Gość mervel Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Coś mi się wydaje, że to wałek... Jak mogę ubiegać się o zwrot kwoty promocji, skoro zmiana umowy i w związku z tym możliwość wypoweidzenia umowy bez konsekwencji gwarantowane jest przez polskie prawo ? NC+ chyba dość mocno po krawędzi idzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Ja takie pismo dostalem 3 tygodnie temu zdazylem juz wyslac wypowiedzenie umowy i dostalem telefoniczna odpowiedz namawiano mnie abym je wycofal gdyz zmiany sa na korzysc abonenta lecz twardo bronilem swoich racji tym bardziej ze zniknely C+Family 2 i C+ Film2 a to co sie pojawilo zupelnie mi nie odpowiada powiedziano mi ze bede musial zwrocic ulge proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu wyszlo im ok.800pln a do konca umowy mam 5 miesiecy zadalem pytanie dlaczego tak duzo powiedziano mi ze cala ulga to 1800pln umowe mialem zawarta na 12 miesiecy cos mi tu nie gramoze ktos bardziej doswiadczony podpowie o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipii Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 1800 /12 = 150 zł 150 * 5 = 750 zł czyli około 800 zł A w kwestii samego pisma, to tak jak sami napisali, są zobligowani przez UOKIK do zmiany w umowie. Zmiana jest korzystna dla nas, bo skraca okres wypowiedzenia umowy z 3 do 1 miesiąca. Taka zmiana według naszego prawa nie pozwala nam zerwać umowy bez konsekwencji i dlatego koledze naliczyli karę w wysokości ~800 zł . Mi chodzi o coś zupełnie innego, NC Plus wysyła tego typu pisma w momencie kiedy ma pewność że nie można zerwać umowy bez konsekwencji finansowych. W przypadkach ich śmiesznych rebrandingów FOXa, Animal Planet, czy ostatnio Canal Plus - nc plus milczy i udaje że nic się nie dzieje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dzisiaj przyszła mi odpowiedź na reklamację. Cytuję : " SZANOWNY PANIE ,dziękujemy za kontakt. Wyjaśniam iż 11 maja 2015 roku oferta kanałów z rodziny Canal+ została poszerzona o dwa dodatkowe kanały( Canal+ Discovery oraz Caanal+Sport2).Aktualnie oferta zawiera 8 kanałów, w tym dwa w nowej odsłonie. Wspomniana zmiana nie stanowi podstawy do rozwiązania Umowy bez naliczenia kary. W związku z powyższym z przykrością stwierdzam , że brak podstaw do uznania Pana wniosku. Z poważaniem XXX". Standardowy bełkot. W ogóle nie odnieśli się do stanowiska UOKiK w tej sprawie. Idą w zaparte że wszystko jest OK!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 O to bardzo szybko dostałeś odpowiedż. Piszesz odwołanie kolejne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Przepraszam, że się wtrącam w dyskusję - ale moje problemy z rebrandingiem w Cyfrowym Polsacie UOKiK "zlał", dopiero po interwencji UKE coś ruszyło - napiszcie maila do delegatury UKE wg miejsca zamieszkania, szybko odpowiadają, przynajmniej Kraków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Podaj jakiś kontakt może ktoś skorzysta i tam napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 W odpowiedzi nc+ rzuca się w oczy zidiociałe poczucie grzeczności. Pracownikowi nc+ jest PRZYKRO...że kolejny klient NIE moze zrezygnować z usług jego firmy. Skąd biorą takich "ynteligentów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 O to bardzo szybko dostałeś odpowiedż. Piszesz odwołanie kolejne? Ja sobie raczej odpuszczę. Rezygnować nie chciałem, interesował mnie jakiś gratis ale do tego też się nie odnieśli w piśmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Czyli cel swój osiągnęli zbywając i zniechęcając.Odpowiedz przyszła poleconym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Wykaz delegatur: https://www.uke.gov.pl/delegatury-uke-1064 Ważne info: Na stronie UKE znajduje się klauzula: "Potwierdzam, iż wyczerpałam (em) drogę postępowania reklamacyjnego", czyli musicie otrzymać odpowiedź na oficjalną reklamację od dostawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Czyli cel swój osiągnęli zbywając i zniechęcając.Odpowiedz przyszła poleconym? Tak poleconym. Jeszcze dzisiaj napiszę do nich żeby odnieśli się jakoś do tego co napisał UOKiK. Jeszcze celu nie osiągneli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dzisiaj przyszła mi odpowiedź na reklamację. Cytuję :" SZANOWNY PANIE ,dziękujemy za kontakt. Wyjaśniam iż 11 maja 2015 roku oferta kanałów z rodziny Canal+ została poszerzona o dwa dodatkowe kanały( Canal+ Discovery oraz Caanal+Sport2).Aktualnie oferta zawiera 8 kanałów, w tym dwa w nowej odsłonie. Wspomniana zmiana nie stanowi podstawy do rozwiązania Umowy bez naliczenia kary. W związku z powyższym z przykrością stwierdzam , że brak podstaw do uznania Pana wniosku. Z poważaniem XXX". Standardowy bełkot. W ogóle nie odnieśli się do stanowiska UOKiK w tej sprawie. Idą w zaparte że wszystko jest OK!. Czyli cel swój osiągnęli zbywając i zniechęcając.Odpowiedz przyszła poleconym? Tak poleconym. Jeszcze dzisiaj napiszę do nich żeby odnieśli się jakoś do tego co napisał UOKiK. Jeszcze celu nie osiągneli Także otrzymałem taki sam list polecony od NC+. Takie same pismo NC+ wysłało wcześniej do UKE Opole. UKE Opole po otrzymaniu pisma od NC+ nawet nie raczyło podjąć czynności wyjaśniających tylko stwierdziło po wyjaśnieniach NC+ że nic nie może zrobić więcej. Ot Polska cała. Mi się udało rozstać z NC+ bo znalazłem osobę chętną na cesję umowy. 15 minut i cesja zrobiona w punkcie NC+. W nie każdym punkcie da się to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Czyli cel swój osiągnęli zbywając i zniechęcając.Odpowiedz przyszła poleconym? Tak poleconym. Jeszcze dzisiaj napiszę do nich żeby odnieśli się jakoś do tego co napisał UOKiK. Jeszcze celu nie osiągneli Tak szybko odpowiedzieli na reklamację ? Prawie zawsze czekają do samego końca... Miałeś zawarte info od UOKiKu w reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Miałem . Wczoraj poszła kolejna reklamacja a w niej info żeby odpowiedzieli na pytania a nie bełkotali Dzisiaj przyszła mi informacja na maila : Szanowny Panie, informuję, że Pana wniosek został ponownie zarejestrowany jako reklamacja. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie 30 dni. Bardzo proszę o cierpliwość. Zobaczymy co odpiszą tym razem :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 U mnie taka sama odpowiedź. Nawet nie raczyli odnieść się do stanowiska UOKiKu. Widocznie taśmowo mają przygotowaną odpowiedź: 'Informujemy, że zmiany w zakresie nazewnictwa i ogólnej liczby programów z rodziny Canal+ odbywają się z korzyścią dla Abonentów, umożliwiając dostęp do bogatszej i bardziej różnorodnej oferty programowej. Nowe nazwy kanałów pozwalają na lepsze określenie rodzaju prezentowanych na nich treści. Wprowadzone modyfikacje nie wiążą się z uszczupleniem oferty programów dostępnych dotychczas na kanałach Canal+. W związku z powyższym, z przykrością stwierdzam, że brak mi podstaw do uznania reklamacji' Śmiech na sali, takimi tekstami to oni mogą zlikwidować każdy kanał i podmienić na inny skoro wg nich wprowadzenie C+ seriale i C+1 zamiast FILM2 i Family2 to wzbogacenie oferty ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Czyli już wiem jaką i ja dostanę odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipii Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Wszyscy dostali to samo, ja też. Nie chce mi się już z nimi korespondować bo nie lubię jak ktoś ma mnie za [beep]a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 A ja z nimi będę korespondował :> Napisałem kolejną reklamację zaznaczając żeby odpowiedzieli na nią bez PR-owskiego bełkotu. Może przy większej liczbie reklamacji coś uda się wskórać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danio237 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 "Odbywają się z korzyścią dla abonentów" - czy o tym nie powinien decydować klient, czy coś jest z korzyścią dla abonenta czy nie? Tak to mogą sobie zrobić cokolwiek i argumentować "zrobiliśmy to z korzyścią dla widza!" bo tak sobie wymyślili... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Za malo ludzi jeszcze na to reaguje, jak kiedys przyjdzie im mnostwo skarg/wypowiedzen i wiekszej ilosci reakcji po urzedach regulujacych ten rynek, to sie to zmieni. Mam nadzieje. Bo to co teraz sobie robia z abonentow, to czysta kpina i smianie sie im w twarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosti7 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Tylko, ze znacznej większości ta zmiana sie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Rany, faktycznie techno-korpo bełkot. Powinno dać się wypowiedzieć umowę jeśli zmiana jest z powodów nadawcy. A jest bo pozmieniali nazewnictwo i treść programów. Chociaż C+ Seriale, to żaden kanał serialowy. FOX, AXN, to kanały serialowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Wszyscy dostali to samo, ja też.Nie chce mi się już z nimi korespondować bo nie lubię jak ktoś ma mnie za [beep]. Mi też się nie chce, ale napisanie kolejnego maila to żaden trud w sumie Wysłałem już maila do UKE wraz z załączoną odpowiedzią na reklamację od NC+ oraz pismem od UOKiK-u. Nie interesuje mnie ich stanowisko, że wg nich to są zmiany na lepsze, bo ja podpisywałem umowę na konkretne kanały a dwa z nich zabrali i dali jakieś dziwolągi- szczególnie C+1 to hit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Daj znać co UKE odpisało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.