tomaszzz Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Właśnie staram się to obejść, bo prawdopodobnie wywaliłem tą umowę. Tj. Id kontraktu? Bo mam jeszcze jakieś umowy co pocztą przychodziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 ID kontraktu nie jest numerem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 To mam mały problem, mam nadzieję, że nie grozi mi dożywocie z CP . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Po co Ci nr umowy? W wywiedzeniu wystarczy PESEL i NUMER KARTY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Zasugerowałem się jednym wzorem wypowiedzenia. Pobrałem już sobie inne, z tego forum Drobne pytanie techniczne: Będąc po okresie podstawowym moja umowa ma "status" na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Po okresie podstawowym, umowa przechodzi na tak zwany okres dodatkowy, który też jest okresem określonym czasowo na jeden rok. Po tym okresie jeżeli nic nie wypowiadałeś, przechodzi na kolejny dodatkowy okres i tak w kółko. Prawdopodobnie jesteś w którymś z okresów dodatkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Dokładnie tj pierwszy taki, okres. Może być tak napisane: ? Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy, która trwa w ramach okresu dodatkowego w zakresie obowiązku zachowania aktywnego pakietu mini. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Tak , dodaj jeszcze swoje dane , nr. karty i tunera oraz nr.umowy i własnoręczny podpis . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak nie masz numeru umowy, to podaj tylko pozostałe dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki576 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam. Ja wysłałem nr.karty i swoje dane nawet bez nr. pesel zwykłym listem i w ciągu pięciu dni oddzwonili do mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Napiszę Wam coś ciekawego ponieważ spotkała mnie niespodzianka dziś. Zrezygnowałem z cp na koniec lutego z powodu usunięcia BBC. Umowa wygasła 28 lutego. Na konto miałem nadpłacone 53 zł ale olałem to nie pisałem żadnych pism nic. Dziś dostałem przekaz pieniężny z CP 53zł zwrócili mi nadpłatę! Jestem w szoku, że są tacy uczciwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Prawo to Prawo, musza oddac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 I tak oto dnia dzisiejszego pismo na Łubinową posłane zostało. Kiedy mi wyłączą sygnał, za 3 miesiące? Umowę wypowiedziałem będąc na okresie dodatkowym, z powodu likwidacji pakietu mini. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak beda ogarnieci to wylacza za 3 miesiace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Miszcz Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Jaki jest koszt zerwania umowy (na 15 miesięcy, podpisana w grudniu, pakiet familijny) ? Czy kasa za opłacenie abonamentu do końca umowy podlega w całości zwrotowi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Odczytaj z umowy kwotę nazwaną "Ulga przyznana abonentowi". Pomniejsz ją sobie proporcjonalnie o ilość miesięcy przez jakie korzystasz z oferty i to co Ci zostanie jest Twoją karą umowną. Wzór jak policzyć: Kwotę ulgi podziel przez 15 (na tyle miesięcy podpisałeś umowę). Wynik dzielenia pomnóż przez ilość miesięcy do końca umowy jakie pozostaną do końca po skutecznym rozwiązaniu umowy. Kwota mnożenia jest karą umowną. W Twoim wypadku po wysłaniu teraz wypowiedzenia zostanie Ci 7 albo 6 miesięcy do końca umowy. Wszystko zależy kiedy masz cykl rozliczeniowy. PS. Wzór ten był tutaj wielokrotnie poruszany. Wystarczyło użyć szukajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polenszatan Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Witajcie. Wątek jest monstrualny, a czasu na rozwiązanie umowy mało. Dzisiaj wyjąłem kopertę ze skrzynki, od Polsatu. Zmieniają warunki umowy i mogę bezkarnie rozwiązać umowę. Chcę przejść z abonamentu na jakiś pre-pajd. Czy to co poniżej napisałem, wystarczy Polsatowi do rozwiązania umowy ze mną? Dodam że dekoder (minicam) wykupiłem na własność. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Rozwiązanie umowy abonenckiej Z powodu braku akceptacji na wprowadzone zmiany w umowie, zawartej pomiędzy: Cyfrowym Polsatem S.A. z siedzibą w Warszawie, ul.Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa. Oraz abonentem: Aron Lebiega numer pesel: 09123456 numer dowodu osobistego: WTF997997 kod pocztowy: 00-000 miejscowość: Mojemiasto ulica: Dziurawa numer domu: 11 numer karty Cyfrowy polsat: 666-666-666 numer abonenta: 123456789000 Wnoszę o rozwiązanie umowy, z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia. podpis........................................ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunio83 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Dodał bym jeszcze nr abonenta,ale ogólnie jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Generalnie to ja nie wiem czy jakikolwiek operator dostał kiedyś dwa identycznie napisane wypowiedzenia. Grunt, żeby były dane osobowe abonenta i nr abonenta i treść, czyli, że chce się rozwiązać umowę i z jakiego powodu (zmiany regulaminu, koniec okresu minimalnego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polenszatan Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Dzięki za szybki odzew . Już poprawiłem . Domyślam się że numer klienta zawarty jest w naszym numerze konta, w Cyfrowym polsacie. Czyli nr. konta na które robimy przelewy. Na umowie figuruje to jako: ID KONTAKTU 123456789. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunio83 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polenszatan Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Jutro wysyłam list. A za około 3 miesiące zdam relację na forum. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronkovic Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Witam, pewnie temat był wałkowany 1000 razy ae wątek jest tak obszerny, że straciłbym sporo czasu na szukanie odpowiedzi na moje pytanie, ja jak kolega wyżej rezygnuję z Cp w związku ze zmianą regulaminu, moje pytanie, kiedy muszę odesłać im wydzierżawiony dekoder i czy może to by szybciej niż koniec umowy, bo i tak z niego nie korzystam ? I Czy CP zwróci mi nadpłatę jaką wrzuciłem na ich konto (zapłaciłem do końca umowy) ? Pozdrawiam bronkovic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Zwrócą ci nadpłatę, a dekoder najlepiej wyślij wtedy, kiedy ci każą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Na zwrot dekodera masz 30 dni od rozwiazania umowy chyba ze dostaniesz pismo od nich to moze byc 14 dni .Zwrot dekodera robisz dopiero po rozwiazaniu umowy.Po tym wszystkim wysylasz do nich pismo o zwrot nadplaconych pieniedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.