Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Może ktoś mi wyjaśnić, o co chodzi z tym powrotem Schumacher (M.) do F1 w zespole Mercedesa? Wczoraj trąbili o tym na n-tv, ale nie mogłem akurat uważnie oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 O nic nie chodzi. Mercedes czeka na podpis Szumiego pod kontraktem dla kierowcy. Jeśli podpisze to w 2010 roku bedzie kierowcą nr 1 w Mercedesie. Na razie jest oczekiawnie. A czy 41 letni człowiek zda wszystkie testy to też niewiadoma. Tak samo na dzień dzisiejszy nie wiadomo co z Kubicą. Jak Szumi nie podpisze a Renault zostanie sprzedany to Kubica idzie do Merca. Jest jeszcze większy [beep] niż miesiąc temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Jarno Trulli podpisał kontrakt z ekipą Lotus - taką informację podała The Associated Press, oficjalna prezentacja Włocha jako kierowcu Lotusa ma nastąpić podczas poniedziałkowej konferencji prasowej. Co do Schumachera to są tylko spekulacje pisma Focus i dziennika Bild, szczególnie dziennikarze z Bilda lubią się prześcigać w podawaniu nieprawdziwych informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Czy tu wszyscy śpią? Przecież zaraz minie tydzień od tego, kiedy w n-tv było wydarzenie roku - na pasku SCHUMI KEHRT WIEDER i non stop trąbili o jego powrocie do F1! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Może dlatego że to oczywiste. Ten transfer ciągnął się jak flaki z olejem i zakończył się zgodnie z oczekiwaniami. Choć ja na początku byłem sceptyczny czy do tego w ogóle dojdzie. Mnie bardziej ciekawi czy te zamieszanie wokół Kubicy i Renault to na serio czy czysty piar i marketing. Coraz bardziej uważam że to drugie a całe zamieszanie to po prostu efekt sezonu ogórkowego w F1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarinho Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Ciekawe gdzie zakotwiczy były partner z teamu Kubicy - Nick Heidfeld ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Pewnie zostanie u Saubera. I najlepiej niech zacznie wkładać sobie opony pod pachy aby je ogrzać. Może w nowym sezonie nie będzie narzekał że nie może opon dogrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezz Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 jestem ciekawy jak poradzi sobie w tym sezonie Schumacher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszdvbn Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Mnie póki co bardziej ciekawi kto będzie partnerem Kubicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Akurat kto bedzie partnerem Kubicy nie jest wazne... tym bardziej, że dla "polaczków" i tak zawsze on bedzie winny słabym występom RK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Jest ważne kto będzie drugim kierowcą Renault. Jeśli jakiś totalny nowicjusz to wiele nie pomoże w ustawieniach samochodu. Jak ktoś dobry to i samochód lepiej ustawią i cały zespół będzie zdobywał więcej punktów a co za tym idzie i kasy a co za tym idzie i będą szanse na poprawki samochodu w trakcie sezonu. Pewnie partnerem będzie ten Chińczyko-Holender albo d'Ambrosio. Heidfeld ma dylemat, jeśli w ogóle ma. Iść do Saubera i prawdopodobnie być kierowca numer 1 ale numerem 2 będzie Kobayashi, który przyprowadził sponsora i rewelacyjnie jeździł ostatnie wyścigi. Czy iść do Mercedesa jako kierowca rezerwowy i liczyć że Schumacher nie wytrzyma trudów sezonu. Może się okazać że Kobayashi pobije go na głowę a Schumacher jest dobrze przygotowany fizycznie do sezonu. Przypuszczam że teraz jedynym celem Nicka jest wygranie GP. Tyle startów i zero wygranych. Troche obciachowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Wypadek R. Kubicy z GP Kanady został uznany za najgroźniejszy wypadek tej mijającej dekady przez Reuters. Na szczęście dla Nas Robercik wyszedł z tego i dostarczył Nam wielu pozytywnych emocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Tak ma ponoć wyglądać bolid teamu Renault.: Coś ala szerszeń. Ciekawe czy Kubica będzie ostro kąsał na torach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8903 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Chyba raczej nie bo koła i spoilery nie pasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Niby mają mieć żółto-czarne malowanie... z resztą chcili już mieć takie w zeszłym sezonie, kiedy ING wycofało się z zespołu, ale reszta zespołów nie wyraziła zgody na zmianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Post pod postem ale w miarę ważna informacja [quote name="portal www.formula1.pl"]Kibice na całym świecie, którzy od lat z niecierpliwością czekają na transmisje swojej ulubionej dyscypliny sportowej w rozdzielczości HD w sezonie 2010 ponownie zawiodą się. Znana reporterka BBC, Lee McKenzie, na swojej stronie w serwisie Twitter.com napisała, że FOM zaoferuje nadawcom format HD najwcześniej w sezonie 2011. Format HD, czyli telewizja wysokiej rozdzielczości, powoli staje się codziennością. Rozgrywki NASCAR są transmitowane w High Definition już od sześciu lat, podczas gdy najbardziej zaawansowany na świecie sport nadal nie jest w stanie dostarczyć swoim kibicom przed telewizorami obrazu na jaki zasługują. Trochę to śmieszne ale F1 jest w tyle za innymi seriami wyścigowym, takimi jak np. NASCAR, WTCC, F2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Ale mimo to i tak Polsat zareklamuje się że ma F1 w HD. Na Polsat HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Polsat Sport HD transmitował już kilka wyścigów a tam nie pojawiają się transmisje w SD. Wychodzi na to, że wciskali ludziom HD, które w rzeczywistości było SD. Jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu bo nie mam Polsatu Sport HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Na Polsacie Sport HD były transmisje upscalowane - tak jak w BBC HD ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Serwis internetowy Racecar Engineering twierdzi, że FOTA zawarła już wewnętrzne porozumienie, które zobowiązuje zespoły członkowskie do przestrzegania limitu pracowników i wydatków. Od 1 stycznia 2010 roku zespoły zrzeszone w FOTA mogą podobno zatrudniać maksymalnie 250 osób, a w całym roku wydać nie więcej niż 50 milionów euro. W przyszłym roku mają być jeszcze ostrzejsze limity – odpowiednio 180 pracowników i 30 milionów euro. Źródło tego serwisu miało powiedzieć: „Znacząca publikacja zajmująca się sportami motorowymi napisała, jak to Peter Sauber uratował zespół Sauber, mając wspaniały biznesplan obejmujący zredukowanie personel do 250 osób, ale każdy teraz musi tak zrobić!” Restrykcje mają objąć wszystko, poza wynagrodzeniami, marketingiem i wydatkami na silniki, ponieważ jest to poza kontrolą. Można powiedzieć że niewielka róznica. Fabryczne teamy mogą pompować kase a obejścia się znalazły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 31 stycznai oficjalna prezentacja bolidu teamu Renault wraz z kierowcami. 29 stycznia prezentacja McLarena a 28 stycznia Ferrari. Tymczasem na stronie formula1.com kibice wybrali Nicka Heidfelda jako tego który powinien jeździć w Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Tymczasem na stronie formula1.com kibice wybrali Nicka Heidfelda jako tego który powinien jeździć w Renault. Oby tak się nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubczyk Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A to niby dlaczego ? Nick jest bardzo dobrym kierowcą, może nie jest materiałem na zwycięzcę ale jest dobry jako 2 kierowca który będzie stale punktował a wy pewnie myślicie że zły Niemiec będzie Kubicy w nocy psuł boli kombinerkami . Polacy mają takie uprzedzenia do Niemców i Rusków... Nick raczej nie będzie w Renault bo oni szukają pay-drivera a Nick nie ma jako tako sponsorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Czy Nick jest dobrym kierowca to bym dyskutowal,jak dla mnie to i Kubica nie jest dobry.A dlaczego a chociazby dlatego ze w poprzednim sezonie bez przerwy mu cos przeszkadzalo w bolidzie jak nie jedno to drugie i tak w kolo macieju.A z tego co wiem to "kiepskiej tancownicy..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubczyk Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 No nie rozśmieszaj mnie! Kubica jest jednym z najlepszych kierowców w stawce i tacy malkontenci i krzykacze jak ty tego nie obalą. A co, ma poklepywać wszystkich w teamie że bolid jest wspaniały i wspaniale się nim jeździ mimo że jest to crap ? Bolid BMW w zeszłym sezonie był crapem i taka jest prawda. Zanim coś napiszesz zastanów się 2 razy. I jeśli cytujesz przysłowia to proponuję zastanowić się nad ich treścią I podpowiem Ci coś.. źle wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.