Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nieważne czy ręcznie czy na kompie. Ważne jest żeby pod treścią pisma był własnoręczny podpis. Sprzęt masz na własność, tzn antenę i dekoder miałes wcześniej własne czy zakupiłeś przy podpisywaniu tej umowy? Jeżeli zakupiłeś teraz to będziesz musiał chyba go oddać bo odstępujesz od warunków umowy którą podpisałeś czyli też odstępujesz od zakupu dekodera. Nie pamiętam jak to dokładnie jest. Najlepiej zadzwoń dzis na infolinię. I zrób to dziś bo od jutra przez jakieś następne 7 dni się raczej nie dodzwonisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz mam problemy z wypowiedzeniem umowy. Próbowałem wypowiedzieć umowę w związku ze zmianą regulaminu-regulaminu nowego nie dostałem, a o podwyżkach dowiedziałem się dopiero pod koniec czerwca. Napisałem do Cyfry, że listu nie otrzymałem i że chcę wypowiedzieć umowę. Na to oni, że miałem czas 14 dni od dostarczenia listu-to ja im mówię, że żadnego listu nie dostałem i chcę wypowiedzieć umowę. A oni, że nie nie otrzymali zwrotu listu i uważają go za dostarczony. No po prostu masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejdzie to już. Minęło "ustawowe" 14 dni i kropka. Możesz walczyć z pocztą, a nie Cyfrą+.

To Cyfra miała obowiązek powiadomić klienta i to ona wybrała sobie pocztę jako pośrednika. Tak więc klient nie musi nic udowadniać czy tym bardziej walczyć z pocztą. Jak oszczędzali i wysłali informację zwykłym listem zamiast z potwierdzeniem odbioru to teraz to jest ich problem że nie mają potwierdzenia odbioru przesyłki przez klienta. To oni muszą udowodnić że klient został powiadomiony o zmianie regulaminu w odpowiednim terminie. Niestety praktyka jest u nas taka że duże firmy zazwyczaj usiłują wciskać ciemnotę szaremu klientowi. Liczą przy tym że Kowalski albo nie zdaje sobie sprawy ze swoich praw albo nawet jak wie że ma rację to i tak w 99% przypadków odpuści sobie i nie będzie mu się chciało i opłacało szukać prawnika i chandryczyć o kilkadziesiąt złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda nie jest taka zgoła oczywista i słuszna jedynie po stronie klienta.

Cyfra ma zawartą umowę z Pocztą Polską, na mocy której ta obsługuje wszelką korespondencję wychodzącą od operatora do klienta. Nie ma tu znaczenia czy był polecony, czy nie. Formalnie list został wysłany, w systemie jest o tym informacja, a że nie dotarł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]Cyfra ma zawartą umowę z Pocztą Polską, [...]a że nie dotarł...

Słusznie napisałeś, to Cyfra ma umowę z pocztą a nie klient cyfry. Gdyby sprawa stanęła przed sądem to sytuacja jest taka, że klient twierdzi że nie otrzymał korespondencji a cyfra twierdzi że ją dostał. W tej sytuacji to cyfra musi udowodnić, że korespondencja została doręczona. Nie bez powodu wszelkie pisama urzędowe , z sądu, WKU skarbówki itp są wysyłane listami poleconymi, bo tylko to jest dla sądu dowodem w sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...