Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich .

Wczoraj wymieniłem starego SAGEMCOM DSIW74 na 4K ULTRABOX+ i jestem totalnie zawiedziony , a mianowicie obraz się przycina i jest to totalnie irytujące , w szczególności widać to np. na TVN24 na przesuwającym się pasku . Jest na to jakaś rada czy oddać ten sprzęt , bo tak się nie da normalnie oglądać . Dodam że mam tv 65 cali 4K i na tym starym dekoderze obraz był płynny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2022 o 19:27, asffaf napisał:

U mnie też występuje problem z nagraniami programów grupy TVN. Ponowne uruchomienie dekodera nie pomogło.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
 

U mnie to samo tvn-y się nie nagrywały oraz BBC Brit. Komunikat przy nagraniu "nie nagrano z powodu utraty sygnału". Reset dekodera wraz dyskiem pomógł tylko na tydzień. Dzisiaj problem powrócił :(

Dekoder 4K ULTRABOX+

Dekoder jest uszkodzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, andrzejgratis napisał:

@sp3ps Nie wiem czemu, ale myśle, że problem może leżeć po stronie ustawień telewizora.

Oczywiście że można efekt smużenia zlikwidować pewnymi ustawieniami w tv np. płynność ruchu ale nie na tym to polega , to jest tylko oszukiwanie s[beep]onego obrazu i na filmach wygląda to kompletnie nie naturalnie . Mam też inny sprzęt 4K i tego efektu nie ma . Wygląda na to że jak zwykle canal+ ma dziadowski sprzęt a za żadne skarby nie chcą mi go wymienić na moduł dostępu .

 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Jaś Fasola napisał:

Zależy w jakim okresie jest twoja umowa, przy przedłużaniu nie powinno być problemu. 

No mi został jeszcze rok umowy i wtedy też będę próbować wymienić na moduł . Najgorsze jest to że jestem z C+ od samego początku od czasów gdy nadawali tylko jeden program analogowo i płacę im jeden z wyższych abonamentów a traktują mnie gorzej niż nowych abonentów . 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, sp3ps napisał:

.....Mam też inny sprzęt 4K i tego efektu nie ma . Wygląda na to że jak zwykle canal+ ma dziadowski sprzęt a za żadne skarby nie chcą mi go wymienić na moduł dostępu .

 

Musisz czekać do czasu aneksowania. Oczywiście nie będą chcieli wymiany. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ircios napisał:

Musisz czekać do czasu aneksowania. Oczywiście nie będą chcieli wymiany. 

Jakoś wytrzymam do końca umowy z tym złomem ale jak mi nie wymienią tego sprzętu na moduł dostępu to po 27 latach zrezygnuję z usług C+ . Swoją drogą zastanawia mnie jakimi kryteriami teraz kieruje się C+ , bo nadają z satelity dość dobrej jakości sygnał swoich programów i uniemożliwiają odbiór tej jakości przez rozprowadzanie abonentom kiepskich odbiorników i uniemożliwiają stosowanie swoich , prywatnych znacznie lepszych odbiorników , gdzie tu sens ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz problem z jakością to może sprawdź swój telewizor. Dodam tylko, że dekoder z tematu ma ten sam chipset i obsługę obrazu co dekodery z wolnego rynku. Taki np. Gigablue UHD Quad 4k, czy VU+ Uno 4K SE. Żebyś zatem się nie zdziwił po wymianie na cam, że masz gorzej i bardziej ubogo (bez fast zappingu, multirecordingu, czy wbudowanego canal+online) niż w tym super sprzęcie z wolnego rynku.

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dr.STech napisał:

Jeśli masz problem z jakością to może sprawdź swój telewizor. Dodam tylko, że dekoder z tematu ma ten sam chipset i obsługę obrazu co dekodery z wolnego rynku. Taki np. Gigablue UHD Quad 4k, czy VU+ Uno 4K SE. Żebyś zatem się nie zdziwił po wymianie na cam, że masz gorzej i bardziej ubogo (bez fast zappingu, multirecordingu, czy wbudowanego canal+online) niż w tym super sprzęcie z wolnego rynku.

Ja ma  2 TV 65 cali UHD z tunerem sat i wejściem na moduł cam , więc nie potrzebuję żadnego dekodera . Oba TV sprawdziłem z pożyczonym camem C+ i śmigają wyśmienicie a jakość obrazu  w porównaniu do dekoderów od operatora jest wręcz obłędna zwłaszcza widać to na Canal+4K , stabilny , wyraźny , bez mikro przycięć obraz . Co do Canal+Online to przy Android TV to nie problem , a to co oferuje UltraBox+ to żenada : kiepsko działający Netflix , brak Amazon , HBO MAX i i innych aplikacji.

Edytowane przez sp3ps
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dr.STech napisał:

Może tobie nie są ale daj innym zdecydować, żeby później nie było płaczu, że ma dekoder z wolnego rynku z takim samym obrazem ale z mniejsza ilością funkcji niż dekoder operatora.

Za to sprzęt z wolnego rynku ma sporo funkcji których brak w sprzęcie od operatora, więc tu wychodzi na zero. Ja wolę mieć prawdziwą listę kanałów i to nie jedną, a nie namiastkę tej funkcji. A jeszcze kilka aktualizacji wypuszczą i ultrabox będzie takim samym szrotem jak chociażby  wifibox.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Dr.STech napisał:

Może tobie nie są ale daj innym zdecydować, żeby później nie było płaczu, że ma dekoder z wolnego rynku z takim samym obrazem ale z mniejsza ilością funkcji niż dekoder operatora.

Problem nie leży w procesorze i innych sprzętowych komponentach tylko w dziadowskim oprogramowaniu tego dekodera .

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Pawel napisał:

Masz  na pewno model ITCA ?

Trudno mi powiedzieć czy to model ITAC ( gdzie to sprawdzić ) ale odebrałem go od operatora 2 dni temu i miał rozwiązać wszystkie problemy jakie były z WIFI BOXEm . Dostałem sprzęt z kompletnie mi nie potrzebnym dyskiem , podłączyłem , sprawdziłem ustawienia i chciałem z przyjemnością oglądać tv lecz niestety działa to nędznie , przycina się , laguje i szatkuje , czasem więcej a czasem mniej , generalnie nie jest komfortowo. 

 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sp3ps napisał:

Problem nie leży w procesorze i innych sprzętowych komponentach tylko w dziadowskim oprogramowaniu tego dekodera .

  

Ale wiesz, że jesteś jedynym z tymi problemami, więc szukaj problemu u siebie, a nie w oprogramowaniu.

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...