Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Uwierz - wszyscy rozumiemy, że awaria Twojego zasilacza do tunera, powodująca brak dostępu do świata telewizji - zwłaszcza w trakcie jesiennego weekendu - jest niemiłą sprawą, ale troszkę - w moim odczuciu - przesadzasz z tą kwestią. Jak już inne osoby napisały idź dzisiaj do Twojego lokalnego BOK, zgłoś sprawę i będzie po problemie. Dostaniesz nowy zasilacz i wszystko będzie grało, a na tym forum poza taką poradą nikt z nas niczego innego nie wymyśli. Powodzenia zatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe rzeczy piszesz. Czy mam przez to rozumieć, że wyłączasz telewizor a dekoder dalej pracuje ? Ja mam dekoder włączony tylko wtedy gdy oglądam telewizję.

U nas w Elblągu od rana kolejna awaria cyfrowej Vectry i internetu, co jakiś czas przerwy w dostawie tych usług. Podobno technicy są w trakcie usuwania tej awarii i do wieczora powinno wszystko wrócić do normy, tylko czemu coraz częściej zdarzają się takie awarie. Dodam, że problem dotyczy tylko kilku ulic w Elblągu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji tematu z dekoderem.

 

Macie włączony ciągle dekoder (24h na dobę), czy włączacie tylko wtedy, kiedy patrzycie na telewizję?

Ja wyłączam dekoder, jak nie używam. Ciekawe jak z jego "żywotnością" w takiej sytuacji.

 

Witam.

Tv i dekoder mam podłączony do listwy zasilającej. Gdy nie oglądam wyłączam cały zestaw. Nie wiem co skróci żywotność dysku: wyłączanie zasilania czy ciągła praca. Mnie głównie zależy na niższych rachunkach. Wiem, że to niewiele ale zawsze. Jedynym minusem jest ładowanie programów po załączeniu zasilania. Trwa to około 2 minut. Dopiero po tym czasie można oglądać tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz taki sam pakiet jak ja. W moim BOK, kiedy zadałem takie samo pytanie jak Ty zaproponowano mnie opłatę aktywacyjną w wysokości 99,90 oraz 9,90 za miesięczną dzierżawę, oczywiście w promocji i za zgodą lokalnego szefa oddziału :D . Tobie proponuję taką samą wizytę z zapytaniem i będziesz wiedział na czym stoisz - jak już pisałem wcześniej - wiele w takich sytuacjach zależy od właśnie osób w lokalnych BOK. Odradzam Facebooka - kiedy tam zapytałem się - przy mojej wersji umowy - o ofertę ze strony Vectry w przypadku zamiany dekodera HD na PVR to otrzymałem propozycję przejścia na pakiet VIP :brawo: , oczywiście z wszystkimi opłatami należnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie. Człowiek chce sobie zmienić tylko jedną opcję, a oni od razu wciskają całą swoja ofertę, nie patrzac na koszta. Grunt, ze by oni jak najwięcej zarobili. Jeśli 9,90,- za takie uslugi, to moim skromnym zdaniem przesada. Myślałem, ze 5,90,- ale to podjadę na dniach i zobaczę co mi zaproponują. U mnie w lokalnym BOK pracownicy są raczej ugodowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jakie są konsekwencje, jezeli oddam niedzialajacy dekoder po skonczeniu umowy? Ddzis odpalilem TV, wlaczam dekoder, a tam czarny obraz, tylko epg. Wylaczylem wiec dekoder, odlaczylem od sieci, po chwili podlaczylem do sieci i juz sie nie zapalil ;| A z koncem miesiaca koncze przygode z Vectra :/

 

Mozliwe, z to tylko kabel zasilajacy (2 pinowy) padł, bo juz na tym moim przedluzaczu jeden zasilajacy kabel mi sie z[beep]cyl...

 

Czy moze po prostu isc do Vectry i zlozyc jakas "reklamacje" i żadac wymiany? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka Internet 8 Mbps i Pakiet Złoty - 90zł, umowa na 24 miesiące

Aktywacja paczki (z fakturą elektroniczną) – 39,00zł brutto

Aktywacja paczki (z fakturą papierową) – 59,00zł brutto

Opłata aktywacyjna za dekoder HD – 49,00zł brutto.

Opłata za korzystanie z STB HD w OFERCIE SPECJALNEJ – W ABONAMENCIE

Paczka Internet 8 Mbps i Pakiet Platynowy - 89,90zł, umowa na 36 miesiące

Aktywacja paczki (z fakturą elektroniczną) – 49,00zł brutto.

Aktywacja paczki (z fakturą papierową) – 69,00zł brutto.

Aktywacja STB SD – BRAK

Aktywacja STB HD – 49,00zł brutto (bez dodatkowych opłat za dzierżawę).

Aktywacja STB HD PVR – 99,00zł brutto (bez dodatkowych opłat za dzierżawę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dzisiaj dzwonił do mnie człowiek z VECTRY około 10 godz. rano, zaproponował 14 kanałów za 14,90zl brutto, posiadam pakiet platynowy z Canal + poinformował mnie że nie dzwoni z BOK VECTRY ,tylko z innego oddziału VECTRY z taka właśnie ofertą, kanały miały być aktywne po okoł 1godz, standardowo 48godz, dzwoniłem dzisiaj pare razy do BOK i za każdym razem,każdy nowy konsultant mówił coś innego, mam do Was pytanie czy maił ktoś z Was podobną sytuacje, jest godzina prawie 23.00 a kanałów jak nie było tak nie ma.

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenie - nie tylko z Vectrą - uczy, że nie podpisuje się (nie wyraża się zgody) na żadne umowy oferowane przez telefon - efekty były, są i zawsze będą opłakane. Wnioskuję, że wyraziłeś zgodę a teraz musisz się martwić sam - niestety - ponieważ Vectra na pewno nie ułatwi Tobie życia. Jedynym pocieszeniem może być fakt, że w większości przypadków w Vectrze panuje taki bałagan (kusi aby napisać więcej, ale nie dam się sprowokować :D ), więc Twoja sytuacja jest - nie martw się - standardowa.

 

Z tego co opisujesz, to zgodziłeś się na aktywację pakietu Sport na Ostro a Pan dzwonił z siedziby firmy w Gdyni. Więcej na temat swojej nowej umowy dowiedzieć się możesz na stronie Vectry w dziale Telewizja cyfrowa w odsyłaczu promocje, jednak znacznie więcej czasu i pieniędzy w celu wyjaśnienia sprawy zaoszczędzisz udając się do lokalnego BOK. Zresztą w przypadku umowy podpisanej "na odległość" zawsze masz możliwość rozwiązania jej w ciągu 10 dni od otrzymania pisma z umową, tak więc jeszcze nic straconego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno maja problem techniczny i muszę czekać na aktywacje tego pakietu w poniedziałek , 9na10 przypadków aktywacja trwa około 30minut, taką dostałem informację, akurart w moim jest inaczej dziwny zbieg okoliczności :) Partli masz racje żle zrobiłem zgadzając sie na aktywacje telefoniczną, ale jak sam dodałes mogę zrezygnować w ciągu 10 dni od otrzymania pisma z umową, wogóle telefoniczne BOK to porażka, za kazdym raem jak dzwoniłem to każdy mówił mi coś innego a w pomocy technicznej to wogóle nic nie wiedzieli na ten temat, jednym słowem porazka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do peron 32.

 

Najważniejsze dla Ciebie jest to, że nawet w przypadku aktywacji Twojego pakietu masz prawo na rezygnację z niego w przeciągu 10 dni od dnia otrzymania umowy.

 

Do Js224.

 

Bardzo ogólnie:

 

za pomocą swojego tunera HD odbierasz przekaz cyfrowy w a w takim przypadku:

 

- siła sygnału (pierwszy pasek) nie ma żadnego wpływu na jakość obrazu, obraz albo jest albo go nie ma ; parametr ten tylko i wyłącznie świadczy o poprawności działania instalacji

 

- znaczenia ma natomiast jakość obrazu (drugi pasek) która powinna być - w naszym przypadku czyli kablówki - praktycznie maksymalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ peron32 widać masz pecha. Ja podpisywałem taką umowę drogą telefoniczną i wybrany pakiet miałem aktywowany w ciągu 20 minut. Mogę narzekać na wiedzę konsultantów i techników na infolinii, ale dział sprzedaży wspominam bardzo miło. Ciekawe jest, że umowa przychodzi drogą pocztową bardzo późno nawet miesiąc od rozmowy telefonicznej, więc teoretycznie możemy miesiąc oglądać za darmo i zrezygnować w ciągu dziesięciu dni od otrzymania umowy pocztą.

Co do wariantu podpisania takiej umowy w BOK. Z oszczędnością pieniędzy mogę się zgodzić, jeśli chodzi o oszczędność czasu można dyskutować :smile: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to miałem pecha najwidoczniej, ale może ktoś z Was się orientuje, czy jest coś takiego jak zaproponował mi konsultant telefoniczny czyli pakiet 14 kanałów za 14,90zl brutto, posiadam platyne i canal +, pytałem parę razy i mówił ze nie dzwoni z BOK, tylko że z innego oddziału ale też z Gdyni i mają nieraz promocje i dzwonią do wybranych klientów, mam do siebie pretensje że nie zapytałem o nazwisko i dokładny adres skąd dzwonił, no ale juz po fakcie,zostaje mi czekać do poniedziałku, a 48 godzin roboczych mija we wtorek :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...