escapers Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Ogólnie moduł jest bezdyskusyjny i to nie tylko w uPC.. to sam ów C+.. w jakości i szybkości.. czym lepszy TV tym sprawniej moduł działa i integruje się świetnie z systemem TV.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 (edytowane) W dniu 20.04.2023 o 22:49, marian_w napisał(a): Przeczytaj na hdtvpolska.com jak ludzie opisują ten telewizor i przekonaj usera pmcomp że się nie zna bo jego Samsung jednak nagrywa. Już jest wytłumaczone jak włączyć nagrywanie na S95B. Więc... Edytowane 25 Kwietnia 2023 przez MAVERIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 4 godziny temu, MAVERIC napisał(a): Już jest wytłumaczone jak włączyć nagrywanie na S95B. Więc... Czytałem, ale postawiłem 10 dni temu na LG C21. Czas pokaże czy był to dobry wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 W dniu 21.04.2023 o 20:44, Maxx@ napisał(a): Wystarczy dodać takie wpisy do pliku encoding.conf . ( lokalizacja pliku usr\share\enigma2\ ) I czcionka będzie już normalna . 2 1537 ISO6937 # UPCPL 3 1537 ISO6937 # UPCPL 4 1537 ISO6937 # UPCPL 5 1537 ISO6937 # UPCPL 6 1537 ISO6937 # UPCPL 7 1537 ISO6937 # UPCPL 8 1537 ISO6937 # UPCPL 9 1537 ISO6937 # UPCPL 10 1537 ISO6937 # UPCPL 11 1537 ISO6937 # UPCPL 12 1537 ISO6937 # UPCPL 13 1537 ISO6937 # UPCPL 14 1537 ISO6937 # UPCPL 15 1537 ISO6937 # UPCPL 16 1537 ISO6937 # UPCPL 17 1537 ISO6937 # UPCPL 18 1537 ISO6937 # UPCPL 19 1537 ISO6937 # UPCPL 20 1537 ISO6937 # UPCPL 21 1537 ISO6937 # UPCPL 22 1537 ISO6937 # UPCPL 23 1537 ISO6937 # UPCPL 24 1537 ISO6937 # UPCPL 25 1537 ISO6937 # UPCPL 26 1537 ISO6937 # UPCPL 27 1537 ISO6937 # UPCPL 28 1537 ISO6937 # UPCPL 29 1537 ISO6937 # UPCPL 30 1537 ISO6937 # UPCPL 31 1537 ISO6937 # UPCPL 32 1537 ISO6937 # UPCPL 33 1537 ISO6937 # UPCPL 34 1537 ISO6937 # UPCPL 35 1537 ISO6937 # UPCPL 36 1537 ISO6937 # UPCPL 37 1537 ISO6937 # UPCPL 38 1537 ISO6937 # UPCPL 39 1537 ISO6937 # UPCPL 40 1537 ISO6937 # UPCPL 51 1537 ISO6937 # UPCPL Okazało się że u mnie na jednej częstotliwości; 186, EPG nie zmienia znaków. Dopisałem kilka linijek, ale to nic nie dało. Więc żeby nie zgadywać pod jakim numerem jest ta częstotliwość zrobiłem całą numerację od 1 do 99 i tak dopisałem do encoding.conf. Teraz na 186 już jest ok. 1 1537 ISO6937 # UPCPL 2 1537 ISO6937 # UPCPL 3 1537 ISO6937 # UPCPL 4 1537 ISO6937 # UPCPL 5 1537 ISO6937 # UPCPL 6 1537 ISO6937 # UPCPL 7 1537 ISO6937 # UPCPL 8 1537 ISO6937 # UPCPL 9 1537 ISO6937 # UPCPL 10 1537 ISO6937 # UPCPL 11 1537 ISO6937 # UPCPL 12 1537 ISO6937 # UPCPL 13 1537 ISO6937 # UPCPL 14 1537 ISO6937 # UPCPL 15 1537 ISO6937 # UPCPL 16 1537 ISO6937 # UPCPL 17 1537 ISO6937 # UPCPL 18 1537 ISO6937 # UPCPL 19 1537 ISO6937 # UPCPL 20 1537 ISO6937 # UPCPL 21 1537 ISO6937 # UPCPL 22 1537 ISO6937 # UPCPL 23 1537 ISO6937 # UPCPL 24 1537 ISO6937 # UPCPL 25 1537 ISO6937 # UPCPL 26 1537 ISO6937 # UPCPL 27 1537 ISO6937 # UPCPL 28 1537 ISO6937 # UPCPL 29 1537 ISO6937 # UPCPL 30 1537 ISO6937 # UPCPL 31 1537 ISO6937 # UPCPL 32 1537 ISO6937 # UPCPL 33 1537 ISO6937 # UPCPL 34 1537 ISO6937 # UPCPL 35 1537 ISO6937 # UPCPL 36 1537 ISO6937 # UPCPL 37 1537 ISO6937 # UPCPL 38 1537 ISO6937 # UPCPL 39 1537 ISO6937 # UPCPL 40 1537 ISO6937 # UPCPL 41 1537 ISO6937 # UPCPL 42 1537 ISO6937 # UPCPL 43 1537 ISO6937 # UPCPL 44 1537 ISO6937 # UPCPL 45 1537 ISO6937 # UPCPL 46 1537 ISO6937 # UPCPL 47 1537 ISO6937 # UPCPL 48 1537 ISO6937 # UPCPL 49 1537 ISO6937 # UPCPL 50 1537 ISO6937 # UPCPL 51 1537 ISO6937 # UPCPL 52 1537 ISO6937 # UPCPL 53 1537 ISO6937 # UPCPL 54 1537 ISO6937 # UPCPL 55 1537 ISO6937 # UPCPL 56 1537 ISO6937 # UPCPL 57 1537 ISO6937 # UPCPL 58 1537 ISO6937 # UPCPL 59 1537 ISO6937 # UPCPL 60 1537 ISO6937 # UPCPL 61 1537 ISO6937 # UPCPL 62 1537 ISO6937 # UPCPL 63 1537 ISO6937 # UPCPL 64 1537 ISO6937 # UPCPL 65 1537 ISO6937 # UPCPL 66 1537 ISO6937 # UPCPL 67 1537 ISO6937 # UPCPL 68 1537 ISO6937 # UPCPL 69 1537 ISO6937 # UPCPL 70 1537 ISO6937 # UPCPL 71 1537 ISO6937 # UPCPL 72 1537 ISO6937 # UPCPL 73 1537 ISO6937 # UPCPL 74 1537 ISO6937 # UPCPL 75 1537 ISO6937 # UPCPL 76 1537 ISO6937 # UPCPL 77 1537 ISO6937 # UPCPL 78 1537 ISO6937 # UPCPL 79 1537 ISO6937 # UPCPL 80 1537 ISO6937 # UPCPL 81 1537 ISO6937 # UPCPL 82 1537 ISO6937 # UPCPL 83 1537 ISO6937 # UPCPL 84 1537 ISO6937 # UPCPL 85 1537 ISO6937 # UPCPL 86 1537 ISO6937 # UPCPL 87 1537 ISO6937 # UPCPL 88 1537 ISO6937 # UPCPL 89 1537 ISO6937 # UPCPL 90 1537 ISO6937 # UPCPL 91 1537 ISO6937 # UPCPL 92 1537 ISO6937 # UPCPL 93 1537 ISO6937 # UPCPL 94 1537 ISO6937 # UPCPL 95 1537 ISO6937 # UPCPL 96 1537 ISO6937 # UPCPL 97 1537 ISO6937 # UPCPL 98 1537 ISO6937 # UPCPL 99 1537 ISO6937 # UPCPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 (edytowane) Pierwszy zonk od kiedy przedłużyłem umowę 1, 5 r temu. Już opisywałem problemy z Netflixem na Android TV i ultraboxie. Ostatnio doszedł Amazon. Jakość czasami faluje na Androdzie. Włączyłem przystawkę 4K od UPC ..I to samo. Tym razem ostrzej przedstawiłem sprawę. Pani obiecała przestawić połączenia na mniej obciążoną sieć, cokolwiek to znaczy i dokonała manualnie twardy reset routera. Zobaczymy.. Coraz częściej myślę o powrocie do Orange IPTV. * co ciekawe na Apple TV 4K działało wszystko bez zarzutu. Edytowane 5 Maja 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Czyli to nie była wina internetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Właśnie ja to widzę, że problem jest w zbyt obciążonej sieci. Jedne urządzenia reagują na to lepiej inne sobie z tym gorzej radzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Apple może mądrzej buforuje, albo korzysta z innych CDN. Że sieć UPC nie wyrabia w niektórych miejscach pisałem już dawno, dziwi mnie, że oni tak te boxy 4k z tv streamingową przy tym promują, bo to tylko jeszcze pogarsza wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Wiadomo, jeszcze sporo czasu. Nie chciałbym spaść z deszczu pod rynnę- Orange IPTV jest lepszą opcją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Od paru lat już nie używam, ale Orange zawsze miało wady, w tym taki sobie peering jeśli chodzi o Internet. Telewizja jest raczej ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Absolutnie już się nie dziwię z braku Netflixa na ich Apollo 4K. Posypały by się reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Godzinę temu, lakiman napisał(a): Wiadomo, jeszcze sporo czasu. Nie chciałbym spaść z deszczu pod rynnę- Orange IPTV jest lepszą opcją? Obecnie Orange to najlepsze co można wybrać.. sam ubolewam że u mnie nie ma warunków Orange Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muza_tv Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Ciekawostka. Na majowych rachunkach od UPC pojawia się już logo Play oraz inna czcionka. Operator informuj to tym w ten sposób: "Zauważyłeś inne kolory na rachunku? Nie przejmuj się, to tylko zmiana wizualna. Poza kolorami nic się nie zmieniło. Numer rachunku i sposób płatności dalej są takie same" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaaEmm Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 (edytowane) Witam, od samego początku mam problemy z telewizją światłowodową, a dokładniej z dekoderem UPC TV 4K BOX. Problemem jest przerażająca jakość obrazu na wszystkich trzech telewizorach. Bardzo rzadko zdarza się, że przez długi czas najwyższa jakość obrazu jest niezmienna (jakość obrazu mam ustawioną na sztywno 1080p, a na jednym telewizorze 4K. Nie jest na auto). Jakość spada nawet do jakiegoś 360p, czasami pojawia się buforowanie, obraz nie jest płynny, tak jak byłby wyświetlany w 30 klatkach/s. Najlepiej widać to podczas oglądania sportu. Postaram się opisać jak najbardziej szczegółowo jak to wygląda. Przykłady: - Piłka nożna - po zbliżeniu na jakiegoś piłkarza wokół jego ciała pojawia się zniekształcony obraz odpowiadający jego sylwetce. Piłka się zacina i wygląda jakby się teleportowała. - Siatkówka - przy mocniejszym uderzeniu piłki lub przy serwisie piłki nawet nie widać. - Żużel - Podczas jazdy zawodników obok ich kasków pojawiają się kolorowe elementy odpowiadające ich kolorom ich kasków. Sprzęt jaki posiadam i jak to wszystko jest podłączone: Modem: Nokia G-010G-Q od UPC Router: Giga Connect Box od UPC Switch: TP-LINK TL-SG1005D Dekodery: 3x UPC TV 4K BOX Wszystkie dekodery są podłączone przez kabel, które wychodzą bezpośrednio z routera. Do tego modelu dekodera kabel od internetu podłącza się do kostki (nie wiem jak to inaczej nazwać), która jest włożona do gniazdka, a z niej wychodzi kabel USB A – USB Micro-A , przez który jest podłączony dekoder, czyli de facto dekoder nie jest bezpośrednio podłączony przez kabel od internetu. I pytanie. Czy ten kabel USB w pełni wykorzystuję przepustowość internetu? Na umowie internet 1Gb/s. Dodam wyniki trzech speed testów: PING: 14ms Dwonload: 472.49 Mb/s Upload: 910.77 Mb/s PING: 14ms Dwonload: 926.85 Mb/s Upload: 927.30 Mb/s PING: 14ms Dwonload: 737.65 Mb/s Upload: 817.13 Mb/s Diagnostyka w dekoderach pokazuje wysoką prędkości internetu i możliwość odbierania 4K. Dodam jeszcze, że przed UPC miałem umowę w INEA. Obraz był jak żyleta, zero problemów, a na umowie miałem internet 300Mb/s. Wszystko było podłączone tak samo przez switcha, teraz doszedł tylko modem i zmienił się router na ten od UPC. Miał ktoś podobny problem i sobie z tym poradził albo wie ktoś co mogę z tym zrobić? Edytowane 6 Maja 2023 przez KaaEmm Brak dodatkowej informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 A na czym to oglądasz? Jaki streaming/serwis (jakie aplikacje), czy bezpośrednio na TV (jeśli tak jakie) czy na dekoderach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 @KaaEmm Jesteś kolejnym przykładem jak UPC nie wyrabia... Dekoder nie jest w stanie utrzymać sensownego profilu jakościowego i dlatego widzisz kaszankę na ekranie. Reklamuj u nich i tyle, sam nic nie zdziałasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaaEmm Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, escapers napisał(a): A na czym to oglądasz? Jaki streaming/serwis (jakie aplikacje), czy bezpośrednio na TV (jeśli tak jakie) czy na dekoderach? Toshiba 43UL4B63DG, Panasonic TX-40CS630E i jakaś starsza Toshiba. Wszystkie dekodery (UPC TV 4K BOX) są podłączone pod te telewizory, problem pojawia się tylko podczas oglądania kanałów dostępnych na dekoderze. Podczas korzystania z aplikacji (Viaplay, Amazon Prime, Netflix, YouTube) nie występują żadne problemy, obraz jest idealny i nie zacina się. Zastanawia mnie fakt podłączenia dekodera i przesyłania interneru przez USB czy to jakoś nie spowalnia internetu. Internet na komputerach śmiga aż miło. 50 minut temu, bgmnt napisał(a): @KaaEmm Jesteś kolejnym przykładem jak UPC nie wyrabia... Dekoder nie jest w stanie utrzymać sensownego profilu jakościowego i dlatego widzisz kaszankę na ekranie. Reklamuj u nich i tyle, sam nic nie zdziałasz. Rozmawiałem już z nimi, oni żadnego problemu nie widzą, mogą wysłać serwisanta, ale jeśli nic nie znajdzie (a pewnie tak będzie) to skasują 50zł. Według mnie ofertę mają na prawdę dobrą, ale ta jakość. Gdybym nie miał starszych osób w domu, które są już nauczone kolejności programów możliwe, że szukałbym czegoś innego. Spróbuję jeszcze raz się do nich odezwać, ale wątpię że coś działam. Edytowane 6 Maja 2023 przez KaaEmm Brak dodatkowej informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 To nie wina netu.. po prostu dekoder UPC ma fatalny.. net tutaj nic nie zrobi więcej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 @KaaEmm Jeśli obraz schodzi Ci do 360p a sprzęt jest podłączony po kablu itd to nie ma szans, żeby UPC się wykpiło. Dla pewności nagraj film gdy występują problemy komórką, gdyby akurat zaczęło dobrze działać jak przyjdzie technik. Po wyniku jednego ze speedtestów widać wyraźnie, że masz download o połowę mniejszy niż upload, czyli sytuacja niczym na obciążonym LTE ;). Co prawda 400 Mbps powinno starczyć z bardzo dużym zapasem, żeby telewizja działała poprawnie, ale całkiem możliwe, ze to wygląda tak, że chwilę np. idzie kilka mega i ping rośnie (co już starczy, żeby tv się wywaliła), a potem nagle skacze na pełną prędkość. Obciążone może być też lokalne proxy/CDN (nie wiem ogólnie jak to UPC rozwiązuje, ale jeśli planują sprzedać więcej tv przy obecnej infrastrukturze to chyba będą musieli stawiać proxy pod to w piwnicach co większych bloków i wpinać lokalnie do sieci ;)). @escapers Oczywiście, że to wina netu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 @bgmnt jak netu jak pisze że na aplikacjach mu wszystko dobrze śmiga a tylko problem jest na dekoderach.. jakby był problem z netem to wszystko by mu kulało.. na TV.. na kompie.. a nie tylko na dekoderze.. nie wyrabia i ścina jakość.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 To nie jest takie proste jak się wydaje ;). Co innego oglądać Netflixa czy YT, a co innego telewizję z Boxa 4K, która buforuje raptem kilka sekund do przodu bo więcej nie może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Czyli wina box'a, który nie jest w stanie sobie poradzić.. jak się robi buble to potem tak to wygląda.. w ostateczności serwery UPC nie wyrabiają u niego.. ale raczej nie objawiałoby się to tak często.. niech odpali aplikacje UPC na innym sprzęcie i będzie wiedzieć więcej.. dodatkowo niech się przepnie na innego neta i będzie wiedział jak dekoder radzi sobie na innej sieci.. nie wiem z jakiego rejonu jest, ale akurat UPC ma bardzo dobry szkielet sieci.. w czołówce jeśli chodzi o Polskę.. Speedtest dużo też nie wyjaśni, by musiał sobie monitorować trochę dłużej sieć do serwów z których ma streaming, tak aby zarejestrować momenty problemów, które pojawia się na dekoderze, wtedy będzie wiedział czy problem jest z netem.. czy serwerami.. czy po prostu z boxem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Zamiast wprowadzić normalny Box 4K działający na dvb- C to UPC wprowadziła taki gadżecik, na którego większość narzeka. Gdyby to jeszcze było oparte o Android TV i miało większą pamięć i miejsce na apki.. Guzik z zamkniętego systemu skoro i tak są licencje i wykastrowana nagrywarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 25 minutes ago, escapers said: Czyli wina box'a, który nie jest w stanie sobie poradzić.. jak się robi buble to potem tak to wygląda.. w ostateczności serwery UPC nie wyrabiają u niego.. ale raczej nie objawiałoby się to tak często.. niech odpali aplikacje UPC na innym sprzęcie i będzie wiedzieć więcej.. dodatkowo niech się przepnie na innego neta i będzie wiedział jak dekoder radzi sobie na innej sieci.. nie wiem z jakiego rejonu jest, ale akurat UPC ma bardzo dobry szkielet sieci.. w czołówce jeśli chodzi o Polskę.. Szkielet jest niezły jeśli chodzi o zagranicę, ale ostatnio zaczynają się oszczędności i zapewne docelowo zamiast Aorty będzie to co w Playu, bo po co mają płacić za dostęp Liberty Global, skoro P4 ma swoją sieć. W kraju zawsze było bez specjalnego szału - sporo rzeczy idzie np. przez Amsterdam, a już czysto lokalnie to wciskają ludziom na instalacjach pamiętających późne lata 90 i pakiety 256 Kbps w Aster City opcje po 600 mega, które jest nieosiągalne. Boxa 4K na innej sieci nie sprawdzi, bo wymaga IP z UPC. To jest zupełnie inna rzecz niż aplikacja. A buforowanie na 20 sekund nie jest rozwiązaniem, zwłaszcza w sytuacji gdy często w jednym mieszkaniu są wymieszane sprzęty DVB-C ze streamem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Czy ktoś zauważył, że z oferty wyleciał cichaczem Baby First TV? Nie wiem kiedy to się stało - wczoraj po raz pierwszy od nie wiem jak dawna zbłądziłem do kanałów dziecięcych i zauważyłem dziurę na 617 kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.