Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja napisałem coś takiego (jeszcze nie wysłałem):

 

Niniejszym wypowiadam Umowę o Abonament CYFRY+ nr xxxxxx-01 zgodnie z art. 7 § 1 Regulaminu Umowy o Abonament, zawartą dnia xx.xx.20xxr. z późniejszymi aneksami z powodu usunięcia kanału 13th Street Universal z oferty CYFRY+ z dniem 1.04.2013r.

Wnoszę o rozwiązanie Umowy o Abonament z końcem miesiąca kwietnia 2013r.

 

Jednocześnie informuję firmę CANAL+ Cyfrowy S.A. o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich usunięcia z baz danych firmy CANAL+ Cyfrowy S.A. i spółek zależnych z dniem zakończenia mojej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych.

 

Z poważaniem,

......................

Rozumiem, że takie coś też może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł 7. PROGRAMY

§ 2. Krótkotrwałe przerwy w możliwości odbioru Programów przez Abonenta, nie trwające

dłużej niż 12 godzin, nie stanowią naruszenia warunków Umowy. Jeżeli przerwy w odbiorze

przez Abonenta Programów lub pogorszenie jakości sygnału są spowodowane przyczynami

obciążającymi Operatora CYFRY+, trwają nieprzerwanie dłużej niż 12 godzin lub łącznie 12

godzin w danym miesiącu kalendarzowym oraz zostaną zgłoszone przez Abonenta w

postępowaniu reklamacyjnym – wówczas Opłata Abonamentowa w postaci Opłaty

Miesięcznej za miesiąc, w którym nastąpiły te zdarzenia, zostanie obniżona o 1/30 wysokości

Opłaty Miesięcznej za każdy kolejny dzień przerwy lub pogorszenia sygnału z Programami.

Obniżka ta zostanie uwzględniona w najbliższym możliwym rozliczeniu Operatora CYFRY+ z

Abonentem, poprzez potrącenie z bieżącymi należnościami Operatora CYFRY+ z tytułu

Umowy lub na żądanie Abonenta zostanie mu przekazana przelewem na jego konto

bankowe.

 

Przeszłaby reklamacja, zwłaszcza, że w ogóle nie poinformowali o wyłączeniu kanału ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam KOMPAKT HD ( to był chyba wyższy pakiet od START ? ). Na który kanał mam się powołać żeby rozwiązać umowę ? Pytanie może wydać się dziwne... ale dekoder leży z kartą w szafie bo tego g SAGEMCOM nie miałem cierpliwości używać ... i nie wiem które kanały mam w ofercie :P Żebym dobrze się powołał w wypowiedzeniu, co by mi przyjęli :D:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ potentator

Ok, ale tutaj odnośnie terminu rozwiazania maja zastosowanie zapisy Regulaminu: " ...- uprawniaja Abonenta do rozwiazania Umowy w drodze pisemnego oswiadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia tych zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiaca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora Cyfr+ ..."

Kolega błędnie przepisał cytat z tego artykułu 7 § 1 zamieniajac miesiące kalendarzowe na okresy rozliczeniowe.

Proszę o rozwiązanie umowy z godnie z Art. 7 § 1. i tyle.

Wg mnie to można i tak?:

- zmiany od 1-IV- 2013 termin na złożenie oświadczenia 30 dni tj. wysyłamy 30-IV (liczy się data stempla pocztowego listu poleconego)

- nie ma fizycznej możliwosci aby list dotarł do Operatora jeszcze w kwietniu 2013r.

- list dociera dopiero w maju 2013r., co daje nam jeszcze jeden miesiąc oglądania pełnej paczki Canal+.

- umowa zgodnie z trescia wspomnianego artykułu rozwiazuje sie na koniec miesiaca klaendarzowego czyli maja 2013r.

- 1-VI- koniec umowy, chyba że ktos w miedzyczasie dokonał dobrowolnej migracji.

Czy mam racje prosze o potwierdzenie bardziej kompetentnych forumowiczów?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wam się wydaje-z jakiego powodu lepiej wysłac to wypowiedzenie umowy,bo tak się trochę zastanawiam:

1 usunięcia kanalów

2 zmiany regulaminu i przymusowej migracji

 

Bardziej sie skłaniam ku temu drugiemu ,bo to jednak prawie 3 miechy na negocjacje i może się się opamiętają z tym wszystkim,a powód pierwszy to niecały miesiąc na negocjacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wam się wydaje-z jakiego powodu lepiej wysłac to wypowiedzenie umowy,bo tak się trochę zastanawiam:

1 usunięcia kanalów

2 zmiany regulaminu i przymusowej migracji

 

Bardziej sie skłaniam ku temu drugiemu ,bo to jednak prawie 3 miechy na negocjacje i może się się opamiętają z tym wszystkim,a powód pierwszy to niecały miesiąc na negocjacje

 

Jeśli ktoś chce zakończyć umowę to pierwsze rozwiązanie ale jeśli nie to zdecydowanie to drugie rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wam się wydaje-z jakiego powodu lepiej wysłac to wypowiedzenie umowy,bo tak się trochę zastanawiam:

1 usunięcia kanalów

2 zmiany regulaminu i przymusowej migracji

Zdecydowanie najlepiej z pierwszego powodu. :)

Ja, jeśli ostatecznie na podobny krok się zdecyduję to też właśnie z tego samego powodu.

 

 

@Banan79

Ja napisałem coś takiego (jeszcze nie wysłałem):

 

Niniejszym wypowiadam Umowę o Abonament CYFRY+ nr xxxxxx-01 zgodnie z art. 7 § 1 Regulaminu Umowy o Abonament, zawartą dnia xx.xx.20xxr. z późniejszymi aneksami z powodu usunięcia kanału 13th Street Universal z oferty CYFRY+ z dniem 1.04.2013r.

Wnoszę o rozwiązanie Umowy o Abonament z końcem miesiąca kwietnia 2013r.

 

Jednocześnie informuję firmę CANAL+ Cyfrowy S.A. o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich usunięcia z baz danych firmy CANAL+ Cyfrowy S.A. i spółek zależnych z dniem zakończenia mojej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych.

 

Z poważaniem,

......................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam umowę "Cyfra+ Powrót" na okres minimalny do końca lipca - pakiet Canal+ Kompakt HD z rabatem 50% na 9 miesięcy (standardowo 82zł) i Pace HD PVR za darmo (standardowo 20zł). Mam takie pytanko. Czy w związku z wyłączeniem 13th street będę mógł rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji? Czy nie będę czasem musiał zwrócić pieniędzy za udzielony mi do tej pory rabat na abonament i wynajem dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy na podstawie zmian w ofercie canal+ zastąpienie Canal+ Gol i Weekend kanałami canal+ Family 1 i 2 powołując się na poniższy punkt regulaminu mogę wypowiedzieć umowę na koniec kwietnia?

 

art 7 par 1 Operator z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład Pakietu. Wyżej wymienione zmiany – wynikające z faktu zaistnienia okoliczności leżących poza kontrolą Operatora, uznawane za siłę wyższą, zastąpienia danego Programu Programem o porównywalnej tematyce, rezygnacji z danego Programu z uwagi na jego niską oglądalność, zaprzestania nadawania Programu z przyczyn obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją właściwego organu władzy państwowej, orzeczeniem sądu lub innego właściwego organu - uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 3 miesięcy kalendarzowych od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora, o ile takie zmiany/zmiana nie zostały wprowadzone do Regulaminu/Umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam umowę "Cyfra+ Powrót" na okres minimalny do końca lipca - pakiet Canal+ Kompakt HD z rabatem 50% na 9 miesięcy (standardowo 82zł) i Pace HD PVR za darmo (standardowo 20zł). Mam takie pytanko. Czy w związku z wyłączeniem 13th street będę mógł rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji? Czy nie będę czasem musiał zwrócić pieniędzy za udzielony mi do tej pory rabat na abonament i wynajem dekodera?

Tak, będziesz mógł rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji. :)

Nie zwracasz CYFRZE+ żadnych ulg w abonamencie, ani za wynajem dekodera. Nie płacisz wówczas również kary umownej, która wynosi 299 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie a nr umowy to jest ten pod tym kodem kreskowym ? Na mojej umowie mam :

 

Nr abonenta

Nr dystrybutora

 

 

Nr Abonenta = nr umowy ? Czy też nr umowy jest ten który znajduje się pod kodem kreskowym ?

tak to ten sam numer. zostaw kod kreskowy w spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...