moryl Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Aktywowałem 3 stycznia Redlight HD do kiedy mam czas by wyłączyć ten kanał z końcem lutego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Dla mnie to jest nadal nie jasne :Posiadam tak jak w moim podpisnie pakiet Kompakt HD ktory zawieral : Canal+ HD , Sport HD , FILM HD , w pozniejszym terminie zostal poszerzony o FAMILY HD1/2 wczesniej jak kazdy pamieta bylo GOL HD takze. Teraz mamy Canal+ HD, SPort HD, FILm 1/2 HD i Family 1/2 HD calosc sie nazywa Canal+ Platinum na stronie jest to opisane jako Film & Premiere tutaj nie ma Canal+ SPORT HD a Silver zawiera tylko 2x Family HD 1. C+Silver: Universe oraz Canal+Family1/2, (2xC+) 2. C+Film & Premiere: C+Film1/2 oraz Canal+ i Canal+Sport, (4xC+) Czyli komplet C+ (łącznie z C+Sport) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgadza sie dostalem znizke na C+ Silver w ktorym jest 2x Family jako promocja i ja dostalem ja na cala umowe lecz Film & Premiere tam nie widze Canal+ Sport tam widze tylko C+ Film 1/2 wg ich strony chyba ze ja to zle rozumiem jesli tak i jesli @regenwalde tak twirerdzi to znaczy ze ja jestem w bledzie chociaz ulotki mowia co innego bede sobie musial dobrac nastepna bo u nich "ITI" wszystko jest niejasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Premiere to kanały canal+ i c+ sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Jednak na ulotkach a w necie sa rozbierznosci nic zaopatrze sie w nowa nie wazne ze jest przeznaczona dla nowych klientow No ale i tak jest juz wszystko wyjasnione i jest to co ma byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Na ulotkach dla nowych, jak sama nazwa wskazuję, będą promocje (pakiety i opcje dodatkowe) dla nowych, a nie dla migrujących bądź stałych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 @asiafan a co tu jest jeszcze niejasnego? W skrócie-dostałeś to co chciałeś tylko pod inną nazwą. I pamiętaj, że umowę masz do końca stycznia 2015r. @Dawid1992 masz indywidualny numer rachunku więc z nadpłatą nie ma problemu a kolejne faktury będą pomniejszać "zgromadzoną" kwotę. Jasne, szkoda tylko, że w systemie nie widać ile masz na tym swoim koncie tej nadpłaty:( U mnie ciągle po włączeniu dekodera mam info o zaległościach a na e-maila mi odpowiedzieli, że mam nadpłatę i kolejnego rachunku nie muszę płacić podczas gdy po wyświetleniu rachunku w tv widnieje niedopłata - no masakra z tymi rachunkami:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 @grzech25 a po zalogowaniu do ICA jak wygląda saldo? Ewidentnie mają [beep] z płatnościami na Twoim koncie, ale nie ma co generalizować, bo mnie np. takie problemy są obce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1992 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Wczoraj zleciłem przelew i do dzisiaj saldo pozostało bez zmian , poza tym podpisałem umowę na Comfort+ 39zł z opcją Multi + 6 miesięcy za free a ICA widzi coś takiego http://imgup.pl/di/T442/bez-tytu-u.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Twoje ICA pokazuje kwoty poza promocją i zapewne tak ma być( info ile zapłaci abo któremu umowa przejdzie na czas nieoznaczony). Na zmiany w saldzie poczekaj spokojnie do poniedziałku. To 6 m-cy free-mowa o HBO? Masz do niego dostęp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1992 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Mowa o Multi + czyli Kuchnia + Planete + nSport itp. HBO bym dostał gdybym podpisał umowę na rok , ja zawarłem umowę na czas nie określony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Rozumiem, tak czy inaczej ceny które widzisz w ICA raczej pokazują wartość pakietów poza promocją a nie kwotę na jaką wystawią Ci rachunek. Zawsze możesz do nich napisać i się upewnić lub wypowie się ktoś w podobnej sytuacji z mixem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mogadisz Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam, Niebawem kończy się moja umowa z Cyfrą+ (nie migrowałem do NC+, bo warunki jakie mi proponowali są śmieszne). Wypowiedzenie należy wysłać na taki adres?? CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Czy może po stworzeniu nc+ coś się zmieniło? Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Tak, tylko zamiast sp. z o.o. wpisz S.A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zgodnie z Pana prośbą na ekranie telewizora nie będą już wyświetlane informacje marketingowe. W przypadku pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, I w d.... o 19:30 kolejny komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eNCe peNCe Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Jaki dokładnie komunikat się pokazuje? Może nie zostało jeszcze o odświeżone na karcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Standardowy reklama jakiegoś filmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eNCe peNCe Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Conax? To może potrwać od momentu potwierdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Do 5 dni po zmianie w systemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dtxx Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam, 18 grudnia podpisałem umowę na przechodzących z innych platform. Univers , Canal+Family&sport, HBO na cały okres umowy oraz canal+film do 2 miesięcy za 59 zł. Jest 11 lutego i kanały filmowe Canal+film nadal świecą, nie powinny być wyłączone 1 lutego? Na umowie jest napisane że do 2 miesięcy z automatycznych wyłączeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 @dtxx skoro świecą to nic tylko się cieszyć i oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian123 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 @dtxx a następnie zapłacić za nie 20pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Nie wymyślaj opcja z automatycznym wyłączeniem a to, że dezaktywacja się przeciąga to nic nadzwyczajnego, toteż nawet jeżeli doliczą jakąś opłatę to reklamacja załatwi sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Czy istnieje możliwość dobrania do obecnie posiadanej oferty drugiego dekodera HD jako dodatkowego do multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.