Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od wczoraj sobie czytam komentarze na socjalach. Ubaw po pachy.

 

Canal+ "rozdawało" za 0 zł polsatowski pakiet z Ligą Mistrzów do Canal+ to wielu brało. Bo za free. Aż jestem ciekawy, czy tak ochoczo braliby, gdyby Canal+ kazał uczciwie dopłacać po 20 zł (jak w Polsacie). Wina Canal+, że nauczył rozdawnictwa, a teraz będzie trzeba dopłacać.

Ale najbardziej zastanawia, że ludzie nie czytają co podpisują, warunków usług z których korzystają. Masakra, można im wmówić wszystko... "bo konsultant tak powiedział". Coś w stylu "był ministrantem, to dobry chłopak był" 🤣

 

Edytowane przez muza_tv
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, muza_tv napisał(a):

Masakra, można im wmówić wszystko... "bo konsultant tak powiedział". Coś w stylu "był ministrantem, to dobry chłopak był" 🤣

Bzdura, mnie konsultant kilkukrotnie zapewnił o zawartości pakietu a potem zapytał czy chce żeby to zaakceptował wtedy nie będę na mailu musiał nic klikać i tak zrobiłem stąd podstawa do reklamacji, nic nie podpisałem i nie klikałem extra tylko potwierdziłem telefoniczne to co mi powiedział.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, piotrekj66 napisał(a):

Bzdura, mnie konsultant kilkukrotnie zapewnił o zawartości pakietu a potem zapytał czy chce żeby to zaakceptował wtedy nie będę na mailu musiał nic klikać i tak zrobiłem stąd podstawa do reklamacji, nic nie podpisałem i nie klikałem extra tylko potwierdziłem telefoniczne to co mi powiedział.

 

No ale w czym problem? Ufasz innym, to tak masz. Właśnie o tym napisałem. Ja zawsze proszę o warunki umowy na e-maila, sprawdzam i wtedy akceptuję. Ale ja człowiek małej wiary jestem 😆

 

Jak tak zapewniał, to mogłeś zapytać, a co jak kanały wyłączą na koniec czerwca? Też ci gwarantuje. Boże ludzie obudźcie się!

Żaden operator NIE GWARANTUJE, że kanał będzie nadawał sto lat, a już tym bardziej treści. Zawsze jakiś kanał może zniknąć etc.

W tym przypadku, zniknął pakiet, więc opłaty nie będą dalej pobierane.

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, muza_tv napisał(a):

 

No ale w czym problem? Ufasz innym, to tak masz. Właśnie o tym napisałem. Ja zawsze proszę o warunki umowy na e-maila, sprawdzam i wtedy akceptuję. Ale ja człowiek małej wiary jestem 😆

 

Jak tak zapewniał, to mogłeś zapytać, a co jak kanały wyłączą na koniec czerwca? Też ci gwarantuje 😆

Z mojej perspektywy to w ich interesie jest powiadomić klienta o wszystkich mozliwościach.

Zauważ że teraz nawet na kubkach z kawą musi być napis że gorące bo jak sie oparzysz to w sądzie maja firmy problem jesli nie dadza jasno do zrozumienia że coś może być niebezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, piotrekj66 napisał(a):

Zauważ że teraz nawet na kubkach z kawą musi być napis że gorące bo jak sie oparzysz to w sądzie maja firmy problem jesli nie dadza jasno do zrozumienia że coś może być niebezpieczne.

 

Piękny przykład. A co jak nie przeczytasz komunikatu i się oparzysz? Pretensje do pracownika, że nie powiedział ci, że gorące? 😆

 

Abstrahując, co zapewniał Ciebie konsultant, ale trzeba mieć świadomość co się podpisuje. Dla swojego dobra i swoich interesów. A nie udawać teraz fujarę. Koniec kropka.

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też znalazłem się w sytuacji że zamiast z Mistrzowską Piłką za 0 zł. zostałem tylko z wybranymi meczami na Canal 360. Oczywiście przedłużając umowę w marcu byłem w pełni świadomy że są to kanały niegwarantowane po 30.06.2024.

 

Jako abonent oczekiwałbym udostępnienia za darmo paczki Supersport w ramach rekompensaty. Mam jednak świadomość że Canal+ zakupił prawa do LM, a nie uzyskał za "darmo" w ramach barteru za Ekstraklasę od Polsatu jak było to wcześniej. I tu jest pies pogrzebany że ktoś musi zapłacić Canal+ za te prawa.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również poszło zgłoszenie. Napisałem o podejrzeniu antykonsumenckiej praktyki, próbie wyłudzenia dodatkowych 20 złotych miesięcznie za zawartość, która była przedmiotem negocjacji i braku przeciwskazań wobec ich wywiązania się z umowy, skoro prawa do Ligi Mistrzów trafiły właśnie do nich. Wystarczyło podmienić pakiety przynajmniej na czas trwania umów i ewentualne zmiany warunków proponować po okresie zobowiązania, a nie stawiać klientów przed faktem dokonanym.

 

Nie powinienem zostać ukarany w trakcie trwania umowy tym, że postanowili przepłacić za prawa, by potem sobie odbić na aktualnych klientach - wbrew temu co próbuje wmówić jeden z tutejszych "edytorów propozycji TV", którego niestety nie da się dodać do ignorowanych, mimo braku chęci czytania takich [beep]n. [ @EDIT tutejsza cenzura jest rozbrajająca 😂 ] Jeśli miałbym chęć wysłuchania adwokata C+, to spotkałbym się z nim w sądzie, a nie na forum Satkuriera.

 

Dodałem też, że rozwiązanie tej kwestii będzie miało przełożenie na moje działania przy okazji wygaśnięcia umowy. Mam u nich bogaty pakiet TV i 3 telefony. Będą potrzebowali 5 nowych abonentów pakietu LM, żeby wyrównać moje pożegnanie. Uznaję to za uczciwą wymianę za próbę zmiany warunków umowy poprzez śliskie działania.

 

@DOWN

Z czym mam się hamować? Prawda boli? Złamałem regulamin? Konkrety, a nie groźby proszę.

Edytowane przez Lukop
  • Popieram 6
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bułgar napisał(a):

 

 

 

1 godzinę temu, adtur napisał(a):

Umowę zdecydowana większość zawiera przez telefon i nic nie podpisuje. Jeśli uważasz, że konsultant z natury jest nieuczciwy i celowo wprowadza w błąd klienta różnicując treść wysłanej mailem umowy od deklaracji przekazanej telefonicznie to również Ci gratuluję podejrzliwości i twardego stąpania po ziemi. Ja jestem chyba jednak zbyt łatwowierny, szczególnie, że nie chodziło tu o sprzedaż nerki. Chyba muszę wyciągnąć wnioski. Pozdrawiam.

Ja tak miałem. Konsultantka obiecała mi HBO za 0zł co już wzbudziło u mnie podejrzenie. Poprosiłem o wysyłkę oferty na maila i powiedziałem,  że jak wszystko będzie się zgadzać to ją zaakceptuje. Oczywiście HBO było za 0zł przez 3 miesiące, a nie na całą umowę jak mówiła. Oczywiście oferty nie akceptowałem. Napisałem reklamację, która została uznana i HBO dostałem na całą umowę za 0zł. 

 

14 minut temu, Lukop napisał(a):

Nie powinienem zostać ukarany w trakcie trwania umowy tym, że postanowili przepłacić za prawa, by potem sobie odbić na aktualnych klientach - wbrew temu co próbuje wmówić jeden z tutejszych "edytorów propozycji TV", którego niestety nie da się dodać do ignorowanych, mimo braku chęci czytania takich [beep]n. [ @EDIT tutejsza cenzura jest rozbrajająca 😂 ] Jeśli miałbym chęć wysłuchania adwokata C+, to spotkałbym się z nim w sądzie, a nie na forum Satkuriera.

Hamuj się z tekstami. 

Nie moja wina, że podpisujecie umowy z pewnymi zapisami, a potem macie pretensje, że są one respektowane. 

 

Jak było za 0zł to było super. A teraz jest za 20zł i jest płacz, bo trzeba dopłacić. 

Chcielibyście wszystkie prawa za 19,90zł. A potem lament, bo czegoś nie przedłużyli. Standard tutaj. 

Edytowane przez k05
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jednak świadomość że Canal+ zakupił prawa do LM, a nie uzyskał za "darmo" w ramach barteru za Ekstraklasę od Polsatu jak było to wcześniej. I tu jest pies pogrzebany że ktoś musi zapłacić Canal+ za te prawa.

Nie było żadnego barteru, PSP wystartował rok wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na starcie PSP był w tej samej cenie 20 zł i i 30zł, 

Potem zaczęli dawać za 0 zł bo kompensowali cenę sprzedażą ekstraklasy w polsacie.

Polsat dawał ekstraklase za 0 zł, a c+ PSP za 0 zł

 

co 2 lata było to przedłużane aż do 30.06.2024

Teraz niema sprzedaży w Polsacie i niema skąd wziąć środków do rabatowania oferty bo Polsat niema nic na wymianę na takie kwoty.

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, waldi123 napisał(a):

Jedno pytanie był kolega abonentem w momencie kiedy NC+ i Canal+ łączyli się w jedną platformę ? Jeżeli tak to chyba powinieneś pamiętać tamte akcje z cenami abonamentów, a potem wysyłane do abonentów listy przepraszające, ze przelicytowali. Źle oszacowali wartość abonamentu i ogólnie popełnili błąd traktując swoich wiernych abonentów jak piąte koło u wozu. Uważam, że presja ma sens. Miała wtedy i ma teraz.

Wystarczy że ty pamiętasz🤣To Cyfra się łączyła z N a nie NC+ i Canal+😂Pożniej ceny obniżyli i utracili połowę praw które trzeba było dokupić gdzie indziej i na to samo wychodziło🤣

4 godziny temu, TimesSquare napisał(a):

A moze po prostu nie zagladaj innym do portfela? Zreszta tutaj chodzi przede wszystkim o podejscie do swoich abonentow, bo logicznie wytlumaczyc tego, ze teraz trzeba zaplacic 20-30zl za inne logo i inny komentarz podczas ogladania meczow, sie nie da. Ja nie mam problemu, aby doplacic te 20zl i zwiekszyc swoj abonament. Chodzi mi o zasady i traktowanie mnie, jako abonenta, jak czlowieka, a nie dojna krowe. 
 

Jak zobacze na tych nowych kanalach LM, Premier League, F1 i Serie A na wylacznosc, to powiem wprost: postarali sie, nowa paczka byla potrzebna, cena adekwatna do zawartosci, brawo Canal+.

Skoro żle cię traktuje operator to radzę zrezygnować i iść tam gdzie dobrze traktują abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, piotrekj66 napisał(a):

jakie 0zł ja za pakiet w którym była między innymi Liga mistrzów a po utracie juz innych lig w tym angielskiej wynegocjiowałem cene 115 zł/m a nie 0 zł/m 

Wnioskuj o rabat w takim razie. 😂

 

4 minuty temu, LorDx napisał(a):

Na starcie PSP był w tej samej cenie 20 zł i i 30zł, 

Potem zaczęli dawać za 0 zł bo kompensowali cenę sprzedażą ekstraklasy w polsacie.

Polsat dawał ekstraklase za 0 zł, a c+ PSP za 0 zł

 

co 2 lata było to przedłużane aż do 30.06.2024

Teraz niema sprzedaży w Polsacie i niema skąd wziąć środków do rabatowania oferty bo Polsat niema nic na wymianę na takie kwoty.

Im nie przemówisz. Było za darmo i ma być dalej za darmo, bo "mnie się należy". I tyle w temacie. A już niektórzy wspominają, że "jak liga angielska wróci do C+". No jasne. Już się zakłada, że wróci. Oczywiście cena ta sama. 

 

Moim zdaniem zobaczą jak będzie się sprzedawał ten pakiet LM. Jak się sprzedawać nie będzie to pewnie na przedłużenie będą oferować w niższej cenie. Może wyjdą do kablówek. Za wcześnie by dywagować. 

 

2 minuty temu, czerstwy napisał(a):

Wystarczy że ty pamiętasz🤣To Cyfra się łączyła z N a nie NC+ i Canal+😂Pożniej ceny obniżyli i utracili połowę praw które trzeba było dokupić gdzie indziej i na to samo wychodziło🤣

Ja jestem ciekawy co by pisali jakby np. Amazon lub DAZN kupił te prawa. Też byłby płacz i gorzkie żale o obniżenie abonamentu 19,90zł czy jednak grzecznie by sibskrybowali pakiet od nowego gracza? 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mingo napisał(a):

No i ostatecznie doprowadziło to do tego, że C+ nie był w stanie utrzymać LM i Premier League bo nie mieli na to forsy. Dlatego też uważam, że jeśli teraz przyjęli daną strategię to już się z niej nie wycofają. A strategia jest taka jak widać. Zmaksymalizować zysk z każdego klienta. 

Spokojnie za jakiś czas będą inne promocje i cena będzie jeszcze bardziej atrakcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@k05

Oczywiście że oferta jakimś stopniu będzie elastyczna, teraz zrobili na sztukę po 20 zł dla krzykaczy i pieniaczy.

A pod stołem negocjują, pieniądze lubią ciszę.

 

Nie wiemy czy mają ograniczenia licencyjne i jakie, czy mogą udzielać sublicencji np. TVP itd.

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adtur napisał(a):

Umowę zdecydowana większość zawiera przez telefon i nic nie podpisuje. Jeśli uważasz, że konsultant z natury jest nieuczciwy i celowo wprowadza w błąd klienta różnicując treść wysłanej mailem umowy od deklaracji przekazanej telefonicznie to również Ci gratuluję podejrzliwości i twardego stąpania po ziemi. Ja jestem chyba jednak zbyt łatwowierny, szczególnie, że nie chodziło tu o sprzedaż nerki. Chyba muszę wyciągnąć wnioski. Pozdrawiam.

A dokumentów oczywiście nie dostajesz do akceptacji🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrekj66 napisał(a):

Popieram, u mnie poleciała reklamacja z dopiskiem ze jeśli nie uwzględnią mojego żądania to sprawę zgłaszam dalej do UOKiK.

 

To tak jak bym kupił Teslę z pakietem ,, autopilot,, na 3 lata a po 1 roku Tesla zmieniła by nazwę pakietu na ,,pilotauto,, a ja utracił bym dostęp do usługi autopilota gdyż tylko zmieniła się nazwa.

 

Konsultant też informował mnie ze Ligę Mistrzów mam do końca umowy i tego się będę trzymał, nic nowego poza właśnie Liga Mistrzów w tych kanałach nie będzie więc nie rozumiem czemu mam teraz za to dodatkowo płacić jak i tak już za mój pakiet płace 115 zł/m i do tej pory na liga mistrzów była.

Może dlatego że umowę podpisywałeś na konkretne kanały a nie na LM?🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrekj66 napisał(a):

To tak jak bym kupił Teslę z pakietem ,, autopilot,, na 3 lata a po 1 roku Tesla zmieniła by nazwę pakietu na ,,pilotauto,, a ja utracił bym dostęp do usługi autopilota gdyż tylko zmieniła się nazwa.

Niestety, jakby w umowie było zapisane że wykupujesz usługę ale producent nie gwarantuje że ona będzie aktywna po 30.06 i by Ci ja wyłączyli po tej dacie to mógłbyś mieć pretensje tylko do siebie. Nie wiem co tu jest trudnego do zrozumienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po to jest furtka, na odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni, by właśnie - w przypadku umów na odległość, mieć czas zapoznać się z tym, co się zaakceptowało. Gdyby się nie zgadzało, klient ma prawo do bezkarnego rozwiązania umowy, w określonym terminie. No na litość. Nikt nie będzie biegał za tobą, byś raczył sprawdzić na to, co się zgodziłeś.

 

Jesli masz w umowie, że kanały będą nadawane do 30 czerwca z możliwością przedłużenia emisji. To nigdy nie jesteś pewny, co będzie od lipca. Ale w umowie masz to zaznaczone. Wtedy to już twoja decyzja i twoje ryzyko. A konsultant może obiecać ci wszystko, ale liczy się kwit.

 

Ogólnie ta dyskusja robi się już nudna...

 

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, czerstwy napisał(a):

Wystarczy że ty pamiętasz🤣To Cyfra się łączyła z N a nie NC+ i Canal+

 

Oczywiście, że ja pamiętam i ponad 300 000 abonentów na nieoficjalnym fan page, którzy głośno wyrażali swoje zdanie na temat horendalnych podwyżek abonamentów. Pamiętają to również odwołani członkowie zarządu operatora za rozminięcie się z rzeczywistością oraz potraktowanie tysięcy swoich abonentów tak samo jak teraz, jak dojną krowę. Powiesz, że to nic nie znaczyło ? Przypomnij sobie tamten czas i oficjalne zaproszenie wystosowane przez zarząd operatora do organizatorów tamtych protestów. Zajrzyj do segregatora i jeszcze raz sobie przeczytaj list, który dostałeś (o ile byłeś wtedy już abonentem platformy) z wyrazami ubolewania i przeprosinami za takie podejście platformy do swoich klientów. Pamięć widzę krótka. Nie będę powtarzał po raz kolejny tego co pisałem wcześniej o obrońcach platformy. To co piszesz sam tutaj do nas na forum jest wystarczające dla wszystkich.

Edytowane przez waldi123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

8 minut temu, waldi123 napisał(a):

Oczywiście, że ja pamiętam i ponad 300 000 abonentów na nieoficjalnym fan page, którzy głośno wyrażali swoje zdanie na temat horendalnych podwyżek abonamentów. Pamiętają to również odwołani członkowie zarządu operatora za rozminięcie się z rzeczywistością oraz potraktowanie tysięcy swoich abonentów tak samo jak teraz, jak dojną krowę.

 

Dwie różne bajki.

Z tego co pamiętam, przy starcie NC+ po prostu przymuszano do zmiany pakietów (zmiany umów).

Tutaj mamy sprawę jasną. Nikomu nie zmieniają warunków umowy. Wyłączono tylko pakiet, który zgodnie z zapisami umowy miał być wyłączony, o czym klienci zostali poinformowani w umowach. To serio jest proste do zrozumienia.

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...