GDA Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 3 godziny temu, lakiman napisał: Operator nie podaje, ilu jego abonentów korzysta z dekodera 4K. Ciekawe, z jakiego powodu? Na koniec 2020 roku korzystało z niego już ponad 40 tys. klientów. https://media.upc.pl/137030-uzytkownicy-upc-4k-tv-box-maja-dostep-do-aplikacji-amazon-prime-video Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Byłoby więcej, gdyby był dekoder 4K DVB-C, a nie to guano zwane Boxem 4K. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 (edytowane) Dlatego nie podają pewnie aktualnej liczby klientów. Albo nie rośnie, albo rezygnują. Gdyby był dekoder Horizon 4K dvb- c lub oferta 4K przez moduł wybór byłby oczywisty na UPC. Z satelity chce zrezygnować w grudniu a tak do wyboru Orange IPTV i naziemna ( niezła jest jakość przez dvb-t2)+ streaming i... no właśnie UPC Szkoda, że tak to spartolili. Edytowane 7 Maja 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GDA Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 (edytowane) Jak nie podają? https://media.upc.pl/138932-upc-polska-najszybszy-ogolnopolski-i-najbardziej-polecany-operator-w-i-kwartale-2021-roku-zwiekszylo-zaufanie-klientow-i-przychody-o-4 i patrząc na te dane + 11 800 nowych subskrybcji telewizji a tylko + 8 dekoderów HZN ? to można się domyślać że to UPC 4K BOX? (część w tej liczbie można przyjąć że to CI+ w MR) Edytowane 7 Maja 2021 przez GDA polskie znaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brtk Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Ah ta propaganda z podniesieniem uploadu, napisali tylko, że podnieśli upload dla 900k klientów, nie napisali o ile i do jakiej wartości, bo tam już nie ma co się chwalić. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan_dawid Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Potrzebuję porady Złożyłem ostatnio wypowiedzenie z usług UPC, dzisiaj dzwoniła dziewczyna z DUK i pyta co jest przyczyną, więc odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że jest drogo i dekoder Horizon jest bardzo wolny. Obecnie mam net 150 mb/s, pakiet Horizon Max, C+ Select, Polsat Sport Premium, Eleven I Multiroom za 159,96. Zaproponowała więc net 500 mb/s, wymianę dekodera na 4K i cała reszta zostaje za te same pieniądze. Co sądzicie? Z Polsatu ewentualnie mogę zrezygnować, bo tam i tak nic nie ma przez większą część roku, a płacić kilkanaście złotych miesięcznie za parę meczów Ligi Mistrzów to trochę sporo. Reszta chciałbym, żeby została. Druga rzecz to dekoder 4K. Nie mam telewizora 4K, więc to nie robi mi różnicy, ale chciałbym dekoder, który sprawnie działa i ma w miarę pojemną nagrywarkę. Stąd też pytanie czy warto wymieniać Horizona na 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Box 4K nie ma dysku. Wszystko zapisuje w chmurze i nie można przewijać nagrania na niektórych kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Można nagrać w chmurze do 50 godzin, nagrania dostepne są przez 90 dni. Nie można przewijać nagranych programów TVP, Polsatu i TVNu. Sam box działa stabilnie i szybko, mam go pół roku, nigdy nie zawiesił się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 @sebczak wcześniej używałes starego Horizona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 4 lata temu przez 12 dni, odstapilem od umowy, nie dało się go użytkować, kilkukrotne restarty codziennie bo wieszal się. Nie chcieli mi wymienić na inny egzemplarz, obiecywali, że nowe oprogramowanie w przyszłości naprawi to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan_dawid Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Właśnie ten brak możliwości przewijania na niektórych kanałach jest dla mnie największym minusem 4K. Z kolei Horizon jest wolny jak wóz z węglem i podejrzewam, że wymiana na inny pewnie niewiele tu zmieni. Z drugiej strony nie bardzo też mam na co zmienić, bo do wyboru jest jeszcze Vectra i Netia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 (edytowane) W dniu 6.05.2021 o 17:52, GDA napisał: Na koniec 2020 roku korzystało z niego już ponad 40 tys. klientów. https://media.upc.pl/137030-uzytkownicy-upc-4k-tv-box-maja-dostep-do-aplikacji-amazon-prime-video Trochę dziwna sytuacja, bo w zasadzie każdy większy operator oferuje dostęp do Netflixa na użyczanym sprzęcie. Żeby nie wspomnieć o wielu innych aplikacjach. Od sierpnia nowych kanałów ( niby) 4K brak. Wystarczy spojrzeć na ofertę i możliwości lidera kablówkowego czyli Vectry. Jaki dystans już dzieli operatorów pod względem technicznym. Edytowane 8 Maja 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Też macie problem na Tizenie (Samsung z 2020 roku) z UPC TV? Odkąd zmienili Horizon na UPC TV to nie da oglądać się przez przeglądarkę... Wyskakuje komunikat, że jestem offline i nie może się połączyć z siecią (a jestem w UPC). Gdy włączę tryb incognito to TV pokazuje, że strona jest "niebezpieczna", ale da się przejść dalej i zalogować, ale nie da się oglądać wideo w trybie incognito.U mnie działa, fakt czasem wyświetla się problem z certyfikatem, ale za drugim razem wchodzi. Odtwarza płynnie, na niektórych kanałach np Polsat Sport Premium, Discovery Channel wykrywa obraz HDR10+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rygiel1974 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 W jaki sposób można wypowiedzieć umowę przez formularz na stronie? Jak próbuję to pojawia się boot i udostępnia formularz beż możliwości zaznaczenia okresu zakończenia umowy , czy to jest ten formularz o którym mowa we wcześniejszych postach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Dzwonisz na infolinie i prosisz o włączenie formularza rezygnacji. Rezygnacje piszesz na papierze, podpisujesz, załączasz i wysyłasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grek64 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Takie szybkie pytanie: czy UPC TV GO działa teraz na Mi Boxie s? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Tak. Działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 18 godzin temu, rygiel1974 napisał: W jaki sposób można wypowiedzieć umowę przez formularz na stronie? Jak próbuję to pojawia się boot i udostępnia formularz beż możliwości zaznaczenia okresu zakończenia umowy , czy to jest ten formularz o którym mowa we wcześniejszych postach? Dwa tygodnie temu jeszcze działał i zrezygnowałem przez formularz. Chyba teraz go wyłączyli, bo w pytaniach UPC usunęli info o rezygnacji przez formularz. Musisz wysłać listem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek753 Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 19 godzin temu, rygiel1974 napisał: W jaki sposób można wypowiedzieć umowę przez formularz na stronie? Jak próbuję to pojawia się boot i udostępnia formularz beż możliwości zaznaczenia okresu zakończenia umowy , czy to jest ten formularz o którym mowa we wcześniejszych postach? Zalogowałem się przez nową stronę Moje USP, bo jak robiłem na starej wersji to była informacja że rezygnacja dostępna tylko na nowej wersji - zrobiłem i przyszedł sms potwierdzajacy, po 2 dniach telefonz 143065001 i nie mają nic lepszego niż do tej pory - Nazwa usługi Pakiet Max Extra HD Fiber Power 150 Mb/s Pakiet Premium Cinemax HD Moduł CAM CI+ płacę 60,99 z ceny nie chcą zejść, a mi nie zależy na niczym nowym. Macie jakieś sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brtk Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Nie zejdziesz z ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endrju Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Witam! Przedłużam umowę i rozważam zmianę z Mediaboxa na Horizona. Czy warto? Acha i jeszcze takie pytanie czy Horizon ma zegar cyfrowy w trybie czuwania? Bo Mediabox ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Hej. Horizon, to takie pudło, które ma JEDNĄ "lampkę" świecącą odpowiednio do stanu aktywności. I nic poza tym nie zobaczysz na nim. Kiedyś miałem mediaboxa, którego ze względu na przyzwyczajenia żony włączałem tylko "na nagrywanie", bo miałem jeszcze telewizor kineskopowy, i czasem analog wyglądał na nim lepiej niż cyfrówka... oczywiście do czasu aż z analoga nie wyparowały najciekawsze kanały. W mojej opinii(!!) jeśli mało, lub wcale nie nagrywasz, i nie kręci Cię (swoją drogą niedopracowany)replayTV, to zostań przy mediaboxie. Fakt - horizon pozwala nagrywać jednocześnie nawet 4 pozycje(jeszcze tak nie miałem), ale lubi się zawieszać! W zasadzie działa (prawie )dobrze tylko w trybie szybkim - nieekonomicznym! Poza tym, jeśli się zawiesi, to trzeba wyłączyć z prądu...a wstaje dłuuuuuuugo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Prawdopodobnie zostanę w niedalekiej przyszłości abonentem UPC i mam kilka pytań odnośnie oferty i najbardziej opłacalnych wariantów. Jeśli tak będzie to raczej na pewno będę brał pakiet Telewizja+Internet, z naciskiem na to drugie. Chodzi o to, że kupuję mieszkanie na kredyt i na początku będę miał kilka istotnych wydatków typu: łóżko, pralka i inne niezbędne sprzęty domowe, a że dobre telewizory z Android TV są dosyć drogie, to na razie zakup telewizora nie będzie priorytetem. Mam C+ Online i Gonet, z których korzystam na komputerze i dalej planuję, a poza tym w UPC jest też coś podobnego chyba co można oglądać na PC? W związku z tym bez sensu wydaje mi się branie dekodera 4K, z którym pakiety są o 10 zł droższe, a podobno z tego co czytałem nie jest on zbyt dobrym sprzętem. Ogólnie z tego co patrzyłem (jakby co wyprowadźcie mnie z błędu) wydaje mi się, że nie opłaca się brać samego tylko internetu, bo różnica w cenie między samym internetem a telewizją z internetem nie jest duża, a prędzej czy później telewizor kupię i telewizja będzie potrzebna. Może nawet poszukam na razie jakiejś używki na OLX żeby był tymczasowo a potem się pomyśli nad nowym. W tej chwili na stronie UPC widzę trzy oferty: 132 kanały/300Mb/74,99, 172 kanały/500 Mb/84,99 i 182 kanały/750 Mb/94,99 Na szybko oferta numer 2 wydaje mi się najatrakcyjniejsza. Zastanawiam się też na tą trzecią, ale pytanie: czy opłaca się płacić dychę więcej za te dodatkowe 250 Mb/s ? Czy rzeczywiście taka różnica w prędkości może być zauważalna przy np. oglądaniu streamingu, czy też nie ma to znaczenia i lepiej wziąć opcję 500 Mb/s ? Bo na tych 10 dodatkowych kanałach mi nie zależy. Kwestia numer 2: przejrzałem instrukcję Horizona na stronie UPC i zastanawia mnie jedna rzecz. Czy ten dekoder jest jednocześnie modemem/routerem? Jest tam informacja o gniazdach ethernet i o tym, że należy podłączyć do niego komputer. Pod spodem w tej ofercie na stronie jest też wymieniony modem z wifi, więc tym bardziej mnie to dziwi. Jak wygląda wzajemna korelacja między Horizonem, modemem i komputerem PC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Przy niskich prędkościach nie dają osobnego routera WiFi. Korzystasz wtedy z routera wbudowanego w Horizonie. Do Horizona możesz po kablu podłączyć np. komputer stacjonarny. Laptopa i smartfona możesz połączyć z routerem Horizona po WiFi. Jeśli wybierzesz szybsze łącze (chyba od 600 mbs w górę), wtedy dostajesz dodatkowy router, który ogarnie większe prędkości. W UPC na komputerze możesz oglądać UPC TV GO, ale tam uwaga - nie ma wszystkich dostępnych kanałów, które masz w ofercie. Jeśli nie potrzebujesz dostępu na kompie do Polsatu, TVNu, AleKino+ oraz nie potrzebujesz po za domem oglądać TVP Sport czy TVP1 i TVP2, może Tobie ta aplikacja wystarczyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 12 godzin temu, sztajger napisał: ma JEDNĄ "lampkę" sorry... zapomniałem o czerwonej diodzie nagrywania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.