zibi-s Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Niemożliwe, teraz pakiet byłej cyfry+ Ci jescze proponują ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosik_ktosik Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Niemożliwe, teraz pakiet byłej cyfry+ Ci jescze proponują ?? Chodzi mi o to, czy po wysłaniu wypowiedzenia do C+, będą do mnie dzwonić abym został bądź migrował do nc+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monkin Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Tego ci nikt nie zagwarantuje, bo mają tam z powodu pomysłów monsieura Juliena V. bardzo "gorące dni". Moja znajoma wysłała od razu 1 kwietnia i do tej pory "zero". Ja miałem telefon, ale tylko dlatego, że zostawiłem swój namiar kontaktowy jako potencjalny "nowy leszcz". A też wysłałem wypowiedzenie zarówno n-ce jak i C+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polinii Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Może ktoś napisać, na wycięcie których kanałów z oferty C+ Optimum HD się powołać przy rezygnacji? Gdzieś mi się zawieruszyła kartka z gwarantowanymi kanałami w pakietach. Pamiętam tylko, że 13th Street chyba był gwarantowany... Dzięki z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wystarczy, że powołasz się na wyłączenie samego 13th Street i to już jest dostateczny powód do rozwiązania umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Koledzy, pytanie, ile mniej więcej trwa rejestracja wypowiedzenia w systemie od dnia wysyłkie? Jakie macie doświadczenie. Ja się szykuje do wypowiedzenia w normalnym trybie (decyzja nie ma nic wspólnego z obecną sytuacją, po prostu już nie potrzebuje umowa podpisana 18.08.2012 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Gdzie w umowie znajduje sie numer umowy? Numer abonenta jest a tego drugiego nie moge znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Wystarczy numer abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Cześć Dostał już ktoś z wysyłających wypowiedzenie na skr. pocztową potwierdzenie doręczenia ? Ja wysłałem w piątek, więc na pewno nie dotarło jeszcze, ale pytam bo może już ktoś ma potwierdzone info że z tej skr. pocztowej odbierają te pisemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ale to wystarczy , że wejdziesz na śledzenie przesyłek i zobaczysz czy w ogóle zostało doręczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
echolink Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ja wysłałem wypowiedzenie 02/04, doręczenie było 05/04 na dzień dzisiejszy: "Szanowny Panie, zapewniam, że po zarejestrowaniu przesłanego wypowiedzenia na Pana kontrakcie, potwierdzenie zakończenia Umowy otrzyma Pan w osobnej korespondencji. Proszę więc o cierpliwość. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem, ............." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ale to wystarczy , że wejdziesz na śledzenie przesyłek i zobaczysz czy w ogóle zostało doręczone. Śledzenie przesyłek na Poczcie ? Listu poleconego ? Zrobiłem sobie ze zwrotką ... żeby wróciło do mnie potwierdzenie odbioru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Widzę, że kolega nie wie: http://sledzenie.poczta-polska.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ja mam takie: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że przesłane wypowiedzenie zostało zarejestrowane 07.04.2013 r. Obecnie ww. wniosek znajduje się w trakcie rozpatrywania. Bardzo proszę o cierpliwość w tej sprawie. Serdecznie zachęcam do przedłużenia kontraktu i skorzystania z szerokiego wachlarza atrakcyjnych ofert, przygotowanych specjalnie dla Pana. (wachlarzem jest 129zl za platinum i hbo ) Wszelkie informacje na ten temat dostępne są pod numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ja wysłałem 2 kwietnia i przyjęli. Miałem telefon że wpłynęła i że jest dla mnie oferta. Przyjąłem i mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 W moim przypadku wysyłka poleconym priorytetowym ZPO w dniu 2 kwietnia ok. 13. Z tego co widzę to doręczono następnego dnia o 20.16 do UP Warszawa 119. Ale zwrotki nadal brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ale zwrotki nadal brak. Na zwrotkę sobie poczekasz, bo mimo tego, że przesyłka jest priorytetowa (co na pewno zauważyłeś po tak krótkim czasie doręczenia), to sama zwrotka dostarczana jest już do Ciebie w trybie zwykłym i nie ma atrybutu priorytetu, stąd może to jeszcze trochę potrwać. W każdym razie jeśli w trackingu poczty widnieje, już "doręczenie" to śmiało możesz dopytywać i przyciskać C+ co się dzieje u nich z tym pismem, które niewątpliwie otrzymali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ci co wysłali 02 kwietnia, to konsultanci potwierdzają wpływ 5 kwietnia. Jak masz na mailu od nich potwierdzenia wpływu to tak naprawdę zwrotka nie jest już potrzebna ale nie zaszkodzi mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Tylko że oni ani nie poinformowali mnie ani 1 o wyłączeniu 13th street (mimo że był to kanał gwarantowany), ani o tym że wypowiedzenie do nich dotarło(mimo mojego telefonu w dniu 5 kwietnia 2013 w godzinach wieczornych). Może się mnie boją ? : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 napisz maila z pytaniem. Odpowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikuu Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ja tez czekam na rozpatrzenie wypowiedzenia... Do tego konsultant poinformował mnie że niepotrzebnie składałem wypowiedzenie bo umowa kończy mi się we wrześniu i do końca umowy miałbym stary abonament w Cyfra+. Kłamał, czy coś się zmieniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 napisz maila z pytaniem. Odpowiedzą Napisałem i od razu dostałem odpowiedź: Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym otrzymaliśmy od Pani/Pana wiadomość. Odpowiedź zostanie wysłana najszybciej jak to będzie możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Mikuu, może "kłamał" to za dużo powiedziane, ale na pewno nie miał dostatecznej wiedzy żeby Cię o czymś takim zapewniać. Decyzje w sprawie migracji abonentów C+ do nc+ zmieniają się jak w kalejdoskopie i to, że w tym miesiącu nikogo nie migrują nie znaczy, że nagle za miesiąc/latem nie pojawią się pisma. Korespondencja do abonentów C+ w sprawie migracji (podobna do tej z N) była już przecież przygotowana, ale została wstrzymana po tym jak UOKiK wszczął postępowanie. Więc na chwilę obecną nikogo nie migrują, ale stan ten może zmienić się dosłownie z tygodnia na tydzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikuu Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ano tak... w każdym razie moje wypowiedzenie wysłane w czwartek (04.04) doszło dziś (08.04) i dzwonił konsultant z ofertą i z tą właśnie informacją że moja umowa jest ważna do końca obecnej umowy, ale właśnie migracja została wstrzymana więc na razie nic nie wiadomo. I zapomniałem wysłać to wypowiedzenie poleconym, ale wysłałem zwykłym priorytetem i też doszło, choć myślałem ze nie dojdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Proszę wszystkich o pomoc!!! Dnia 29 marca o godzinie 12:06 otrzymałem wiadomość na email: Drogi Abonencie, z okazji Świąt Wielkiej Nocy udostępniliśmy bezpłatnie na najbliższe 3 miesiące kanał nSport, na którym obejrzysz ćwierćfinały Ligi Mistrzów UEFA oraz start nowego sezonu ENEA Ekstraligi Żużlowej. Jednocześnie informujemy, że od 1. kwietnia br. kanały 13th Street Universal, Zone Romantica, religia.tv (dla użytkowników dekoderów SD), ESPN Classic oraz od 1. lipca br. kanały CNN, Cartoon Network, TCM nie będą dostępne w ofercie CYFRY+. Ponadto od 1. kwietnia br. kanały religia.tv (dla użytkowników dekoderów HD) oraz Trace będą udostępniane promocyjnie, w związku z czym nie będą objęte ofertą gwarantowaną Regulaminem Umowy o Abonament. W przypadku nie zaakceptowania zmiany, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tej zmiany. Z poważaniem, CYFRA+ Dnia 3.04. 2013 napisałem wypowiedzenie o następującej treści, a następnie wysłałem poleconym (mam dowód nadania): Niniejszym oświadczam, iż w związku z wycofaniem stacji 13th Street Universal z oferty Cyfra+ na której to oglądałem seriale: Prawo i porządek, Dexter, Zaprzysiężonych. Jestem niezadowolony z tego faktu i podjąłem decyzję, iż nie akceptuje tejże zmiany która nastąpiła w dniu 1 kwietnia. Ponadto nie akceptuje zmian polityki Waszej firmy, która moim zdaniem jest nie do przyjęcia (mowa o nowej platformie NC+) nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu 14 marca 2009 roku i wnoszę o jej rozwiązanie w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tej zmiany. Proszę o pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy. Dziś dzwonie i się pytam czy wypowiedzenie dodarło, okazuje się tak jak najbardziej ,ale umowa zostaje rozwiązana w dniu 31 maja. Pytam się dlaczego? Słyszę odpowiedź "bo wie Pan co? Gdyby Pan wysłał to 25 marca, to by umowa została rozwiązana z początkiem maja" pytam się jak to!? Przecież otrzymałem tą wiadomość 29 marca, skąd miałem wiedzieć o tej zmianie? "liczy się pełny miesiąc czyli pismo dodarło po kwietniu czyli umowa wygasa z końcem maja" Drodzy moi co mam robić? Złożyłem reklamacje dobrze robiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi