sp3ps Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 Witam wszystkich . Wczoraj wymieniłem starego SAGEMCOM DSIW74 na 4K ULTRABOX+ i jestem totalnie zawiedziony , a mianowicie obraz się przycina i jest to totalnie irytujące , w szczególności widać to np. na TVN24 na przesuwającym się pasku . Jest na to jakaś rada czy oddać ten sprzęt , bo tak się nie da normalnie oglądać . Dodam że mam tv 65 cali 4K i na tym starym dekoderze obraz był płynny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 Jaką masz rozdzielczość ustawioną? Może tu jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busik Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 W dniu 8.05.2022 o 19:27, asffaf napisał: U mnie też występuje problem z nagraniami programów grupy TVN. Ponowne uruchomienie dekodera nie pomogło. Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka U mnie to samo tvn-y się nie nagrywały oraz BBC Brit. Komunikat przy nagraniu "nie nagrano z powodu utraty sygnału". Reset dekodera wraz dyskiem pomógł tylko na tydzień. Dzisiaj problem powrócił Dekoder 4K ULTRABOX+ Dekoder jest uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 7 minut temu, busik napisał: Dekoder jest uszkodzony? Zbyt duża liczba abonentów miała lub ma ten problem, żeby mówić o uszkodzeniu dekodera. Wina raczej po stronie operatora, nie mogło przecież tyle dekoderów ulec podobnej awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 19 minut temu, Jaś Fasola napisał: Jaką masz rozdzielczość ustawioną? Może tu jest problem. Maksymalną 2160P , zresztą zmniejszenie jej nic nie daje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 @sp3ps Nie wiem czemu, ale myśle, że problem może leżeć po stronie ustawień telewizora. Zmień wartości ostrości obrazu itp. na tvn24 i zobacz jak to wygladą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 (edytowane) 8 godzin temu, andrzejgratis napisał: @sp3ps Nie wiem czemu, ale myśle, że problem może leżeć po stronie ustawień telewizora. Oczywiście że można efekt smużenia zlikwidować pewnymi ustawieniami w tv np. płynność ruchu ale nie na tym to polega , to jest tylko oszukiwanie s[beep]onego obrazu i na filmach wygląda to kompletnie nie naturalnie . Mam też inny sprzęt 4K i tego efektu nie ma . Wygląda na to że jak zwykle canal+ ma dziadowski sprzęt a za żadne skarby nie chcą mi go wymienić na moduł dostępu . Edytowane 22 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 Godzinę temu, sp3ps napisał: za żadne skarby nie chcą mi go wymienić na moduł dostępu . Zależy w jakim okresie jest twoja umowa, przy przedłużaniu nie powinno być problemu. Sam w sierpniu będę przedłużał i też chcę ultraboxa oddać w zamian za moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 (edytowane) 5 godzin temu, Jaś Fasola napisał: Zależy w jakim okresie jest twoja umowa, przy przedłużaniu nie powinno być problemu. No mi został jeszcze rok umowy i wtedy też będę próbować wymienić na moduł . Najgorsze jest to że jestem z C+ od samego początku od czasów gdy nadawali tylko jeden program analogowo i płacę im jeden z wyższych abonamentów a traktują mnie gorzej niż nowych abonentów . Edytowane 22 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz021 Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 czy jest awara transpodera kanałach 99 100 104 bo mi na tych pozycjach pikseluje co chwile a jakość i poziom jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 @krz021Nic takiego u siebie nie zauważyłem wszystko działa dobrze. Na awarie TP to nie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz021 Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 (edytowane) na czacie sprawdzili na canal online też pikseluje i podobno to wina nadawcy i wystepuje to okresowo tak mi odpowiedzano Edytowane 22 Maja 2022 przez krz021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 20 godzin temu, sp3ps napisał: .....Mam też inny sprzęt 4K i tego efektu nie ma . Wygląda na to że jak zwykle canal+ ma dziadowski sprzęt a za żadne skarby nie chcą mi go wymienić na moduł dostępu . Musisz czekać do czasu aneksowania. Oczywiście nie będą chcieli wymiany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 9 godzin temu, ircios napisał: Musisz czekać do czasu aneksowania. Oczywiście nie będą chcieli wymiany. Jakoś wytrzymam do końca umowy z tym złomem ale jak mi nie wymienią tego sprzętu na moduł dostępu to po 27 latach zrezygnuję z usług C+ . Swoją drogą zastanawia mnie jakimi kryteriami teraz kieruje się C+ , bo nadają z satelity dość dobrej jakości sygnał swoich programów i uniemożliwiają odbiór tej jakości przez rozprowadzanie abonentom kiepskich odbiorników i uniemożliwiają stosowanie swoich , prywatnych znacznie lepszych odbiorników , gdzie tu sens ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 (edytowane) Jeśli masz problem z jakością to może sprawdź swój telewizor. Dodam tylko, że dekoder z tematu ma ten sam chipset i obsługę obrazu co dekodery z wolnego rynku. Taki np. Gigablue UHD Quad 4k, czy VU+ Uno 4K SE. Żebyś zatem się nie zdziwił po wymianie na cam, że masz gorzej i bardziej ubogo (bez fast zappingu, multirecordingu, czy wbudowanego canal+online) niż w tym super sprzęcie z wolnego rynku. Edytowane 23 Maja 2022 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 8 minut temu, Dr.STech napisał: (bez fast zappingu, multirecordingu, czy wbudowanego canal+online) Te funkcjonalności są przeciętnemu abonentowi tak potrzebne jak łysemu grzebień. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 Może tobie nie są ale daj innym zdecydować, żeby później nie było płaczu, że ma dekoder z wolnego rynku z takim samym obrazem ale z mniejsza ilością funkcji niż dekoder operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Dr.STech napisał: Jeśli masz problem z jakością to może sprawdź swój telewizor. Dodam tylko, że dekoder z tematu ma ten sam chipset i obsługę obrazu co dekodery z wolnego rynku. Taki np. Gigablue UHD Quad 4k, czy VU+ Uno 4K SE. Żebyś zatem się nie zdziwił po wymianie na cam, że masz gorzej i bardziej ubogo (bez fast zappingu, multirecordingu, czy wbudowanego canal+online) niż w tym super sprzęcie z wolnego rynku. Ja ma 2 TV 65 cali UHD z tunerem sat i wejściem na moduł cam , więc nie potrzebuję żadnego dekodera . Oba TV sprawdziłem z pożyczonym camem C+ i śmigają wyśmienicie a jakość obrazu w porównaniu do dekoderów od operatora jest wręcz obłędna zwłaszcza widać to na Canal+4K , stabilny , wyraźny , bez mikro przycięć obraz . Co do Canal+Online to przy Android TV to nie problem , a to co oferuje UltraBox+ to żenada : kiepsko działający Netflix , brak Amazon , HBO MAX i i innych aplikacji. Edytowane 23 Maja 2022 przez sp3ps 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 Od tego masz Smart TV, wiec raczej nie problem jak z C+ Online w Androidzie TV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 42 minuty temu, Dr.STech napisał: Może tobie nie są ale daj innym zdecydować, żeby później nie było płaczu, że ma dekoder z wolnego rynku z takim samym obrazem ale z mniejsza ilością funkcji niż dekoder operatora. Za to sprzęt z wolnego rynku ma sporo funkcji których brak w sprzęcie od operatora, więc tu wychodzi na zero. Ja wolę mieć prawdziwą listę kanałów i to nie jedną, a nie namiastkę tej funkcji. A jeszcze kilka aktualizacji wypuszczą i ultrabox będzie takim samym szrotem jak chociażby wifibox. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 55 minut temu, Dr.STech napisał: Może tobie nie są ale daj innym zdecydować, żeby później nie było płaczu, że ma dekoder z wolnego rynku z takim samym obrazem ale z mniejsza ilością funkcji niż dekoder operatora. Problem nie leży w procesorze i innych sprzętowych komponentach tylko w dziadowskim oprogramowaniu tego dekodera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 Trafiłeś na uszkodzoną sztukę. Masz na pewno model ITCA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 (edytowane) 21 godzin temu, Pawel napisał: Masz na pewno model ITCA ? Trudno mi powiedzieć czy to model ITAC ( gdzie to sprawdzić ) ale odebrałem go od operatora 2 dni temu i miał rozwiązać wszystkie problemy jakie były z WIFI BOXEm . Dostałem sprzęt z kompletnie mi nie potrzebnym dyskiem , podłączyłem , sprawdziłem ustawienia i chciałem z przyjemnością oglądać tv lecz niestety działa to nędznie , przycina się , laguje i szatkuje , czasem więcej a czasem mniej , generalnie nie jest komfortowo. Edytowane 24 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 Mogę się mylić… ale wydaje mi się, że nie masz ITCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 (edytowane) Godzinę temu, sp3ps napisał: Problem nie leży w procesorze i innych sprzętowych komponentach tylko w dziadowskim oprogramowaniu tego dekodera . Ale wiesz, że jesteś jedynym z tymi problemami, więc szukaj problemu u siebie, a nie w oprogramowaniu. Edytowane 23 Maja 2022 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.