Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koniec umowy to ostatni okres za który musisz zaplacic. Możesz po prostu wpisać aby umowa skończyła się razem z ostatnim okresem rozliczeniowym okresu dodatkowego trwania umowy.

Z tym, że nie chcę płacić kolejny rok za - tzw. okres dodatkowy. Pakiet podstawowy kończy się niedługo, jak liczę to 30 maja.

Nie jestem blondyną, ale totalnie już tego nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam takie pytanie:

umowa zawarta 09.08.2010, multioferta –pakiet mini 8,90 + abonament telefon (30min) 1zł, opłata była 9,90 potem zamieniono mini na mini HD i opłata wzrosła do 14,90zł łącznie. Cały czas dekoder SD.

Wg. umowy – okres podstawowy 12,okres dodatkowy 12 , okres wypowiedzenia 3. W lutym br. roku wysłałem standardowe wypowiedzenie z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Wg. mnie byłoby to 31V. W marcu CP przysłał mi potwierdzenie otrzymania 22.02 wypowiedzenia z informacją że umowa zostanie rozwiązana po zakończeniu okresu podstawowego – 01.12.2013 ! Po moim telefonie na infolinię CP poinformowano mnie że umowa może zostać rozwiązana 31 V ale w takim wypadku zapłacę karę za zerwanie umowy. Przyznam że nie zapytałem o wys. tej kary lecz zgodziłem się na kontynuowanie umowy do 01.12.13. Co miesiąc CP wysyłał mi papierową fakturę oraz smsa o jej wystawieniu. W ub. miesiącu nie otrzymałem ani faktury ani smsa.

Jak zawsze zapłaciłem więc 14,90zł. Jakie było moje zdziwienia gdy dzisiaj otrzymałem smsa o wystawieniu faktury na kwotę 45,90zł. Po moim telefonie do CP okazało się że dodatkowo do faktury z ub. miesiąca mam dopłacić 30zł. Jak mnie poinformowano na infolinii – od momentu wysłania rozwiązania umowy – umowa przeszła na czas nieokreślony (w syt. gdy na piśmie mam że umowa zostanie rozwiązana po zakończeniu okresu podstawowego – 01.12.2013) W każdym razie teraz za telefon zamiast 1zł mam płacić 29zł ! a za telewizje zamiast 13,90zł- 16,90zł tj. 31zł więcej niż płaciłem. 45,90zł na miesiąc za pakiet mini HD (na dekoderze SD) ! W takim wypadku poprosiłem o rozwiązanie umowy z dn. 31 V zwłaszcza że jak mnie poinformowano kara za zerwanie umowy to tylko 16zł. Wspominano coś że jeszcze będę musiał zapłacić za VI ? Gdybym zmienił zdanie zaproponowano mi dekoder HD i pakiet rodzinny 6 miesięcy gratis + 23 miesiące po 25zł :)

Nie pytam czy to jest uczciwe ale czy to jest normalne i legalne że po wysłaniu wypowiedzenia

Cyfrowy Polsat podnosi opłaty z 14,90zł na 45,90zł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim wypadku poprosiłem o rozwiązanie umowy z dn. 31 V zwłaszcza że jak mnie poinformowano kara za zerwanie umowy to tylko 16zł. Wspominano coś że jeszcze będę musiał zapłacić za VI ? Gdybym zmienił zdanie zaproponowano mi dekoder HD i pakiet rodzinny 6 miesięcy gratis + 23 miesiące po 25zł :)

Nie pytam czy to jest uczciwe ale czy to jest normalne i legalne że po wysłaniu wypowiedzenia

Cyfrowy Polsat podnosi opłaty z 14,90zł na 45,90zł ?

Jak umowa przeszła na czas nieokreślony to cennik taki obowiązuje http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... _final.pdf i to jest legalne, bo podpisałeś umowę promocyjną a teraz masz niepromocyjną (standardową)czyli nieokreśloną stawki są większe o parę naście zł. Będziesz musiał zapłacić za czerwiec+16zł. Regulamin należy poczytać :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że ja nie posiadam internetu lecz tylko pakiet miniHD +telefon, na umowie nazwa i kod promocji Multi_Mini_15 . Nie rozumiem też wciąż jak to jest możliwe że w momencie wysłania wypowiedzenia Polsat zamienia moją umowę na umowę na czas nieokreślony (o czym dowiedziałem się dziś dzwoniąc do CP ) natomiast na piśmie potwierdzającym wypowiedzenie widnieje że umowa zostanie rozwiązana po zakończeniu okresu podstawowego – 01.12.2013. Czyli okres umowy mam jak podstawowy (do 01.12.2013) a płatności w tym okresie jak za umowę na czas nieokreślony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz wysłałeś wypowiedzenie, które później zgodziłeś się odwołać i zmienić w przekształcenie umowy na czas nieokreślony (do zweryfikowania w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta), gdzie obowiązuje cennik jak Ci już podlinkowano.

Stawki abonamentu się zgadzają.

Teraz powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy chcąc zrezygnować lub skorzystać z oferty na czas określony ze starymi (niższymi) stawkami abonamentu i jakimś bonusem lub gratisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wyjaśnienie.

Z mojego punktu widzenia pracownik Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta CP z którym rozmawiałem (po otrzymaniu wypowiedzenia przez CP) w momencie gdy pod wpływem jego perswazji (zwłaszcza grożenia karą za zerwanie umowy) zdecydowałem się odwołać to rozwiązanie powinien poinformować mnie że w takim przypadku umowa przekształca się w umowę na okres nieokreślony a co gorsza w związku z tym opłaty miesięczne rosną z 14,90 na 45,90zł!

Myślę że należała mi się ta informacja nie tylko dlatego że byłem jednym z pierwszych klientów CP (Sagem za lokate w Inwest Banku)

nie tylko dlatego że był to już 31 miesiąc umowy z 09.08.2010r.

ale ze zwyczajnej ludzkiej przyzwoitości !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa zawarta 09.08.2010 (...) okres podstawowy 12,okres dodatkowy 12 (...) koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Wg. mnie byłoby to 31V.

 

Możesz jeszcze raz krok po kroku wyjaśnić, skąd obliczyłeś 31 V ?

 

nazwa i kod promocji Multi_Mini_15

 

A nie była to umowa na 15 miesięcy przypadkiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 31 V - wydawało mi się :) że po zakończeniu okresu podstawowego oraz okresu dodatkowego mogę w każdej chwili wysłać wypowiedzenie umowy z 3 miesięcznym wyprzedzeniem. Żeby się jeszcze upewnić wysłałem wcześniej email do Internetowego Centrum Obsługi Klienta z zapytaniem jaki obowiązuje mnie okres wypowiedzenia – otrzymałem odpowiedź że 3 miesięczny. O ile dobrze pamiętam nie wspomniano że coś mi może przy tym grozić finansowo. Tak więc moje wypowiedzenie dotarło do CP 22 lutego , stąd zakładałem że 3 miesięczny okres skończy się 31 maja. Użyłem standardowego druku „WYPOWIEDZENIE UMOWY

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu 09.08.2010r. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie.”

I tylko tyle. CP Polsat odpisał że im przykro i że "umowa zostanie rozwiązana po zakończeniu okresu podstawowego tj. z dniem 01.12.2013." Potem była nieszczęsna rozmowa z konsultantem która mnie będzie tak drogo kosztować.

Co do Multi_Mini_15 z 09.08.2010– faktycznie masz rację okres podstawowy w miesiącach – 15 miesięcy.

12 miesięcy pomyłkowo wziąłem z druku poprzedniej umowy z 2009,również na mini.

Tak czy siak to był 31 miesiąc umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyłem standardowego druku „WYPOWIEDZENIE UMOWY

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu 09.08.2010r. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie.”

 

No więc tak: podpisałeś umowę w sierpniu na 15 miesięcy, więc okres podstawowy trwał do listopada. Potem umowa automatycznie przedłuża Ci się co rok o 12 miesięcy, cały czas do listopada. Więc regułka którą skopiowałeś, mówi CP o tym że chcesz wypowiedzieć umowę z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, który jest... w listopadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja te terminy teraz rozumiem i o to nie mam najmniejszych pretensji.

Boli mnie to że w momencie gdy jak już pisałem:

Po moim telefonie na infolinię CP poinformowano mnie że umowa może zostać rozwiązana 31 V ale w takim wypadku zapłacę karę za zerwanie umowy. Przyznam że nie zapytałem o wys. tej kary lecz zgodziłem się na kontynuowanie umowy do 01.12.13 !

zostałem wpakowany w opłaty miesięczne 45,90zł !zamiast 14,90 !

Gwoli uściślenia dzwoniłem żeby zapytać dlaczego wg. pisma które otrzymałem umowa zostanie rozwiązana z dniem 01.12.2013 gdyż sądziłem że termin końca 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia to 31.05.

 

Logicznie myśląc to chyba lepiej dla CP że zrezygnowałem z planowanego wg. mnie na 31V zakończenia umowy i zgodziłem się na kontynuowanie jej do 01 XII jednak w podziękowaniu za to otrzymałem wzrost opłat o 300 % !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ludzie rezygnują z CP ???.. Przecież jak się czyta w innym miejscu forum to CP to wszystko naj.. naj...

 

Nic nie jest "naj", ani Cp ani nc+, ani żadna kablówka.

Tylko tak się zastanawiam gdzie człowiek miał mózg w chwili podpisywania umowy, skoro po 3 dniach chce się z niej wycofać :woot:

Wypadałoby najpierw się zastanowić zanim się podpisze jakąkolwiek umowę z kimkolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostałem wpakowany w opłaty miesięczne 45,90zł !zamiast 14,90 !

I mnie dziś spotkała ta wątpliwa przyjemność: faktura wystawiona na 45,90zł (zamiast 9,90zł).

 

Z tego co piszesz wysłałeś wypowiedzenie, które później zgodziłeś się odwołać i zmienić w przekształcenie umowy na czas nieokreślony

W moim przypadku nie było żadnego odwoływania wypowiedzenia, ale widać mają taki system że przemiana umowy na czas nieokreślony dzieje się automatycznie jak tylko wklepią wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim też nie było żadnego odwoływania wypowiedzenia , natomiast cd mojej historii był taki:

Jeszcze w czwartek pani z CP (do której dzwoniłem dlaczego podwyższono mi opłaty ,chciałem też natychmiastowego rozwiązania umowy żeby nie płacić do grudnia ) poinformowała mnie że podstawą wszelkich rozmów jest uregulowanie przeze mnie należnośći :

30 zł dopłaty za kwiecień i 45,90zł za maj. Żeby było śmieszniej faktury te jeszcze do mnie pocztą nie dotarły . Gdy sprawdziłem w iCOK okazało się że fakt. za kwiecień była wystawiona - 29.04, za maj – 07.05. Termin płatności do 13.05 i 21.05 ! Pani stwierdziła że jeżeli ureguluję te opłaty zadzwoni do mnie w sobotę. Lekko się poczułem szantażowany ale cóż - zrobiłem przelew, specjalnie w piątek rano żeby dotarł na czas do CP. Całą sobotę nosiłem telefon przy sobie.

Wieczorem nie doczekawszy się telefonu, nawet poczułem sporą satysfakcję że moja opinia o CP znów się potwierdziła. W poniedziałek wykonałem kolejny telefon do DUK

Ostatecznie "po negocjacjach" stanęło na na podpisaniu nowej umowy na pakiet mini HD - 15 miesięcy z czego 9 miesięcy po 9,90zł następne po 14,90. Po 9 miesiącach będę mógł się starać o wymianę dekodera na HD ! Być może uznano że skoro jestem z CP już 13 lat to będę z nim zawsze :) Co do moich już zapłaconych podwyższonych opłat, sprawa jest w reklamacji ale obiecano że zostaną mi zwrócone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...