Skocz do zawartości

Koniec Canal+Film2 i Family2 a wypowiedzenie umowy


michall1234
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Coś mi się wydaje, że to wałek...

Jak mogę ubiegać się o zwrot kwoty promocji, skoro zmiana umowy i w związku z tym możliwość wypoweidzenia umowy bez konsekwencji gwarantowane jest przez polskie prawo ?

NC+ chyba dość mocno po krawędzi idzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja takie pismo dostalem 3 tygodnie temu zdazylem juz wyslac wypowiedzenie umowy i dostalem telefoniczna odpowiedz namawiano mnie abym je wycofal gdyz zmiany sa na korzysc abonenta lecz twardo bronilem swoich racji tym bardziej ze zniknely C+Family 2 i C+ Film2 a to co sie pojawilo zupelnie mi nie odpowiada powiedziano mi ze bede musial zwrocic ulge proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu wyszlo im ok.800pln a do konca umowy mam 5 miesiecy zadalem pytanie dlaczego tak duzo powiedziano mi ze cala ulga to 1800pln umowe mialem zawarta na 12 miesiecy cos mi tu nie gramoze ktos bardziej doswiadczony podpowie o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1800 /12 = 150 zł

150 * 5 = 750 zł czyli około 800 zł

 

A w kwestii samego pisma, to tak jak sami napisali, są zobligowani przez UOKIK do zmiany w umowie. Zmiana jest korzystna dla nas, bo skraca okres wypowiedzenia umowy z 3 do 1 miesiąca. Taka zmiana według naszego prawa nie pozwala nam zerwać umowy bez konsekwencji i dlatego koledze naliczyli karę w wysokości ~800 zł .

 

Mi chodzi o coś zupełnie innego, NC Plus wysyła tego typu pisma w momencie kiedy ma pewność że nie można zerwać umowy bez konsekwencji finansowych. W przypadkach ich śmiesznych rebrandingów FOXa, Animal Planet, czy ostatnio Canal Plus - nc plus milczy i udaje że nic się nie dzieje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszła mi odpowiedź na reklamację. Cytuję :

" SZANOWNY PANIE ,

dziękujemy za kontakt.

Wyjaśniam iż 11 maja 2015 roku oferta kanałów z rodziny Canal+ została poszerzona o dwa dodatkowe kanały( Canal+ Discovery oraz Caanal+Sport2).Aktualnie oferta zawiera 8 kanałów, w tym dwa w nowej odsłonie.

Wspomniana zmiana nie stanowi podstawy do rozwiązania Umowy bez naliczenia kary.

W związku z powyższym z przykrością stwierdzam , że brak podstaw do uznania Pana wniosku.

Z poważaniem

XXX".

Standardowy bełkot. W ogóle nie odnieśli się do stanowiska UOKiK w tej sprawie. Idą w zaparte że wszystko jest OK!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszła mi odpowiedź na reklamację. Cytuję :
" SZANOWNY PANIE ,

dziękujemy za kontakt.

Wyjaśniam iż 11 maja 2015 roku oferta kanałów z rodziny Canal+ została poszerzona o dwa dodatkowe kanały( Canal+ Discovery oraz Caanal+Sport2).Aktualnie oferta zawiera 8 kanałów, w tym dwa w nowej odsłonie.

Wspomniana zmiana nie stanowi podstawy do rozwiązania Umowy bez naliczenia kary.

W związku z powyższym z przykrością stwierdzam , że brak podstaw do uznania Pana wniosku.

Z poważaniem

XXX".

Standardowy bełkot. W ogóle nie odnieśli się do stanowiska UOKiK w tej sprawie. Idą w zaparte że wszystko jest OK!.

Czyli cel swój osiągnęli zbywając i zniechęcając.Odpowiedz przyszła poleconym?

Tak poleconym. Jeszcze dzisiaj napiszę do nich żeby odnieśli się jakoś do tego co napisał UOKiK. Jeszcze celu nie osiągneli :wink:

 

 

Także otrzymałem taki sam list polecony od NC+. Takie same pismo NC+ wysłało wcześniej do UKE Opole. UKE Opole po otrzymaniu pisma od NC+ nawet nie raczyło podjąć czynności wyjaśniających tylko stwierdziło po wyjaśnieniach NC+ że nic nie może zrobić więcej.

Ot Polska cała.

Mi się udało rozstać z NC+ bo znalazłem osobę chętną na cesję umowy. 15 minut i cesja zrobiona w punkcie NC+. W nie każdym punkcie da się to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli cel swój osiągnęli zbywając i zniechęcając.Odpowiedz przyszła poleconym?

Tak poleconym. Jeszcze dzisiaj napiszę do nich żeby odnieśli się jakoś do tego co napisał UOKiK. Jeszcze celu nie osiągneli :wink:

Tak szybko odpowiedzieli na reklamację ? Prawie zawsze czekają do samego końca...

Miałeś zawarte info od UOKiKu w reklamacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem . Wczoraj poszła kolejna reklamacja a w niej info żeby odpowiedzieli na pytania a nie bełkotali :twisted:

Dzisiaj przyszła mi informacja na maila :

Szanowny Panie,

 

informuję, że Pana wniosek został ponownie zarejestrowany jako reklamacja. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie 30 dni. Bardzo proszę o cierpliwość.

Zobaczymy co odpiszą tym razem :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie taka sama odpowiedź. Nawet nie raczyli odnieść się do stanowiska UOKiKu. Widocznie taśmowo mają przygotowaną odpowiedź:

'Informujemy, że zmiany w zakresie nazewnictwa i ogólnej liczby programów z rodziny Canal+ odbywają się z korzyścią dla Abonentów, umożliwiając dostęp do bogatszej i bardziej różnorodnej oferty programowej. Nowe nazwy kanałów pozwalają na lepsze określenie rodzaju prezentowanych na nich treści. Wprowadzone modyfikacje nie wiążą się z uszczupleniem oferty programów dostępnych dotychczas na kanałach Canal+.

W związku z powyższym, z przykrością stwierdzam, że brak mi podstaw do uznania reklamacji'

 

Śmiech na sali, takimi tekstami to oni mogą zlikwidować każdy kanał i podmienić na inny skoro wg nich wprowadzenie C+ seriale i C+1 zamiast FILM2 i Family2 to wzbogacenie oferty ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za malo ludzi jeszcze na to reaguje, jak kiedys przyjdzie im mnostwo skarg/wypowiedzen i wiekszej ilosci reakcji po urzedach regulujacych ten rynek, to sie to zmieni. Mam nadzieje. Bo to co teraz sobie robia z abonentow, to czysta kpina i smianie sie im w twarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy dostali to samo, ja też.

Nie chce mi się już z nimi korespondować bo nie lubię jak ktoś ma mnie za [beep].

 

Mi też się nie chce, ale napisanie kolejnego maila to żaden trud w sumie :D

Wysłałem już maila do UKE wraz z załączoną odpowiedzią na reklamację od NC+ oraz pismem od UOKiK-u.

Nie interesuje mnie ich stanowisko, że wg nich to są zmiany na lepsze, bo ja podpisywałem umowę na konkretne kanały a dwa z nich zabrali i dali jakieś dziwolągi- szczególnie C+1 to hit :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...