Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem po zmianie trybu Giga Connect Boxa na tryb modemu nie da się do niego zalogować

 

1. próbowałem podłączyć bezpośrednio kablem sieciowym (do każdego z portów LAN) BEZ ZMIAN
2. przywróciłem ustawienia fabryczne potem zmieniłem tryb na modem/bridge to samo

 

Nie udało się nawiązać połączenia

Podczas łączenia z serwerem „192.168.0.1” wystąpił błąd.

    Witryna może być tymczasowo niedostępna lub przeciążona. Spróbuj ponownie za pewien czas.
    Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie sieciowe.
    Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem.


Dodam że internet działa normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajoma na początku października z racji przeprowadzki na nowe mieszkanie musiała coś wybrać z dostępnej telewizji w nowym miejscu. Padło na UPC. Umowa podpisana na pakiet tylko telewizji z UPC. Monter był zdziwiony że można było wziąć pakiet UPC bo niby już tylko dla nowych oferują pakiety telewizyjne z Play. Nie wiem... Może to jakiś błąd konsultanta że przepchnął ofertę z dawnej UPC. Dla znajomej to lepiej bo i więcej kanałów i trochę taniej. Tylko zastanawiamy się czy nie będzie nagle jakichś telefonów z propozycjami przejścia na ofertę Play a i też czy nie będzie to siłą rozwiązane na przykład stopniowym usuwaniem kanałów tak aby tą ofertę UPC zubożeć i pod presją doprowadzić do zmiany oferty na Play. Oferta oczywiście czysto kablowa. Jak myślicie? 

Edytowane przez emarti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, emarti napisał(a):

 Tylko zastanawiamy się czy nie będzie nagle jakichś telefonów z propozycjami przejścia na ofertę Play a i też czy nie będzie to siłą rozwiązane na przykład stopniowym usuwaniem kanałów tak aby tą ofertę UPC zubożeć i pod presją doprowadzić do zmiany oferty na Play. Oferta oczywiście czysto kablowa. Jak myślicie? 

Jak na razie Play nie popsuł ;-) oferty telewizji kablowej. A wręcz przeciwnie bo  trochę poprawił paczkę kanałów od TVP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Trochę się rozpiszę, ale może coś mi poradzicie. Mam ofertę z UPC, która (w większości) pół roku temu przeszła na czas nieokreślony. Nic z tym nie robiłem, bo cenowo było to jeszcze do wytrzymania. Ostatnio dostałem maila z UPC z informacją, że umowa na dodatkowy pakiet z HBO i Viaplay przechodzi na czas nieokreślony, co wiąże się z podwyżką o 30 zł. Zadzwoniłem do Play z zapytaniem do kiedy wypowiedzenie, bo zaraz przyjdzie mi płacić ponad 2 stówy, więc to dla mnie za drogo. Konsultantka z Playa kazała poczekać, ale stwierdziła, że nic nie da się zrobić i to jest dobra cena, bo teraz za taki pakiet płaciłbym ponad stówę więcej, więc ona to wypowiedzenie przyjmie i pewnie ktoś będzie dzwonił z działu utrzymania klienta.

 

Dotychczas mam:

- pakiet Horizon Max z nagrywarką za 53,99

- Polsat Sport Premium za 9,99

- Multiroom za 14,99

- Canal+ Prestige za 39,99

- pakiet Mega Sport za 9,90

- pakiet Viaplay za 20,00

- pakiet HBO HD za 15,99 i HBO Max za 4,00 

- Internet 300 Mb/s za 11,00

 

Łącznie wychodzi mi więc 179,85 zł. Pytanie co dalej można z tym podziałać? Druga kwestia czy UPC/Play ma możliwość uzyskania Canal+ Online w jakimś pakiecie? Ewentualnie czy są dodatkowo jakieś oferty z Netflixem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja natomiast jestem ciekawy czy komuś kto dostał 2 lata Hit Mikołaja proponowano w ostatnim czasie ofertę przedłużeniową? 

Mogłem dopytać w salonie Play a zapomniałem 😉 o ile wzrośnie należność na fakturze po okresie 2 letniego zobowiązania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2023 o 09:50, lakiman napisał(a):

Ja natomiast jestem ciekawy czy komuś kto dostał 2 lata Hit Mikołaja proponowano w ostatnim czasie ofertę przedłużeniową? 

 

Tez jestem ciekaw. Umowa kończy sie za dwa tygodnie a tu cisza. Oczywiscie kopie dokumentów gdzies przesialem a na czacie boot, ktory za dużo nie pomaga ;-) Dobrze pamiętam ze po okresie umowy oplata +10zl i znika viaplay i hbo?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, rico1974 napisał(a):

Z tego co wiem to nic nie znika tylko abonament zostanie zwiększony o 10 zł jakieś 3 tygodnie temu dzwonili do mnie z UPC i to mi powiedzieli że na bezterminówce jak nic nie zmienię to będę płacił o te 10 zł 

To samo dziś usłyszałem, ale jak już bym chciał lepsze parametry usługi, lepszy sprzęt to..migracja do Play.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze parę pytań. Czy mając ofertę UPC można ją w ogóle przedłużyć na promocyjnych warunkach czy wiąże się to z migracją do oferty Play? Kolejne pytanie - czy Play w ramach swojej oferty ma jakąś aplikację w stylu UPC TV GO? I na koniec - jeśli wypowiem bezterminową umowę UPC to kiedy nastąpi odłączenie usług - po miesiącu od przyjęcia rezygnacji czy na koniec pełnego miesiąca kalendarzowego, bo konsultantka z infolinii tak mi tłumaczyła, że sam już nie wiem jak ta sprawa wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dejw150 napisał(a):

Mam jeszcze parę pytań. Czy mając ofertę UPC można ją w ogóle przedłużyć na promocyjnych warunkach czy wiąże się to z migracją do oferty Play? Kolejne pytanie - czy Play w ramach swojej oferty ma jakąś aplikację w stylu UPC TV GO? I na koniec - jeśli wypowiem bezterminową umowę UPC to kiedy nastąpi odłączenie usług - po miesiącu od przyjęcia rezygnacji czy na koniec pełnego miesiąca kalendarzowego, bo konsultantka z infolinii tak mi tłumaczyła, że sam już nie wiem jak ta sprawa wygląda.

 

Jak jesteś na bezterminówce to musi minąć  pełny jeden miesiąc rozliczeniowy np. umowę masz do 30.11 i wypowiadasz ją 01.12 to koniec umowy będzie na 31.01. Chyba, że się mylę to proszę mnie poprawić, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jeśli tak jest to dość dobra informacja, bo wtedy pojawia się dla mnie możliwość, żeby nawet dzisiaj złożyć wypowiedzenie, tak, żeby umowa zakończyła się z końcem roku. Wtedy ewentualnie pozostaje liczyć, że Play coś rozsądnego zaproponuje w ramach kontynuowania współpracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lakiman napisał(a):

Jestem na kupnie nowego telewizora. Zdarzyło się komuś, że karta CI+ nie chciała dobrze współpracować z określonym modelem telewizora?

Na forum Sony masz cały wątek że tv Sony zle wspolpracuja z modułem od upc ...można się wkopać

 

https://community.sony.pl/t5/android-tv/xr-55x94j-i-karta-ci-od-upc/td-p/3830337

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kornerek coś mi z tą marką nie po drodze. Dzięki.

Mam nadzieję, że Samsung lub Philips pod tym względem są bardziej kontatybilne.

Mogłem wziąć ofertę za 140 zł jak proponowali we wakacje. Byłoby + 15 zł, bo przy nieokreślonym to co mam  ma być: 124 zł, za to ale nowy modem + 1 Giga. Ale.. umowa na 24 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lakiman napisał(a):

@kornerek coś mi z tą marką nie po drodze. Dzięki.

Mam nadzieję, że Samsung lub Philips pod tym względem są bardziej kontatybilne.

Z samsungami raczej problemów nie ma, po za tym że region trzeba dać na Czechy. 

Edytowane przez Jan77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...