultantem) lub poprzez strone www...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam pytanie !

 

Zostało mi nagle zakodowane MTV HD - mimo że powinno być w ciągu tych 4 miesięcy.

 

Ale np FilmBOX HD, Discovery HD SHOWCASE i NAT GEO WILD Działa bez problemu. Działa również Eurosport HD, Polsat Sport HD i FOXLife HD.

 

Czy jest na to jakieś lekarstwo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...