Cinemaniac4K Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ja wypowiedzenie wysłałem 9go... długo nie było nic słychać aż 22go zadzwoniłem i zostalem poinformowany że umowa wygasa 30go. Więc wszystko ok... prócz tego ze od wczoraj mam z Cyfry+ głuche telefony. Ale mnie to nie przeszkadza mam ustawiony fajny dzwonek... heheheeh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areczek396 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Tak, dostałem oficjalną odpowiedź na moje wypowiedzenie drogą mailową. Także otrzymałem potwierdzenie odbioru, wysłałem 2.04 a na zwrotce jest pieczątka że odebrali 5.04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Czy ktoś już dostał jakąś oficjalną odpowiedź na wypowiedzenie? Albo chociaż potwierdzenie odbioru? Ja wysłałem wypowiedzenie 2.04, najpierw pisałem do nich sam maile. Po drugim z nich dostałem tego samego dnia automatyczną wiadomość od Cyfry, że zachęcają mnie do zostania, a także odpowiedź od konsultanta, że umowa wygasa 30.04. Potwierdzenie odbioru dostałem po ok. 1,5 tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sportowiec Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Nadal nie dostałem potwierdzenia odbioru. Wysłane 12-tego. Pisałem ze wzoru od anty nc+, tam była wzmianka o Trace i ReligiaTv. Może dlatego zero odpowiedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jatez dzis dostalem info na meila .. ze umowa konczy mi sie 30 kwietnia .. wypowiedzienie wyslalem 12 a oni dostali 15 i dzis odpisali mi na meila ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sportowiec Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Mojego maila nie mają. Na ICA nie mam konta. Pozostaje czekać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A ja do tej pory nie dostałem maila z informacją, że potwierdzają moje wypowiedzenie umowy. Moja sprawa jest, według nich, rozpatrywana w trybie reklamacyjnym. Moją sytuację opisuję na poprzedniej stronie niniejszego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Mam podobnie, moje wypowiedzenie złożone osobiście 19 kwietnia w Centrum nc+ (dawne Centrum Cyfry+) zniknęło. Nie ma po nim śladu. Mam sobie to wyjaśniać na własną rękę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sportowiec Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Właśnie zadzwonili, że wypowiedzenie zarejestrowane. 64 zł Silver + 5 za najem dekodera PACE, 99 Platinum. Powiedziałem, że sport mnie interesuje. Taniej na razie nie mogła, ale mówiła, że jeszcze oferta może się zmienić. Powiedziałem, że więcej jak 79 zł nie dam i jeszcze poczekam na te super oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Do mnie chyba cyfra ciagle dzwoni z 22 3104500 w ciagu 3 godz 5 razy a jak odbieram to cisza.... wku... mnie to... moze chca mi decyzje cofnac o zatwierdzeniu wypowiedzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Do wszystkich dzwonią a do mnie jakoś nie,a to ciekawe. Wkurzyli się na mnie czy na wypowiedzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ja, po moim kolejnym mailu do nich w mojej sprawie, dostałem dzisiaj taką oto odpowiedź: Szanowny Panie, odpowiadając na email, uprzejmie informuje, że w razie nie zaakceptowania zmian w ofercie programowej, przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tych modyfikacji. W takiej sytuacji decydująca jest data nadania listu poleconego. Wyjaśniam, iż zaplanowanie zakończenia kontraktu może nastąpić w trybie reklamacyjnym, na podstawie przesłanego potwierdzenia nadania wspomnianej przesyłki. Wtedy Umowa rozliczana jest na zasadach właściwych dla rezygnacji na podstawie art. 7 §1, z uwzględnieniem czasu na rozpatrzenie reklamacji (ewentualnie powstałe kolejne naliczenia zostają wyksięgowane). Z uwagi na połącznie CYFRY+ i platformy n, w ostatnim okresie odnotowaliśmy zwiększony napływ korespondencji. Dlatego proszę Pana o cierpliwość. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, xxxxxxxxxxxxx Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami Dział Relacji z Abonentami Już sam nie wiem, co robić... Wybieram się jutro do Opola do "Centrum nc+" z tymi wszystkimi moimi dokumentami w tej sprawie, aby tam też zainterweniować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ja wypowiedzenie wysłałem 9go... długo nie było nic słychać aż 22go zadzwoniłem i zostalem poinformowany że umowa wygasa 30go. Więc wszystko ok... prócz tego ze od wczoraj mam z Cyfry+ głuche telefony. Ale mnie to nie przeszkadza mam ustawiony fajny dzwonek... heheheeh Z jakiego numeru do ciebie dzwonia? Mnie też nękają głuchymi telefonami chociaż w marcu przedłużyłem umowe z cyfra na 18 m-cy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Do mnie chyba cyfra ciagle dzwoni z 22 3104500 w ciagu 3 godz 5 razy a jak odbieram to cisza.... wku... mnie to...moze chca mi decyzje cofnac o zatwierdzeniu wypowiedzenia... Chcą Cię namówić do pozostania. Ja w piśmie poprosiłem o ewentualny kontakt maksymalnie do 12 kwietnia (potem wyjechałem - jestem w Azji obecnie...), mimo tego dzwonią mniej więcej od 20 kwietnia - czasem po kilkanaście razy na dobę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 @ Barti: Co masz zrobić?, wszytko masz napisane w tym ostatnim pismie od NC+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbaj Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Właśnie przygotowuje pismo o rozwiązanie umowy za przyczyną wyłączenia 13-th street. Na jaki adres wysłać wypowiedzenie ? Mam taki Canal+ Cyfrowy Sp. z o. o. Skrytka pocztowa 8 ,02-100 Warszawa. Wypowiedzenie wysyłam 29 lub 30.04. listem poleconym z potwierdzeniem nadania. Chce aby dotarło po 1.05. bo chce poczekać z migracją do końca maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PF 1920 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Adres dobry,tez tak kombinuje z migracja ale nie jestem pewny co wypowiedzenia czyli czy wazna jest data nadania czy pismo musi dojsc do 30.04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbaj Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ja, po moim kolejnym mailu do nich w mojej sprawie, dostałem dzisiaj taką oto odpowiedź: Szanowny Panie, odpowiadając na email, uprzejmie informuje, że w razie nie zaakceptowania zmian w ofercie programowej, przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tych modyfikacji. W takiej sytuacji decydująca jest data nadania listu poleconego. Wyjaśniam, iż zaplanowanie zakończenia kontraktu może nastąpić w trybie reklamacyjnym, na podstawie przesłanego potwierdzenia nadania wspomnianej przesyłki. Wtedy Umowa rozliczana jest na zasadach właściwych dla rezygnacji na podstawie art. 7 §1, z uwzględnieniem czasu na rozpatrzenie reklamacji (ewentualnie powstałe kolejne naliczenia zostają wyksięgowane). Z uwagi na połącznie CYFRY+ i platformy n, w ostatnim okresie odnotowaliśmy zwiększony napływ korespondencji. Dlatego proszę Pana o cierpliwość. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, xxxxxxxxxxxxx Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami Dział Relacji z Abonentami Już sam nie wiem, co robić... Wybieram się jutro do Opola do "Centrum nc+" z tymi wszystkimi moimi dokumentami w tej sprawie, aby tam też zainterweniować... To chyba wszystko wyjaśnia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ale z tego wynika, że umowa zostanie rozwiązana z końcem kwietnia. Piszą o wyksiegowaniu powstałych należności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 @korek2 Ponieważ wogóle pismo do C+ nie dotarło, a koledze zapewne zależy na rozwiazaniu umowy w kwietniu. Uważam że pismo C+ bardzo jasno wyjasnia omawiane problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Poszukaj w googlach na temat terminów rozwiązywania umów to zmienisz zdanie. Przytoczony mail jest podpisany przez młodszego specjalistę. A jeśli się pomylił ? Ten mail będzie miał wtedy znaczenie tylko dla tego kto go dostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 @ korek2 Podaj jakieś konkrety, podstawy prawne, a nie tylko pytaj i mów że to jest żle ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Do wiadomości: otrzymany mail potwierdzający rozwiązanie umowy z danym dniem, ma moc prawną. Każdy konsultant występuję w imieniu Spółki. Niedawno miałem sytuację, gdzie osoba dzwoniąca na infolinię do banku spytała o kwotę wcześniejszej spłaty kredytu, otrzymała odpowiedź ustną z kwotą jaką ma zapłacić (jak wiadomo banki nagrywają rozmowy). Po 2 miesiącach ta osoba otrzymała pismo wzywające do zapłaty ponad 180 zł za kolejną ratę. Został złożony wniosek reklamacyjny, że konsultant wprowadził osobę w błąd, podając niewłaściwą kwotę. Reklamacja została uznana i wszystkie nienależne kwoty zostały wyksięgowane. To samo się tyczy korespondencji otrzymywanej z nc+. Jest mail podpisany imieniem i nazwiskiem, jest stopka informacyjna w czyim imieniu występuję ta osoba i tyle to pismo jest pot. rozwiązania umowy. Spółka nie informuje w inny sposób o rozwiązaniu umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 @zibi-s Np http://forumprawne.org/prawo-cywilne/35 ... lania.html @ronin2012 Dlatego napisałem, że ten mail będzie miał znaczenie dla tego kto go dostał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dajcie spokój z drążeniem, w canal+ sprawy od lat są jasne. Dadam jeszcze odpowiedz do 2 pytanai, że kazde pismo kierowane do okreslonej osoby, nie ma mocy prawnej do innej z powodu innych szczegóły na których zostało wydane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi