Jump to content
kaeres

Pakiet Eleven w Cyfrowym Polsacie - informacje, problemy itp.

Recommended Posts

Witam. Zamówiłem wczoraj wieczorem telefonicznie pakiet Eleven Sports. Przez telefon powiedział, że pierwszy miesiąc za darmo, a aktywacja nastąpi w najbliższym czasie. Ktoś wie ,jak długo trzeba czekać na aktywację?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie mówił, że opłata będzie naliczana od listopada. Październik mam darmowy, a aktywacja "w najbliższym czasie", więc mam nadzieję, że jeśli nie w weekend to może w poniedziałek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli docelowo dostałeś jeden pełny i drugi niepełny miesiąc gratis?Bo rozumiem że płatność będzie za 28-11- 28-12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, przynajmniej tak przez telefon usłyszałem potwierdzenie zawarcia umowy. Miałem na konto w iCOK dostać, ale jeszcze mi nic nie przyszło.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń do CP (nawet zaraz), powiedz, że konsultant Ci obiecał, że to będzie zaraz działać, a do chwili obecnej ciemność. :(

Nikt Ci "w papę" nie da, a jak Ci załączy to Twój zysk. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby te 60% to szału nie robią, stąd i te przycięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszędzie mam 60, chyba jakaś blokada dekodera :v albo 60 albo 0, zmieniałem w wyszukiwaniu na dvb-s2 i nic, zmieniałem położenie konwertera i nic, słabo trochę płacić za to 15zł

Edited by kokodzambo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to chyba jest tam normalne, u mnie siła 73 a jakość około 52. No ale problemów z obrazem od 3 miesięcy nie było, I teraz też pięknie świeci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszędzie mam 60, chyba jakaś blokada dekodera :v albo 60 albo 0, zmieniałem w wyszukiwaniu na dvb-s2 i nic, zmieniałem położenie konwertera i nic, słabo trochę płacić za to 15zł

Skoro masz taki problem, to raczej jest to kwestia instalacji antenowej i/lub dekodera. Nie samego pakietu.

Dekoder sprawdź na innej instalacji antenowej. Ewentualny router odsuń od dekodera. Tyle Off-Topu.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli zmieniałeś konwerter to musiałeś ruszać kablem, być może coś fiksuje przy efce, zarób nowe końcówki kabla o od nowa przykręć efki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, może może, sprawdzę to bo szkoda mi tego Elevena, a serio dekoder coś może mieć z routerem? Mam go w odległości metra. Sorry za offtop :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś tu pisał że jakiś wpływ ma,ale ja nie mam nawet metra miedzy jednym a drugim i nie mam żadnych problemów-tyle że połączone są kablem,może po wifi są jakieś problemy :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzcie mi jak to jest z tym Eleven. Wczoraj dzwoniłem na infolinie i powiedzieli mi, że jeśli chcę włączyć te kanały to muszę podpisać nową umowę bodajże na 29 miesięcy. Wy też musieliście podpisywać nowe umowy, żebyście mieli dostęp do kanałów Eleven? Trochę to jest bez sensu, przecież to są kanał dodatkowe więc w praktyce powinienem je włączyć i wyłączyć kiedy chce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musisz. Możesz włączyć pakiet na czas nieokreślony i przy pierwszej takiej aktywacji masz pierwszy miesiąc gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń za dwie godziny jak będzie inny konsultant. Mi bardzo miła pani mówiła sama że w każdej chwili mogę zdjąć 11. Miałeś pecha, jak tak kiedyś miałem w nc+ przy przedłużaczu umowy. Gość wklepał mi zupełnie inny pakiet. Trzeba znać regulamin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz dzwonić już, szansa znikoma (siedzą ich dziesiątki) byś trafił na tę samą ofiarę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy macie jakieś problemy z odbiorem Elevenów? Dzisiaj (przynajmniej dziś to zauważyłem) od jakiejś 16:00 na obu kanałach strasznie mi ścina obraz i głos, nie sposób cokolwiek obejrzeć ani usłyszeć, pakiet mam od czerwca, do teraz działały bez zarzutów, jeśli coś się kopało to u nich bo inni także o tym pisali, a dziś to już 4h ścin, 2 meczu nie mogę obejrzeć przez to. Reszta kanałów działa normalnie, zero problemów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...