Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

W TVP wczoraj zapowiedziano nową ramówkę wiosenną,która wchodzi z dniem 01.marca br,a Vectra jeszcze śpi snem zimowym.Obudźcie się i wprowadzajcie jak najszybciej nowe kanały,tylko broń Boże muzyczne -jest ich zatrzęsienie.Potrzebny jest jakiś bardzo dobry kanał filmowy HD,sportowy (polsatowski) i informacyjny POLSAT NEWS-to jest minimum!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mając pakiet złoty (czyli tylko 2 kanały HD), jest sens wymieniać odbiornik SD na HD?

Po prostu obawiam się, czy na dekoderze HD nie nastąpi pewne pogorszenie "odczuwalnej" jakości kanałów nadawanych w SD? A może będzie wręcz odwrotnie, to znaczy nastąpi nieznaczna poprawa?

Obraz będzie oglądany na LCD Sumsung LE-32D400 HD ready z odległości 2-2,5m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja płaciłem za wymianę dekodera (nie odbiornika,chyba się przejęzyczyłeś) SD na HD 2 lata temu 49,90 zł i raczej ta oplata nie zmieniła się,ale sprawdź w cennikach na stronie Vectry.-http://www.vectra.pl/telewizja/telewizja_cyfrowa/dokumenty/. Oczywiście,że nastąpi poprawa jakości obrazu i to dość wyraźna.

Trochę mija się z sensem korzystanie z Pakietu Złotego zamiast dużo bardziej atrakcyjnego Pakietu Platynowego,który kosztuje solo tylko o 10 zł drożej,a wraz z innymi usługami o 5 zł drożej w ofercie na 24 miesiące i zawiera 12 kanałów HD+inne dość atrakcyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mając pakiet złoty (czyli tylko 2 kanały HD), jest sens wymieniać odbiornik SD na HD?

Po prostu obawiam się, czy na dekoderze HD nie nastąpi pewne pogorszenie "odczuwalnej" jakości kanałów nadawanych w SD? A może będzie wręcz odwrotnie, to znaczy nastąpi nieznaczna poprawa?

Obraz będzie oglądany na LCD Sumsung LE-32D400 HD ready z odległości 2-2,5m.

 

Żadne pogorszenie nie nastąpi. Powinno być nawet lepiej, ponieważ masz możliwość użycia połączenia component albo hdmi czego oczywiście nie ma w dekoderze sd. Posiadam tv kineskopowy i po wymienie dekodera sd na hd i połączeniu przez kabel component jest wyraźnie lepszy obraz. Porozmawiaj też ze swoim BOK - może przyjdzie do ciebie technik z dekoderem hd i sobie osobiście sprawdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem od pracownika Vectry, że rozmowy z Polsatem zostały zerwani i nie ma szans na porozumienie. Na ile to jest prawda, tego nie wiem.

Mnie pracownik powiedział że polsat chciał za duzo kasy za swoje programy . Choć ja " po ludzku" tego zrozumieć nie moge . Czy nie mozna było zrobic dodatkowego pakietu tylko z kanałami premium polsatowskimi ? Przeciez juz jest sporo pakietów i jeden wiecej czy jeden mniej nie sprawiłby róznicy . A tak byłby wybór czy dany widz chce je ogladać czy nie ? Dziwi mnie postawa Vectry bo problem chyba lezy po ich stronie . :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Polsat mógł sobie zażyczyć pewną kwotę i obecność np. w pakiecie Platynowym, nie premium. Trudno mi w to uwierzyć, że była to kwota, której Vectra nie mogła przełknąć, skoro inne kablówki jakoś to załatwiły. Wg mnie to zwykłe o[beep]wo ze strony Vectry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Nie ma co dywagować. Vectra to spółka oparta o zasady biznesowe. Liczy się zysk - wynik ekonomiczny. Żeby osiągnąć zysk trzeba ponieść pewne koszty.

Widocznie dogadanie się z Polsatem nie jest dla Vectry priorytetem bo i bez tego wynik ekonomiczny jest właściwy. Abonenci Vectry nie są mocno zainteresowani kanałami Polsatu i Vectra o tym wie i liczy się z tym że pewnych abonentów przez to traci. Traci pewnie niewiele bo na konkurencyjnych platformach cyfrowych także nie ma tych kanałów za wyjątkiem jednej. No cóż nie można mieć wszystkiego. Taki model biznesowy przyjęto i kropka. Ja osobiście nie jestem zainteresowany tymi kanałami i gdybym miał przez to płacić większy abonament to dziękuję bardzo- nie jestem zainteresowany. Rozumiem też niezadowolonych bo gdyby do Vectry trafiły te kanały to trudno by było o lepszą ofertę na rynku.

Z drugiej strony nikt na siłę nikogo przy Vectrze nie trzyma. Umowy podpisujemy dobrowolnie, mamy wolny rynek. Jak ktoś chce mieć "Polsat" to wie co ma zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert03 - nie do końca masz rację. Na pewno Vectra sobie liczy co się opłaca a co nie, czy może sobie pozwolić na odpływ klientów czy też nie. Ale nie mogę się zgodzić z tym, że umowy są tak do końca "dobrowolne". Może nikt nikogo do podpisania nie zmusza, ale nie zawsze jest możliwość wyboru (np w bloku jest tylko jeden operator TVK), a administrator nie zgadza się na zamontowanie "talerza". I co wtedy ma zrobić taki abonent, który widzi, że inne TVK mają (większy lub mniejszy) pakiet polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert03 - nie do końca masz rację. Na pewno Vectra sobie liczy co się opłaca a co nie, czy może sobie pozwolić na odpływ klientów czy też nie. Ale nie mogę się zgodzić z tym, że umowy są tak do końca "dobrowolne". Może nikt nikogo do podpisania nie zmusza, ale nie zawsze jest możliwość wyboru (np w bloku jest tylko jeden operator TVK), a administrator nie zgadza się na zamontowanie "talerza". I co wtedy ma zrobić taki abonent, który widzi, że inne TVK mają (większy lub mniejszy) pakiet polsatu.

 

Tak, takie sytuacje się zdarzają, tylko za przeproszeniem co to obchodzi Vectrę ? Umowy na usługę sa dobrowolne.

Jak ktoś ma problem z administratorem to ma problem...(powinien zwrócić się do administratora budynku: ten nie może zakazać montażu własnej anteny. Oczywiście lokator czasem musi spełnić pewne oczekiwania administratora (nie może uszkodzić dachu czy elewacji budynku, albo zamontować antenę w określonym miejscu wskazanym przez administratora itp. itd.).

To tymbardziej "lepiej dla monopolisty kablowego". Może połowę kanałów wyłączyć a abonenci i tak zostaną. Każdy duży operator kablowy o tym wie :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert03 - nie do końca masz rację. Na pewno Vectra sobie liczy co się opłaca a co nie, czy może sobie pozwolić na odpływ klientów czy też nie. Ale nie mogę się zgodzić z tym, że umowy są tak do końca "dobrowolne". Może nikt nikogo do podpisania nie zmusza, ale nie zawsze jest możliwość wyboru (np w bloku jest tylko jeden operator TVK), a administrator nie zgadza się na zamontowanie "talerza". I co wtedy ma zrobić taki abonent, który widzi, że inne TVK mają (większy lub mniejszy) pakiet polsatu.

 

Wystąp oficjalnie z pismem do administracji o zezwolenie na zaminowanie talerza, a jak odpiszą w ciągu 14 dni negatywnie/muszą odpowiedź umotywować/ to zamontuj talerz na balkonie i tyle.

Jeżeli w ciągu 14dni nie dostaniesz odpowiedzi talerz montujesz gdzie chcesz milczenie oznacza zgodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...