Barti Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Heh, nieźle mnie urządzili z tą nową promocją w Smart HD+... Przedwczoraj ponownie doładowałem moją kartę Smart HD+. Mam na niej aktywny pakiet Multi+. Doładowanie dokonałem na 3 miesiące, a więc do czerwca br. Za doładowanie to zapłaciłem 84 zł. A dzisiaj na portalu "SatKurier.pl" przeczytałem o tej nowej promocji w Smart HD+, gdzie pakiet Multi+ i kilka innych kanałów są teraz w Smart HD+ dostępne bez dodatkowych opłat. Jak o tym przeczytałem to normalnie myślałem, że mnie coś trafi!!! Wiem, że to fajnie, że jest promocja, że jest więcej kanałów bez dodatkowych opłat, że jest Multi+ itp.... Ale w moim przypadku spowodowało to stratę pieniędzy! Wprawdzie niezbyt dużą sumę, ale zawsze coś... No nic, trudno. Gdy będzie mi się kończyć obecne doładowanie i ta promocja wciąż jeszcze w tym czasie będzie dostępna to wówczas przed końcem ważności obecnego doładowania zgłoszę do BOK chęć rezygnacji z dodatku Multi+. Niech mi go wtedy wyłączą, a ja wówczas doładuję sobie ponownie moją kartę już na "zwykły" pakiet, a mimo to pakiet Multi+ wciąż pozostanie mi aktywny. Przynajmniej powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Ja sobię tak wykombinowałem, że jutro zapłacę 54 ZŁ za 3 miechy (oczywiście za sam pakiet główny), a Multi+ wyłącze dopiero 30 marca (czyli dzień przed końcem obecnej aktywacji) - dzięki temu do tego czasu będę kontrolował, czy CD już nie wprowadził nowych kanałów do Multi+ jakby tak się stało, to w każdej chwili mogę dopłacić brakujące 30 ZŁ bez potrzeby wyłączania tej opcji dodatkowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Temat Discovery HD został przekazany w ciągu dnia, zobaczymy czy pomoże A co do kasy, to wydaje mi się (nie siedzę w tych tematach), że doładowanie konta nie przelicza od razu całości, co oznacza tyle, że można wyłączyć Multi+ i kasa, której nie przejadł (czyli -1 miesiąc?) zostanie przeliczona na dłuższy okres za niższy pakiet. Ale nie mam pewności - to nie moja bajka Ktoś by musiał się wypowiedzieć siedzący w prepaidach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Możesz spróbować wyłączyć pakiet Multi+. Jeśli nie wpadłeś już w nowy okres to powinni to potraktować jako nadpłatę. Promocje zazwyczaj trwają długo, więc chyba warto uratować aby parę zł. A nawet jak się skończy promocja to sobie włączysz od nowa Multi+ i dopłacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) A co do kasy, to wydaje mi się (nie siedzę w tych tematach), że doładowanie konta nie przelicza od razu całości, co oznacza tyle, że można wyłączyć Multi+ i kasa, której nie przejadł (czyli -1 miesiąc?) zostanie przeliczona na dłuższy okres za niższy pakiet. Ale nie mam pewności - to nie moja bajka Ktoś by musiał się wypowiedzieć siedzący w prepaidach Możesz spróbować wyłączyć pakiet Multi+. Jeśli nie wpadłeś już w nowy okres to powinni to potraktować jako nadpłatę. Też tak sobie właśnie o tym pomyślałem. Nie wiem tylko, czy w ten sposób to zadziała i czy będzie to możliwe, tzn. wyłączenie pakietu Multi+ wcześniej, jeśli doładowanie dokonałem z góry na 3 miesiące. No nic, spróbuję. Dzisiaj już raczej nie dam rady, ale jutro zadzwonię do BOK i zapytam, czy tak dałoby się zrobić. Pierwszy miesiąc doładowania raczej już przepadnie, ale może chociaż dwa następne będzie się dało w ten sposób "uratować"... Edycja - godz. 10:55 : Właśnie przed chwilką zadzwoniłem do BOK i zgłosiłem chęć wyłączenia pakietu Multi+. Konsultant powiedział, że nie ma problemu. Po podaniu mu numeru mojej karty, konsultant sprawdził co i jak i wyłączył mi pakiet Multi+. Spowodowało to wydłużenie ważności doładowania mojej karty do 8 sierpnia br. Konsultant sam od siebie powiedział mi też, że "przy okazji" mnie informuje, iż od wczoraj jest promocja, w której pakiet Multi+ jest dostępny bez dodatkowych opłat i że mimo tego, że mi ten pakiet teraz wyłączył to i tak nadal go będę go miał dostępnego. I że w sumie dobrze zrobiłem, że zadzwoniłem, aby ten pakiet wyłączyć, bo "po co za to dodatkowo płacić, skoro jest teraz promocja". To są słowa konsultanta. Sprawdziłem też teraz na stronie telewizjanakarte.pl ważność doładowania tej mojej karty i wszystko się zgadza. Jest tak, jak powiedział mi konsultant, czyli że doładowanie mojej karty jest teraz ważne do 8 sierpnia br. Super! Bardzo się cieszę! Na koniec zapytałem konsultanta, czy nie orientuje się może, do kiedy trwa promocja. Odpowiedział mi, że z komunikatu wynika, że promocja jest "do odwołania". Stwierdził, że na pewno będzie przez kilka miesięcy. W tej chwili jestem w pracy, więc nie mam jak teraz sprawdzić mojej karty, ale wieczorkiem w domu sprawdzę, czy mimo wyłączenia tego pakietu Multi+, nadal mam go aktywny. Edytowane 17 Marca 2016 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Jednak nie będę ryzykował i też zaraz wyłączę Multi+ EDIT: Dobra "Multi+" już został zlecony do wyłączenia przy okazji zgłosiłem parowanie na Discovery HD - okazało się, że jestem pierwszym użytkownikiem, który zgłosił problemy z działaniem Discovery HD Dziwne Edytowane 17 Marca 2016 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Zapytaj się od razu co z Discovery Channel HD. Rano sprawdzałem i nie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 No właśnie to zrobiłem co dokładnie opisałem w poprzednim poście EDIT: O proszę moja interwencja pomogła i Discovery HD już świeci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Raczej nasza, interweniowaliśmy wczoraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 To dlaczego dopiero kilka minut po moim telefonie go odblokowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Przypadki się zdarzają, Twoje zgłoszenie nawet nie zdążyło zapewne wyjść za infolinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk92 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Potwierdzam, śmiga. Ważne, że działa . Jak ekipa SAT Kuriera za coś się bierze, to musi być dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 I chwała im za to! Tzn. ekipie "Sat Kuriera". Mi tam akurat na Discovery HD, Eurosportach itp. w Smart HD+ nie zależy, bo i tak mam je dostępne z modułu CAM Cyfrowego Polsatu, ale mimo wszystko miło jest, że kanały te ponownie dołączyły do oferty Smart HD+. Ciekawe tylko, na jak długo tym razem... Ja uważam, o czym już kiedyś wcześniej tu pisałem, że kanały "z plusikiem" powinny stać się częścią podstawowego pakietu na doładowanie, a do Multi+ powinny dołączyć nowe kanały, np. właśnie Discovery HD (chociaż ten też powinien być w pakiecie podstawowym) albo Eurosporty i jeszcze jakieś inne ciekawe kanały, np. Animal Planet, National Geographic itp. Ale to chyba tylko marzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nalefka Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Witam.Mam zamiar migrować z TNK SD do Smart HD,moje pytanie jak to zrobić najprościej?Telefon do BOK czy może dam rade zrobić to przez stronę internetową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Doładuj się za 20zł i przez stronę możesz to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nalefka Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Kartę mam cały czas opłaconą.Nie wiem o co chodzi z tym kodem który dostane na telefon jak wypełnię ten formularz na stronie nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Musisz mieć na niej kasę na minimum 30 dni. O jakim kodzie piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Kod/hasło potrzebne w razie ponownego kontaktu z BOK-iem. Chyba o to chodzi. Ustala się go przy aktywacji/ rejestracji karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nalefka Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Też mi się tak wydaje.Czy ktoś z was to przerabiał?Tak wygląda ten formularz który znalazłem.https://ncplus.pl/sklep/promocje/smarthd/zamow?utm_source=TNK&utm_medium=baner&utm_campaign=migracja-do-SMART-HD-plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Ale to przecież pre-paid. Po co hasło? Abonamentu na ta kartę nie podpiszesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 W Smart HD+ zdrowo przeginają, ale wyluzowali trochę i nr telefonu już przy aktywacji telefonicznej nie chcą, hasło też zbędne, nigdy o nie mnie nie pytali, duży plus dla Infolinii, ostatnio połączenia łapię od minuty do 5, trochę aktywacji ostatnio robiłem bo SD już u nas znika, LCD przybywa to i ludzie chcą HD pooglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgolka Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) A czy na oficjalnej stronie Smart HD+ jest gdziekolwiek wzmianka o trwającej teraz promocji? Może źle szukałam i jest ta informacja gdzieś tam schowana (w co jednak wątpię!), ale na pewno nie ma jej na stronie głównej, w widocznym na pierwszy rzut oka miejscu. Po wejściu na stronę Smart HD+ wciąż pojawia się ten komunikat o przejściu na DVB-S2/MPEG-4, który już dawno nie jest aktualny. Lepiej gdyby w podobny sposób informowali o obecnej promocji, ale po co... O obecnej promocji wiedzą w zasadzie tylko wtajemniczeni, którzy czytają artykuły na Satkurierze. Szkoda ludzi, którzy nic nie wiedzą o tej promocji i mają opłacony pakiet Multi+ z góry na jakiś dłuższy okres czasu. Albo takich, którzy dopiero zamierzają kupić starter Smart HD+ i opłacić Multi+, też nie wiedząc o promocji. A takich ludzi pewnie znajdzie się wielu... Edytowane 31 Marca 2016 przez Małgolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Czy spadają Wam dziś jakieś EMM z Smart, TNK HD itp.....? Zaksięgowana wpłata, nadane uprawnienia do 3.05. , dodatkowa reaktywacja przez doradcę nc+ i cisza. Awaria? Wolne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jeszcze nie, wczoraj był 31. i na karcie już miałem no entitlements ale wszystko łącznie z programami z Multi+ działało. Miesiąc temu było tak samo, rano 1. jeszcze nic nie było a wieczorem już się pojawiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.