Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

@matek2013, migruj do nc+ na niski pakiet (dla bezpieczeństwa), ale migruj na sprzęcie Cyfry, po czym napisz reklamację w związku z niezgodnością umowy ze stanem faktycznym, czyli niemożnością korzystania z kilku gwarantowanych kanałów, takich jak Polsat HD, czy Historia HD.

 

Kiedy zaproponują Ci powrót do starej umowy, powiedz, że nie jesteś tym zainteresowana, ponieważ utraciłaś zaufanie do ITI, we wszystkich jej przebraniach.

 

I to by było na tyle.

 

Pozdrawiam ciepło. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ matek2013

Z jakiego powodu napisałeś wypowiedzenie ?

Najlepiej podaj dokładną treść twojego pisma do c+.

O

 

Oto treść mojego wypowiedzenia umowy z dnia 6 kwietnia 2013 roku.

W związku ze zmianami jakie państwo planujecie , korzystam z prawa do rozwiązania Umowy i oświadczam , iż nie akceptuję tych zmian.

W związku z powyższym wypowiadam Umowę Abonencką bez zachowania okresu wypowiedzenia. Informuję również ,że przedmiotowe wypowiedzenie Umowy Abonenckiej wysyłam zgodnie z zapisem Regulaminu i wnoszę o zaprzestanie świadczenia usługi zgodnie z zapisami przedmiotowego Regulaminu świadczenia Usług ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.Domagam się również o przesłanie na mój adres korespondencyjny potwierdzenia przyjęcia rozwiązania umowy listem poleconym lub przesyłka kurierską. Zobowiązuje się do zwrotu karty kodowej oraz dekodera ,proszę o wskazanie miejsca gdzie mam dokonać zwrotu najbliżej mojego miejsca zamieszkania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@matek2013, będziesz miała kolejną szansę napisać w sposób właściwy wypowiedzenie po 1 lipca br., w związku z istotnymi zmianami w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za pomoc, zachowałam się jak typowa blondynka . Mam nadzieję, ze pomożecie mi napisać skuteczne wypowiedzenie w lipcu.

Pozdrawiam

Najpierw bardzo przepraszam ze niedokładnie przeczytałem twój post i nie zwróciłem uwagi ze jesteś kobietą.

Tak spokojnie poczekaj do lica i napiszesz wtedy Rezygancje ale dopiero po stwierdzeniu faktu wyłaczenia kanałow CNN, TCM i CN.

Dodatkowo informuje że odnośnie abonentów do których min. ja się zaliczam, z dodatkiem do umowy w postaci prezentu LG jest zaożony specjalny watek: ( viewtopic.php?f=174&t=31627 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to moja historia: W związku z wycofaniem kanałów w kwietniu - 13th Street Universal, Zone Romantica, powołując się na art. 7 §1 Regulaminu wysłałem 12.04 wypowiedzenie poleconym za potwierdzeniem odbioru. Umowa miała zostać rozwiązana na koniec miesiąca, czyli 30.04. Niestety zwrotka nie wracała do mnie a cyfra twierdziła że listu nie otrzymała. Po mojej reklamacji na poczcie wysłana została ponownie sama zwrotka jako [beep]likat. Wróciła ona do mnie po tygodniu z podpisem osoby która ten list odebrała i z datą odebrania pisma dnia 15.04. Jednak cyfra dalej twierdzi że takiego listu nie ma i wg. nich moja umowa jest cały czas ważna i kontynuowana. Dostałem już ponaglenie sms i mailowo o braku wpłaty za miesiąc maj. Zgodnie z regulaminem mam 30 dni na oddanie sprzętu w dowolnym punkcie cyfry - niestety odmówiono mi przyjęcia dekodera i karty z powodu braku rejestracji wypowiedzenia i zakończenia umowy. Mam potwierdzenie na piśmie tej odmowy. Jestem pewien że cyfra ten list po prostu zgubiła. Konsultantka poradziła mi abym wysłał mailem na adres informacje@cyfraplus.com.pl skany potwierdzenie nadania, zwrotki oraz wypowiedzenia. Zrobiłem tak, a w odpowiedzi otrzymałem informację iż moja reklamacja będzie rozpatrzona zgodnie z Regulaminem w ciągu 30 dni. Ale mnie przecież ten regulamin nie obowiązuje od 30.04! Nie mam zamiaru im płacić już żadnych rachunków, pozostaje tylko kwestia terminu 30-dniowego na oddanie sprzętu. Bo widząc jak "profesjonalna" to firma może być że będzie domagać się opłaty karnej 300pln za przekroczenie terminu zwrotu. Może jakaś rada co mam robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bober1, to zaliczyłbyś niezłą wtopę, bo uprawnienia do odbioru Zone Romantici wygasły wszystkim abonentom C+ 1 kwietnia.. (jakoś zaraz po północy, bo sam z tego powodu wypowiadałem umowę i rzeczywiście kanał zgasł). Więc kanał jak najbardziej został wycofany z Cyfry+.

 

https://satkurier.pl/news/84255/zone ... yfrze.html

---

voytek, na Twoim miejscu uderzyłbym do lokalnego rzecznika konsumentów (http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php) wraz z potwierdzeniem odbioru, kopią wypowiedzenia, korespondencją z C+ (i tym potwierdzeniem odmowy przyjęcia sprzętu) i obowiązującym Cię regulaminem Cyfry+. Będziesz przynajmniej kryty jakby zaczęli wymyślać nowe interpretacje regulaminu, bo wina po ich stronie wydaje się ewidentna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---

voytek, na Twoim miejscu uderzyłbym do lokalnego rzecznika konsumentów (http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php) wraz z potwierdzeniem odbioru, kopią wypowiedzenia, korespondencją z C+ (i tym potwierdzeniem odmowy przyjęcia sprzętu) i obowiązującym Cię regulaminem Cyfry+. Będziesz przynajmniej kryty jakby zaczęli wymyślać nowe interpretacje regulaminu, bo wina po ich stronie wydaje się ewidentna.

 

No właśnie tak myślałem że chyba wsparcie i kontakt z rzecznikem konsumentów będzie kolejnym potwierdzeniem moich działań i zaniechań ze strony cyfry. Spróbuję jeszcze oddać sprzęt w innym punkcie i ewentualnie poprosić również o odmowę na piśmie. Im więcej dowodów tym lepiej. Bo boję się że mogą powoływać się na 30-dniowy okres zwrotu. A umowa wygasła 30.04.

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...