magnat Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 nieźle... szkoda, że dopiero dziś zacząłem kombinować jak to zrobić... Niestety nie mam czasu na śledzenie każdego tematu na świecie w tym co się w danym miesiącu zmienia w C+. Zatem przegapiłem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Tak przegapiłeś. Jak widać, warto przynajmniej raz w miesiącu poczytać co w C+ słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toskafka Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Napisałem wczoraj e-mail do Cyfry+ z prośbą o wyjaśnienie powodu wyłączenie dostępu do kanałów oraz do ICA.Odpowiedź dzisiejsza brzmi mniej więcej: jeśli chce pan kontynuować umowę proszę napisać podanie z prośbą o kontynuowanie umowy z własnoręcznym podpisem. Odpisałem że zgodnie z informacjami przesłanymi z ICA umowa nie została zakończona a jeśli nawet została zakończona to miała być przygotowana oferta przedłużeniowa której nie dostałem. Czuje się potraktowany jak klient który się o coś upomina to trzeba go odstawić na bok. Skoro nie zależy im na kliencie który od 2 lat przynosi im w ząbkach co miesiąc 80zł to ich problem. Dostałem identyczne info, czy ktoś wie o co tu chodzi ? Dział relacji z abonentami nie wznawia umów, może tylko, na podstawie wniosku, przekazać numer abonenta do innego działu i tam oddzwaniają. Jeśli chcecie wznowić od razu umowę, bez wniosku, trzeba skontaktować sie pod numerem 22 3104565. Tam od ręki dostaniecie ofertę (można negocjować, a nie od razu sie obrażać ) i przedłużycie kontrakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demostenes Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 niestety kolego po wypowiedzeniu, dzwoniłem tam kilkakrotnie i nie ma możliwości przedłużenia bez oświadczenia, taką informację otrzymałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toskafka Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Koleżanko, jeśli już A z jakiego powodu rozwiązałeś umowę? TVN? Regulamin? Koniec okresu minimalnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demostenes Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 ok Koleżanko, wypowiadałem z powodu TVN, dodatkowo dowiedziałem się chwilę temu że taka prośba skutkuje powrotem do standardowej oferty i nie ma możliwości otrzymania oferty promocyjnej jakiejkolwiek super podejście do klienta tak między nami. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toskafka Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Jeśli z powodu TVN to jest dokładnie na odwrót. Wznawia tylko dział relacji, na infolinii nic nie wskórasz bo system blokuje przedłużenie umów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demostenes Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 powyższe co napisałem usłyszałem z działu relacji, więc sam już nie wiem o co tu chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga53 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Zrezygnowalem z cyfry lipiec wypowiedzenie poniewaz daja bardzo zlo oferte przedluzeniowa kompakt ,placilem 33zl kompakt + 5 can hd dodatk.+pace 500 na wynajem za 0zl .Teraz dzwonili do mnie za wszystko sobie kazali placic rachunek wynosi 82,90gr.Ladna mi promocja dla przedluzajacych umowe .CYFRA przegina i lekcewazy glijentow .Trzeba pomyslec o innej platformie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 glijentow a może "klientów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Okres Minimalny mojej umowy obowiązuje do 31.08.2011 r. i z dniem 1.09.2011 r. chciałbym zakończyć współpracę z Cyfrą+. W związku z powyższym miałbym pytania: 1) Do kiedy najpóźniej mogę wysłać wypowiedzenie, aby umowa została zakończona w dniu 1.09.2011 r.? Czy jeżeli wyślę wypowiedzenie 30.07.2011 r. (sobota) to będzie OK, czy muszę wysłać wypowiedzenie tydzień/dwa tygodnie wcześniej? Wiem, że obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia, ale interesuje mnie czy liczy się czas od momentu wysłania (data stempla pocztowego) wypowiedzenia przez Abonenta, czy jednak od momentu otrzymania i zarejestrowania wypowiedzenia przez Cyfrę+. 2) Jeżeli piszę w wypowiedzeniu "Wypowiadam umowę wraz z zakończeniem Okresu Minimalnego", tj. napisać z dniem 31.08.2011 r. czy 1.09.2011 r.? Chodzi mi o to, że jeżeli podam datę 31.08.2011 r. to czy przypadkiem nie zakwalifikują mojego wypowiedzenia jako rezygnacji w ostatnim dniu Okresu Minimalnego, naliczając mi karę umowną. Z kolei jak podam datę 1.09.2011 r. to czy nie zakończą umowy dopiero 30.09.2011 r., naliczając w dodatku za wrzesień pełną opłatę abonamentową. Dziękuję za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 1.Wypowiedzenie ma dotrzeć do nich 1 miesiąc przed końcem umowy, ale jak wyślesz 2-3 miesiące wcześniej to też nic się nie stanie (okres wypowiedzenia liczy się w przypadku zrywania umowy lub wypowiedzenia z jakiś innych powodów np. brak TVN WARSZAWA) 2. "Wypowiadam umowę wraz z zakończeniem Okresu Minimalnego", tj. napisać z dniem 31.08.2011 r., nie naliczą żadnej kary gdyż piszesz wyraźnie: "Wypowiadam umowę wraz z zakończeniem Okresu Minimalnego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Czy nie jest tak, że jeśli kolega powyżej ma umowę do 31.08.2011r. to nic się nie stanie jeśli wypowiedzenie dotrze choćby w sierpniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Nic się nie stanie, z tym że zostanie rozwiązana po 3 miesiącach (miesięczny okres wypowiedzenia obowiązuje do miesiąca przed końcem okresu minimalnego). @Tim, możesz podać nawet datę 11.08.2011 i tak rozwiążą pod koniec miesiąca, bez naliczenia kary, tak samo jak podasz późniejszą datę. Od daty wpływu rozwiązania liczy się okres wypowiedzenia zgodny z regulaminem, a nie tym co zapiszesz w piśmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Prawidłowo,wypowiedzenie powinno być wysłane w miesiącu poprzedzającym zakończenie okresu minimalnego,gdy się wyśle w miesiącu,w którym kończy się umowa, przechodzi ona na kolejny m-c z ceną bez wszelkich ulg i rozwiązanie następuje po tym dodatkowym miesiącu.Przy przejściu umowy na czas nieokreślone obowiązuje 3 miesięczne wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 1.Wypowiedzenie ma dotrzeć do nich 1 miesiąc przed końcem umowy, ale jak wyślesz 2-3 miesiące wcześniej to też nic się nie stanie (okres wypowiedzenia liczy się w przypadku zrywania umowy lub wypowiedzenia z jakiś innych powodów np. brak TVN WARSZAWA) W tym przypadku, który podał kolega @Tim jako czynnik decydujący przyjmuje się datę nadania listu poleconego z wypowiedzeniem umowy, a nie datę doręczenia takiego listu do adresata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgodnie z regulaminem liczy się data dotarcia do Operatora: § 4. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy wywiera skutek na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym oświadczenie doszło do drugiej strony w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Przy czym oczywiście C+ może pójść na rękę i uznać datę stempla ale nie musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Wiem co jest napisane w regulaminie jednak przytoczony przez Ciebie punkt regulaminu nie jest praktykowany przez operatora. Zupełnie tak samo jak w przypadku opłat cząstkowych (niepełny miesiąc) za opcje premium i opcje dodatkowe czyli regulamin swoje, a życie swoje. Po prostu napisałem jak sprawa wygląda w praktyce czyli, że w takim przypadku decyduje data stempla pocztowego. To wszystko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Reasumując, jeśli ktoś tak jak @Tim ma umowę do 31.08.2011r ale wyśle wypowiedzenie w sierpniu to i tak sygnał wyłączą mu dopiero 31.09.2011r. ? Troszkę absurdalny punkt regulaminu, ale cóż... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Tak, zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pizzojad Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Teraz to i tak jest luksus. Kiedys zanim takich praktyk nie zakazano to kochana cyferka w takim przypadku przedłużała umowę na kolejny rok (a może nawet na ten sam okres na jaki była zawarta poprzednia umowa - juz nie pamietam dokładnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Mam pytanie. Czy mogę zakończyć umowę z Cyferką w danym miesiącu (u mnie to będzie listopad), a w następnym miesiącu (grudzień) podpisać nową umowę jako nowy abonent (i dostać ceny jak dla nowych) ? Czy to nie przeszkadza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jeśli saldo na koncie poprzedniej umowy będzie na 0 zł oraz zdasz karty (i wynajmowany dekoder jeśli masz) No i oczywiście jeśli nie jesteś wpisany to rejestrów dłużników to bez problemu podpiszesz nową umowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Rozumiem. Dzięki A w jaki sposób się zdaje kartę ? Trzeba wysłać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Normalnie w punkcie oddajesz w przeciągu 30 dni od rozwiązania umowy, np. kończy Ci się umowa 30.09 to masz czas do 31.10 na zdanie sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi