zibi-s Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 @ matek2013 Z jakiego powodu napisałeś wypowiedzenie ? Najlepiej podaj dokładną treść twojego pisma do c+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 @matek2013, migruj do nc+ na niski pakiet (dla bezpieczeństwa), ale migruj na sprzęcie Cyfry, po czym napisz reklamację w związku z niezgodnością umowy ze stanem faktycznym, czyli niemożnością korzystania z kilku gwarantowanych kanałów, takich jak Polsat HD, czy Historia HD. Kiedy zaproponują Ci powrót do starej umowy, powiedz, że nie jesteś tym zainteresowana, ponieważ utraciłaś zaufanie do ITI, we wszystkich jej przebraniach. I to by było na tyle. Pozdrawiam ciepło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 @ matek2013Z jakiego powodu napisałeś wypowiedzenie ? Najlepiej podaj dokładną treść twojego pisma do c+. O Oto treść mojego wypowiedzenia umowy z dnia 6 kwietnia 2013 roku. W związku ze zmianami jakie państwo planujecie , korzystam z prawa do rozwiązania Umowy i oświadczam , iż nie akceptuję tych zmian. W związku z powyższym wypowiadam Umowę Abonencką bez zachowania okresu wypowiedzenia. Informuję również ,że przedmiotowe wypowiedzenie Umowy Abonenckiej wysyłam zgodnie z zapisem Regulaminu i wnoszę o zaprzestanie świadczenia usługi zgodnie z zapisami przedmiotowego Regulaminu świadczenia Usług ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.Domagam się również o przesłanie na mój adres korespondencyjny potwierdzenia przyjęcia rozwiązania umowy listem poleconym lub przesyłka kurierską. Zobowiązuje się do zwrotu karty kodowej oraz dekodera ,proszę o wskazanie miejsca gdzie mam dokonać zwrotu najbliżej mojego miejsca zamieszkania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam Brak w wypowiezeniu wyszczególnienia o jakie zmiany sie rozchodzi . Co ma być podstawą wypowieszenia I to wystarczyło żę umowa nie została rozwiązana. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Też tak myślałam ,że oto im chodzi ale nie dostałam od nich żadnego wyjaśnienia. No to będę z nimi az do marca 2014 roku ,szok. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam Oto im chodzi Nie bylo dokładnie specyzowane oco ci chodziło Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 @matek2013, będziesz miała kolejną szansę napisać w sposób właściwy wypowiedzenie po 1 lipca br., w związku z istotnymi zmianami w ofercie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Dziękuje bardzo za pomoc, zachowałam się jak typowa blondynka . Mam nadzieję, ze pomożecie mi napisać skuteczne wypowiedzenie w lipcu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Czytaj wątek to znajdziesz odpowiednią odp.tzn wypowiedzenie. A każdy tylko posty nabija,postów full a coś znaleźć to masakra. Takie są fakty-ostatnio na tym forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Dziękuje bardzo za pomoc, zachowałam się jak typowa blondynka . Mam nadzieję, ze pomożecie mi napisać skuteczne wypowiedzenie w lipcu.Pozdrawiam Najpierw bardzo przepraszam ze niedokładnie przeczytałem twój post i nie zwróciłem uwagi ze jesteś kobietą. Tak spokojnie poczekaj do lica i napiszesz wtedy Rezygancje ale dopiero po stwierdzeniu faktu wyłaczenia kanałow CNN, TCM i CN. Dodatkowo informuje że odnośnie abonentów do których min. ja się zaliczam, z dodatkiem do umowy w postaci prezentu LG jest zaożony specjalny watek: ( viewtopic.php?f=174&t=31627 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Witam. Nie chcieli mi w kwietniu rozwiązać umowy na start hd. Dzisiaj niespodzianka i pismo z cyfry, że rozwiązali mi właśnie umowę i mam nadpłatę na koncie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crop24 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Cześć. Mam pytanie, 31 maja kończy mi się umowa, rozumiem że po tym czasie mam 30 dni na oddanie sprzętu (bo nie jest mój) a czy mogę go oddać w dowolnym punkcie Cyfry czy tam gdzie podpisywalem umowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Tak, masz 30 dni na oddanie sprzetu od zakonczenia umowy, mozesz oddac w dowolnym punkcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crop24 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voytek Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 A to moja historia: W związku z wycofaniem kanałów w kwietniu - 13th Street Universal, Zone Romantica, powołując się na art. 7 §1 Regulaminu wysłałem 12.04 wypowiedzenie poleconym za potwierdzeniem odbioru. Umowa miała zostać rozwiązana na koniec miesiąca, czyli 30.04. Niestety zwrotka nie wracała do mnie a cyfra twierdziła że listu nie otrzymała. Po mojej reklamacji na poczcie wysłana została ponownie sama zwrotka jako [beep]likat. Wróciła ona do mnie po tygodniu z podpisem osoby która ten list odebrała i z datą odebrania pisma dnia 15.04. Jednak cyfra dalej twierdzi że takiego listu nie ma i wg. nich moja umowa jest cały czas ważna i kontynuowana. Dostałem już ponaglenie sms i mailowo o braku wpłaty za miesiąc maj. Zgodnie z regulaminem mam 30 dni na oddanie sprzętu w dowolnym punkcie cyfry - niestety odmówiono mi przyjęcia dekodera i karty z powodu braku rejestracji wypowiedzenia i zakończenia umowy. Mam potwierdzenie na piśmie tej odmowy. Jestem pewien że cyfra ten list po prostu zgubiła. Konsultantka poradziła mi abym wysłał mailem na adres informacje@cyfraplus.com.pl skany potwierdzenie nadania, zwrotki oraz wypowiedzenia. Zrobiłem tak, a w odpowiedzi otrzymałem informację iż moja reklamacja będzie rozpatrzona zgodnie z Regulaminem w ciągu 30 dni. Ale mnie przecież ten regulamin nie obowiązuje od 30.04! Nie mam zamiaru im płacić już żadnych rachunków, pozostaje tylko kwestia terminu 30-dniowego na oddanie sprzętu. Bo widząc jak "profesjonalna" to firma może być że będzie domagać się opłaty karnej 300pln za przekroczenie terminu zwrotu. Może jakaś rada co mam robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Ja bym nie uznał Ci reklamacji, bo napisaleś wypowiedzenie ze względu na wycofanie ZR a ona nadal świeci, więc ja bym tego nie uznał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 bober1, to zaliczyłbyś niezłą wtopę, bo uprawnienia do odbioru Zone Romantici wygasły wszystkim abonentom C+ 1 kwietnia.. (jakoś zaraz po północy, bo sam z tego powodu wypowiadałem umowę i rzeczywiście kanał zgasł). Więc kanał jak najbardziej został wycofany z Cyfry+. https://satkurier.pl/news/84255/zone ... yfrze.html --- voytek, na Twoim miejscu uderzyłbym do lokalnego rzecznika konsumentów (http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php) wraz z potwierdzeniem odbioru, kopią wypowiedzenia, korespondencją z C+ (i tym potwierdzeniem odmowy przyjęcia sprzętu) i obowiązującym Cię regulaminem Cyfry+. Będziesz przynajmniej kryty jakby zaczęli wymyślać nowe interpretacje regulaminu, bo wina po ich stronie wydaje się ewidentna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voytek Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 --- voytek, na Twoim miejscu uderzyłbym do lokalnego rzecznika konsumentów (http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php) wraz z potwierdzeniem odbioru, kopią wypowiedzenia, korespondencją z C+ (i tym potwierdzeniem odmowy przyjęcia sprzętu) i obowiązującym Cię regulaminem Cyfry+. Będziesz przynajmniej kryty jakby zaczęli wymyślać nowe interpretacje regulaminu, bo wina po ich stronie wydaje się ewidentna. No właśnie tak myślałem że chyba wsparcie i kontakt z rzecznikem konsumentów będzie kolejnym potwierdzeniem moich działań i zaniechań ze strony cyfry. Spróbuję jeszcze oddać sprzęt w innym punkcie i ewentualnie poprosić również o odmowę na piśmie. Im więcej dowodów tym lepiej. Bo boję się że mogą powoływać się na 30-dniowy okres zwrotu. A umowa wygasła 30.04. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 @voytek, bez paniki. Reklamacje uwzglednia to anuluja oplaty. Jak nie to idz do UOKiK i sprawe zalatwia w 2 tyg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Czy przy wysyłaniu wypowiedzenia umowy listem poleconym liczy się data stempla pocztowego czy data doręczenie im przez pocztę tego listu? Bo muszę wysłać wypowiedzenie do 31 maja i nie wiem jaka data jest tutaj ważna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Stępla, chyba ze w regulaminie oznaczono inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 W kwietniu odesłałem dekoder Polsatu, dzisiaj odniosłem dekoder i multiroom Cyfry. Trzeba być [beep]em, żeby płacić za oglądanie reklam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Umowa z C+ do 30-06-2013 nie wyslane wypowiedzenie jak najszybciej pozbyc sie tej platformy.Czy obowiazuje juz 3 msc okres wypowiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Do końca m-ca VI-2013r. masz jeszcze okres wypowiedzenia jedno-miesięczny, z tym ze umowa będzie do końca lipca 2013r. Pożniej juz okres wypowiedzenia 3 m-czny i umowa przechodzi na czas nieokreslony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiz91 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Posiadam c+ kompakt umowa do konca czerwca 2013, musze wysląc zwykle wypowiedzenie czy czekać do lipca i wyslac wypowiedzenie w zwiazku z odpadnieciem kilku kanałow? Co bedzie bardziej korzystne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi