Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie to jest nadal nie jasne :

Posiadam tak jak w moim podpisnie pakiet Kompakt HD ktory zawieral : Canal+ HD , Sport HD , FILM HD , w pozniejszym terminie zostal poszerzony o FAMILY HD1/2 wczesniej jak kazdy pamieta bylo GOL HD takze.

Teraz mamy Canal+ HD, SPort HD, FILm 1/2 HD i Family 1/2 HD calosc sie nazywa Canal+ Platinum na stronie jest to opisane jako Film & Premiere tutaj nie ma Canal+ SPORT HD a Silver zawiera tylko 2x Family HD

 

1. C+Silver: Universe oraz Canal+Family1/2, (2xC+)

2. C+Film & Premiere: C+Film1/2 oraz Canal+ i Canal+Sport, (4xC+)

Czyli komplet C+ (łącznie z C+Sport)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie dostalem znizke na C+ Silver w ktorym jest 2x Family jako promocja i ja dostalem ja na cala umowe

 

lecz Film & Premiere tam nie widze Canal+ Sport tam widze tylko C+ Film 1/2 wg ich strony chyba ze ja to zle rozumiem jesli tak i jesli @regenwalde tak twirerdzi to znaczy ze ja jestem w bledzie chociaz ulotki mowia co innego

bede sobie musial dobrac nastepna bo u nich "ITI" wszystko jest niejasne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@asiafan a co tu jest jeszcze niejasnego? W skrócie-dostałeś to co chciałeś tylko pod inną nazwą. I pamiętaj, że umowę masz do końca stycznia 2015r.

 

@Dawid1992 masz indywidualny numer rachunku więc z nadpłatą nie ma problemu a kolejne faktury będą pomniejszać "zgromadzoną" kwotę.

 

Jasne, szkoda tylko, że w systemie nie widać ile masz na tym swoim koncie tej nadpłaty:(

U mnie ciągle po włączeniu dekodera mam info o zaległościach a na e-maila mi odpowiedzieli, że mam nadpłatę i kolejnego rachunku nie muszę płacić podczas gdy po wyświetleniu rachunku w tv widnieje niedopłata - no masakra z tymi rachunkami:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Niebawem kończy się moja umowa z Cyfrą+ (nie migrowałem do NC+, bo warunki jakie mi proponowali są śmieszne). Wypowiedzenie należy wysłać na taki adres??

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

Czy może po stworzeniu nc+ coś się zmieniło?

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

18 grudnia podpisałem umowę na przechodzących z innych platform. Univers , Canal+Family&sport, HBO na cały okres umowy oraz canal+film do 2 miesięcy za 59 zł.

Jest 11 lutego i kanały filmowe Canal+film nadal świecą, nie powinny być wyłączone 1 lutego? Na umowie jest napisane że do 2 miesięcy z automatycznych wyłączeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...