Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Złożyłem rezygnację (30.09 mija termin zobowiązania), dziś dzwonili pierwszy raz. Zaproponowali ofertę z Rewii XV.

30 mb internetu+selec extra hd + c+ prestige=114 zł

Spytałem się, jak by wyglądała oferta bez c+, to powiedziała że niewiele mniej bym płacił :lol2:

Zapytałem też o nagrywarkę to powiedziała że płaciłbym +/- tyle co obecnie, tj. 125 zł. Tylko że obecnie to ja mam internet 60 mb i c+ jakoś za 30 zł.

To co, poczekać na 2 telefon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie czekaj! WRU XV przeważnie dają na początek. Kiedy ja po 1-ej propozycji odmówiłem, konsultant poinformował mnie, że to już koniec. Że nie będzie mi dokładał z własnej kieszenie (dosłownie) i że zostanę odłączony. Fakt nie było telefonu z ponad tydzień, ale w końcu zadzwonili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniła jeszcze raz po kilku godzinach i powiedziała że w tej lokalizacji nie dostanę od nich lepszej oferty. We wtorek ma dzwonić jeszcze raz z tą samą ofertą.

Powiedziała też że jeżeli nie przystanę na te ofertę to później będą tylko gorszę. Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nSport+ HD i oferty sportowej w UPC rozwiąże się dopiero po zmianie na stanowisku szefowej programingu TV w UPC. Po odejściu idiotki która tam pracuje można dopiero liczyć na pełną ofertę sportową. A także dołączenie brakujących dubli w HD i wiele innych spraw. Niestety może to potrwać kilka lat. Póki co ta pani zajęta piciem kawy i oglądaniem Pudelka i Plotka chętnie dołącza Polsat Romans, Polsat Food, Lifetime, Disco Polo i inne kanały śmieciowe. Na wartościowe i oczekiwane przez abonentów kanały nie ma co liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Złożyłem jakiś czas temu wypowiedzenie w UPC z wszystkich usług. Dostałem informację na email że usługi odłącza mi 1 października. Pakiet jaki posiadam MAX HD z nagrywarką+ C+select(bez seriali, discovery) +60mb+240 do wszystkich

 

Dostałem już kilka telefonów od nich, każdego przekładam po ofercie i mowie żeby zadzwonili za tydzień bo muszę się zastanowić, a na następny dzień i tak dzwoni ktoś inny.

Ostatnia oferta jaka dostałem to ten pakiet co mam wyżej za 120zł lub bez C+ 105zł, a bez C+ i pakietem select 95zł. Umowa na 24 miesiące, a C+ na 12 i jak zrezygnuje po tych dwunastu miesiącach to będę płacił za to co mam 80zł(czyli MAXHD+60mb+240minut). Już po samych obliczeniach wychodzi mi że lepiej wziąć to z C+ i płacić 120zł przez 12 miesięcy a potem zrezygnować i płacić 80zł, bo lepiej wyjdę na tym niż płacić 105zł cały czas. Canal plus zrobił się dla mnie lekko zbędny po tym jak stracili dość sporo piłki nożnej, dlatego myślałem na rezygnacja z niego, ale oferta sama w sobie zmusza mnie do wzięcia tych kanałów.

 

Mam kilka pytań, na niektóre pewno mi nie odpowiecie

 

1. Czy to dobra oferta? Czy mogę jeszcze coś zrzucić(konkurencje mam tu taka jak internetia(pochodna jakas neti), cyfrowy polsat, nc+, lokalny dostarczyciel internetu)

2. Czy ja w tych ofertach mogę dostać nowy dekoder Horizon czy raczej nie ma na to szans przy takich cenach?

3. Kanał eleven sport, czy będzie na upc i jeżeli tak czy będzie dodatkowo płatny? (wiem to pytanie na które możecie nie odpowiedzieć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie trzy z tym że ja mówiłem ze się muszę zastanowić i niech zadzwonią za 3-4 dni, a nie minął jeden i ktoś inny zadzwonił. Nikomu nie odmówiłem. Zawsze gadam ze muszę z zona przedyskutować.

Jaka cena za to co mam tam napisane z tym C+ byłaby dobra cena? Nic więcej nie potrzebuje, ani szybszego neta, ani wiece dodatkowych kanałów to co mam mnie interesuje MaxHD+C++60mb+telefon(tu nie ma różnicy możne być te 240 minut lub mniej to i tak służy do odbierania od rodziców bo oni maja za darmo, ja rzadko to używam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pisze, ze złożyłem wypowiedzenie z tydzień temu i od tego czasu miałem już 3 telefony. Zawsze mówiłem że chce z zona przedyskutować i ma zadzwonić za dwa dni, a już po jednym dniu ktoś inny dzwonił z UPC z inna ofertą. Jeszcze raz zapytam jaka cena za to co mam byłaby dobrą cena?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pisze, ze złożyłem wypowiedzenie z tydzień temu i od tego czasu miałem już 3 telefony. Zawsze mówiłem że chce z zona przedyskutować i ma zadzwonić za dwa dni, a już po jednym dniu ktoś inny dzwonił z UPC z inna ofertą. Jeszcze raz zapytam jaka cena za to co mam byłaby dobrą cena?

 

Jeśli dostałeś e-mail, to znaczy że odłączenie usług zostało przyjęte do realizacji, choć masz jeszcze cień szansy że akurat zadzwonią z DUK.

 

Padł komuś z Was kiedyś modem od UPC? Długo się czeka na technika?

 

Moim zdaniem padł tylko zasilacz, po prostu zgasło wszystko i teraz nic się nie świeci.

 

Jeszcze nie miałem takiego przypadku, a obecny sprzęt mam od 2010 roku i sprawuje się nieźle. Zadzwoń na dział techniczny, i zgłoś problem. Czas realizacji zależny jest od regionu, do 24 godzin spokojnie powinni wymienić modem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostałem email z odpowiedzią na moja rezygnacje. Jest w nim napisane ze się skontaktują ze mną i to robią

pisownia oryginalna;]

 

  • 17-08-2015
     
    Szanowni Państwo!
     
     
    Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z usługi/usług UPC.
    Jako stali Klienci są Państwo dla nas szczególnie ważni, dlatego chcielibyśmy
    mieć szansę znalezienia rozwiązania, które sprawi, że pozostaną Państwo z nami.
     
    Przygotowaliśmy dla Państwa kilka możliwości, w tym ofertę specjalną,
    idealnie dopasowaną do Państwa potrzeb.
     
    W najbliższym czasie będziemy starali się skontaktować z Państwem,
    aby przekonać do zmiany decyzji. Jednocześnie zapraszamy do rozmowy
    z naszymi konsultantami, którzy są do dyspozycji pod numerami:
    801 94 99 30* (z telefonów stacjonarnych)
    lub
    32 4 94 99 30* (z telefonów komórkowych).
     
    Czekając na rozmowę z Państwem mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.

 

 

 

Dzwonią do mnie z ofertami dzień w dzień. Dlatego chciałem orientacyjnie wiedzieć jaka oferta cenowa za to co mam byłaby ok i ja brac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł komuś z Was kiedyś modem od UPC? Długo się czeka na technika?

 

Moim zdaniem padł tylko zasilacz, po prostu zgasło wszystko i teraz nic się nie świeci.

Niech zgadnę modem Thomson TWG 850 lub podobny a zasilacz Amigo 15V? Te zasilacze niestety padają jak muchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł komuś z Was kiedyś modem od UPC? Długo się czeka na technika?

 

Moim zdaniem padł tylko zasilacz, po prostu zgasło wszystko i teraz nic się nie świeci.

Niech zgadnę modem Thomson TWG 850 lub podobny a zasilacz Amigo 15V? Te zasilacze niestety padają jak muchy.

 

 

Tak model to TC7200U, prawie dwa lata bodajże wytrzymał ;) Na razie przepiąłem zasilacz od dekodera, cóż albo tv albo internet ;)

 

A przy okazji - Horizon TV jest dostępne dla każdego od razu jak mam Select HD lub upgrade do Max HD czy muszę to domówić za 0zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...