Skocz do zawartości

Twinhan 1022a &VisionDTV


chiclets
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

siemka

 

niedawno kupiłem kartę dvb twinhan 1022A i co?? a no własnie nic karta jest zainstalowana antena podłączona mam program VisionDTV jakość 0% czasmi siła 5% jestem całkiem zielony w tych sprawach. Wiem że zaraz powiecie to po co Ci ta karta jak nie wiesz co z nia zrobić. Otóż ma to być prezent dla żony ona o niczym nie wie chciałem zrobić jej niespodziankę. prosze o pomoć krok po kroku co mam zrobić i jak wytłumaczone jak dla dziecka bardzo proszę pomóżcie mi. może to wina talerza długo nie urzywaliśmi moze cos trzeba przestawić. a jeszcze jedno co to jest directX i czy tego potrzebuje:) bardzo dziekuje za pomoc pozdrawiam chiclets

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DirectX niezbędny - na czymś obraz się musi wyświetlić, ale nie musi być najnowszy - nawet 7 będzie OK. W każdym razie nie to ma wpływ na problem. Zresztą DirectX to składnik systemu Windows, więc zawsze jakąs tam wersję masz.

 

Opisz co kolejno uruchamiasz, z czego odczytujesz sygnał i do jakiej częstotliwości jest to coś dostrojone. Być może wymagana będzie korekta ustawienia anteny satelitarnej (długo nie używana, ale poprzednio działała?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje bardzo za odpowiedz:))))))))))))))

 

o jezeli chodzi o directX miałem ale myślę że usunięty został dawno temu przez siostre:D kiedy próbuje zainstalować mam mnóstwo innych plików w środku 4 zip. file i 1 plik dll i setup. otwieram setup potem komputer sam sie resetuje ale po tym nie widze tego na komputerze. to wszystko co wiem na temat directX.

 

jeżeli chodzi o karte od poczatku co robie....

1. włożyłem kartę do komputera ( procesor ) komputer ją przeczytał i teraz jest w urządzeniach.

2. zainstalowałem software i program VisionDTV na płycie Cd który był razem z kartą

3. podłączyłem kabel od anteny z talerza którego jeszcze NIGDY nie używałem ale chyba powinien działeć