GoldSat Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Może być i tak powinny zarejestrować twoje wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ja napisałem coś takiego (jeszcze nie wysłałem): Niniejszym wypowiadam Umowę o Abonament CYFRY+ nr xxxxxx-01 zgodnie z art. 7 § 1 Regulaminu Umowy o Abonament, zawartą dnia xx.xx.20xxr. z późniejszymi aneksami z powodu usunięcia kanału 13th Street Universal z oferty CYFRY+ z dniem 1.04.2013r.Wnoszę o rozwiązanie Umowy o Abonament z końcem miesiąca kwietnia 2013r. Jednocześnie informuję firmę CANAL+ Cyfrowy S.A. o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich usunięcia z baz danych firmy CANAL+ Cyfrowy S.A. i spółek zależnych z dniem zakończenia mojej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych. Z poważaniem, ...................... Rozumiem, że takie coś też może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reksio Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Artykuł 7. PROGRAMY§ 2. Krótkotrwałe przerwy w możliwości odbioru Programów przez Abonenta, nie trwające dłużej niż 12 godzin, nie stanowią naruszenia warunków Umowy. Jeżeli przerwy w odbiorze przez Abonenta Programów lub pogorszenie jakości sygnału są spowodowane przyczynami obciążającymi Operatora CYFRY+, trwają nieprzerwanie dłużej niż 12 godzin lub łącznie 12 godzin w danym miesiącu kalendarzowym oraz zostaną zgłoszone przez Abonenta w postępowaniu reklamacyjnym – wówczas Opłata Abonamentowa w postaci Opłaty Miesięcznej za miesiąc, w którym nastąpiły te zdarzenia, zostanie obniżona o 1/30 wysokości Opłaty Miesięcznej za każdy kolejny dzień przerwy lub pogorszenia sygnału z Programami. Obniżka ta zostanie uwzględniona w najbliższym możliwym rozliczeniu Operatora CYFRY+ z Abonentem, poprzez potrącenie z bieżącymi należnościami Operatora CYFRY+ z tytułu Umowy lub na żądanie Abonenta zostanie mu przekazana przelewem na jego konto bankowe. Przeszłaby reklamacja, zwłaszcza, że w ogóle nie poinformowali o wyłączeniu kanału ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Posiadam KOMPAKT HD ( to był chyba wyższy pakiet od START ? ). Na który kanał mam się powołać żeby rozwiązać umowę ? Pytanie może wydać się dziwne... ale dekoder leży z kartą w szafie bo tego g SAGEMCOM nie miałem cierpliwości używać ... i nie wiem które kanały mam w ofercie Żebym dobrze się powołał w wypowiedzeniu, co by mi przyjęli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 13th Street Universal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dziękuję ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 @ potentator Ok, ale tutaj odnośnie terminu rozwiazania maja zastosowanie zapisy Regulaminu: " ...- uprawniaja Abonenta do rozwiazania Umowy w drodze pisemnego oswiadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia tych zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiaca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora Cyfr+ ..." Kolega błędnie przepisał cytat z tego artykułu 7 § 1 zamieniajac miesiące kalendarzowe na okresy rozliczeniowe. Proszę o rozwiązanie umowy z godnie z Art. 7 § 1. i tyle. Wg mnie to można i tak?: - zmiany od 1-IV- 2013 termin na złożenie oświadczenia 30 dni tj. wysyłamy 30-IV (liczy się data stempla pocztowego listu poleconego) - nie ma fizycznej możliwosci aby list dotarł do Operatora jeszcze w kwietniu 2013r. - list dociera dopiero w maju 2013r., co daje nam jeszcze jeden miesiąc oglądania pełnej paczki Canal+. - umowa zgodnie z trescia wspomnianego artykułu rozwiazuje sie na koniec miesiaca klaendarzowego czyli maja 2013r. - 1-VI- koniec umowy, chyba że ktos w miedzyczasie dokonał dobrowolnej migracji. Czy mam racje prosze o potwierdzenie bardziej kompetentnych forumowiczów?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 A jeśli wypowiedzenie zgodnie z art. 7 § 1 wyślę np. na początku kwietnia br. to umowa zakończy się z końcem kwietnia, tak? Bo teraz to już zgłupiałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dokładnie tak jak piszesz @Barti TAK z końcem kwietnia koniec umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Spoko, ja jutro wysyłam wypowiedzenie i się żegnam z fraj....i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jak wam się wydaje-z jakiego powodu lepiej wysłac to wypowiedzenie umowy,bo tak się trochę zastanawiam: 1 usunięcia kanalów 2 zmiany regulaminu i przymusowej migracji Bardziej sie skłaniam ku temu drugiemu ,bo to jednak prawie 3 miechy na negocjacje i może się się opamiętają z tym wszystkim,a powód pierwszy to niecały miesiąc na negocjacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ja wysyłam z 1 powodu - jutro. Co do regulaminu- to nic nie dostałem i nie wiem czy doastane (umowa z tv lg3d) także cięzko powiedzieć jak to w tym przypadku będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jak wam się wydaje-z jakiego powodu lepiej wysłac to wypowiedzenie umowy,bo tak się trochę zastanawiam:1 usunięcia kanalów 2 zmiany regulaminu i przymusowej migracji Bardziej sie skłaniam ku temu drugiemu ,bo to jednak prawie 3 miechy na negocjacje i może się się opamiętają z tym wszystkim,a powód pierwszy to niecały miesiąc na negocjacje Jeśli ktoś chce zakończyć umowę to pierwsze rozwiązanie ale jeśli nie to zdecydowanie to drugie rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Czyli jak ma wygladac wzor wypowiedzenia jezeli chodzi o usuniecie kanału w moim wypadku 13 street poniewaz umowe podpisywalem w lutym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jak wam się wydaje-z jakiego powodu lepiej wysłac to wypowiedzenie umowy,bo tak się trochę zastanawiam:1 usunięcia kanalów 2 zmiany regulaminu i przymusowej migracji Zdecydowanie najlepiej z pierwszego powodu. Ja, jeśli ostatecznie na podobny krok się zdecyduję to też właśnie z tego samego powodu. @Banan79 Ja napisałem coś takiego (jeszcze nie wysłałem): Niniejszym wypowiadam Umowę o Abonament CYFRY+ nr xxxxxx-01 zgodnie z art. 7 § 1 Regulaminu Umowy o Abonament, zawartą dnia xx.xx.20xxr. z późniejszymi aneksami z powodu usunięcia kanału 13th Street Universal z oferty CYFRY+ z dniem 1.04.2013r.Wnoszę o rozwiązanie Umowy o Abonament z końcem miesiąca kwietnia 2013r. Jednocześnie informuję firmę CANAL+ Cyfrowy S.A. o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich usunięcia z baz danych firmy CANAL+ Cyfrowy S.A. i spółek zależnych z dniem zakończenia mojej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych. Z poważaniem, ...................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktormurek Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam. Mam umowę "Cyfra+ Powrót" na okres minimalny do końca lipca - pakiet Canal+ Kompakt HD z rabatem 50% na 9 miesięcy (standardowo 82zł) i Pace HD PVR za darmo (standardowo 20zł). Mam takie pytanko. Czy w związku z wyłączeniem 13th street będę mógł rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji? Czy nie będę czasem musiał zwrócić pieniędzy za udzielony mi do tej pory rabat na abonament i wynajem dekodera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 A czy na podstawie zmian w ofercie canal+ zastąpienie Canal+ Gol i Weekend kanałami canal+ Family 1 i 2 powołując się na poniższy punkt regulaminu mogę wypowiedzieć umowę na koniec kwietnia? art 7 par 1 Operator z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład Pakietu. Wyżej wymienione zmiany – wynikające z faktu zaistnienia okoliczności leżących poza kontrolą Operatora, uznawane za siłę wyższą, zastąpienia danego Programu Programem o porównywalnej tematyce, rezygnacji z danego Programu z uwagi na jego niską oglądalność, zaprzestania nadawania Programu z przyczyn obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją właściwego organu władzy państwowej, orzeczeniem sądu lub innego właściwego organu - uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 3 miesięcy kalendarzowych od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora, o ile takie zmiany/zmiana nie zostały wprowadzone do Regulaminu/Umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam. Mam umowę "Cyfra+ Powrót" na okres minimalny do końca lipca - pakiet Canal+ Kompakt HD z rabatem 50% na 9 miesięcy (standardowo 82zł) i Pace HD PVR za darmo (standardowo 20zł). Mam takie pytanko. Czy w związku z wyłączeniem 13th street będę mógł rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji? Czy nie będę czasem musiał zwrócić pieniędzy za udzielony mi do tej pory rabat na abonament i wynajem dekodera? Tak, będziesz mógł rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji. Nie zwracasz CYFRZE+ żadnych ulg w abonamencie, ani za wynajem dekodera. Nie płacisz wówczas również kary umownej, która wynosi 299 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Słuchajcie a nr umowy to jest ten pod tym kodem kreskowym ? Na mojej umowie mam : Nr abonenta Nr dystrybutora Nr Abonenta = nr umowy ? Czy też nr umowy jest ten który znajduje się pod kodem kreskowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezary1020 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam.Na jaki adres należy wysłać wypowiedzenie umowy zawartej z Cyfrą+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Canal+ Cyfrowy S.A. Skr. pocztowa 8 02-100 Warszawa Oczywiście poleconym. Moje wypowiedzenie już w zaadresowanej kopercie i oczekuje na jutrzejsze otwarcie poczty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Prawidłowo,widze że poczta ich ładnie przywita z wypowiedzeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezary1020 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Canal+ Cyfrowy S.A.Skr. pocztowa 8 02-100 Warszawa Oczywiście poleconym. Moje wypowiedzenie już w zaadresowanej kopercie i oczekuje na jutrzejsze otwarcie poczty. Dziękuję.A czy możesz podać wzór twojego wypowiedzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Słuchajcie a nr umowy to jest ten pod tym kodem kreskowym ? Na mojej umowie mam : Nr abonenta Nr dystrybutora Nr Abonenta = nr umowy ? Czy też nr umowy jest ten który znajduje się pod kodem kreskowym ? tak to ten sam numer. zostaw kod kreskowy w spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi