Skocz do zawartości

Odbiorniki Cyfry + - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Holen

 

Zastanów się czy nie lepiej wydać te 198zł i kupić Philipsa 6201 HD, bo tylko z niego będziesz zadowolony w 100% i tam EPG działa tak jakbyś sobie tego życzył. Do tego jest DVB-T co w przyszłości może się przydać. Karta multiroom działa bez problemu i nie nalicza czasu podczas wyłączonego dekodera. Dekoder jest HD więc nawet jak masz lub będziesz miał kanały HD to na telewizorku CRT bez problemu będą odbierać. Do tego masz na wyświetlaczu zegar przy wyłączonym dekoderze, co w sypialni czasami się przydaje :)

 

Powiem Ci , że też miałem dylemat co wybrać do multiroomu i z wszystkich dekoderów cyfry tylko ten wydawał się być najlepszym zakupem. Naprawdę warto wydać te 198zł , bo jak ci już nie będzie potrzebny to bez problemu sprzedasz na znanym portalu aukcyjnym za kwotę dwukrotnie wyższą! Naprawdę polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy bardzo precyzyjnym ustawieniu w bezdeszczowe dni odbiór kanałów HD zapewne będzie, tylko podczas opadów deszczu/śniegu mogą być problemy. I wielkość anteny nie ma nic wspólnego z odbiorem kanałów HD na TV CRT, tu chodzi tylko o podłączenie dekodera HD do TV CRT kablem Euro/SCART, natomiast wielkość anteny wpływa tylko na to jak duży sygnał satelitarny odbierze dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informację :-)

 

W zasadzie rozważam pokuszenie się na kanał (ewentualnie kanały) HD wyłącznie ze względu na możliwość skorzystania z oferty z dekoderem PVR, ale gdyby można było czasami skorzystać z tej funkcji choćby w ograniczonym zakresie to byłoby fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu pisał o dekoderze Sagem SD, że jest wadliwy :) Właśnie posiadam taki dekoder i w sumie problemów żadnych z nim nie miałem, a posiadam go od początku tej promocji co go dawali za 1zł czyli od maja/czerwca :smile: Oczywiście nie jest to super świetny dekoder z nie wiadomo jakimi bajerami, ale do takiego zwykłego odbioru dla przeciętnego użytkownika spokojnie wystarcza :D Czasami wkurza tylko funkcja programu bo długo się ładuje, choć ostatnio jakoś szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z odbiorem niektórych kanałów w Cyfrze+. W bardzo deszczowe dni to nawet połowa programów nie działa. Próbowałem ruszyć antenę, ale było tylko gorzej :( Dekoder - Mediasat. Antena - 60. Czy to może być wina starego dekodera lub anteny ? Proszę o porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna Pani,

 

dziękuję za kontakt z nami.

 

Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że zakupiony przez Panią dekoder marki SAGEM, znajduje się w okresie gwarancyjnym do 11 października 2010 roku.

 

Wyjaśniam, iż w treści korespondencji informuje Pani, że dekoder jest uszkodzony natomiast brakuje informacji czym się ta usterka objawia. Każdy dystrybutor ma obowiązek sprawdzić sprzęt przed wymianą i w przypadku potwierdzenia wady terminalu dokonać wymiany.

 

Zarezerwowałem dla Pani dekoder SAGEM na wymianę w autoryzowanym punkcie wymiany CYFRY+. Dekoder będzie czekał do 13 listopada. Poniżej podaje adres punktu:

 

16706 ? PHONE ? TV

Zzzzzzzzzzz

 

Xxxxxxxxxxxxx

Tel: yyyyyyyyy

 

Mając na uwadze utrudnienia w odbiorze, postanowiłem wyksięgować opłatę abonamentową w miesiącu grudniu 2010 roku.

 

Wierzę, że przedstawione wyjaśnienia okażą się pomocne.

 

Z poważaniem,

Yxzyxz Xqvyxqvzy

Dział Relacji z Abonentami

-------------------------------------------------------------

CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW

Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45

Fax: 22 310 45 44

 

Szanowny pan Yxzyxz Xqvyxqvzy

Dział Relacji z Abonentami

Witam.

Dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą. Jednakże muszę zwrócić uwagę, że posiadany przeze mnie dekoder, który wymieniłam w dniu 11.10.2010 roku podlega gwarancji do dnia 11 października 2011 roku. Myślę, że w treści maila wkradł się czeski błąd zamiast „od” napisano „do”.

Jako, że nie podałam informacji na czym polega usterka, spieszę poinformować, że zachowanie dekodera jest następujące:

1. Dekoder po wyłączeniu po jakiejś chwili sam się włącza.

2. W trakcie oglądania telewizji sam się resetuje (włącza i wyłącza) i nie pomagają takie zabiegi, jak wtyczka w rękę i wyłączenie zupełne na jakiś czas. Problem ten powraca. A, że jest to denerwujące i ze szkodą na mój telewizor, postanowiłam dekoder wcale nie używać.

Cóż! Myślę, że kolejny egzemplarz okaże się tym dekoderem właściwym. Choć nie ukrywam, że się zraziłam do tej marki. Ale cóż! Widocznie tak musi być. Nie chciałabym aby złośliwość rzeczy martwej stała na przeszkodzie w imię dobrej współpracy z Cyfrą+ teraz i na przyszłość. Tym bardziej, że jestem zainteresowana ofertą Cyfry+ i ewentualnym przedłużeniem umowy na następne lata?! Czy będzie to możliwe z tym po wymianie dekoderem Sagem, tego nie wiem?!

Gdybym wcześniej przewidziała taką nieposłuszność Sagema, nigdy bym się na niego nie zdecydowała.

Jednocześnie muszę stwierdzić, że powyższa sytuacja kosztowała mnie masę nerwów.

Pozostając w dobrej nadziei, dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

 

Vvxv Zzxvyvz

BTW - to bardzo się dziwię Cyfrze+ :roll: Chodzi tu o bonifikatę opłaty w wysokości 80,90 złotych za miesiąc grudzień. Gdyby tak Cyfra+ darowała sobie ten „gest” (byłoby przyzwolenie tej Pani) i w zamian sprzedała innej marki dekoder pomniejszony właśnie o powyższą bonifikatę, to byłoby po sprawie. A tak, z racji awaryjności sprzętu Sagem, sprawa pewnie nieraz wróci.

O czym nie omieszkam tu poinformować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...