Skocz do zawartości

Pakiety Polsatu


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Mam problem z CP, który już kilka razy się powtórzył. Ja z CP korzystam od Piątku do niedzieli, ponieważ jeżdżę do mojego drugiego domu na weekendy w którym mam właśnie CP. Posiadam pakiet familijny i raz na jakiś czas dokupuje sobie pakiet sport. Mój okres rozliczeniowy wypada od 28 do 28 następnego miesiąca (tzn. 28 mi włączają i wyłączają pakiet). Jeśli 28 wypada w poniedziałek, albo we wtorek i jak zajeżdżam w piątek i włączam do sieci CP to wyskakuje mi, że "nie ma tego kanału w twoim abonamencie". Wtedy dzwonie do biura obsługi klienta CP (mówią mi, że syganł jest wysyłany ble ble ble) wtedy ja proszę o ponowienie sygnału i za kilka minut wszystko jest git. Jeśli 28 wypada w czwartek to nie ma żadnego problemu kiedy zajeżdżam.

Kiedy wyjeżdżam w niedziele wyłączam CP od sieci tzn. wyciągam kable z gniazdka :smile:

 

Moje pytanie brzmi:

Przez jak długi okres czasu CP wysyła sygnał do włączenia pakietów ???

 

P.S

Z moich obliczeń wynika, że coś około 48 godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...