Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, PawelTSW napisał(a):

Regulamin o multiroom, jest tam zapis o tym że dekodery mogą wymagać połączenia z dekoderem głównym. 

Jak nie czytasz, to nie wiesz :)

I dlatego zmuszają mnie do podpisania 2 letniej umowy bez hbo? 

Niech mi wymienia sprzęt a umowa zostaje tak jak jest, ale oni się nie zgadzają na to 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ciebie wyczerpany a dla mnie będzie to dopiero początek, chcesz mi powiedzieć że w canal + jest jak za komuny nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi? 🤣

Wszelkie zmiany w mojej ofercie za którą płacę muszą być przekazane w formie pisemnej, a ja nic nie dostałem więc... 

Telefonicznie na nic się nie zgadzam bo to czasy oszustów, czekam spokojnie dalej 🤣

Kwiecień już blisko 🤣🤣🤣🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, plockier napisał(a):

I dlatego zmuszają mnie do podpisania 2 letniej umowy bez hbo? 

Jak by Cię zmuszali, to już byś miał tą umowę. Pisałem Ci, że ofertę programową wraz z ceną możesz utrzymać, ale Ty wolisz tu bajki pisać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta programowa to jedno a multiroom to drugie. 

Pani powiedziała że nie ma szans utrzymać oferty i multiroom w obecnej cenie. Wiem że mogę oddać jednego camela i zostawić to co mam ale ja chce też zostawić multiroom a tutaj już tylko nowa umowa na 2 lata i to jest już nieuczciwe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, plockier napisał(a):

Pani powiedziała że nie ma szans utrzymać oferty i multiroom w obecnej cenie.

Na pewno jest szansa. 

3 minuty temu, plockier napisał(a):

ale ja chce też zostawić multiroom a tutaj już tylko nowa umowa na 2 lata i to jest już nieuczciwe 

Koniec umowy = koniec zobowiązania z obu stron, stąd też operator daje ci możliwość kontynuacji, ale multiroom po wifi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli doszliśmy do punktu wyjścia, operator chcąc zakończyć ze mną umowę musi mi ją wypowiedzieć zgodnie z prawem z miesięcznym okresem wypowiedzenia a oni chcą żebym ja dobrowolnie zrezygnował z multiroom bo oni nie chcą mi wypowiedzieć umowy i nawet mam prognozę na kwiecień w takiej samej kwocie jak dotychczas, czyli umowa trwa dalej, jak coś mi wyłączą to wtedy będziemy wyjaśniać co i dla czego a UOKiK jedynie potwierdzi że mają do tego prawo a wtedy ja będę usatysfakcjonowany 🤣

Oni zrobili jeszcze jeden błąd w strefie abonenta i pewnie o nim nie wiedzą, będzie ciekawie jak się z niego wytłumaczą UOKiK. 

Taka duża firma a tak próbuje mataczyć w umowach 😁

Edytowane przez plockier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale oni nie kończą umowy, kończą opcje gwarantowana kontraktem, MR. wygasa wraz z koncem kontraktu.

czyli karta wyłączaja poki nie wymienisz tunera. wymaganego regulaminem usługi MR.

zebys nie mogł korzystać z karty bez ceryfikowanego tunera

Edytowane przez LorDx
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, LorDx napisał(a):

ale oni nie kończą umowy, kończą opcje gwarantowana kontraktem, MR. wygasa wraz z koncem kontraktu.

czyli karta wyłączaja poki nie wymienisz tunera. wymaganego regulaminem usługi MR.

Cały czas ma o tym pisane,  ale dalej swoje teorie spiskowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, LorDx napisał(a):

ale oni nie kończą umowy, kończą opcje gwarantowana kontraktem, MR. wygasa wraz z koncem kontraktu.

czyli karta wyłączaja poki nie wymienisz tunera. wymaganego regulaminem usługi MR.

No nie rozumiem, muszą mi dać to na piśmie. Nic nie dostałem, jedynie arogancka paniusia mnie straszyła przez telefon. 

Uważacie że w dzisiejszych czasach można sobie wyłączać co się chce bez informowania o tym abonenta, przecież mnie nikt o tym nie informował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musza ci teraz dać na piśmie, maja spisane umowę od do, wraz terminami obowiązywania konkretnej promocji i regulaminami.

Pełen automatyzm. promocja wygasa wraz upływem czasu na który została zawarta.

a przyznaj się ze używasz coś co niema ceryfikacji canal+ wtedy są na to paragrafy :Di to z urzędów ważniejszycz niż UKOiK

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem umowę pół roku temu i dzisiaj otrzymałem smsa, że przysługuje mi wymiana dekodera. Zadzwoniłem na podany numer i dostałem ofertę na dekoder 4k za 5 zł + 5 zł za dysk, bo ponoć w marcu jest taka  oferta specjalna na wymianę dekodera. Opłaca się skorzystać z tej oferty, czy lepiej poczekać na wymianę dekodera do końca aktualnej umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ircios napisał(a):

Przy przedłużaniu chcieli 20? To chcieli Cie naciągnąć. Przy przedłużaniu jest za tyle, ile teraz Ci zaproponowano . Taniej nie dostaniesz . 

Jak wczoraj rozmawiałem to jeszcze mi powiedzieli, że osoby po N dostają po 20 zł, a teraz jak po canal+ to za 10 zł ( 5 zł za dekoder + 5 zł za dysk) 😁 + 20 zł za kuriera, jakbym w punkcie nie mógł odebrać... Skoro piszesz, że taniej nie dostanę to warto chyba jednak wymienić ten dekoder... bo za 0 zł chyba już rzucać nie będą jak kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...