Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma czegoś jak zablokowana karta bez możliwości aktywowania, jest błąd 09 co na 100% daje możliwość aktywowania uprawnień poprzez telefon lub zostawić na kanale 21 max 3h i zostanie sam aktywowany ponownie, piszę z mojego doświadczenia tydzień temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że jak ja miałem GM Unibox to za Chiny nie chciało to działać - komunikaty wyskakiwały na wszystkich wypróbowanych softach nawet przy wyborze sposobu dekodowania.

Witam, w tej chwili korzystam z GM Unibox i ta fonkcja działa bez problemu na sofcie v1.4.18 - oprócz przypisania dekodowania do konkretnego camu trzeba jeszcze w menu wyłączyć wyświetlanie komunikatów z modułów i z karty w czytniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ramzes - generalnie nie ma czegos takiego jak "nieaktywny dekoder czy karta". Kazdy tuner z karta, ktory jest wlasnoscia abonenta, po zakonczonej umowie moze byc uzywany w opcji pre-paid.

Kupujac od osoby trzeciej moze sie zdazyc, ze kupisz tuner "z zadluzeniem" czyli osoba ta nie wywiazala sie z zobowiazan finansowych z CP i tuner zostal zablokowany. Ewentualnie tuner moze pochodzic z "nielegalnego zrodla" i rowniez moze byc zablokowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm....to jak z tym jest? szukam dekodera sd bez umowy....

 

jeżeli masz jakieś wątpliwości co do dekodera zawsze możesz poprosić/dogadać się tego sprzedającego o dane jego+nr tel i nr karty by móc sprawdzić czy jest na czysto lub niech w meilu wyśle ci zrzut ekranu Print Scan z ICA

 

a szukasz jakiej firmy dekoder i czy SD czy HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniąc na infolinię musisz znać dane kolegi, nieraz zapytają się o jakieś dodatkowe dane. Możesz jeszcze zalogować się na ICOK i tam będziesz miał nr konta.

 

 

 

JENKA Cyfrowy Polsat jest naprawdę szybki, parę godzin temu z konta w ICOK wysłałem prośbę o przysłanie druków opłat. Teraz na emaila dostałem druki opłat elektroniczne do wydrukowania :).

 

Tak mi napisali:

 

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za korzystanie z usług świadczonych przez Cyfrowy Polsat. W załączeniu znajdziecie Państwo druki abonamentowe, na podstawie których mogą Państwo dokonać płatności za usługi telewizyjne Cyfrowego Polsatu. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod jednym z dostępnych numerów telefonu: 0801-08-08-08*, (22)2-127-222*, 699-00-22-22* bądź przesłanie wiadomości elektronicznej na adres kontakt@cyfrowypolsat.pl.

 

Akcja "Bądź eko".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XXI wiek a Wam druczki jakies potrzebne...

Mamy XXI wiek, a nie wszędzie mamy Internet, więc niektórym druczki są potrzebne. Ale zamawianie druczków nie ma sensu, bo i tak ich nie przysyłają. Jeszcze parę lat zamawiałem druczki to przez telefon czy ICOK i do tej pory nie dotarły. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...