Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@czucza2005 - jeśli aneksowałeś/aś umowę w maju tego roku to okres wypowiedzenia umowy na pewno nie jest 1-miesięczny tylko 3-miesięczny (poczytaj co podpisałeś). O ile mnie pamięć nie myli to nawet już w 2006 roku okres wypowiedzenia był 3-miesięczny. Na miesiąc przed zakończeniem okresu podstawowego lub dodatkowego możesz dostarczyć oświadczenie o woli przekształcenia umowy na czas nieokreślony. Poza tym już wspominałem (się tutaj ze mną nie zgadzają, bo jestem tylko nawiedzonym APeeSowcem), że abonenci z dekoderami SD nie będą mogli wypowiedziec umowy z powodu wyłączenia TVN+1 HD. Cała dyskusja na ten temat jest w odpowiednim wątku na tym forum.

 

@jolanta123 - nr klienta to ID Kontraktu na umowie,ale zamiennie możesz wpisać jak CSA Ci napisał nr PESEL w celu identyfikacji osoby oraz nr karty w celu identyfikacji kontraktu (umowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga - zauważ że chciałem mieć możliwość oglądania HD, ale nie za opłatą dodatkową. Mogli zrobić na wypożyczenie dekodera bez opłat, a jak bym chciał rozwiązać umowę to oddaje dekoder z karta do CP.

Ale nie bo widzą chętnego na HD to można zedrzeć dodatkową kasę i to jeszcze miesięcznie. Myślą że na [beep]a trafili.

A po 2 mam w pakiecie TVN HD+1 i na pewno za niego płacę, bo miałem po 9,90zł a nie 14,90zł i to nastąpiło po wprowadzeniu więcej HD do pakietu niż 1 program. I co powiesz teraz. To czemu mam dekoder SD i mam płacić za HD co nie mogę oglądać sami sobie kopią dół. To jak mam SD to powinienem płacić 9,90zł, co nie :D , a nie dawać im kasę za free i robią mi koło tyłka jak chcą. DZIŚ mówię dość. Mnie też obowiązuje ich regulamin:

Rozdział 5.

Warunki świadczenia Usług

§ 7

 

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów

telewizyjnych i/lub radiowych

w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich

liczby, jeżeli

wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub

ekonomicznych.

W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat

uprawnień do rozprowadzania

programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę

satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności.

O zmianach

takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w

szczególności poprzez emisję stosownego

komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego

Abonenta/Użytkownika

lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla

(przewijanego tekstu)

informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o

takiej zmianie na

stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W

takim przypadku Abonentowi

przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu

wypowiedzenia,

jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem

na koniec Okresu

Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o

rozwiązaniu Umowy Abonenckiej

bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga jak tu wcześniej ktoś napisał szkoda klawiatury na tłumaczenia, jak ktoś jest myślący i potrafi przeczytać ze zrozumieniem to co podpisał to wie kiedy, jak i czy może wypowiedzieć (np. po wycofaniu TVN HD+1). Ale większość tutaj (co stwierdzam z przykrością) ma problemy z tymi zdawałoby się podstawowymi rzeczami (stąd te 3,5 mln abo CP) i dlatego wypisują te bzdury, dzwonią do CP, a tam każdy konsultant co innego mówi, czekają do 4 listopada i ogólnie wprowadzają zamęt i dezinformacje na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przeginasz....

Sam jestem abonentem CP-jednym z tych tak wyśmiewanych przez ciebie 3,5 miliona i nie życzę sobie abyś mnie obrażał w ten sposób.

Problem bierze się stąd że regulamin jest napisany takim właśnie zawiłym językiem,rozumianym chyba tylko przez prawników CP i pracowników APS którzy zdają się być czasem mądrzejszymi od zwykłych ludzi i popisują się na forum a często sami nie potrafią wyjaśnić problemu.Od tego jest forum żeby pytać a skoro nie masz ochoty to nie odpowiadaj ale powstrzymaj się od obrażania innych.Punkt widzenia ZWYKŁEGO abonenta i pracownika APS jest jak widać bardzo odmienny :/

Cała reszta czyli bałagan na infolinii i niekompetentni konsultanci którzy nigdy nic nie wiedzą to już standard w CP,więc ludzie będa ciągle wprowadzani w błąd a gdzieś przecież chcą uzyskać odpowiedz na swoje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi o to, że my tłumaczymy bardzo prostym językiem, ale i tak nie dociera, dlatego ja odpuściłem. Obrażam jakieś 1,5 mln abo, bo uważam, że gdyby ludzie świadomie wybierali ofertę CP to byłby ich około 2 mln. Także myślę, że Ciebie nie obrażam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł mi dekoder Echostar DSB -717, wymienili mi na familijny CP2

 

Ja bym na Twoim miejscu żądał wymiany z powrotem na stary model (na podstawie tego że na tamten masz umowę). Oni lubią używać argumentu gdy nie chcą podmienić dekodera że "przecież umowa jest na dekoder xxx" więc zastosuj ten sam argument. A w obliczeniach pomijasz fakt, że ci, którzy oglądają kanały HD w tym pakiecie dopłacają te 5zł za dekoder, czyli tam właśnie jest ta opłata za kanały HD a nie w 15zł (mimo że reklama może mówić co innego). Więc nie widzę tu jakiejś niesprawiedliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo będą się z Ciebie śmiać jak z kompletnego wariata, który nawet nie wie jakie kanały ogląda. Ale to tylko tak między nami ;)

 

Przecież można oglądać programy HD w Polsacie posiadając dekoder SD ..w systemie :jupi:

 

Wiele osób by się wkurzyło gdyby przycisnęli śrubę i zaczęli wysyłać w Mini HD uprawnienia Polsatu HD, TVN HD i TVN HD +1 tylko na dekodery HD :/ całe szczęście, że póki co nie przyszło im to do głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wreszcie można zerwać umowę bez konsekwencji i kar czy nie. Bo czytałem na innej stronie www, że będzie można.

 

Grupa TVN podjęła decyzję o zamknięciu kolejnego kanału telewizyjnego w tym roku, co oznacza, że abonenci płatnych platform telewizyjnych będą mogli bezkarnie zrywać umowy z operatorami.

Jak już informowaliśmy tutaj, 4 listopada 2011 roku Grupa TVN zakończy emisję kanału TVN HD+1. Stacja dostępna była przede wszystkim drogą satelitarną na platformie telewizji "n" oraz w Cyfrowym Polsacie.

Zakończenie nadawania kanału TVN HD+1 może przysporzyć sporo kłopotów operatorom. Warto zajrzeć do regulaminu usług z których korzystamy, bo w wielu przypadkach istnieją zapisy mówiące o tym, że wyłączenie kanału telewizyjnego (bez względu na przyczynę), a więc pogorszenie oferty, daje abonentowi prawo do rozwiązania promocyjnej umowy z operatorem bez ponoszenia kar.

 

Sprytni klienci wyłączenie kanału mogą wykorzystać do zmiany dotychczasowego operatora telewizyjnego nie czekając na zakończenie obowiązywania obecnej umowy. Bądź do podpisania nowej umowy z obecnym operatorem, ale na lepszych warunkach.

 

Dodatkowo telewizja "n" zapowiada uruchomienie kanałów nPremium (więcej o tym tutaj). Jaka będzie przyszłość nSport i nFilm HD? Telewizja "n" zapewnia, że wprawdzie kanał nSport (dostępny w telewizji "n" oraz szeroko w sieciach kablowych) będzie utrzymany, to wciąż nie wiadomo jaka będzie przyszłość nFilm HD. Jeśli zakończy nadawanie - także będzie możliwość ewentualnego wypowiedzenia umowy.

 

http://media2.pl/media/84745/komentarz/521242.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

 

Prosze o pomoc w napisaniu wypowiedzenia umowy w związku z usunieciem kanalu TVN+1 HD ktore zamierzam wyslac do CP po 4 listopada.

 

Czy napisac:

 

W zwiazku z usunieciem z oferty Cyfrowego Polsatu kanału TVN+1 HD, do którego dostęp ma zagwarantowany zgodnie z PWU do aneksu przedłużającego umowę o świadczenie usług przez Cyfrowy Polsat, z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą między mną a Cyfrowym Polsatem.

 

 

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będziemy wypowiadać niech widzi CP, że nie ma do czynienia z nie myślącymi klientami, co można ich naciągać jak tylko im się podoba, a my będziemy przytakiwać i płacić. Tak jak nas rząd skubie po kieszeni na czym tylko się da, tak samo CP robi.

Ja powiem dość już z tym. Niech walczy o klienta, a nie robi w kulki jak się tylko da. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno przedłużyliśmy umowę z CP na pakiet Familijny HD i HBO HD. Czy po odłączeniu od oferty TVN HD +1 będziemy mogli zerwać umowę ? :>

 

To ja zapytam inaczej. Po co przedłużałeś? Zresztą jak czytam te [beep]ny,że zaraz tyle ludzi zrezygnuje, że wszyscy do n-ki, to najlepszą odpowiedzią na to są wyniki podawane przez platformy, oraz kolejki w moim punkcie przy praktycznie zerowym zainteresowaniu w n-ce i Cyfrze. I żeby było jasne nie biorą MINI. Także naprawdę nie musicie się męczyć i wypisywać tu co zrobicie. Przypominam casus BBC i to co wtedy w tym temacie wypisywano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...