Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

@Zuzia w moim przypadku ceny podnieśli po 3 miesiącach. 
Moja umowa przeszła na czas nieokreślony, 7 PLN przyszło mi płacić więcej.  W tym cena za HBO max nie ulegała zmianie.
Podpisałam jednak nową umowę w grudniu, gdzie wróciłam do ceny sprzed podwyżki, żeby w marcu podnieśli mi stawkę o 12,95 PLN, i tu już cena za hbo max uległa podwyższeniu ;)

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz moje głupie może pytanie. Nie znalazł  ktoś sposobu na ułożenie ulubionych w Vectra Smart TV BOX 4K PVR ??

Kolejny bug w sofcie w dekoderze PVR-nie ma możliwości w ustawieniach dekodera przejść na zakładkę Program TV. Przeskakuje z Telewizja na VOD. Próbowałem ponad 20 razy. A na początku się dało, tylko już nie pamiętam czy był to normalny BOX, czy PVR. Jak można wypuszczać tak niedopracowany soft !!!

Już wiem, jak ustawić ulubione i pozmieniać kolejność jak chcemy. Musiałem tylko przywrócić ustawienia fabryczne, bo z tym był kłopot, ale wyjątkowo trafiłem na inteligentnego konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko do abonentów z Vectry mam teraz taki pakiet, telewizja pakiet zloty,wraz z canal plus Prestige,HBO , filmbox i internet 600mb za około 140 z groszami opłaca się? Czy może jeszcze przejść na pakiet platynowy i zrezygnować z HBO i filmbox jak myślicie jakie wy macie pakiety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jose arcadio morales  to są zrzuty ekranu z wiadomości Google ze smartfona, nie chciało mi się szukać gdzie indziej, dlaczego Ci to przeszkadza, jedyne co się nie musi podobać to to, że nie zmniejszyłem wielkości.

 

damianos12  - Pakiet Platynowy, C+ Prestige, HBO, Netflix, Viaplay, Tidal, FilmBox pakiet, Cinemax, net 600mb, dekoder PVR i niedawno zmiana routera z Arrisa na Technicolor.

Edytowane przez kris68
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, damianos12 napisał(a):

Takie pytanko do abonentów z Vectry mam teraz taki pakiet, telewizja pakiet zloty,wraz z canal plus Prestige,HBO , filmbox i internet 600mb za około 140 z groszami opłaca się? Czy może jeszcze przejść na pakiet platynowy i zrezygnować z HBO i filmbox jak myślicie jakie wy macie pakiety?

Zależy co oglądasz. Ja coraz mniej tv, a więcej serwisów streamingowych. Dla mnie HBO Max to podstawa, a Filmbox może nie istnieć, tam chyba nie ma żadnych premier. Tak samo jeśli brakuje Ci jakichś programów, które są w Platynie, a nie ma ich w Złotym.

@kris68 Po co Ci Cinemax jak masz te treści w HBO Max? Naprawdę płacisz 55 zł za Viaplay i masz to na całą umowę czy możesz zrezygnować? Ile płacisz za Netflixa 4K?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kris68 napisał(a):

jose arcadio morales  to są zrzuty ekranu z wiadomości Google ze smartfona, nie chciało mi się szukać gdzie indziej, dlaczego Ci to przeszkadza, jedyne co się nie musi podobać to to, że nie zmniejszyłem wielkości.

 

damianos12  - Pakiet Platynowy, C+ Prestige, HBO, Netflix, Viaplay, Tidal, FilmBox pakiet, Cinemax, net 600mb, dekoder PVR i niedawno zmiana routera z Arrisa na Technicolor.

To ile płacisz za te pakiety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, kris68 napisał(a):

jose arcadio morales  to są zrzuty ekranu z wiadomości Google ze smartfona, nie chciało mi się szukać gdzie indziej, dlaczego Ci to przeszkadza, jedyne co się nie musi podobać to to, że nie zmniejszyłem wielkości.

 

Padaczki można dostać od tego oczopląsu mogłeś przekopiować tekst 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 damianos12  niestety - 60 zł z Netflix a resztę muszę policzyć.

 

jose arcadio morales-mam inne rzeczy to zrobienia niż to poprawiać-dostales najnowsze info-przeczytaleś raz to teraz przewijaj-i proszę złośliwie nie komentuj.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to stara wiadomość sprzed tygodnia https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/vectra-dekoder-4k-nagrywanie-nie-dziala i z tego co czytam na https://www.facebook.com/groups/vectratvsmart to już testują pierwszą aktualizację rozwiązując część problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Ogólnie jak mam włączone HDMI CEC to w żaden sposób nie mogę zmienić głośności. Dekoder wyłącza się razem z TV, co więcej jak jest TV włączony a dekoder wyłączony to naciśnięcie włączenia na pilocie włącza dekoder i wyłącza telewizor.

Takie problemy tylko z tym dekoderem bo dekoder octagon działa poprawnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś z dekoderem ? Bo u mnie ani razu się tak nie zdarzyło.

Sieć Vectra ma niebawem rekompensować swoim klientom wadę sprzedawanych dekoderów. Jednostki Smart TV 4K BOX PVR okazały się wybrakowane – mają kłopot z nagrywaniem wybranych przez użytkownika treści! Co mogą zyskać w ramach zadośćuczynienia klienci operatora?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Można już oglądać Telewizja: dekodery 4K od sieci Vectra z wadą. Operator zapowiedział rekompensaty Vectra wprowadziła niedawno do sprzedaży nowe dekodery 4K TV Smart 4K BOX PVR. Jako jedną z ich funkcji wymieniono możliwość nagrywania wybranych przez użytkownika treści na zainstalowany w urządzeniu dysk o pojemności 1 TB. Szybko jednak okazało się, że mechanizm nagrywania nie działa w prawidłowy sposób. Klienci zaczęli skarżyć się, że zaznaczone przez nich treści nie są rejestrowane, a co gorsza z dysku w tajemniczych okolicznościach znikają nagrane już materiały. Dekoder TV Smart 4K BOX PVR Operator szybko zareagował na te anomalie i zapowiedział, że zamierza rekompensować klientom poniesione straty. W oświadczeniu przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl sieć ogłosiła: “Bardzo nam przykro z powodu niedogodności, które dotknęły niewielką grupę naszych klientów. Natychmiast po zauważeniu zgłaszanego problemu rozpoczęliśmy prace zmierzające do przywrócenia funkcji nagrywania. Sytuacja jest traktowana przez nas priorytetowo. Wszystkim osobom, które mają problem ze sprzętem, w najbliższym czasie zaproponujemy rekompensaty, o szczegółach będziemy informować klientów w indywidualnej komunikacji.” Na jakie zadośćuczynienie mogą liczyć klienci Vectra? Tego, póki co nie wiadomo. Klientom operatora polecamy śledzić skrzynki mailowe, na których w najbliższym czasie mogą lądować stosowne komunikaty.
Źródło: https://hdtvpolska.com/telewizja-vectra-dekoder-dekodery-4k-nagrywanie-awaria-blad-ebok-logowanie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inwestują i skupują kolejne sieci a obsługa i technika odchodzi a nowych brak. Nie ma co, jak kablówka bez obsługi. Dodatkowo te kombinacje w umowach i regulaminach, już tyle razy się przejechali i zero wniosków. Ktoś musi tam uderzyć w stół bo na razie to równia pochyła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno przedluzalem umowe telefonicznie i okazuje sie ze na aneksie do umowy jest o 10 zl mniejsza kwota niz bylo to ustalone. Pierwszy rachunek dostalem na kwote ktora byla ustalona podczas rozmowy. Jak to mozliwe ze tak sie pomieszalo.

Edytowane przez Emaileczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...