darklew64 Opublikowano Sobota o 18:59 Udostępnij Opublikowano Sobota o 18:59 5 godzin temu, andrzejgratis napisał(a): @darklew64 Ile czekałeś na odpowiedź, na reklamacje ? Bardzo szybko odpowiedzieli. W kilka może kilkanaście godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano Sobota o 19:13 Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:13 (edytowane) 1 godzinę temu, Pawop napisał(a): Nic nie cieli, taka jakość była od początku Chodziło mi, że przycięli to co było wcześniej u konkurencji było w HD do 720p.. mając na wyłączność spowodowali, że nie można było obejrzeć nigdzie indziej w lepszej jakości jaką miała konkurencja.. Edytowane Sobota o 19:13 przez escapers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Sobota o 19:32 Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:32 2 godziny temu, ronnie84 napisał(a): Wy to chyba jacyś sfrustrowani jesteście, żeby tak sobie cisnąć w tak błahych sprawach. A ty nie widzisz że ktoś ma pretensje że czegoś nie oglądał przez C+ a w tym czasie nawet go nie abonował? To nawet nie jest zabawne. A gdy miał dostęp do oferty to spędzał przy niej cały okres ogórkowy czyli wakacyjny 1 godzinę temu, viaplayfan napisał(a): Nie tylko, zdarzało się, że rodzina przyjeżdżała w drugie miejsce np. jesienią i będąc młodszy mogłem w sobotę (gdzie na wsi jest to dzień pracujący jak każdy inny) przez trzy godziny pooglądać sobie TV z tamtym dekoderem. Nie ma to jak jechać w gości by oglądać tv 2 godziny temu, ronnie84 napisał(a): Wy to chyba jacyś sfrustrowani jesteście, żeby tak sobie cisnąć w tak błahych sprawach. A ty jaki jesteś jak chcesz dowody na temat reklamacji i przyznania LM? Bo staż na forum i to co pisali wcześniej nie jest odpowiednia wiarygodnością 40 minut temu, darklew64 napisał(a): Bardzo szybko odpowiedzieli. W kilka może kilkanaście godzin. Obstawiam że to nie odpowiedział dział który normalnie zajmuje sie reklamacjami. Zapewne zwykły konsul dlatego tak szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano Sobota o 19:47 Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:47 13 minut temu, czerstwy napisał(a): Obstawiam że to nie odpowiedział dział który normalnie zajmuje sie reklamacjami. Zapewne zwykły konsul dlatego tak szybko. Pewnie tak i u mnie pewnie identycznie, odpowiedź trwała niecałe 2 godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Sobota o 19:58 Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:58 Czyli zapewne odpowiedział jakiś konsul obsługujący jakieś czaty lub z infolinii. Oczywiście z automatu odrzucił reklamacje. Godzinę temu, darklew64 napisał(a): Bardzo szybko odpowiedzieli. W kilka może kilkanaście godzin. Tak na szybko coś posprawdzałem i przy odpowiedzi w meilu jaki widniej meilowy adres do nich i jak jest podpisana przy imieniu i nazwisku osoba która odpowiedziała na ta reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano Sobota o 20:31 Udostępnij Opublikowano Sobota o 20:31 U mnie tak-zmiana.pakietu@kontakt.canalplus.pl , Specjalista ds. Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta CANAL+ wymieniona z imienia i nazwiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Sobota o 20:34 Udostępnij Opublikowano Sobota o 20:34 Ostatnio reklamacji nie składałem ale mam wrażenie że powinno być reklamacje@kontakt.canalplus.pl i np Starszy Specjalista ds. Reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achilles09 Opublikowano Sobota o 20:56 Udostępnij Opublikowano Sobota o 20:56 18 minut temu, czerstwy napisał(a): Ostatnio reklamacji nie składałem ale mam wrażenie że powinno być reklamacje@kontakt.canalplus.pl i np Starszy Specjalista ds. Reklamacji Potwierdzam, z takiegi adresu dostałem odpowiedź dot. ostatniej reklamacji. Decyzje przesłał specjalista ds. reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Sobota o 20:58 Udostępnij Opublikowano Sobota o 20:58 @achilles09 uznali reklamacje czy odrzucili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achilles09 Opublikowano Sobota o 21:01 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:01 (edytowane) 11 godzin temu, czerstwy napisał(a): @achilles09 uznali Uznali przy czym ja ją składałem od razu w dniu gdy pojawiła się informacja o dodatkowej opłacie dot. pakietu super sport Edytowane Niedziela o 08:57 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Sobota o 21:03 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:03 To raczej nie ma znaczenia odpowiednio uzasadniona i odpowiedni dział to duża szansa na sukces. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano Sobota o 21:21 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:21 Chodziło mi, że przycięli to co było wcześniej u konkurencji było w HD do 720p.. mając na wyłączność spowodowali, że nie można było obejrzeć nigdzie indziej w lepszej jakości jaką miała konkurencja.. Wyłączność to normalna rzecz. Na każdym kanale? Wątpię, tak jak mój poprzednik.Na każdym sportowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano Sobota o 21:23 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:23 2 godziny temu, darklew64 napisał(a): Bardzo szybko odpowiedzieli. W kilka może kilkanaście godzin. Pisałeś poprzez formularz strefy abonenta czy typowo na email reklamacyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano Sobota o 21:42 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:42 15 minut temu, Pawop napisał(a): Wyłączność to normalna rzecz.Na każdym sportowym. Przecież nie kwestionuję wyłączności.. tylko jakości.. mam nadzieję że dla innych to będzie przestroga, że wyłączność nie daje gwarancji sukcesu.. bo jak widać ta wyłączność ich nie uratowała.. i bardzo dobrze się stało, za to co viaplay zrobił.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano Niedziela o 06:59 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 06:59 Ale przecież w przypadku MP każdy kto płacił za ten pakiet od tego miesiąca nie płaci. Więc o co chodzi?Ano chodzi o to, że się na coś z operatorem umawiam. Czy ja w trakcie umowy mogę do nich zadzwonić i powiedzieć wyłączcie mi np HBO bo nie będę za niego płacił skoro nie oglądam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano Niedziela o 08:51 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:51 1 godzinę temu, mikoko napisał(a): Ano chodzi o to, że się na coś z operatorem umawiam. Fakt. Umawiałeś się na Mistrzowska Piłkę do 30.06.2024, a że mimo to przedłużyłeś te umowę licząc, że "jakoś to będzie" albo wogole nie czytałeś to wyszedłeś na tym jak wyszedłeś. Pretensje tylko do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano Niedziela o 09:44 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 09:44 W ramach ciekawostki… usunięto mi MP z zakładki „Obecna oferta” w strefie abonenta… zaś w „Informacje dodatkowe” widnieje przyznana ulga na MP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Niedziela o 09:55 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 09:55 2 godziny temu, mikoko napisał(a): Ano chodzi o to, że się na coś z operatorem umawiam. Czy ja w trakcie umowy mogę do nich zadzwonić i powiedzieć wyłączcie mi np HBO bo nie będę za niego płacił skoro nie oglądam A słyszałeś o czymś takim jak HBO bez zobowiązania? Wtedy wyłączasz kiedy chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano Niedziela o 09:57 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 09:57 18 godzin temu, viaplayfan napisał(a): mecz drugiego wyboru przebijał Polsat Sport Premium C+ jakością Pamiętam jak bitrate sięgał 20 Mbit/s, a ludzie śmiali się z Super Polsatu. Dziś taki bitrate powinien mieć każdy kanał i może 4K nie byłoby tak bardzo potrzebne. W XXI wieku taki cyrk z jakością to wstyd, a jednak dajemy się na to nabierać, bo często poza czaszą na balkonie nic nie mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano Niedziela o 10:02 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:02 2 minuty temu, seatibiza napisał(a): Dziś taki bitrate powinien mieć każdy kanał i może 4K nie byłoby tak bardzo potrzebne. Akurat samo bitrate to nie wszystko, bo jak to ma się do rozdzielczośc? Można by SD nadawać z takim bitrate. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seatibiza Opublikowano Niedziela o 10:05 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:05 Teraz, Jaś Fasola napisał(a): Akurat samo bitrate to nie wszystko, Jednak jakość obrazu meczów na Polsacie gniotła te na Canal+. Widok murawy był dużo lepszy, źbła można było liczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano Niedziela o 10:09 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:09 @seatibiza Ale to nie było w FHD tylko wyżej. Co prawda dobrze to wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano Niedziela o 10:34 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:34 13 godzin temu, czerstwy napisał(a): Ostatnio reklamacji nie składałem ale mam wrażenie że powinno być reklamacje@kontakt.canalplus.pl i np Starszy Specjalista ds. Reklamacji Powinno, tylko pisząc do nich przez strefę abonenta nie ma opcji reklamacja to wybrałem zmiana pakietu. 13 godzin temu, achilles09 napisał(a): Uznali przy czym ja ją składałem od razu w dniu gdy pojawiła się informacja o dodatkowej opłacie dot. pakietu super sport Pisałeś "zwykłego" maila na kontakt c+ ,czy przez strefę ? Jeśli strefa to jaki temat kontaktu wybrałeś ? Mi odrzucili, ale nie szkodzi jak znowu napiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano Niedziela o 10:37 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:37 Teraz, Elvis799 napisał(a): Powinno, tylko pisząc do nich przez strefę abonenta nie ma opcji reklamacja to wybrałem zmiana pakietu. Nie ma i dlatego piszesz że jest to reklamacja A zaznaczasz coś innego co jest dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darklew64 Opublikowano Niedziela o 11:00 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 11:00 13 godzin temu, andrzejgratis napisał(a): Pisałeś poprzez formularz strefy abonenta czy typowo na email reklamacyjny? Pisałem i przez "kontakt" i przez reklamację na adres reklamacji. W obu przypadkach odpowiedzi właściwie takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.