Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tego ci nikt nie zagwarantuje, bo mają tam z powodu pomysłów monsieura Juliena V. bardzo "gorące dni". Moja znajoma wysłała od razu 1 kwietnia i do tej pory "zero". Ja miałem telefon, ale tylko dlatego, że zostawiłem swój namiar kontaktowy jako potencjalny "nowy leszcz". A też wysłałem wypowiedzenie zarówno n-ce jak i C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś napisać, na wycięcie których kanałów z oferty C+ Optimum HD się powołać przy rezygnacji? Gdzieś mi się zawieruszyła kartka z gwarantowanymi kanałami w pakietach. Pamiętam tylko, że 13th Street chyba był gwarantowany... :read: Dzięki z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Koledzy, pytanie, ile mniej więcej trwa rejestracja wypowiedzenia w systemie od dnia wysyłkie? Jakie macie doświadczenie. Ja się szykuje do wypowiedzenia w normalnym trybie (decyzja nie ma nic wspólnego z obecną sytuacją, po prostu już nie potrzebuje :) umowa podpisana 18.08.2012 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Dostał już ktoś z wysyłających wypowiedzenie na skr. pocztową potwierdzenie doręczenia ? Ja wysłałem w piątek, więc na pewno nie dotarło jeszcze, ale pytam bo może już ktoś ma potwierdzone info że z tej skr. pocztowej odbierają te pisemka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem wypowiedzenie 02/04, doręczenie było 05/04 na dzień dzisiejszy:

 

"Szanowny Panie,

 

zapewniam, że po zarejestrowaniu przesłanego wypowiedzenia na Pana kontrakcie, potwierdzenie zakończenia Umowy otrzyma Pan w osobnej korespondencji. Proszę więc o cierpliwość.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

 

............."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że przesłane wypowiedzenie zostało zarejestrowane 07.04.2013 r.

 

Obecnie ww. wniosek znajduje się w trakcie rozpatrywania.

 

Bardzo proszę o cierpliwość w tej sprawie.

 

Serdecznie zachęcam do przedłużenia kontraktu i skorzystania z szerokiego wachlarza atrakcyjnych ofert, przygotowanych specjalnie dla Pana. (wachlarzem jest 129zl za platinum i hbo :lol2: )

 

Wszelkie informacje na ten temat dostępne są pod numerem telefonu 22 310 45 60.

 

Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zwrotki nadal brak.

Na zwrotkę sobie poczekasz, bo mimo tego, że przesyłka jest priorytetowa (co na pewno zauważyłeś po tak krótkim czasie doręczenia), to sama zwrotka dostarczana jest już do Ciebie w trybie zwykłym i nie ma atrybutu priorytetu, stąd może to jeszcze trochę potrwać.

 

W każdym razie jeśli w trackingu poczty widnieje, już "doręczenie" to śmiało możesz dopytywać i przyciskać C+ co się dzieje u nich z tym pismem, które niewątpliwie otrzymali 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez czekam na rozpatrzenie wypowiedzenia...

Do tego konsultant poinformował mnie że niepotrzebnie składałem wypowiedzenie bo umowa kończy mi się we wrześniu i do końca umowy miałbym stary abonament w Cyfra+. Kłamał, czy coś się zmieniło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikuu, może "kłamał" to za dużo powiedziane, ale na pewno nie miał dostatecznej wiedzy żeby Cię o czymś takim zapewniać. Decyzje w sprawie migracji abonentów C+ do nc+ zmieniają się jak w kalejdoskopie i to, że w tym miesiącu nikogo nie migrują nie znaczy, że nagle za miesiąc/latem nie pojawią się pisma. Korespondencja do abonentów C+ w sprawie migracji (podobna do tej z N) była już przecież przygotowana, ale została wstrzymana po tym jak UOKiK wszczął postępowanie.

 

Więc na chwilę obecną nikogo nie migrują, ale stan ten może zmienić się dosłownie z tygodnia na tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano tak...

w każdym razie moje wypowiedzenie wysłane w czwartek (04.04) doszło dziś (08.04) i dzwonił konsultant z ofertą i z tą właśnie informacją że moja umowa jest ważna do końca obecnej umowy, ale właśnie migracja została wstrzymana więc na razie nic nie wiadomo. I zapomniałem wysłać to wypowiedzenie poleconym, ale wysłałem zwykłym priorytetem i też doszło, choć myślałem ze nie dojdzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę wszystkich o pomoc!!!

 

Dnia 29 marca o godzinie 12:06 otrzymałem wiadomość na email:

 

Drogi Abonencie,

 

z okazji Świąt Wielkiej Nocy udostępniliśmy bezpłatnie na najbliższe

3 miesiące kanał nSport, na którym obejrzysz ćwierćfinały Ligi Mistrzów UEFA oraz start nowego sezonu ENEA Ekstraligi Żużlowej.

 

Jednocześnie informujemy, że od 1. kwietnia br. kanały 13th Street Universal, Zone Romantica, religia.tv (dla użytkowników dekoderów SD), ESPN Classic oraz od 1. lipca br. kanały CNN, Cartoon Network, TCM

nie będą dostępne w ofercie CYFRY+.

Ponadto od 1. kwietnia br. kanały religia.tv (dla użytkowników dekoderów HD) oraz Trace będą udostępniane promocyjnie, w związku z czym

nie będą objęte ofertą gwarantowaną Regulaminem Umowy o Abonament.

 

W przypadku nie zaakceptowania zmiany, przysługuje Państwu prawo

do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tej zmiany.

 

Z poważaniem,

CYFRA+

 

Dnia 3.04. 2013 napisałem wypowiedzenie o następującej treści, a następnie wysłałem poleconym (mam dowód nadania):

 

 

Niniejszym oświadczam, iż w związku z wycofaniem stacji 13th Street Universal z oferty Cyfra+ na której to oglądałem seriale: Prawo i porządek, Dexter, Zaprzysiężonych. Jestem niezadowolony z tego faktu i podjąłem decyzję, iż nie akceptuje tejże zmiany która nastąpiła w dniu 1 kwietnia. Ponadto nie akceptuje zmian polityki Waszej firmy, która moim zdaniem jest nie do przyjęcia (mowa o nowej platformie NC+) nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu 14 marca 2009 roku i wnoszę o jej rozwiązanie w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tej zmiany. Proszę o pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy.

 

Dziś dzwonie i się pytam czy wypowiedzenie dodarło, okazuje się tak jak najbardziej ,ale umowa zostaje rozwiązana w dniu 31 maja. Pytam się dlaczego? Słyszę odpowiedź "bo wie Pan co? Gdyby Pan wysłał to 25 marca, to by umowa została rozwiązana z początkiem maja" pytam się jak to!? Przecież otrzymałem tą wiadomość 29 marca, skąd miałem wiedzieć o tej zmianie? "liczy się pełny miesiąc czyli pismo dodarło po kwietniu czyli umowa wygasa z końcem maja" Drodzy moi co mam robić? Złożyłem reklamacje dobrze robiłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...