Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Heh, nieźle mnie urządzili z tą nową promocją w Smart HD+... :/

Przedwczoraj ponownie doładowałem moją kartę Smart HD+. Mam na niej aktywny pakiet Multi+. Doładowanie dokonałem na 3 miesiące, a więc do czerwca br. Za doładowanie to zapłaciłem 84 zł.

A dzisiaj na portalu "SatKurier.pl" przeczytałem o tej nowej promocji w Smart HD+, gdzie pakiet Multi+ i kilka innych kanałów są teraz w Smart HD+ dostępne bez dodatkowych opłat.

Jak o tym przeczytałem to normalnie myślałem, że mnie coś trafi!!! :twisted:

Wiem, że to fajnie, że jest promocja, że jest więcej kanałów bez dodatkowych opłat, że jest Multi+ itp.... Ale w moim przypadku spowodowało to stratę pieniędzy! :/ Wprawdzie niezbyt dużą sumę, ale zawsze coś... :roll:

No nic, trudno. Gdy będzie mi się kończyć obecne doładowanie i ta promocja wciąż jeszcze w tym czasie będzie dostępna to wówczas przed końcem ważności obecnego doładowania zgłoszę do BOK chęć rezygnacji z dodatku Multi+. Niech mi go wtedy wyłączą, a ja wówczas doładuję sobie ponownie moją kartę już na "zwykły" pakiet, a mimo to pakiet Multi+ wciąż pozostanie mi aktywny. :) Przynajmniej powinien. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobię tak wykombinowałem, że jutro zapłacę 54 ZŁ za 3 miechy (oczywiście za sam pakiet główny), a Multi+ wyłącze dopiero 30 marca (czyli dzień przed końcem obecnej aktywacji) - dzięki temu do tego czasu będę kontrolował, czy CD już nie wprowadził nowych kanałów do Multi+ 8) jakby tak się stało, to w każdej chwili mogę dopłacić brakujące 30 ZŁ bez potrzeby wyłączania tej opcji dodatkowej 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat Discovery HD został przekazany w ciągu dnia, zobaczymy czy pomoże ;)

A co do kasy, to wydaje mi się (nie siedzę w tych tematach), że doładowanie konta nie przelicza od razu całości, co oznacza tyle, że można wyłączyć Multi+ i kasa, której nie przejadł (czyli -1 miesiąc?) zostanie przeliczona na dłuższy okres za niższy pakiet. Ale nie mam pewności - to nie moja bajka ;) Ktoś by musiał się wypowiedzieć siedzący w prepaidach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować wyłączyć pakiet Multi+. Jeśli nie wpadłeś już w nowy okres to powinni to potraktować jako nadpłatę. Promocje zazwyczaj trwają długo, więc chyba warto uratować aby parę zł. A nawet jak się skończy promocja to sobie włączysz od nowa Multi+ i dopłacisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do kasy, to wydaje mi się (nie siedzę w tych tematach), że doładowanie konta nie przelicza od razu całości, co oznacza tyle, że można wyłączyć Multi+ i kasa, której nie przejadł (czyli -1 miesiąc?) zostanie przeliczona na dłuższy okres za niższy pakiet. Ale nie mam pewności - to nie moja bajka ;) Ktoś by musiał się wypowiedzieć siedzący w prepaidach ;)

 

Możesz spróbować wyłączyć pakiet Multi+. Jeśli nie wpadłeś już w nowy okres to powinni to potraktować jako nadpłatę.

 

Też tak sobie właśnie o tym pomyślałem. Nie wiem tylko, czy w ten sposób to zadziała i czy będzie to możliwe, tzn. wyłączenie pakietu Multi+ wcześniej, jeśli doładowanie dokonałem z góry na 3 miesiące. No nic, spróbuję. Dzisiaj już raczej nie dam rady, ale jutro zadzwonię do BOK i zapytam, czy tak dałoby się zrobić. Pierwszy miesiąc doładowania raczej już przepadnie, ale może chociaż dwa następne będzie się dało w ten sposób "uratować"... :roll:;)

 

 

Edycja - godz. 10:55 :

Właśnie przed chwilką zadzwoniłem do BOK i zgłosiłem chęć wyłączenia pakietu Multi+. Konsultant powiedział, że nie ma problemu. Po podaniu mu numeru mojej karty, konsultant sprawdził co i jak i wyłączył mi pakiet Multi+. Spowodowało to wydłużenie ważności doładowania mojej karty do 8 sierpnia br. :jupi:

Konsultant sam od siebie powiedział mi też, że "przy okazji" mnie informuje, iż od wczoraj jest promocja, w której pakiet Multi+ jest dostępny bez dodatkowych opłat i że mimo tego, że mi ten pakiet teraz wyłączył to i tak nadal go będę go miał dostępnego. :D I że w sumie dobrze zrobiłem, że zadzwoniłem, aby ten pakiet wyłączyć, bo "po co za to dodatkowo płacić, skoro jest teraz promocja". :) To są słowa konsultanta. ;)

Sprawdziłem też teraz na stronie telewizjanakarte.pl ważność doładowania tej mojej karty i wszystko się zgadza. Jest tak, jak powiedział mi konsultant, czyli że doładowanie mojej karty jest teraz ważne do 8 sierpnia br. Super! Bardzo się cieszę! :D

Na koniec zapytałem konsultanta, czy nie orientuje się może, do kiedy trwa promocja. Odpowiedział mi, że z komunikatu wynika, że promocja jest "do odwołania". Stwierdził, że na pewno będzie przez kilka miesięcy.

 

W tej chwili jestem w pracy, więc nie mam jak teraz sprawdzić mojej karty, ale wieczorkiem w domu sprawdzę, czy mimo wyłączenia tego pakietu Multi+, nadal mam go aktywny.

Edytowane przez Barti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie będę ryzykował i też zaraz wyłączę Multi+ ;)

 

EDIT:

Dobra "Multi+" już został zlecony do wyłączenia :) przy okazji zgłosiłem parowanie na Discovery HD - okazało się, że jestem pierwszym użytkownikiem, który zgłosił problemy z działaniem Discovery HD :shock: Dziwne  :woot:

Edytowane przez SatExpert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chwała im za to! Tzn. ekipie "Sat Kuriera". :D

Mi tam akurat na Discovery HD, Eurosportach itp. w Smart HD+ nie zależy, bo i tak mam je dostępne z modułu CAM Cyfrowego Polsatu, ale mimo wszystko miło jest, że kanały te ponownie dołączyły do oferty Smart HD+. :) Ciekawe tylko, na jak długo tym razem... :roll:

Ja uważam, o czym już kiedyś wcześniej tu pisałem, że kanały "z plusikiem" powinny stać się częścią podstawowego pakietu na doładowanie, a do Multi+ powinny dołączyć nowe kanały, np. właśnie Discovery HD (chociaż ten też powinien być w pakiecie podstawowym) albo Eurosporty i jeszcze jakieś inne ciekawe kanały, np. Animal Planet, National Geographic itp. Ale to chyba tylko marzenia... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W Smart HD+ zdrowo przeginają, ale wyluzowali trochę i nr telefonu już przy aktywacji telefonicznej nie chcą, hasło też zbędne, nigdy o nie mnie nie pytali, duży plus dla Infolinii, ostatnio połączenia łapię od minuty do 5, trochę aktywacji ostatnio robiłem bo SD już u nas znika, LCD przybywa to i ludzie chcą HD pooglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy na oficjalnej stronie Smart HD+ jest gdziekolwiek wzmianka o trwającej teraz promocji? Może źle szukałam i jest ta informacja gdzieś tam schowana (w co jednak wątpię!), ale na pewno nie ma jej na stronie głównej, w widocznym na pierwszy rzut oka miejscu. :/

 

Po wejściu na stronę Smart HD+ wciąż pojawia się ten komunikat o przejściu na DVB-S2/MPEG-4, który już dawno nie jest aktualny. Lepiej gdyby w podobny sposób informowali o obecnej promocji, ale po co... :-|

 

O obecnej promocji wiedzą w zasadzie tylko wtajemniczeni, którzy czytają artykuły na Satkurierze. Szkoda ludzi, którzy nic nie wiedzą o tej promocji i mają opłacony pakiet Multi+ z góry na jakiś dłuższy okres czasu. Albo takich, którzy dopiero zamierzają kupić starter Smart HD+ i opłacić Multi+, też nie wiedząc o promocji. A takich ludzi pewnie znajdzie się wielu...

Edytowane przez Małgolka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...