Red81 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 No na razie nie dzwonią,. Proponowali TV pakiet Max (z nagrywarką)+ Net 60 mb/s+Tel60 min+ paczka C+ (Select) + Multiroom (CI+) za 125 zeta. Skąd ta pewność że nie będzie następnej szansy? Ja jednak wierzę i dalej czekam ;P.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reidens Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Złożyłem rezygnację (30.09 mija termin zobowiązania), dziś dzwonili pierwszy raz. Zaproponowali ofertę z Rewii XV. 30 mb internetu+selec extra hd + c+ prestige=114 zł Spytałem się, jak by wyglądała oferta bez c+, to powiedziała że niewiele mniej bym płacił Zapytałem też o nagrywarkę to powiedziała że płaciłbym +/- tyle co obecnie, tj. 125 zł. Tylko że obecnie to ja mam internet 60 mb i c+ jakoś za 30 zł. To co, poczekać na 2 telefon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red81 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zdecydowanie czekaj! WRU XV przeważnie dają na początek. Kiedy ja po 1-ej propozycji odmówiłem, konsultant poinformował mnie, że to już koniec. Że nie będzie mi dokładał z własnej kieszenie (dosłownie) i że zostanę odłączony. Fakt nie było telefonu z ponad tydzień, ale w końcu zadzwonili... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reidens Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zadzwoniła jeszcze raz po kilku godzinach i powiedziała że w tej lokalizacji nie dostanę od nich lepszej oferty. We wtorek ma dzwonić jeszcze raz z tą samą ofertą. Powiedziała też że jeżeli nie przystanę na te ofertę to później będą tylko gorszę. Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zwykły chwyt marketingowy, czekaj spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red81 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Już po negocjacji ☺ Ugrałem TV Max z nagrywarką + Net 60 + Tel 60 min + Canal+ Select za 110 PLN. Warto pomarudzić i pierwszą propozycje odrzucić, bo pakiecik chyba fajny☺ Dzięki wszystkim za rady i pomocne wpisy. Powodzenia przy negocjacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Taniej by Ci wyszło jak byś wybrał pakiet Select zamiast Max, a potem zrobił upgrade przez Mediaboxa. Cinemaxa lub Filmbox nie proponowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red81 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Nie proponowali a i ja nie byłem zainteresowany. Jeśli chodzi o patent a selectem to różnica była 10 PLN wiec nic by to nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Niby tak, ale w chwili gdy dłużej nie będziesz korzystać z telewizji, możesz o te parę złotych obniżyć rachunek. Mogłeś pogadać o dodatkowych pakietach telewizyjnych, gdyż można je dostać już od 1 złotego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SweetTV Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Nadal brak nsport ha ha ha gorzki żart UPC, i jeszcze blokuje ludzi którzy walczą o te kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Problem nSport+ HD i oferty sportowej w UPC rozwiąże się dopiero po zmianie na stanowisku szefowej programingu TV w UPC. Po odejściu idiotki która tam pracuje można dopiero liczyć na pełną ofertę sportową. A także dołączenie brakujących dubli w HD i wiele innych spraw. Niestety może to potrwać kilka lat. Póki co ta pani zajęta piciem kawy i oglądaniem Pudelka i Plotka chętnie dołącza Polsat Romans, Polsat Food, Lifetime, Disco Polo i inne kanały śmieciowe. Na wartościowe i oczekiwane przez abonentów kanały nie ma co liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 nSport juź nie jest takim dobrym kanałem jak kiedyś. Poza tym NC+ traci powoli prawa do transmisji więc nie ma czego żałować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SweetTV Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Nadal na nsport jest żużel, a akurat tego sportu nsport nie straci przez nastepne dobre kilka lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurtychy Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Witam. Złożyłem jakiś czas temu wypowiedzenie w UPC z wszystkich usług. Dostałem informację na email że usługi odłącza mi 1 października. Pakiet jaki posiadam MAX HD z nagrywarką+ C+select(bez seriali, discovery) +60mb+240 do wszystkich Dostałem już kilka telefonów od nich, każdego przekładam po ofercie i mowie żeby zadzwonili za tydzień bo muszę się zastanowić, a na następny dzień i tak dzwoni ktoś inny. Ostatnia oferta jaka dostałem to ten pakiet co mam wyżej za 120zł lub bez C+ 105zł, a bez C+ i pakietem select 95zł. Umowa na 24 miesiące, a C+ na 12 i jak zrezygnuje po tych dwunastu miesiącach to będę płacił za to co mam 80zł(czyli MAXHD+60mb+240minut). Już po samych obliczeniach wychodzi mi że lepiej wziąć to z C+ i płacić 120zł przez 12 miesięcy a potem zrezygnować i płacić 80zł, bo lepiej wyjdę na tym niż płacić 105zł cały czas. Canal plus zrobił się dla mnie lekko zbędny po tym jak stracili dość sporo piłki nożnej, dlatego myślałem na rezygnacja z niego, ale oferta sama w sobie zmusza mnie do wzięcia tych kanałów. Mam kilka pytań, na niektóre pewno mi nie odpowiecie 1. Czy to dobra oferta? Czy mogę jeszcze coś zrzucić(konkurencje mam tu taka jak internetia(pochodna jakas neti), cyfrowy polsat, nc+, lokalny dostarczyciel internetu) 2. Czy ja w tych ofertach mogę dostać nowy dekoder Horizon czy raczej nie ma na to szans przy takich cenach? 3. Kanał eleven sport, czy będzie na upc i jeżeli tak czy będzie dodatkowo płatny? (wiem to pytanie na które możecie nie odpowiedzieć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 1) Oferta przeciętna, ile miałeś telefonów z DUK 2) Nie ma takiej możliwości 3) Na razie brak jakich kolwiek informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurtychy Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 W sumie trzy z tym że ja mówiłem ze się muszę zastanowić i niech zadzwonią za 3-4 dni, a nie minął jeden i ktoś inny zadzwonił. Nikomu nie odmówiłem. Zawsze gadam ze muszę z zona przedyskutować. Jaka cena za to co mam tam napisane z tym C+ byłaby dobra cena? Nic więcej nie potrzebuje, ani szybszego neta, ani wiece dodatkowych kanałów to co mam mnie interesuje MaxHD+C++60mb+telefon(tu nie ma różnicy możne być te 240 minut lub mniej to i tak służy do odbierania od rodziców bo oni maja za darmo, ja rzadko to używam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Trzy rozmowy plus wysłany e-mail od UPC oznacza że mogą już nie zadzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurtychy Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Tylko pisze, ze złożyłem wypowiedzenie z tydzień temu i od tego czasu miałem już 3 telefony. Zawsze mówiłem że chce z zona przedyskutować i ma zadzwonić za dwa dni, a już po jednym dniu ktoś inny dzwonił z UPC z inna ofertą. Jeszcze raz zapytam jaka cena za to co mam byłaby dobrą cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Padł komuś z Was kiedyś modem od UPC? Długo się czeka na technika? Moim zdaniem padł tylko zasilacz, po prostu zgasło wszystko i teraz nic się nie świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Tylko pisze, ze złożyłem wypowiedzenie z tydzień temu i od tego czasu miałem już 3 telefony. Zawsze mówiłem że chce z zona przedyskutować i ma zadzwonić za dwa dni, a już po jednym dniu ktoś inny dzwonił z UPC z inna ofertą. Jeszcze raz zapytam jaka cena za to co mam byłaby dobrą cena? Jeśli dostałeś e-mail, to znaczy że odłączenie usług zostało przyjęte do realizacji, choć masz jeszcze cień szansy że akurat zadzwonią z DUK. Padł komuś z Was kiedyś modem od UPC? Długo się czeka na technika? Moim zdaniem padł tylko zasilacz, po prostu zgasło wszystko i teraz nic się nie świeci. Jeszcze nie miałem takiego przypadku, a obecny sprzęt mam od 2010 roku i sprawuje się nieźle. Zadzwoń na dział techniczny, i zgłoś problem. Czas realizacji zależny jest od regionu, do 24 godzin spokojnie powinni wymienić modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurtychy Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 dostałem email z odpowiedzią na moja rezygnacje. Jest w nim napisane ze się skontaktują ze mną i to robią pisownia oryginalna;] 17-08-2015 Szanowni Państwo! Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z usługi/usług UPC.Jako stali Klienci są Państwo dla nas szczególnie ważni, dlatego chcielibyśmymieć szansę znalezienia rozwiązania, które sprawi, że pozostaną Państwo z nami. Przygotowaliśmy dla Państwa kilka możliwości, w tym ofertę specjalną,idealnie dopasowaną do Państwa potrzeb. W najbliższym czasie będziemy starali się skontaktować z Państwem,aby przekonać do zmiany decyzji. Jednocześnie zapraszamy do rozmowyz naszymi konsultantami, którzy są do dyspozycji pod numerami:801 94 99 30* (z telefonów stacjonarnych)lub32 4 94 99 30* (z telefonów komórkowych). Czekając na rozmowę z Państwem mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem. Dzwonią do mnie z ofertami dzień w dzień. Dlatego chciałem orientacyjnie wiedzieć jaka oferta cenowa za to co mam byłaby ok i ja brac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Czyli póki co wprowadziłeś w błąd, gdyż nie ma nic o dacie odłączenia tak jak wcześniej napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Padł komuś z Was kiedyś modem od UPC? Długo się czeka na technika? Moim zdaniem padł tylko zasilacz, po prostu zgasło wszystko i teraz nic się nie świeci. Niech zgadnę modem Thomson TWG 850 lub podobny a zasilacz Amigo 15V? Te zasilacze niestety padają jak muchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurtychy Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Czyli póki co wprowadziłeś w błąd, gdyż nie ma nic o dacie odłączenia tak jak wcześniej napisałeś. Masz racje, możliwe że pytając się telefonicznie jak złożyć wypowiedzenie usłyszałem te słowa o odłączeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Padł komuś z Was kiedyś modem od UPC? Długo się czeka na technika? Moim zdaniem padł tylko zasilacz, po prostu zgasło wszystko i teraz nic się nie świeci. Niech zgadnę modem Thomson TWG 850 lub podobny a zasilacz Amigo 15V? Te zasilacze niestety padają jak muchy. Tak model to TC7200U, prawie dwa lata bodajże wytrzymał Na razie przepiąłem zasilacz od dekodera, cóż albo tv albo internet A przy okazji - Horizon TV jest dostępne dla każdego od razu jak mam Select HD lub upgrade do Max HD czy muszę to domówić za 0zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.