Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Pawop napisał(a):

Nic nie cieli, taka jakość była od początku

Chodziło mi, że przycięli to co było wcześniej u konkurencji było w HD do 720p.. mając na wyłączność spowodowali, że nie można było obejrzeć nigdzie indziej w lepszej jakości jaką miała konkurencja.. 

Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ronnie84 napisał(a):

Wy to chyba jacyś sfrustrowani jesteście, żeby tak sobie cisnąć w tak błahych sprawach. 

A ty nie widzisz że ktoś ma pretensje że czegoś nie oglądał przez C+ a w tym czasie nawet go nie abonował?🤣 To nawet nie jest zabawne. A gdy miał dostęp do oferty to spędzał przy niej cały okres ogórkowy czyli wakacyjny😂

 

1 godzinę temu, viaplayfan napisał(a):

Nie tylko, zdarzało się, że rodzina przyjeżdżała w drugie miejsce np. jesienią i będąc młodszy mogłem w sobotę (gdzie na wsi jest to dzień pracujący jak każdy inny) przez trzy godziny pooglądać sobie TV z tamtym dekoderem. 

Nie ma to jak jechać w gości by oglądać tv😂

2 godziny temu, ronnie84 napisał(a):

Wy to chyba jacyś sfrustrowani jesteście, żeby tak sobie cisnąć w tak błahych sprawach. 

A ty jaki jesteś jak chcesz dowody na temat reklamacji i przyznania LM?🤣 Bo staż na forum i to co pisali wcześniej nie jest odpowiednia wiarygodnością

40 minut temu, darklew64 napisał(a):

Bardzo szybko odpowiedzieli. W kilka może kilkanaście godzin.

Obstawiam że to nie odpowiedział dział który normalnie zajmuje sie reklamacjami. Zapewne zwykły konsul dlatego tak szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zapewne odpowiedział jakiś konsul obsługujący jakieś czaty lub z infolinii. Oczywiście z automatu odrzucił reklamacje.

Godzinę temu, darklew64 napisał(a):

Bardzo szybko odpowiedzieli. W kilka może kilkanaście godzin.

Tak na szybko coś posprawdzałem i przy odpowiedzi w meilu jaki widniej meilowy adres do nich i jak jest podpisana przy imieniu i nazwisku osoba która odpowiedziała na ta reklamację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, czerstwy napisał(a):

Ostatnio reklamacji nie składałem ale mam wrażenie że powinno być  

reklamacje@kontakt.canalplus.pl i np Starszy Specjalista ds. Reklamacji

 

Potwierdzam, z takiegi adresu dostałem odpowiedź dot. ostatniej reklamacji. Decyzje przesłał specjalista ds. reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi, że przycięli to co było wcześniej u konkurencji było w HD do 720p.. mając na wyłączność spowodowali, że nie można było obejrzeć nigdzie indziej w lepszej jakości jaką miała konkurencja.. 
Wyłączność to normalna rzecz.
Na każdym kanale? Wątpię, tak jak mój poprzednik.
Na każdym sportowym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Pawop napisał(a):

Wyłączność to normalna rzecz.Na każdym sportowym.

Przecież nie kwestionuję wyłączności.. tylko jakości.. mam nadzieję że dla innych to będzie przestroga, że wyłączność nie daje gwarancji sukcesu.. bo jak widać ta wyłączność ich nie uratowała.. i bardzo dobrze się stało, za to co viaplay zrobił..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież w przypadku MP każdy kto płacił za ten pakiet od tego miesiąca nie płaci. Więc o co chodzi?

Ano chodzi o to, że się na coś z operatorem umawiam. Czy ja w trakcie umowy mogę do nich zadzwonić i powiedzieć wyłączcie mi np HBO bo nie będę za niego płacił skoro nie oglądam
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mikoko napisał(a):


Ano chodzi o to, że się na coś z operatorem umawiam. 

Fakt. Umawiałeś się na Mistrzowska Piłkę do 30.06.2024, a że mimo to przedłużyłeś te umowę licząc, że "jakoś to będzie" albo wogole nie czytałeś to wyszedłeś na tym jak wyszedłeś. Pretensje tylko do siebie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mikoko napisał(a):


Ano chodzi o to, że się na coś z operatorem umawiam. Czy ja w trakcie umowy mogę do nich zadzwonić i powiedzieć wyłączcie mi np HBO bo nie będę za niego płacił skoro nie oglądam

A słyszałeś o czymś takim jak HBO bez zobowiązania? Wtedy wyłączasz kiedy chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, viaplayfan napisał(a):

mecz drugiego wyboru przebijał Polsat Sport Premium C+ jakością

Pamiętam jak bitrate sięgał 20 Mbit/s, a ludzie śmiali się z Super Polsatu. Dziś taki bitrate powinien mieć każdy kanał i może 4K nie byłoby tak bardzo potrzebne. W XXI wieku taki cyrk z jakością to wstyd, a jednak dajemy się na to nabierać, bo często poza czaszą na balkonie nic nie mamy 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, czerstwy napisał(a):

Ostatnio reklamacji nie składałem ale mam wrażenie że powinno być  

reklamacje@kontakt.canalplus.pl i np Starszy Specjalista ds. Reklamacji

 

Powinno, tylko pisząc do nich przez strefę abonenta nie ma opcji reklamacja to wybrałem zmiana pakietu.

 

13 godzin temu, achilles09 napisał(a):

Uznali przy czym ja ją składałem od razu w dniu gdy pojawiła się informacja o dodatkowej opłacie dot. pakietu super sport 

Pisałeś "zwykłego" maila na kontakt c+ ,czy przez strefę ? Jeśli strefa to jaki temat kontaktu wybrałeś ?

Mi odrzucili, ale nie szkodzi jak znowu napiszę 😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...