norweski Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Dziś zmigrowałem do nc+. Wg nowej umowy za universe z 6xC+ powinienem płacić 59 zł, jednak w ICA mam universe+ za 79 zł i canal+platinum za 70 zł (razem 149zł). Czy to błąd? Czy oferta się jeszcze zaktualizuje? Czy od razu składać reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 W zakładce saldo czy moja oferta? Do zapłaty będzie saldo. Moja oferta to cennik bez rabatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norweski Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 W zakładce moja oferta mam 149zł. w saldo mam -51zł za fakturę za grudzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Wszystko jest ok.W tej zakładce podawane są kwoty przed zniżkami.Liczy się kwota do zapłaty,też tak mam cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 W zakładce moja oferta mam 149zł. w saldo mam -51zł za fakturę za grudzień. 149zł to jest bez zniżek, natomiast do zapłaty jest 51zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norweski Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 149zł to jest bez zniżek, natomiast do zapłaty jest 51zł. Tak, wiem. Tylko, że 51zl to jest jeszcze opłata za grudzień ze starej umowy, 59zł ma być od stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 @ norweski 149 zł to cena standardowa 99 zł handlowa a do zapłaty masz tyle ile utargujesz i kwotę do zapłaty masz w ica w na stronie główniej pole Moje płatności aktualne saldo na czarno 0 saldo zerowe 100,00 na czarno napłata -100,00 na czerwono zadłużenie termin płatności jest do 18 po liczą noty odsetkowe pozdrawiam umowę przedłużasz w grudniu (stara umowa stara kwota ) ale pakiet nowy aktywny masz w grudniu (nowa umowa i kwota od stycznia obowiązuje od 1 a jest nowe saldo płatne do 18 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norweski Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 No to zobaczymy czy faktycznie będzie 59zł, czy mnie za ciula zrobili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatol Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 @ Kibo no Hikari...dzisiaj dostałem wydrukowane rachunki z NC+ ...7 kartek po dwa rachunki na stronie (umowę w sierpniu 2013 podpisałem na 18 miesięcy )., na rachunku - moje dane + nr.konta i puste miejce na kwotę do zapłacenia., zaglądałem do ICA ale wykazuje że wszystko popłacone , więc teraz muszę poczekać na e-fakturę no i zobaczyć czy przy rachunku obciążą mnie za to ksero rachunku które co miesiąc chciałem sam drukować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norweski Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 1 .Od jakiego momentu liczy się 10 dni na odstąpienie od umowy? Data zawarcia przez telefon czy od momentu otrzymania pisemnego potwierdzenia? 2. Czy odstąpić od umowy można mailowo, telefonicznie czy trzeba wysłać pocztą? 3. Czy po takim odstąpieniu wypowiedzenie będzie znowu aktywne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 10 dni od zawarcia przez telefon pod warunkiem, że nie zgodziłeś się na aktywację od razu tylko od nowego okresu rozliczeniowego, jeśli to pierwsze to kupa i 10 dni już Ci nie przysługuje. Trzeba to zrobić pisemnie, wtedy wracasz do tego, co miałeś wcześniej, co do tego czy wypowiedzenie będzie znowu aktywne to musisz się chyba jeszcze u nich upewnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Panowie, Migrowałem około 28 kwietnia 2013 z Cyfry do nc+. Czyli umowa kończy się 30 kwietnia 2014. Zamierzam złożyć wypowiedzenie w związku z zakończeniem umowy na czas określony. Mam na to czas do końca stycznia. Tu chyba wszystko się zgadza? Moje pytanie: czy mogę złożyć wypowiedzenie w punkcie nc+, czy jednak muszę wysłać je pocztą. A jeśli pocztą, to na jaki adres? Pytam, bo straszny galimatias panuje i często nie wiadomo, czy odpowiedzi dotyczą abonentów nc+, n, czy Cyfry. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 @ArtS007 czas na dostarczenie pisma o rezygnacji z usług masz do końca marca. W Centrach NC+ oraz punktach serwisowych z systemu wydrukują odpowiednie dokumenty jak i dostaniesz potwierdzenie. http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyR Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witajcie, Zamówiłem, o zgrozo!, NC Plus przez formularz internetowy, po 4 dniach (zamiast 48 godzin) przybył kurier, podpisałem umowę, odebrałem sprzęt. Czytam umowę i zonk! Co innego klikałem na stronie a co innego jest w umowie. Nc+ go miało być na 12 miesięcy w prezencie - według umowy jest na 5 mies, później płatne. Żona źle zrozumiała promocję itp. - tutaj moja wina. Zapłaciłem 49 zł za aktywację. Nie włączyłem jeszcze dekodera. Mam zamiar odstąpić od umowy. Rozumiem, że jest to możliwe w ciągu 10 dni. Wysyłam na adres (jaki?) oświadczenie o odstąpieniu i oddaję sprzęt. Czy zrócą mi 49 zł za aktywację Turbo? Jerzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 @JerzyR do zachowania terminu wystarczy nadać listem poleconym pismo o odstąpieniu od umowy przed upływem 10 dni, ale lepiej jak załatwisz wszystko, łącznie ze zwrotem sprzętu, za jednym razem w punkcie serwisowym. Aktywacja oczywiście zostanie zwrócona. Punkty serwisowe sprawdzisz tu: http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf22 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Jesli w sierpniu wzialem c+platinum za 59zł na 3miechy w ich punkcie i w grudniu przeszedlem na pakiet za 99 to do kiedy mam umowe? bo jak bralem w sierpniu to mowili ze te 3 miechy sie licza i mam na 18ms do lutego 2015, a teraz w grudniu cos babka na infolini wspominala ze od teraz sie liczy 18msc.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf22 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 wie ktos moze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Wypowiadając umowę z NC+ obowiązuje data stempla czy doręczenia pisma do NC+?Interesuje mnie normalne wypowiedzenie jak i z powodu usunięcia kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Jeżeli kierować się regulaminem i przepisami to liczy się data doręczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Jest kilka osób które twierdzi że niby stempel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 @moryl z tego co wiem Cyfra+ honorowała datę stempla, natomiast jeżeli w regulaminie NC+ bądź w pisemnym oświadczeniu przedstawiciela platformy nie przeczytam, że będą uznawać datę stempla to wedle przepisów wiążąca jest data doręczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam. Pierwszy raz na tym forum i od razu z dużym kłopotem ,poradzcie co robić. Podpisałem umowę 11.12.13 dla migrujących na pakiet universe+,HBO,canal+sport,canal+family,canal+family2 na 12 miesięcy za 59 zeta i do tego trzy canal plusy filmowe na 2 miesiące gratis. Universe włączyli w godzinę na pozostałe czekam do dziś ,wiem , mają na to 14 dni ale teraz najlepsze. Dzwoniłem w piątek i sobotę na infolinię i konsultanci mówili że wszysko w porządku ,jestem w systemie ,taka procedura ,proszę cierpliwie czekać. Dziś chciłem się zalogować po raz pierwszy do ICA ale odrzucało mój nr. abonenta. Zadzwoniłem na info i zgłosiłem ten problem a pani mi mówi że cztery ostatnie cyfry mojej umowy są różne od tej jaka figuruje pod moim nazwiskiem. Dodatkowo mam umowę na golutenkie universe+ bez żadnej opcji za w/w 59 zeta. Kobieta stwierdziła żebym to JA udał się do punktu gdzie to kupiłem i we własnym zakresie wyjaśnił sprawę. Zrobiłem skan umowy i wysłałem formularz kontaktowy do nc+. Co jeszcze mogę zrobić ,moim zdaniem umowa papierowa którą mam jest nadrzędnym dokumentem a więc obowiązującym i to nie moja wina ,ani sprawa wyjaśniać kto po drodze zrobił błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Pewnie, że nie Twoja wina, ale skoro sam sprawy nie popchasz to nie licz, że szybko wyprostuje się sama. Podpisałeś umowę w autoryzowanym punkcie dla przechodzących od innego operatora? Jeżeli na papierze masz napisane co Ci się konkretnie należy to zgłoszenie reklamacji poprzez formularz kontaktowy, gdzie możesz załączyć umowę oraz sprecyzować żądania, powinno załatwić sprawę. http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Dzięki. Też na to liczę , rozczarował mnie jednak brak zainteresowania ,próby wyjaśnienia sprawy od razu przez konsultantkę . Od razu odbiła piłeczkę na moją stronę , a ja mam przecież najmniejsze pole do działania . Przez taką postawę mogą tracić klientów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam. Pierwszy raz na tym forum i od razu z dużym kłopotem ,poradzcie co robić.Podpisałem umowę 11.12.13 dla migrujących na pakiet universe+,HBO,canal+sport,canal+family,canal+family2 na 12 miesięcy za 59 zeta i do tego trzy canal plusy filmowe na 2 miesiące gratis. Universe włączyli w godzinę na pozostałe czekam do dziś ,wiem , mają na to 14 dni ale teraz najlepsze. Dzwoniłem w piątek i sobotę na infolinię i konsultanci mówili że wszysko w porządku ,jestem w systemie ,taka procedura ,proszę cierpliwie czekać. Dziś chciłem się zalogować po raz pierwszy do ICA ale odrzucało mój nr. abonenta. Zadzwoniłem na info i zgłosiłem ten problem a pani mi mówi że cztery ostatnie cyfry mojej umowy są różne od tej jaka figuruje pod moim nazwiskiem. Dodatkowo mam umowę na golutenkie universe+ bez żadnej opcji za w/w 59 zeta. Kobieta stwierdziła żebym to JA udał się do punktu gdzie to kupiłem i we własnym zakresie wyjaśnił sprawę. Zrobiłem skan umowy i wysłałem formularz kontaktowy do nc+. Co jeszcze mogę zrobić ,moim zdaniem umowa papierowa którą mam jest nadrzędnym dokumentem a więc obowiązującym i to nie moja wina ,ani sprawa wyjaśniać kto po drodze zrobił błąd. Z umowami tzw. przejęciowymi jest obecnie wielki problem. Wiele umów podpisanych w dniach 11-12.12.2013 czekały na aktywację nawet do soboty tj. 14.12.2013. I chodzi tu o aktywację pakietu a nie jedynie HBO czy Canal+, bo te kanały faktycznie czekają na aktywację do 14 dni. Dzwoniąc na infolinię i wpisując swoje dane np. nr abonenta lub pesel była informacja o braku zarejestrowanej umowy. Podobno opcje HBO iCanal+ pracownicy nc+ wpisują ręcznie. Dzwoniąc z APS pracownik tego punktu włączał głośnik rozmowy z infolinią dla dystrybutorów i oni mówili, że na aktywację trzeba czekać nawet 5 dni. Być może u Ciebie jest tak, że dany pracownik miał zaznaczyć darmowe opcje ale tego nie zrobił. Obecnie APSy pracują na systemie N ale ponoć od stycznia ma się to zmienić. Wiadomo, że w nowej platformie głównie sprzedawany jest sprzęt N i widać przewagę bałaganu z N - np. ulotki i tzw. promocje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.