Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, a czy treść tytułu przelewu na konto posiadanej karty "Smart HD+" ma jakieś znaczenie?

Wydaje mi się, że chyba nie, skoro każda karta ma przypisany "swój" indywidualny numer konta do wpłat.

Jako tytuł przelewu wpisałem "DOŁADOWANIE SMART HD+".

Jest dokładnie tak jak napisałeś - najważniejsze jest poprawne wpisanie numeru konta :) ja w miejscu "tytułem" wpisuję "DOŁADOWANIE OFERTY SMART HD+", ale jak skończą mi się wypełnione druki, to chyba to skróce i będę pisał tak jak Ty ;)

 

PS. Masz jakiś dowód wpłaty, z podanym numerem konta, na które dokonałeś przelewu? Jak tak, to porównaj go, z numerem jaki dostałeś w starterze i sprawdź czy na pewno wszystko się zgadza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SatExpert

Tak, mam potwierdzenie wpłaty, które mogę sobie wyświetlić jako plik PDF z mojego konta bankowego po zalogowaniu się na nie przez Internet.

Właśnie przed chwilą jeszcze raz sobie to dokładnie posprawdzałem. Porównałem właśnie dokładnie numer konta ze startera (a także te wyświetlane na stronie "Telewizji na Kartę" po wpisaniu tam numeru mojej karty), z tym, na które dokonałem wpłaty. I zarówno w lipcu, jak i teraz w sierpniu dokonałem wpłaty dokładnie na ten numer konta, jaki mam przypisany do mojej karty. Sprawdziłem to dokładnie, cyferka po cyferce i wszystko się zgadza! W obu wpłatach w tytule przelewu wpisałem "DOŁADOWANIE SMART HD+". W obu przypadkach wpłata była w wysokości 20 zł. W lipcu wpłata została zaksięgowana chyba już po dwóch dniach i karta przedłużyła się z 12 lipca do 12 sierpnia (przelew puściłem wówczas 9 lipca), natomiast teraz w sierpniu, po dokonaniu przelewu 5 sierpnia, moja wpłata do tej pory nie została zaksięgowana i tym samym ważność mojej karty nie została przedłużona! :shock::/

Nie wiem, czy ma znaczenie też np. adres odbiorcy? Bo w poprzednim przelewie w lipcu jako adres odbiorcy wpisałem ulicę Kłobucką, a teraz w sierpniu zmieniłem już na Gen. W. Sikorskiego, bo dostałem też niedawno maila od "Cyfrowego Domu" w sprawie takiej zmiany. No, ale przy wpłacie to też chyba nie ma znaczenia, bo pieniądze idą przecież na konto bankowe, a nie na adres, no nie?

Jestem przekonany, że ta moja wpłata z dnia 5 sierpnia z mojego banku wyszła. Bo tego samego dnia puściłem też przelew za ratę za mój telewizor do banku Credit Agricole i wpłata ta z pewnością do nich doszła, bo inaczej to już by mnie "bombardowali" (termin płatności do 7-mego każdego miesiąca). Więc podejrzewam, że to "Cyfrowy Dom" ma jakąś awarię albo bałagan... :roll::/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według wzoru, który dołączony jest do startera to faktycznie tak jest.

Jednak, jak już wyżej wspomniałem, ja przy poprzedniej wpłacie w lipcu br. w tytule przelewu wpisałem "DOŁADOWANIE SMART HD+" i wpłata ta doszła i ważność karty przedłużyła się o miesiąc. Teraz w sierpniu, póki co, tak się nie stało... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, robiąc przelew z mojego konta bankowego przez Internet, muszę wpisać też tytuł przelewu, bo inaczej system banku przelewu nie "puści". :roll:

No, ale to tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy temat. :read:

Sprawdziłem też z ciekawości przed chwilą stan doładowania mojej karty i nic się nie zmieniło. Nadal jest do 12 sierpnia br. mimo wysłania przelewu na kwotę 20 zł w dniu 5 sierpnia. Obawiam się, że w poniedziałek też nic się nie zmieni. A w poniedziałek i we wtorek będę przez cały dzień od rana do wieczora w pracy, więc w tym czasie nie będę miał nawet jak podjąć w tej sprawie interwencję na infolinii. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem też z ciekawości przed chwilą stan doładowania mojej karty i nic się nie zmieniło. Nadal jest do 12 sierpnia br. mimo wysłania przelewu na kwotę 20 zł w dniu 5 sierpnia. Obawiam się, że w poniedziałek też nic się nie zmieni.

 

Standardowo cztery do sześciu dni zanim, ktoś weźmie i zaksięguje w systemie uprawnień dokonaną wpłatę. Na podstawie własnych doświadczeń.

 

A w poniedziałek i we wtorek będę przez cały dzień od rana do wieczora w pracy, więc w tym czasie nie będę miał nawet jak podjąć w tej sprawie interwencję na infolinii. :/

 

Widzę że kręci jednak Ciebie dzwonienie na sextelefon 0700 :mrgreen: Powisisz na telefonie kilka-naście -dziesiąt minut i poprawisz im zyski dodatkową opłatą za połączenie :brawo: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dzwonię przez 0700, tylko 22... coś tam. Numer ten był tu kilkakrotnie na forum podawany. Dzwonię ze stacjonarnego, ponieważ mam na nim taryfę bez limitów na stacjonarne w Polsce, całej UE oraz stacjonarne i komórki w USA, Kanadzie i chyba Australii. Tak więc, mogę sobie na tej infolinii "wisieć" do oporu. ;)

Ale to tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy temat. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dekodery co mają dekodowanie kart CONAX, musisz zobaczyć jaki Cię dekoder interesuje i zobaczyć czy ma slot na kartę i dekoduje conax.

 

To zależy smart hd+ ma Polsat w HD czy możesz dokupić pakiet multi + ze świetnym kanałem Ale kino, a Tnk Hd czy też N na kartę to masz 3 pakiety po 20 zł prawie i wybierasz co chcesz oglądać na włączenie 3 pakietów masz Canal + Famili 1 i 2 czego w smart hd + znowu nie ma, oferty różnią się od siebie najlepiej zobacz :

 

Smart Hd + http://ncplus.pl/oferta/smart-hd

 

N na karte Hd http://n.pl/oferta/n-na-karte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Z tego co widzę to Smart HD+ lepsze , bo się będzie rozwijać i jest tańsze bo dwa pakiety kosztują 35 zł ,a w TNK HD 40 zł. Wolę filmy z aleKino + niż Filmbox HD , lubię sobie też raz po raz obejrzeć coś na Planete + no i oczywiście jest nSport HD. A jaki dekoder HD polecacie do smart HD+ ? Ważne żeby miał PVR Ready. Dzięki z góry za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dezaktywacja multi+ nastąpi też wtedy jak skończy się ważność doładowania.

Nie wiem gdzie ja to wyczytałem, miałem chyba jakieś zaciemnienie 8) teraz muszę ręcznie (a raczej ustnie) wyłączyć tego czorta... W dodatku każą mi dzwonić jutro bo dzisiaj minęło 30 dni a trzeba 31...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poprzednich stronach niniejszego tematu opisywałem moje perypetie dotyczące braku zaksięgowania przez spółkę "Cyfrowy Dom" mojej ostatniej wpłaty (poprzez internetowy przelew bankowy z mojego konta bankowego) w wysokości 20 zł na konto, którego numer jest przypisany do mojej karty "Smart HD+".

Otóż, przelew zrobiłem dokładnie 5 sierpnia br. w godzinach przedpołudniowych. I co się okazało? Że wpłata ta do DZIŚ nie została zaksięgowana! Poprzednie doładowanie karty miałem ważne do 12 sierpnia br. Oczywiście doładowanie to się nie przedłużyło i w efekcie po tej dacie kanały płatne na mojej karcie przestały się dekodować. Zadzwoniłem ponownie na infolinię (w sumie po raz trzeci), przedstawiłem problem, konsultant coś tam posprawdzał i stwierdził, że moja wpłata nie została zaksięgowana. Ja się go zapytałem, że czemu tak długo, że minął już w sumie tydzień od dokonania przelewu, a miesiąc temu było to już po dwóch dniach i że teraz kanały płatne mi wygasły, ale konsultant powiedział mi tylko tyle, że w tej sytuacji mam wysłać do "Cyfrowego Domu" pismo z reklamacją i dołączyć do niego wydruk potwierdzenia przelewu (to mam, bo już sobie zrobiłem przez Internet z mojego konta bankowego). Konsultant zrobił też jakieś zgłoszenie do działu technicznego czy coś i podał mi też numer tego zgłoszenia. Ja na to mu powiedziałem, że teraz przez ich bajzel w systemie muszę ponosić dodatkowe koszty, fatygować się na pocztę, no i co gorsza, czekać nawet i miesiąc (bo mają na to 30 dni) aż łaskawie rozpatrzą moją reklamację i może doładują kartę... :? No to konsultant polecił mi, że jeśli nie chcę tyle czekać to mogę sobie iść do punktu, gdzie można doładować taką kartę i tam sobie na miejscu wykupić doładowanie i że wtedy też od razu jest ono wprowadzane do systemu. I tak też niestety zrobiłem (w efekcie opłaciłem moją kartę podwójnie na ten sam okres), bo nie chciałem mieć przerw w dostępie do płatnych kanałów z tej karty. I postanowiłem, że od tej pory koniec z jakimikolwiek przelewami na te konto bankowe mojej karty! Od tej pory będę doładowywał tylko w punkcie, a i może za miesiąc doładuję jednorazowo na dłuższy okres. Ale to będzie zależało od stanu kasy. ;) Mimo wszystko te pismo z reklamacją też im chyba wyślę, bo sumie czemu mam im to podarować... :/ Dwie dychy to wprawdzie nie aż taki majątek, ale w sumie jest to wartość jednomiesięcznego doładowania karty "Smart HD+", a ponieważ dokonałem już przelewu na te ich zakichane konto przypisane do mojej karty to powinni mi to uwzględnić! W sumie miesiąc doładowania karty "Smart HD+" piechotą nie chodzi... ;) Obecnie moją kartę "Smart HD+" mam doładowaną do 14 września br. Jak im wyślę te pisemko z reklamacją to niech sobie to tam w międzyczasie rozpatrują. Nie będę ich o to ponaglać. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd wprowadzono prowizję od doładowań poprzez Alledrogo (w prawdzie niewielką bo o 2 lub 3 zl więcej niż standardowe doładowanie) zacząłem doładowywać swoją kartę Smart HD (obecnie Smart HD+) oraz moją TNK HD w byłym punkcie N-ki. Nawet na stronie internetowej zwykłej TNK SD była kiedyś informacja (podejrzewam, że nadal jest), w którym punkcie APS w miejscu swojego zamieszkania można doładować kartę TNK,Smart HD,TNK HD/NNK bez prowizji.

PS. Potwierdzam to, co pisze @Barti, iż doładowanie dokonane bezpośrednio w punkcie APS obecnej NC+ jest od razu widoczne i zaksięgowane na koncie Cyfrowego Domu.

EDIT:

Przykładowe punkty sprzedaży TNK , w których można bezprowizyjnie doładować kartę (te punkty sprzedaży zaznaczone logiem czerwonej monety trzymanej w ręku)

(woj. Mazowieckie):

http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/punkty_sprzedazy.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo, czyli wychodzi na to, że mój przypadek nie jest odosobniony i że to chyba nie jest jakiś "wypadek przy pracy" Cyfrowego Domu, tylko skutek jakiegoś bliżej nieokreślonego bajzlu w tej, pożal się Boże, firmie... :roll:

To mnie jeszcze bardziej utwierdza w przekonaniu, aby kolejne doładowania karty "Smart HD+" dokonywać w odpowiednim punkcie, a z przelewami na konto bankowe przypisane do karty po prostu skończyć. :)

UOKiK powinien się tej sprawie przyjrzeć. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...