Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Ech.

Miałem UPC. Max 176 kanałów, Horizon z PVR, 300Mbit. Parę miesięcy gratis, potem 84.99.

Umowa wypowiedziana w lutym, wypowiedzenie do 31.03.

Kilka telefonów z DUK. Ostatni ok. 20 marca. To samo po 84.99 x 24 miesiące. Prosiłem o miesiące gratis jak dla nowych: nie da się, był tłusty weekend z HBO gratis - nie da się. Sam też parę razy dzwoniłem.
Wczoraj (31.03) instalacja netu z konkurencji.

Dziś (01.04) kontakt z UPC 6x0zł + 18*84.99 - czyli średnio 63.75 (Max 176 kanałów, Horizon z PVR lub "smart 4k", 500Mbit).
Czyli teraz kiedy już nie potrzebuję - proponują to o co prosiłem od 20 lutego do 20 marca. Brawo UPC...
PS Dzięki UPC stwierdziłem, że może sam net + vod mi wystarczy...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że problemy są z internetem i dotyczy to tylko jednej aplikacji.

W takim przypadku problemy raczej powinny dotyczyć też innych usług internetowych nie tylko HBO Max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przedłużeniami umów z UPC to indywidualne podejście do każdego klienta.

Bez problemu dostałem pakiet Mikołajowy, posiadając tylko internet pół miesiąca przed końcem umowy.. 

Z nimi nigdy nie było problemu się  "dogadać"

 

U konkurencji np. w Orange za to są sztywne oferty, co niektórym może się nie podobać a inni chwalą.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2022 o 14:00, lakiman napisał:

Z przedłużeniami umów z UPC to indywidualne podejście do każdego klienta.

Bez problemu dostałem pakiet Mikołajowy, posiadając tylko internet pół miesiąca przed końcem umowy.. 

Z nimi nigdy nie było problemu się  "dogadać"

 

Potwierdzam. Zawsze dawali coś jak trzeba było. W Vectrze chciałem internet 600mb to dawali drożej niż nowym i dłuższą umową. Jak powiedziałem im że oferta mi się nie podoba to mi podziękowali. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lakiman napisał:

Z przedłużeniami umów z UPC to indywidualne podejście do każdego klienta

Mam UPC od kilkunastu lat. Zawsze bezproblemowo załatwiałem przedłużenie umowy przez DUK. W tym roku jest inaczej. Wypowiedzenie złożone w lutym, były dwa telefony ale nie mogłem odebrać. Wkrótce skończy się umowa i cisza. Zero kontaktu od 6 tygodni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem wypowiedzenie w październiku, a umowa kończyła mi się wraz z końcem grudnia.

Nie zadzwonili z propozycją aneksu, więc sam do nich zadzwoniłem gdzieś 2 tygodnie przed końcem umowy  i załatwiłem to co chciałem.

To, że chciałem poszerzyć umowę o usługę telewizyjną wyszło z mojej inicjatywy.

Wtedy konsultant zaproponowal mi wspomnianą promocję.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku mojej promocji gdy w abonamencie za 100 zł znalazł się internet, Viaplay, HBO Max ,Ciememax, FilmBox, Polsat Premium, oraz Eleven i pełny pakiet telewizyjny nie było nad czym się zastanawiać.

 

Obecne oferty w UPC faktycznie już tak atrakcyjne nie są. Powalczyć można o dobrą cenę za HBO Max czy pakiety sportowe.

Poza tym przejęcie przez Play czy wyjdzie na dobre abonentom kablówki ..niedługo się przekonamy.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szansa, że pojawią się np. Mtv 80's, SciFi, 13 Street jest teraz większa.

Wzorem Orange Love może pojawią się ciekawe promocje łączące poszczególne usługi.. 

Korzystam  Play Now i trzeba przyznać, że właściciel Playa oferuje często  atrakcyjne promocje łączące internet, usługi telewizyjne ( Viaplay, Prime Video itd) i abonament telefoniczny.

 

 

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam:

Telewizja cyfrowa
Pakiet Horizon Max
Parametry
do 170 kanałów TV
w tym do 133 w jakości HD
okres zobowiązania
do 2022-06-02
Powiązane urządzenia
HORIZON DMC (HighSpeed)
Internet stacjonarny
Internet światłowodowy do 500 Mb/s
Telefon stacjonarny
Minuty do wszystkich MAX
Dodatkowe
Telewizja cyfrowa
Pakiet Multiroom HD

Telewizja cyfrowa

Pakiet Premium MEGA SPORT

Urządzenia
Dekoder TV
PACE DCR
Dekoder TV
HORIZON DMC (HighSpeed)
Modem
COMPAL

Wieloletni klient, płacę miesięcznie 134,98 zł.

W domu dwa telewizory 4K, w sumie tylko jeden wykorzystywany do oglądania tv za pośrednictwem dekodera horizon, drugi tv robi za monitor pod pc ( sporadycznie oglądane eleven sport w ramach multiroom na dekoderze mediabox ).

W czerwcu będzie przedłużana umowa, co mogę otrzymać w propozycjach od upc?Co mogę negocjować w powyższej cenie?

TV w sumie mało mnie interesuje, zależy mi na szybszym łączu, czy w ramach przedłużania umowy można wymienić dekoder

na 4K bez dodatkowych opłat?Czy jest szansa w ramach przedłużania umowy partycypować w kosztach, czy raczej jest to możliwe

tylko przy wypowiedzeniu umowy i podpisaniu nowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, cidik napisał:

Jeśli na boxie od Play będzie cała oferta kanałów UPC 1:1, i będzie to działało na każdym necie, to się bardzo szybko pożegnam z satelitarnym Canal+

Niestety..ale licencje na to pewnie nie pozwolą.

Box od UPC działa, ale na internecie od operatora, ale i tak schody zaczynają się przy nagrywaniu i odtwarzaniu nagrań.

Oglądać live moża wszystko bez ograniczeń licencyjnych.

 

Korzystający z usługi Play Now, gdyby została zastąpiona przez  UPC TV GO na pewno by się ucieszyli.

Jakość i zawartość programowa  jest b.dobra.

Raczej średnio będzie się opłacało utrzymywać operatorowi 2 podobne usługi internetowe.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2022 o 22:26, lakiman napisał:

W przypadku mojej promocji gdy w abonamencie za 100 zł znalazł się internet, Viaplay, HBO Max ,Ciememax, FilmBox, Polsat Premium, oraz Eleven i pełny pakiet telewizyjny nie było nad czym się zastanawiać.

 

To była naprawdę petarda oferta. Załapałem się na nią w ostatnich dniach promocji jakoś w styczniu. Konsultant dał mi ja od razu a ja głupi do niego rzuciłem, że drogo i że chce taniej. Rozłączyliśmy po czym sprawdziłem ją jeszcze raz i szybko oddzwoniłem ją wziąć. Jak się popatrzy teraz na oferty dla nowych klientów nawet to do hitu mikołaja nie ma w ogóle podjazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, że tylko pozytywnie odnoszę się do UPC ( bo jest za co ich chwalić :P) ostatnio PVR na dekoderku sprawiło "niespodziankę".

Nagrałem odcinek TWD z niedzieli na poniedziałek.

Materiał nagrany, ale zauważalny jest brak synchronizacji dźwięku z obrazem  i głos jakby " ze studni".

Coś tu się sknociło...

Wczoraj sprawdziłem i nagrywarka jest już w porządku.

Poza może 1- 2 razami gdy nastąpiło  kilkusekundowe buforowanie dekoder nie sprawia problemów (od grudnia).

 

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie umowę z UPC mam do lipca i czekam z ciekawością co Play wymyśli. Bo na razie oprócz korporacyjnego bełkotu, że przejmują i chcą być najlepsi to mało wiemy. Mam nadzieję, że nie przerzucą się w całości na dekodery online (IPTV), tylko zainwestują też w dekodery kablowe. Ja to jednak wolę mieć dobry sygnał telewizyjny, a z internetem różnie bywa. Nie będzie netu, nie ma telewizji :D

 

Bylem zadowolony z usług UPC w moim rejonie, mam nadzieję, że tak pozostanie. Mam nadzieję, że nadal będą mieć fajne oferty utrzymaniowe i nadal będą "kablówką" a nie operatorem z dodatkiem telewizyjnym. Chociaż trzeba przyznać, że UPC ostatnio spało mocno w zakresie Smart TV. Vectra znacznie ich wyprzedziła. Play, jeśli chodzi o platformy też ma bogatą ofertę, chyba wszystkie najważniejsze, szkoda, że brak fajnej ofert łączonej.

 

No nic. Czekamy. Oby nie zmarnowali telewizyjnego potencjału UPC. Trzeba tylko podrasować ofertę - jakiś ciekawy dekoder kablowy oraz IPTV (najlepiej dwa w jednym), zmiana pakietyzacji telewizyjnej, fajne promocje na tv + net i atrakcyjna cena na usługi VOD. A będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2022 o 21:44, Pawop napisał:

Podejrzewam, ze to nie wina dekodera

Nagrywam  bardzo rzadko, więc trudno ocenić czy wina dekodera, internetu itp..

11 godzin temu, muza_tv napisał:

Bylem zadowolony z usług UPC w moim rejonie, mam nadzieję, że tak pozostanie. Mam nadzieję, że nadal będą mieć fajne oferty utrzymaniowe i nadal będą "kablówką" a nie operatorem z dodatkiem telewizyjnym. Chociaż trzeba przyznać, że UPC ostatnio spało mocno w zakresie Smart TV. Vectra znacznie ich wyprzedziła. Play, jeśli chodzi o platformy też ma bogatą ofertę, chyba wszystkie najważniejsze, szkoda, że brak fajnej ofert łączonej.

Nowy dekoder DVB-C faktycznie jest potrzebny. Jeśli właściciel Play ma doświadczenie w świadczeniu  usług telewizji kablowej, można mieć na to nadzieję.

Oferta na razie opiera się głównie na IPTV ( rozumiem tych , którzy narzekają na nagrywarkę) i modułach.

 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca kwietnia pewnie zdążą jeszcze zadzwonić.

Wcześniej najlepiej sobie przygotować plan rozmowy z konsultantem, regulaminy obecnych promocji.

Zawsze można samemu zadzwonić i poprosić o przełączenie do DUK.

@Kiler jeśli mu zarejestrewali wypowiedzenie-powinien otrzymać list w informacjami, np. kiedy i gdzie oddać sprzęt od operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...