Otoja Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Mam już w domu N, którą wolę przedłużyć, więc cokolwiek zaoferują i tak odmówię. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterwares Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Witam mam pytanie co mam napisac w wypowiedzenie zeby rozwiazac znimi umowe bo juz mam dosyc tego CP ktos by mi mogł pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Poczytaj posty wstecz i znajdziesz jeden z wzorow wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolanta123 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 witam!! chce zrezygnowac z uslug cyfrowego polsatu i do wypowiedzenia potrzebny mi jest nr klienta, na umowie nigdzie nie widze takiego nr moze mi ktos powiedziec co to za nr?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 wpisz numer karty abonenckiej i numer PESEL, wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 @czucza2005 - jeśli aneksowałeś/aś umowę w maju tego roku to okres wypowiedzenia umowy na pewno nie jest 1-miesięczny tylko 3-miesięczny (poczytaj co podpisałeś). O ile mnie pamięć nie myli to nawet już w 2006 roku okres wypowiedzenia był 3-miesięczny. Na miesiąc przed zakończeniem okresu podstawowego lub dodatkowego możesz dostarczyć oświadczenie o woli przekształcenia umowy na czas nieokreślony. Poza tym już wspominałem (się tutaj ze mną nie zgadzają, bo jestem tylko nawiedzonym APeeSowcem), że abonenci z dekoderami SD nie będą mogli wypowiedziec umowy z powodu wyłączenia TVN+1 HD. Cała dyskusja na ten temat jest w odpowiednim wątku na tym forum. @jolanta123 - nr klienta to ID Kontraktu na umowie,ale zamiennie możesz wpisać jak CSA Ci napisał nr PESEL w celu identyfikacji osoby oraz nr karty w celu identyfikacji kontraktu (umowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 @swojadroga - zauważ że chciałem mieć możliwość oglądania HD, ale nie za opłatą dodatkową. Mogli zrobić na wypożyczenie dekodera bez opłat, a jak bym chciał rozwiązać umowę to oddaje dekoder z karta do CP. Ale nie bo widzą chętnego na HD to można zedrzeć dodatkową kasę i to jeszcze miesięcznie. Myślą że na [beep]a trafili. A po 2 mam w pakiecie TVN HD+1 i na pewno za niego płacę, bo miałem po 9,90zł a nie 14,90zł i to nastąpiło po wprowadzeniu więcej HD do pakietu niż 1 program. I co powiesz teraz. To czemu mam dekoder SD i mam płacić za HD co nie mogę oglądać sami sobie kopią dół. To jak mam SD to powinienem płacić 9,90zł, co nie , a nie dawać im kasę za free i robią mi koło tyłka jak chcą. DZIŚ mówię dość. Mnie też obowiązuje ich regulamin: Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług § 7 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 @swojadroga jak tu wcześniej ktoś napisał szkoda klawiatury na tłumaczenia, jak ktoś jest myślący i potrafi przeczytać ze zrozumieniem to co podpisał to wie kiedy, jak i czy może wypowiedzieć (np. po wycofaniu TVN HD+1). Ale większość tutaj (co stwierdzam z przykrością) ma problemy z tymi zdawałoby się podstawowymi rzeczami (stąd te 3,5 mln abo CP) i dlatego wypisują te bzdury, dzwonią do CP, a tam każdy konsultant co innego mówi, czekają do 4 listopada i ogólnie wprowadzają zamęt i dezinformacje na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Trochę przeginasz.... Sam jestem abonentem CP-jednym z tych tak wyśmiewanych przez ciebie 3,5 miliona i nie życzę sobie abyś mnie obrażał w ten sposób. Problem bierze się stąd że regulamin jest napisany takim właśnie zawiłym językiem,rozumianym chyba tylko przez prawników CP i pracowników APS którzy zdają się być czasem mądrzejszymi od zwykłych ludzi i popisują się na forum a często sami nie potrafią wyjaśnić problemu.Od tego jest forum żeby pytać a skoro nie masz ochoty to nie odpowiadaj ale powstrzymaj się od obrażania innych.Punkt widzenia ZWYKŁEGO abonenta i pracownika APS jest jak widać bardzo odmienny Cała reszta czyli bałagan na infolinii i niekompetentni konsultanci którzy nigdy nic nie wiedzą to już standard w CP,więc ludzie będa ciągle wprowadzani w błąd a gdzieś przecież chcą uzyskać odpowiedz na swoje pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Ale chodzi o to, że my tłumaczymy bardzo prostym językiem, ale i tak nie dociera, dlatego ja odpuściłem. Obrażam jakieś 1,5 mln abo, bo uważam, że gdyby ludzie świadomie wybierali ofertę CP to byłby ich około 2 mln. Także myślę, że Ciebie nie obrażam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Usiek19 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 witam sorry że się tak w trącę, jeśli mam cp i płacę abonament 15zł i nie mam tego TVN HD+1 czy coś takiego to mogę zerwać umowę, dokładnie to dziadkowie a nie ja. Dzięki za uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prospero Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Oczywiście, że możesz... w każdej chwili z tym, że licz się z konsekwencjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 @Usiek19 Możesz wypowiedzieć ze względu na usunięcie kanału, ale wypowiedzenie odrzucą Ci jako bezzasadne. Dodatkowo będą się z Ciebie śmiać jak z kompletnego wariata, który nawet nie wie jakie kanały ogląda. Ale to tylko tak między nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Padł mi dekoder Echostar DSB -717, wymienili mi na familijny CP2 Ja bym na Twoim miejscu żądał wymiany z powrotem na stary model (na podstawie tego że na tamten masz umowę). Oni lubią używać argumentu gdy nie chcą podmienić dekodera że "przecież umowa jest na dekoder xxx" więc zastosuj ten sam argument. A w obliczeniach pomijasz fakt, że ci, którzy oglądają kanały HD w tym pakiecie dopłacają te 5zł za dekoder, czyli tam właśnie jest ta opłata za kanały HD a nie w 15zł (mimo że reklama może mówić co innego). Więc nie widzę tu jakiejś niesprawiedliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Dodatkowo będą się z Ciebie śmiać jak z kompletnego wariata, który nawet nie wie jakie kanały ogląda. Ale to tylko tak między nami Przecież można oglądać programy HD w Polsacie posiadając dekoder SD ..w systemie Wiele osób by się wkurzyło gdyby przycisnęli śrubę i zaczęli wysyłać w Mini HD uprawnienia Polsatu HD, TVN HD i TVN HD +1 tylko na dekodery HD całe szczęście, że póki co nie przyszło im to do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 To wreszcie można zerwać umowę bez konsekwencji i kar czy nie. Bo czytałem na innej stronie www, że będzie można. Grupa TVN podjęła decyzję o zamknięciu kolejnego kanału telewizyjnego w tym roku, co oznacza, że abonenci płatnych platform telewizyjnych będą mogli bezkarnie zrywać umowy z operatorami. Jak już informowaliśmy tutaj, 4 listopada 2011 roku Grupa TVN zakończy emisję kanału TVN HD+1. Stacja dostępna była przede wszystkim drogą satelitarną na platformie telewizji "n" oraz w Cyfrowym Polsacie. Zakończenie nadawania kanału TVN HD+1 może przysporzyć sporo kłopotów operatorom. Warto zajrzeć do regulaminu usług z których korzystamy, bo w wielu przypadkach istnieją zapisy mówiące o tym, że wyłączenie kanału telewizyjnego (bez względu na przyczynę), a więc pogorszenie oferty, daje abonentowi prawo do rozwiązania promocyjnej umowy z operatorem bez ponoszenia kar. Sprytni klienci wyłączenie kanału mogą wykorzystać do zmiany dotychczasowego operatora telewizyjnego nie czekając na zakończenie obowiązywania obecnej umowy. Bądź do podpisania nowej umowy z obecnym operatorem, ale na lepszych warunkach. Dodatkowo telewizja "n" zapowiada uruchomienie kanałów nPremium (więcej o tym tutaj). Jaka będzie przyszłość nSport i nFilm HD? Telewizja "n" zapewnia, że wprawdzie kanał nSport (dostępny w telewizji "n" oraz szeroko w sieciach kablowych) będzie utrzymany, to wciąż nie wiadomo jaka będzie przyszłość nFilm HD. Jeśli zakończy nadawanie - także będzie możliwość ewentualnego wypowiedzenia umowy. http://media2.pl/media/84745/komentarz/521242.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Zupełnie zbędnie powtarzasz temat, na który szeroka dyskusja się już odbyła w wątku na tym forum związanym z możliwością rozwiązania umowy w związku z wyłączeniem kanału/ów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Witam serdecznie. Prosze o pomoc w napisaniu wypowiedzenia umowy w związku z usunieciem kanalu TVN+1 HD ktore zamierzam wyslac do CP po 4 listopada. Czy napisac: W zwiazku z usunieciem z oferty Cyfrowego Polsatu kanału TVN+1 HD, do którego dostęp ma zagwarantowany zgodnie z PWU do aneksu przedłużającego umowę o świadczenie usług przez Cyfrowy Polsat, z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą między mną a Cyfrowym Polsatem. ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Spokojnie, już Ci usunęli ten kanał? u mnie w APS dalej świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Napisałem "ktore zamierzam wyslac do CP po 4 listopada"? Napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 To będziemy wypowiadać niech widzi CP, że nie ma do czynienia z nie myślącymi klientami, co można ich naciągać jak tylko im się podoba, a my będziemy przytakiwać i płacić. Tak jak nas rząd skubie po kieszeni na czym tylko się da, tak samo CP robi. Ja powiem dość już z tym. Niech walczy o klienta, a nie robi w kulki jak się tylko da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekCP Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Niedawno przedłużyliśmy umowę z CP na pakiet Familijny HD i HBO HD. Czy po odłączeniu od oferty TVN HD +1 będziemy mogli zerwać umowę ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Jeżeli masz ten kanał w umowie to tak , możesz zerwać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Niedawno przedłużyliśmy umowę z CP na pakiet Familijny HD i HBO HD. Czy po odłączeniu od oferty TVN HD +1 będziemy mogli zerwać umowę ? :> To ja zapytam inaczej. Po co przedłużałeś? Zresztą jak czytam te [beep]ny,że zaraz tyle ludzi zrezygnuje, że wszyscy do n-ki, to najlepszą odpowiedzią na to są wyniki podawane przez platformy, oraz kolejki w moim punkcie przy praktycznie zerowym zainteresowaniu w n-ce i Cyfrze. I żeby było jasne nie biorą MINI. Także naprawdę nie musicie się męczyć i wypisywać tu co zrobicie. Przypominam casus BBC i to co wtedy w tym temacie wypisywano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Powiedzmy sobie prawde wiekszosc z tych osob ktore wypowiadaja umowy nie ma zamiaru zrezygnowac z cp tylko wywalczyc lepsze warunki i oto w tym wszystkim chodzi.Ale teraz to dopiero ciekawie sie robi cp,n wypowiedzenia tvnhd+1 c+ movies24 moga byc ciekawe promocje swiateczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.