plockier Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 16 minut temu, PawelTSW napisał(a): Regulamin o multiroom, jest tam zapis o tym że dekodery mogą wymagać połączenia z dekoderem głównym. Jak nie czytasz, to nie wiesz I dlatego zmuszają mnie do podpisania 2 letniej umowy bez hbo? Niech mi wymienia sprzęt a umowa zostaje tak jak jest, ale oni się nie zgadzają na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Teraz, plockier napisał(a): dla tego zmuszają mnie do podpisania 2 letniej umowy bez hbo? Kto i jak cię zmusza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Arogancka paniusia z infolini, albo wymiana sprzętu i nowa umowa albo 1 camel wyłączają, takimi szantażami ta pani mnie tylko rozbawiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 No ale zrobią to zgodnie z regulaminem, czy ci się to podoba czy nie. Albo akceptujesz warunki albo papa. Multiroom tylko po wifi. Koniec kropka. Temat wyczerpany. To operator dyktuje warunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Dla ciebie wyczerpany a dla mnie będzie to dopiero początek, chcesz mi powiedzieć że w canal + jest jak za komuny nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi? Wszelkie zmiany w mojej ofercie za którą płacę muszą być przekazane w formie pisemnej, a ja nic nie dostałem więc... Telefonicznie na nic się nie zgadzam bo to czasy oszustów, czekam spokojnie dalej Kwiecień już blisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 16 minut temu, plockier napisał(a): I dlatego zmuszają mnie do podpisania 2 letniej umowy bez hbo? Jak by Cię zmuszali, to już byś miał tą umowę. Pisałem Ci, że ofertę programową wraz z ceną możesz utrzymać, ale Ty wolisz tu bajki pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Oferta programowa to jedno a multiroom to drugie. Pani powiedziała że nie ma szans utrzymać oferty i multiroom w obecnej cenie. Wiem że mogę oddać jednego camela i zostawić to co mam ale ja chce też zostawić multiroom a tutaj już tylko nowa umowa na 2 lata i to jest już nieuczciwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 3 minuty temu, plockier napisał(a): Pani powiedziała że nie ma szans utrzymać oferty i multiroom w obecnej cenie. Na pewno jest szansa. 3 minuty temu, plockier napisał(a): ale ja chce też zostawić multiroom a tutaj już tylko nowa umowa na 2 lata i to jest już nieuczciwe Koniec umowy = koniec zobowiązania z obu stron, stąd też operator daje ci możliwość kontynuacji, ale multiroom po wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) Czyli doszliśmy do punktu wyjścia, operator chcąc zakończyć ze mną umowę musi mi ją wypowiedzieć zgodnie z prawem z miesięcznym okresem wypowiedzenia a oni chcą żebym ja dobrowolnie zrezygnował z multiroom bo oni nie chcą mi wypowiedzieć umowy i nawet mam prognozę na kwiecień w takiej samej kwocie jak dotychczas, czyli umowa trwa dalej, jak coś mi wyłączą to wtedy będziemy wyjaśniać co i dla czego a UOKiK jedynie potwierdzi że mają do tego prawo a wtedy ja będę usatysfakcjonowany Oni zrobili jeszcze jeden błąd w strefie abonenta i pewnie o nim nie wiedzą, będzie ciekawie jak się z niego wytłumaczą UOKiK. Taka duża firma a tak próbuje mataczyć w umowach Edytowane 8 Marca 2023 przez plockier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) ale oni nie kończą umowy, kończą opcje gwarantowana kontraktem, MR. wygasa wraz z koncem kontraktu. czyli karta wyłączaja poki nie wymienisz tunera. wymaganego regulaminem usługi MR. zebys nie mogł korzystać z karty bez ceryfikowanego tunera Edytowane 8 Marca 2023 przez LorDx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 On wie "lepiej" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 4 minuty temu, LorDx napisał(a): ale oni nie kończą umowy, kończą opcje gwarantowana kontraktem, MR. wygasa wraz z koncem kontraktu. czyli karta wyłączaja poki nie wymienisz tunera. wymaganego regulaminem usługi MR. Cały czas ma o tym pisane, ale dalej swoje teorie spiskowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 3 minuty temu, LorDx napisał(a): ale oni nie kończą umowy, kończą opcje gwarantowana kontraktem, MR. wygasa wraz z koncem kontraktu. czyli karta wyłączaja poki nie wymienisz tunera. wymaganego regulaminem usługi MR. No nie rozumiem, muszą mi dać to na piśmie. Nic nie dostałem, jedynie arogancka paniusia mnie straszyła przez telefon. Uważacie że w dzisiejszych czasach można sobie wyłączać co się chce bez informowania o tym abonenta, przecież mnie nikt o tym nie informował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Nie musza ci teraz dać na piśmie, maja spisane umowę od do, wraz terminami obowiązywania konkretnej promocji i regulaminami. Pełen automatyzm. promocja wygasa wraz upływem czasu na który została zawarta. a przyznaj się ze używasz coś co niema ceryfikacji canal+ wtedy są na to paragrafy i to z urzędów ważniejszycz niż UKOiK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faxe_86 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Mam pytanie za 100 pkt Dekoder Global One ma faktycznie wyjść w tym roku? bo od września 2022 nie ma żadnej informacji... Zastanawiam się czy jest na to czekać.... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terefere Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Przedłużyłem umowę pół roku temu i dzisiaj otrzymałem smsa, że przysługuje mi wymiana dekodera. Zadzwoniłem na podany numer i dostałem ofertę na dekoder 4k za 5 zł + 5 zł za dysk, bo ponoć w marcu jest taka oferta specjalna na wymianę dekodera. Opłaca się skorzystać z tej oferty, czy lepiej poczekać na wymianę dekodera do końca aktualnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 7 minut temu, Terefere napisał(a): Opłaca się skorzystać z tej oferty, To standardowa oferta, nic specjalnego. Za 10 bym nie wziął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terefere Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 hmm, jak przedłużałem to chcieli 20 zł, aktualnie mam mediabox.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Przy przedłużaniu chcieli 20? To chcieli Cie naciągnąć. Przy przedłużaniu jest za tyle, ile teraz Ci zaproponowano . Taniej nie dostaniesz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 może chcieli wymienić dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terefere Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 3 godziny temu, ircios napisał(a): Przy przedłużaniu chcieli 20? To chcieli Cie naciągnąć. Przy przedłużaniu jest za tyle, ile teraz Ci zaproponowano . Taniej nie dostaniesz . Jak wczoraj rozmawiałem to jeszcze mi powiedzieli, że osoby po N dostają po 20 zł, a teraz jak po canal+ to za 10 zł ( 5 zł za dekoder + 5 zł za dysk) + 20 zł za kuriera, jakbym w punkcie nie mógł odebrać... Skoro piszesz, że taniej nie dostanę to warto chyba jednak wymienić ten dekoder... bo za 0 zł chyba już rzucać nie będą jak kiedyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 5 zł za główny weź, potrzebujesz dysk? Wtedy kolejne 5 zł. Dekoder odbierasz w punkcie, umowę przedłużasz przez telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 @Terefere Dysk swój możesz podpiąć bez sponsorowania operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Dziś przechodziłem koło dwóch punktów C+ w obu duże pudła pooklejane taśmami C+. Ciekawe to jakies nowe dostawy sprzętu czy może zwroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 9 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 @czerstwy W punkcie C+ w Opolu też to samo, było mnóstwo pudeł pooklejane taśmami z logotypem "Canal+". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.