Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

CP to bajzel na kółkach. Miesiąc temu walczyłem o uprawnienia (Lato z CP) bo nie przeksięgowali wpłaty (zresztą dokonanej z góry za4 m-ce w czerwcu). Parę telefonów, nerwy i prośby o dopełnienie tej formalności na zaś.

Ale CP to operator bez klasy. Wczoraj zgasło znów. I znów trzeba dzwonić, 5-iu osobom tłumaczyć o co chodzi w walce o prostą sprawę.

 

Po kolejnych telefonach (2 do CT) i 1 do sekretariatu CP (stamtąd pani przełączyła mnie do właściwej osoby) ustaliłem powód zakodowania sygnału.

TO SAMO MOŻE spotkać sporo osób korzystających z prepaidowej promocji Lato z Polsatem.

Jak pisałem zgodnie z regulaminem przedpłaciłem wymagane 4x10 zł przed końcem czerwca. Kasa była na koncie, ale do systemu księgowano ją co miesiąc (stad przygoda sprzed miesiąca). Promocję mi uruchomiono i super.

Okazało się jednak, że będąc abonentem okres rozliczeniowy miałem 3. i ta paskudna data (na logikę nie mająca żadnego wpływu na Lato z P) była przedłuzana na kolejne okresy.

3.X. uprawnienia zgasły, ale zgodnie z regulaminem usługa Lato nie może być aktywowana po 1.X. i CTA nie widzi możliwości przedłuzenia abo do końca miesiąca.

NIE BO NIE. Nic to, że 10 zł jest na koncie, nic to, że CP nie wywiązał się z umowy opłaconej z góry.

Dopiero po kolejnej rozmowie z jakimś kierownikiem kanały mi przywrócono (teraz data końca uprawnień to 5.XI.

Ale nerwów poszło nieco i kasy za telefony. ale to dla zasady.

Nie zdziwcie się jeśli w kolejnych dniach będą gasły te promocje i mimo opłaconych abo do 31.X (w mniemaniu nieświadomych abonentów) i nikt w CP nie zechce Wam pomóc. Taka gmina...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie tak :)

 

Lato z CP zawiera dwa okresy jeden jest promocyjny 7 dni a po nim w przypadku wpłaty następuje drugi miesięczny, początek tego okresu oznacza kiedy nalezy płacic, technicznie rzecz ujmując osoby które aktywowały w ostatnim dniu tracą miesiąc promocji, ot taki mały psikus dla snajperów :)

 

ale... w regulaminie promocji nie ma o tym ani słowa czyż nie? więc logiczne jest że za początek okresu rozliczeniowego powinno się przyjąc datę wpłynięcia do CP, ale jak widac sprawa jest inna niestety w tym przypadku konsultant informował o tym (było że włączymy testowo na 7 dni, no nie?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie potwierdzam tego stanu rzeczy. moja wpłata zaksięgowana została 28.06. (potwierdzone przez CP) i to mogłoby potwierdzić Twą tezę (bo aktywowali mi tę promocję już w czasie zamawiania). ALE mam 2 dekoder i tam Twoje wyliczenia nie trzymają się kupy. Data uprawnień jest 13. (13.08. musiałem prosić CP o aktywację) Dziś w czasie negocjacji poruszyłem i ten temat (czy zgaśnie mi 13.X. pan z CP potwierdził), zrobiłem raban i pan z CP przesunął datę na 13.XI (mimo 10 zł na koncie). Data wpłaty kasy również 28.06. (na koncie CP)

Jak twierdzi CTA kluczowa jest data okresu rozliczeniowego z czasów umowy abonamentowej i taka data dalej wisi sobie w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bat - miałem taką samą przygodę co ty masz. Pierwszą wpłatę mieli ode mnie 29.06, przez co też miałem naliczany 3 danego miesiąca. We wrześniu się wkurzyłem bo oczywiście nie mogłem zapłacić za październik. Napisałem do nich email - Pytanie dotyczące opłat - że źle jest naliczany okres rozliczeniowy, że wpłatę mieli ode mnie 29.06 więc powinno być liczone od 30 danego miesiąca i powinienem móc zapłacić za październik promocyjną cenę bo promocją trwa do 31 października. No i się udało zmienili to. Jeden problem został że nie mogłem zapłacić wpłatą elektroniczną 10zł, musiałem robić zwykły przelew i jeszcze na dodatek do nich pisać następny email aby pobrali środku, może przez to że miałem w wolnych środkach 11zł. No ale pakiet mi działa.

 

Teraz mam inny problem, nie działają nadal mi kanały MTV HD i FOX Life HD - CP się upiera że sygnał do mnie jest dostarczany.

I to ich taka super pomoc:

Uprzejmie informuję, że sygnał ze strony Cyfrowego Polsatu jest nadawany. W przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart dekodera, tj. odłączenie dekodera z sieci ( z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie, oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera.

Oczywiście sygnał już dwa razy ponawiałem i bez skutku.

 

EDIT:

Kanały zaczęły działać, zamówiłem wznowienie sygnały ponownie i napisałem do nich emaile. Oczywiście znowu taka sama odpowiedz:

Proszę o pozostawienie dekodera włączonego na kanale Discovery Channel przez minimum godzinę a następnie proszę o restart dekodera, tj. odłączenie dekodera z sieci ( z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie, oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera.

Tylko że z tych rzeczy nic nie robiłem, nawet miałem włączony kanał Dla abonamentów i jak na razie jest ok.

Wciskają kity że coś u klienta jest a pewnie oni sami bajzel mają, jak ktoś się nie upomina to jest stratny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wam przynajmniej te kanały śmigają bo u mnie nie, i zadnego kontaktu z ich strony ( telefonów juz wykonałem niewiadomo ile), za każdym razem to samo nr. karty adres, telefon, tłumaczenie o co chodzi, proszę o pozostawienie na kanale 21- i dlej d.. :censored:Oczywiście na końcu rozmowy przypominają ze można dzwonić przez całą dobę(jakby wiedzieli ze i tak zadzwonię) i przypominają o ich cudownym VODdzie . U sługa zareklmowana, telefonicznie 10 września, napisałem w końcu maila, odpisano ze się ze mną skontaktują i dalej nic. Acha powiedziano mi wcześniej że zadeklarowałem zwykły familijny, a znów tłumacze że też ten kod promocji mi się niepodobał, że dzwoniłem pytałem o to- tak jest dobrze, potem okazało sie że jest błędny, miało byc poprawione i tak w kółko .Mieli moje telefony odsłuchać, było ich sporo więc może dlatego tak długo schodzi. Matko kto tam pracuje, naprawdę bardzo żadko trafi się ktos kompetetny na ich infolinii. Jak by się ta sprawa nie zakończyła- koniec z promocjami ze strony CP( choć lato z CP zapowidało się bardzo interesująco) Zakupiłem TNK SD i po kłopocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam "Wakacje z CP" i problem swój rozwiązałem nastepujaco:zadzwoniłem na infolinie i powiedziałem że chcę podpisać umowe lojalnosciową na pakiet Mini na 12 miesięcy.Miła pani gratisowo dorzuciła pierwszy miesiąc pakiet Famillijny za 9,90. Obecnie więc śmiga więc pakiet Familijny oraz promocja"otwarte okna w polsacie" a więc Filmbox,Zone Europa, Vh1, Boomerang,Mtv polska i coś tam jeszcze..I wszystko to za 9,90 miesięcznie! :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie cyfrowy polsat z tą Wakacyjną promocją także oszukał. Pieniądze wpłaciłem im koło 28 czerwca- na 4 miesiące z góry. Niestety 6 października wyłączono mi sygnał. Na infolinii twierdzą, że mój okres rozliczeniowy trwa od 6 każdego miesiąca. Podczas rozmowy z kolsultantką nie mówiono mi nic o jakimś testowym czasie itp.

...Tym oto dziwnym sposobem mam u nich 19,90 zł na koncie, których nie można na tą promocję wykorzystać. Mało tego, aby je odzyskać muszę pisać pismo, bo inaczej u nich zostaną. Ciekawe rozwiązanie... Nauczkę na przyszłość mam- absolutnie nie polecam zabaw z cyfrowym polsatem. W przyszłym roku to promocję będą mogli sobie wsadzić gdzieś. Posiadam TNK SD- i tam nie robią mi takich problemów- mam to za co wiem że płacę- i mogę przez rok/ dwa oglądać tv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie modułów

 

Familijny + 1msc relax mix + 10 kanałow HD = 200zł/4 = 50zł miesięcznie, więc po co abonament :) pewnie jutro dowiemy się nowej cenie prepaida o ile w ogóle w nowym roku będą jeszcze prepaid na nowych modułach, coś czuję że pojawi się tylko na dekoderach jak za starych czasów (H370G + familijny = 99zł :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uważam, że dla czystości zasad warto dzwonić do CP. Prosić o łaczność z kompetentną osobą.... zrobić borutę i wywalczyć to co CP obiecywał w regulaminie Lato z polsatem (czyli dostęp do oferty do 31.X). Mnie to się udało i dało sie technicznie (wg konsultantów niemożliwe) aktywować usługę na październik (wpłata przed 30.06) i uprawnienia przedłużono mi do 5.XI i na 2,. dekoderze do 13.XI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież można napisać email do nich przez iCOK, jak ktoś bezsensownie odpisz można też na ten email odpisać konsultantowi. Ja też w ostateczności dzwonię na infolinie, szkoda kasę tracić jak kontakt emailowy jest. U mnie jak już pisałem, po 2 emailach zadziałało i wszystkie kanały mam z promocji, a Wakacje z CP też przecież przez email załatwiłem (włączony miesiąc październik). Odpisują jak na razie w miarę szybko, przeważnie do 1-2h jak się napisze z rana. Niestety tak to już jest, jak ktoś o coś się nie upomina to CP za Was tego nie zrobi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też padłem ofiarą tej promocji - [beep]u. Zapłaciłem przed końcem czerwca 40 zł za p. familijny na 4 miesiące i miałem w icok okres rozliczeniowy zawsze 30 dnia każdego miesiąca. A teraz nagle mam okres ten na 8 października :shock: i mówią, że nie mogą włączyć, bo wyjdzie poza październik, czyli poza koniec promocji. Zgłoszona reklamacja na infolinii nic nie dała, oddzwonił facet, jeszcze powiedział, że nic nie rozumiem i teraz wysłałem maila. CP rozpościera mi szeroki czerwony dywan do salonu Cyfry+ :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może głupie pytanie, ale jak piszecie do nich to jaki wybieracie temat rozmowy? Ja temat wybierałem: Pytanie dotyczące opłat.

Chyba widać że sporo osób miało okres rozliczeniowy naliczany po 30 danego miesiąca, może aby właśnie ludzie nie mieli wyboru kupna października w promocyjnej cenie.

@BARTEK W. - masz rację że zależy kto odpisuje bo przecież nie jestem osoba tam pracuje.

Najlepiej reagować trochę wcześniej, też opisać całą sprawę, co i jak, kiedy pieniądze zostały wpłacone, jaki był okres rozliczeniowy itd... Jeden konsultant sam to posprawdza, drugi ma to w d :censored: Wszędzie tak jest i będzie, nie tylko w CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukas876 ja też zostałem wyrolowany, teraz jakbym chciał odzyskać pieniądze, które tam pozostały to jak mi "pani" na infolinii powiedziała powinienem napisać pismo z prośbą, a oni ustosunkują się w ciągu 30 dni... Dobre co nie? Przez telefon z nagrywaną rozmową nie da się odzyskać kasy.

Dobre w tym wszystkim jest to, że mogłem chociaż przez te pierwsze miesiące pooglądać sobie za darmo. Zawsze mogli mi wyłączyć po dniu i wciskać kit, że mój okres rozliczeniowy zacznie obowiązywać za 10 lat ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...