Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Te ich pisma z dwutygodniowym terminem na oddanie sprzętu są idiotyzmem. Już to pisałem w tym wątku, ale powtórzę. Dostałem od nich pismo (do kiedy mam oddać sprzęt) 22 lutego, na którym była data 14 lutego, a co ciekawe termin jaki mi narzucili czyli dwa tygodnie od rozwiązania umowy minął 1 lutego. Nie wiem w jaki sposób, ale 14 lutego napisali pismo, że sprzęt mam im oddać do 1 lutego. Miałem się przenieść w czasie czy co? Sprzęt do nich dotarł w ciągu regulaminowych 30 dni od rozwiązania umowy i niech się ugryzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Ja pomine fakt , ze od momentu jak dostali pismo z wypowiedzeniem(byl to 3 luty) nikt ze mna sie nie skontaktowal z zadna oferta ani propozycja. Dzisiaj mamy 2 marzec i do dzisiaj nie dotarlo pismo w zwiazku ze zwrotem dekodera. Dzwonilem kilknanascie razy i uslyszalem w koncu ze pismo przy natychmiastowym wypowiedzeniu nie musi do mnie dotrzec. Dekoder moge odeslac wczesniej wiec tak zrobilem i wczoraj go wyslalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amilus Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Pytanie już się pojawiło, ale odpowiedzi brak. Chcę odesłać dekoder. Może ktoś już to zrobił i może podzielić się spostrzeżeniami? Jak najlepiej wysłać - pocztą, kurierem, ubezpieczyć paczkę, dodać jakieś pisemko, podać jej wartość? Co jeśli w trakcie przesyłki sprzęt się uszkodzi? Proszę o podpowiedź, bo sprawa w sumie ważna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ja zapakowalem go w szary papier. Wyslalem priorytetem za potwierdzeniem odbioru. To wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tokić Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ja zapakowałem w pudełko po butach obkleiłem papierem i grunt to za potwierdzeniem odbioru bez tego czasem w przedziwny sposób dekodery giną bez wieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satman777 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Ja się szarpnąłem na kuriera z ubezpieczeniem 1000zł . Całe 19,90zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 to tyle co poczta zbiera za priorytetr z potwierdzeniem odbioru, co to za kurier był? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Ja zaplacilem za poczte okolo 14.90 priorytet za potwierdzeniem odbioru. W systemie juz dekoder jest ze dotarl. Teraz 30 dni beda go testowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 14.50zł+1.90zł za potwierdzenie dokładnie ale to jest bez zadeklarowanej wartości czyli zwrócą Ci 50zł jak zginie a ty zabulisz 600zł Polsatowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roti7 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 siemka mam takie pytanie mama wzieła cp 15 dni temu i ciagle jest on objęty promocją Świąteczna czyli 6 msc gratis ale nie jest zadowolona z cp dekoder ciagle nawala itp. i chce zrezygnowac z usług cp czy bedziemy płacic kare jak tak to jaką? dzięki z gory za odp pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Bedziesz placil kare w wysokosci tak jak masz w umowie tak zwana ulga albo wymien dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roti7 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 no to bardzo nie dobrze;D ale jutro lub w pon pojade z mama i jakoś to postaram sie załatwic;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roti7 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 a jest to mozliwe ze za 15 dni uzytkowania cp bede płacic kare w wysokości 1.600 zł? bo to cos nie halo;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Nie wazne ile z niego korzystales. Liczy sie to ze go masz. Chyba dobrze mowie. Ja proponowalbym abys wymienil dekoder na sprawny i odczekal to najblizej okazji wypowiedzenia umowy bez kary:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Ja się szarpnąłem na kuriera z ubezpieczeniem 1000zł . Całe 19,90zł Napisz co to za firma kurierska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melosa Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Tak w skrócie - umowa podpisana pod koniec 2009 ( w umowie wymienione kanały BBC ) - 11 lutego 2011 wysłane wypowiedzenie ( powod, paragraf, PESEL, nr. karty ) - przedwczoraj ( czwartek ) telefon do Biura Obsługi Klineta , wypowiedzenie doszło 25 lutego ( przypuszam ze to dzien w ktorym wklepali je w system ) - w czasie rozmowy konsultant namawiał do pozostania ale mu sie nie udało ( nie miał szans, zreszta jednym uchem to wysłuchałem , drugim wypusciłem ) - abonament opłacony do 7 marca i jak stwierdził konsultant 7 marca sygnał zostanie wyłaczony ( choc pewnie zrobią to pare dni pozniej, zreszta mi to obojetnie ) - dekoder Familijny SD zostaje w domu, Dziekuje za uwage Pozdrawiam, Melosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satman777 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Ja się szarpnąłem na kuriera z ubezpieczeniem 1000zł . Całe 19,90zł Napisz co to za firma kurierska. http://www.kurierem.pl/firmy-kurierskie Ja korzystałem z WysylajNajTaniej.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 faktycznie, eurokurier niby korzysta z DHLa ale przesyłka wychodzi bardzo tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Jesli macie zamiar cos wyslac kurierem to tylko prze wlasnie takie firmy typu tani kurier (jesli nie macie wlasnej umowy z jakas firma kurierska). Oni maja tyle wysylek ze dostaje odpowiednie rabaty na paczki i koperty i dzieki temu mzona troche zaoszczedzic. Ja sam pracuje w jednej z firm kurierskich i najtansza przesylka listowna bez umowy to koszt okolo 36zl. Wiec sami widzicie ze sie oplaca. Co wiecej jak chcecie miec pewnosc ze doszlo to macie podpis, i mozna zrobic dokument zwrotny (cos ala polecony z potwierdzeniem). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Dzisiaj mnie polsat rozjjj***. Dostalem smsa z nakazem zaplaty za abonament i vod. Dzwonie do konsultanta co jest grane. Kazal mi zingnorowac smsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam. To ja miałem lepsze jaja. 1-02 wysłanie pisma, 10-02 dzwonie do konsultanta czy pismo doszło , konsultant potwierdza wpłyniecie pisma 3-02 i jednocześnie wygaśnięcie umowy z końcem okresu tj. 02-03. 03-03 zaczynam otrzymywać komunikaty sms o zalegającej płatności ( w icok oczywiście wszystko jak najbardziej poprawnie kwota do zapłaty 0,00 zł) więc ignorancja tych wiadomości.5-03 dzwoni do mnie mama której podarowałem dekoder do kanałów fta że na ekranie telewizora pojawiają się komunikaty o wszczęciu postępowania windykacyjnego. Parę minut po tej informacji moje nerwy zaczynają puszczać przez 5 lat ani jednego dnia spóźnienia z wpłatą ba nawet wpłacane z miesięcznym wyprzedzeniem a tu kur.... takie kwiaty , no nic biorę telefon i dzwonie do najlepszej infolini pod słońcem. A tu pan konsultant obwieszcza mi że faktycznie mam niezapłacony rachunek 52,90 zł bo oni mają w systemie wprowadzone że rezygnacja dotyczy pakietu HBO + pakietu HD . No nic przy tętnie i ciśnieniu dużo poza normami proszę konsultanta o odnalezienie mojego wypowiedzenia i odnalezieniu w nim zwrotu że zamiast rezygnacji z usług wypowiadam im dane pakiety, pan prosi o chwilę bo musi to sprawdzić (stan połączenia 16 minut) po 4 kolejnych miły głos pana informuje mnie że faktycznie nastąpiło błędne wpisanie do systemu rodzaju wypowiedzenia dziwne bo 10-02 konsultant nic nie mówił o tym ani żaden z dwójki pozostałych którzy namawiali mnie do pozostania w ich zdaniem NAJLEPSZEJ PLATFORMIE że coś jest źle w prowadzone. Po mojej ostrej reakcji że jeśli jeszcze raz zostanę przez nich straszony windykacją skieruje sprawę do odpowiednich organów pan Bardzo serdecznie mnie przeprosił za błąd z ich winy, i powiedział że zmiany zostaną w prowadzone do systemu.a na koniec rozmowy pan ze stoickim spokojem powiedział że jak bym przypadkiem chciał wrócić pod ich skrzydła to serdecznie zapraszaja na to ja NIEEEEEEEEEEE. I tak to słoneczna platforma w sobotę zadbała o dawkę adrenaliny dla mnie. Na szczęście serce wytrzymało a ja mogłem w spokoju popatrzeć na mecz w C+ .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 U mnie wyglądało to tak: - umowa od października 2006 na pakiet familijny - 25 lutego wysłane wypowiedzenie listem poleconym + priorytet + potwierdzenie odbioru - w wypowiedzeniu podałem swoje dane, adres, pesel, numer dokumentu, numer karty, oraz powód (kanały BBC) - dzwonię 3 marca czy doszło i niewymawiający litery "r" konsultant informuje mnie, że skoro tego dnia nie mają tego w systemie to mogę się pożegnać z rozwiązaniem umowy przez BBC (bo niby wpisują te listy tego samego dnia, kiedy je dostają) i jeszcze rzuca "miał pan na to caaaały miesiąc" - dzwonię na wieczór 4 marca i tym razem miła Pani mówi mi, że tak, wypowiedzenie wpłynęło na ostatnią chwilę - 2 marca. Abonament opłacony do 10 marca i wraz z tym dniem skończy mi się umowa. Jetem z nimi "rozliczony". - nikt mnie nie namawiał do pozostania, nikt z CP sam do mnie nie dzwonił - trzeba było samemu się o wszystko dowiadywać. - dekoder zostaje u mnie. Mogę kiedy chcę wpłacać 42,90 i wtedy będę mieć pakiet familijny przez miesiąc - coś takiego a'la prepaid. - zwrotka jeszcze nie wróciła, ale to już jest nieistotne. Pewnie przyjdzie w najbliższych dniach (wtorek, środa?) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Ja wyslalem pismo 24 lutego wieczorem czyli dzien przed Toba, priotytet, polecony i z potwierdzeniem odbioru a mimo wszystko pismo jeszcze nie doszlo zdeniem cp.....czyzby poczta polska?? Chyba ze nie doszlo bo list zaadresowalem do : cyfrowy polsat - dzial obslugi klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Cyfrowy Polsat S.ADział Obsługi Klienta Ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa Ja w taki sposób zaadresowałem list i doszło. Nie martw się, pewnie list utknął gdzieś wewnątrz firmy i czeka na wpisanie do systemu, a to już nie Twój problem. Oni muszą mieć straszny bałagan, naprawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESZEK Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Nie straszny,a wręcz totalny,napisałbym dosadniej,ale musiałbym użyć bardzo,ale to bardzo niecenzuralnych wyrazów.Ale tak to jest,gdy zatrudnia się znajomych królika,a nie osoby kompetentne.Decydenci z CP swą mentalnością tkwią jeszcze w czasach relanego socjalizmu i myślą,że naród jest tak głupi /jak twierdzi też pan Jacek Kurski z pisu/,że kupi każdą głupotę i da się wodzić za nos.Oni za niedługo /ci z CP/ obudzą się z rękoma w nocniku jak nie zmienią swojego stosunku do swych abonentów,bo abonenci zaczynają już mieć dość obietnic bez pokrycia pana Libickiego i rzeczniczki CP pani Zomer.Ci dwoje uważają,że każda ich wypowiedż zasługuje na postawienie im pomnika za ich geniusz zwodzenia i zaciemniania niemocy oraganizacyjno-informatycznej CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.