Barti Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Noo, można było tak od razu! Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Najpóźniej 3 miesiące przed terminem. Umiesz liczyć? Dopiero co zawarłeś umowę i juz chcesz ją wypowiadac? Ogarnij sie trochę. Lepiej wysłać teraz, niż przed końcem się spóźnić i płakać. Sam zaraz tak zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Dokładnie,bo termin 3 miesięcznego wypowiedzenia jest chory... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Nie, no teraz to myślę, że nie ma sensu... Ale tak na 4-5 miesięcy przed końcem umowy to już można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 sens jest.Jak wypowiedzenie jest w systemie (niezależnie od tego, kiedy złożone), to i telefonów z DUK jest więcej. przy mini HD zazwyczaj miałem 3miesiące gratis na 12 miesięcy, a słyszałem, że przy wyższych pakietach jest możliwość wynegocjonować 5/12 (w APS 5/15). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejss Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam, mam pytanie. Umowa kończyła mi się 22.04.2013 ( w związku z wysłanym wcześniej 3 miesięcznym wypowiedzeniem). Wczoraj zadzwoniłem do konsultanta by coś ponegocjowac. Nowa umowa będzie obowiązywała od 22.05.2013 ( tak powiedział konsultant, pytałem o możliwośc włączenia od jutra ale powiedział, że nie ma takiej możliwości) a kazał dodatkowo opłacic tak jak dotychczas płaciłem ten 1 miesiąc (od 22.04 - 22.05). Wczoraj jednak wieczorem dekoder został zablokowany, nie mogę odbierac telewizji a dodatkowo w ICOKu pokazuje mi, że do 22.05.2013 mam do zapłaty około 115,00 zł. Jak traktowac taką rozmowę z konsultantem tzn. czy mam ewentualnie te 10 dni na rozwiązanie umowy? Aha zapomniałem dodac, że zapłaciłem za ten 1 miesiąc wczoraj. W tej nowej umowie zamówiłem też MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Chciałem już teraz wysłać informację że po 15 miesiącach nie chcę aby umowa przeszła na kolejny rok, napisałem takie pismo: Niniejszym informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy zawartej w dniu 01.04.2013 roku pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa i wnoszę o jej rozwiązanie z ostatnim dniem Okresu Podstawowego na który została zawarta z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Po takiej informacji zarejestrują wypowiedzenie i po 15 miesiącach nie przedłużą umowy? Nie chcę aby źle zrozumieli i zakończyli umowę wcześniej naliczając karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 najlepiej skontaktuj się z infolinią aby się dowiedzieć czy zgłoszenie zostało poprawnie zarejestrowane. A kiedy wysłałeś to zgłoszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landox Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam. Parę dni temu podpisałem umowę w salonie Polsatu. Nie jestem z niego jednak zadowolony i już wolę niesławne nc+, ale nie o tym chciałem. Czy jest możliwość, aby odstąpić od umowy bez płacenia kary? (1500zł!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Niestety, nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto1 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Witam Proszę o podpowiedz czy jest możliwość cofnięcia wypowiedzenia ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Taka jest zawsze. Trzeba tylko zadzwonić na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angeo10 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 W grudniu 2010 zawarłam umowę na 18 mscy. Póżniej została ona przedłużona na rok. W styczniu wysłałam rezygnację, rozmawiałam z konsultantem i powiedział, że po upływie 3 mscy należy zwrócić dekoder i koniec. Licząc od stycznia 3 msce= koniec kwietnia. Myślałam, że CP mam już z głowy, po czym w dniu dzisiejszym dostaję smsa o uregulowanie należności za miesiąc maj. Dzownie, a konsultantka mi mówi, że musze zapłacic za maj, bo niby do tego msca miałam przedłużoną umowe. Jak to możliwe?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Nie liczysz 3 miesięcy tylko 3 okresy rozliczeniowe. Np. Wysłałeś rezygnacje 18 stycznia a okres rozliczeniowy rozpoczął się od 11.01. Wtedy liczone jest od najbliższego okresu rozliczeniowego czyli od 11.02. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angeo10 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 No wlasnie... okres rozliczeniowy u nas to 30sty kazdego miesiaca. Pierwszy konsultant potwierdzil, a teraz dowiaduje sie, ze musze zaplacic za dodatkowy msc, bo niby umowa przedluzona na rok czyli do konca maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 to jeżeli jesteś pewien swego złóż w APS reklamację i póki co nie płać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek06 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 5 maja kończy mi się umowa z Cyfrowym Polsatem. nie chciałem jej rozwiązywać, lecz przedłużyć i zmienić ofertę na tańszą.sądziłem, że Cyfrowy Polsat zadzwoni do mnie z jakąś ofertą. Do dnia dzisiejszego nikt nie zadzwonił, wiec zadzwoniłem do nich na infolinię. Okazało się że Cyfrowy Polsat nie przygotował dla mnie żadnej oferty, ponadto Pani konsultant poinformowała mnie 1 maja umowa została przedłużona i będę musiał płacić 90 zł miesięcznie a nie jak dotychczas 60 zł. Zapytałem się jakim cudem umowa przedłużyła się przed czasem zakończenia starej i zostałem poinformowany, że umowa jest w trakcie rolowania i że będzie ono trwało do 5 maja, a 6 maja będą przygotowane dla mnie oferty i mam się z nimi skontaktować 6 albo 7 maja. Mam w związku z tym pytanie do was: czy jest możliwe to że 5 maja zostanie automatycznie przedłużona umowa na okres 12 miesięcy ( bo do tego czasu jest stara umowa) a ja 6 maja będę mógł zmienić ofertę w tej umowie, bo wg konsultantki tak, a mnie się wydaje to niemożliwe. I jakim cudem Cyfrowy Polsat nie przygotował mi oferty i chce mi wcisnąć pakiet większy od wcześniejszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piastol Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Mam sprawę. Ojcu zakończyła się już jakieś 2,3 lata temu umowa z CP na czas określony i przeszedł na czas nieokreślony i chciałby zrezygnować. Jak to wygląda z wypowiedzeniem. Wydaje mi się, że wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony to 1 miesiąc, a konsultantka powiedziała mu, że okres ten wynosi 3 miesiące... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 3 miesiace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Mam w związku z tym pytanie do was: czy jest możliwe to że 5 maja zostanie automatycznie przedłużona umowa na okres 12 miesięcy ( bo do tego czasu jest stara umowa) a ja 6 maja będę mógł zmienić ofertę w tej umowie, bo wg konsultantki tak, a mnie się wydaje to niemożliwe. I jakim cudem Cyfrowy Polsat nie przygotował mi oferty i chce mi wcisnąć pakiet większy od wcześniejszego? W umowie jest zapisane że umowa automatycznie przedłuża się na 12 miesięcy ale w tym okresie nie będziesz płacił więcej bo przedłużenie takie jest na tych samych zasadach na jakich podpisałeś umowę pierwotną. Dziwi mnie tylko fakt ze konsultant nie zaproponował Ci nic bo umowę można przedłużyć nawet na 2-3 miesiące przed końcem umowy. Sądzę że powinieneś zadzwonić jeszcze raz. Często nie dzwonią z infolinii z przedłużeniem gdyż klient nie wyraził zgody na przetwarzanie danych, oraz na kontakt na odległość (czyt. dzwonienie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 W umowie jest zapisane że umowa automatycznie przedłuża się na 12 miesięcy ale w tym okresie nie będziesz płacił więcej bo przedłużenie takie jest na tych samych zasadach na jakich podpisałeś umowę pierwotną. Niekoniecznie. Ja miałem inny zapis (oferta z telefonem za 1zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewel82 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Witam Wiem , że powielam pytanko, ale mam już mętlik w głowie, do 190 strony nie doszłam.... Mąż podpisał umowę, a teraz na mojej głowie wszystkie problemy ehhh Przygotowałam wstępnie pismo o rezygnacji zgodnie z Waszymi podpowiedziami, mimo wszystko proszę o pomoc. Umowa podpisana 30.12.2010 , wnoszenie miesięcznych opłat począwszy od 30/01/2011. Pakiet podstawowy 29 miesięcy. Pakiet Familijny HD. Termin wypowiedzenia 3 miesiące. Umowa Abonencka zawarta na Okres Podstawowy ulega przedłużeniu na kolejne 12 miesięcy , zwanej - Okresami Dodatkowymi. Pismo chcę wysłać w dniu jutrzejszym , czy datę rozwiązania umowy wpisuję 30.05.2013 ? I wówczas płacę jeszcze do 30 lipca czy 30 sierpnia ? z góry bardzo dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Koniec umowy to ostatni okres za który musisz zaplacic. Możesz po prostu wpisać aby umowa skończyła się razem z ostatnim okresem rozliczeniowym okresu dodatkowego trwania umowy. @sonik inaczej wygląda sprawa jeżeli masz multioferte. Odjęta jest złotowka z abo TV i wpisana na fakturze jako tel. O ile jeszcze o czymś innym mówisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 @sonik inaczej wygląda sprawa jeżeli masz multioferte. Tak jest, chodzi o multiofertę. Z lektury regulaminów wynika że się sama nie przedłuża na tych samych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Bynajmniej jeszcze nie spotkałam przypadku aby komuś wzrosła opłata po okresie podstawowym nawet przy multiofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.